Nieuwste foto's in Brouwershaven

Laatste updates in Brouwershaven

1. FraDor's profielfoto
    FraDor heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Jacob Cats

Met 4 personen in een fijn restaurant wezen eten waar wij allen zeker nog eens terug naar toe gaan.

2. Nancy Geypens's profielfoto
    Nancy Geypens heeft een recensie geschreven voor 't Swarte schaep

Nancy Geypens

Prima eten en leuke bediening.

3. 't Swarte schaep heeft een nieuwe foto
  4. 't Swarte schaep heeft een nieuwe foto
  5. 't Swarte schaep heeft een nieuwe foto
  6. 't Swarte schaep heeft een nieuwe foto
  7. 't Swarte schaep heeft een nieuwe foto
  8. 't Swarte schaep heeft een nieuwe foto
  9. Ciska Steenhorst-Berrevoets's profielfoto
    Ciska Steenhorst-Berrevoets heeft een recensie geschreven voor La Famiglia

Super lekkere pizza's.… heerlijke shoarma… prima service… fijne hardwerkende mensen.
    Tip: pizza famiglia met extra shoarma!

10. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Opstapje

Vrijdag spareribs onbeperkt gegeten die waaren perfect voor ong. 15Euro echt goed. We zaten vlak er naast op het landal park dit was echt een super leuke eetgelegenheid ook met kids simpel maar gezellig super goed.

11. Burgers's profielfoto
    Burgers heeft een recensie geschreven voor De Chinese Lange Muur

Dit was echt de aller slechtste chinees waar we ooit gegeten hebben. Buiten het versleten vieze interieur en een rokende kok buiten was het eten onbegrijpelijk.

Het had niets maar dan ook niets met restaurant waardig voedsel te maken.
    Zout en vetsin voeren de boventoon. Een gefrituurde kipburger met ketchup als authentiek chinees verkopen… verder smaakte alles oud en op het randje.
    Tofu oud en vol water.
    Sorry mensen maar ik zou u aanraden hier met een flinke boog omheen te rijden en alle voorgaande recensies daar te laten en wat anders te zoeken.
    Dit is slecht!

12. J.F.'s profielfoto
    J.F. heeft een recensie geschreven voor Jeanzz
    Nederlands Brouwershaven

Zeer chagrijnige bediening. Het leek wel alsof ze iets tegen ons hadden. We waren met een gezin van 5. We moesten een uur wachten op het eten (3× eenvoudig kindermenu, 1× vis en 1× vlees) en de bediening kwam bijna niet langs.

13. Gaby's profielfoto
    Gaby heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Opstapje

Wij, gezin met 2 kinderen, hebben hier lekker en goed gegeten een dikke 8. Het was een heerlijk ongedwongen sfeer en het eten was goed in verhouding met de prijs/kwaliteit. Ruime porties en alles geserveerd met salade en frites.

14. Jaap's profielfoto
    Jaap heeft gereageerd op een recensie van Steakhouse Jacob Cats

Je kan ook aangeven dat je geen behoefte hebt aan een praatje. Als je zelf blijft doorpraten, dan wordt het niet als vervelend ervaren. Jammer dat er geen naam of gegevens bij staan en dat het anoniem geplaatst wordt, erg zwak!

15. Cat's profielfoto
    Cat heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Opstapje

Het eten was zo vreselijk, de pepersaus was bloemsaus en kost ook nog extra! De vleesspies was zo groot als voor kinderen en de prijs voor zo een eten veel te hoog!!! Op het terras loopt een hond, die was alleen en doet zijn hoofd op de tafels, en de eigenaar van het café doet er niks aan, omdat dat niet zijn hond is!!! Echt vreselijk!!! Ik kan dat café echt niet aanbevelen.

16. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Jacob Cats

Al enkele keren hier gegeten, eten en bediening is prima alleen heel ergerlijk en irritant dat de eigenaar aan onze tafel kwam zitten, zo heb je niks geen privacy, onze bedoeling van uit eten gaan is dat we niet hoeven te koken, lekker willen eten en saampjes bijpraten...maar zonder de eigenaar, daar zitten we niet op te wachten!

17. k. aalbers's profielfoto
    k. aalbers heeft een recensie geschreven voor La Famiglia

Bij bestelling gevraagd of deze ook bezorgd kon worden, geen probleem. Maar toen we nog iets aan de bestelling veranderd wilde hebben, ruim 1 1/2 uur voor bezorgen moest er opeens bezorgkosten betaald worden.
    Vreemd want voor het al betaalde totaal bedrag maakte het niets uit en in de folder staat duidelijk dat er vanaf €15 bezorgd kan worden, zonder kleine lettertjes oid.
    Maar moest he zelf komen halen, in discussie en men gaf toe een fout gemaakt te hebben, alleen waren ze niet van plan hun verantwoording hierin te nemen.
    Eigenaar wilde niet meer discussiëren in zaak, waar voor mijn begrip. En hem gezegd dat ik morgen als er geen klanten waren terug kwam om dit uit te praten, trekt de kassa open en geeft geld terug…
    Geen eten, maar er zijn meer bakkers die brood bakken.
    Slechte service en zeer onklantvriendelijk.
    Het is dus eten en je kop houden, of slikken of stikken.
    Duidelijk een mentaliteits verschil.

18. Misja Willemen's profielfoto
    Misja Willemen heeft een recensie geschreven voor Jeanzz
    Nederlands Brouwershaven

Heerlijk gegeten! Ondanks het wat gure weer lekker op het overdekt terras met de terrasverwarming aan.
    Super geregeld.Zeer vriendelijke bediening die ervoor zorgde dat we niets te kort kwamen. Kortom, volgend jaar komen we weer!

Tot dan!

19. Misja Willemen's profielfoto
    Misja Willemen heeft een recensie geschreven voor 't Swarte schaep

Heerlijk gegeten! Blijft ons favoriete restaurant.
    Zowel aan volwassenen als aan kinderen is gedacht, zelfs de hond is geen probleem.
    Ambiance is gezellig en relaxed.
    Wat ons betreft mogen de smeersel iets feller van smaak zijn, maar dat is persoonlijk.

20. Moon's profielfoto
    Moon heeft een recensie geschreven voor Jeanzz
    Nederlands Brouwershaven

Heerlijk eten maar slechte bediening. Een uur op het eten gewacht, terwijl het niet druk was. Geen contact met de serveersters. Zeeuwse nuchterheid? Stugheid?

21. Wilvo's profielfoto
    Wilvo heeft een recensie geschreven voor De Ossehut
    Internationaal Brouwershaven

Na ca 1.5 uur wachten kwam het eten....
    Was koud en niet lekker en er zaten niet meer dan 8 mensen buitenom ons 😕

22. Roelof's profielfoto
    Roelof heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

Vandaag een 12-uurtje besteld. Tomatensoep erg flauw van smaak. Uitsmijter (=gewoon 1 witte boterham met ei, waarvan de dooier kapot was)… dus geen uitsmijter. Klein stokbroodje met tonijn (uit blik op waterbasis, zonder smaak). Met wat frutsels geprobeerd het op smaak te brengen. Stokbroodje werd aan de binnenkant zacht door het vocht. Men had nog nooit klachten gehad, zei de serveerster. Er werd niets gedaan toen we aangaven dat we het echt niet goed vonden. Dit was dramatisch slecht bereid. Eens maar nooit meer. Gelukkig hebben we op het eiland vele goede restaurants.

23. Zierikzee's profielfoto
    Zierikzee heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Jacob Cats

Zierikzee

Vele keren geweest, vorige week wederom een zeer positieve ervaring.
    Gamba's en lamskoteletjes perfect bereid, erg professionele en klantgerichte bediening, aangename sfeer in het restaurant. Nu vaak genoeg geweest om te kunnen/mogen zeggen dat er een zeer bekwame kok achter de kachel staat.

24. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Jeanzz
    Nederlands Brouwershaven

Heerlijk gegeten. Pan met mosselen was voortreffelijk. personeel was vriendelijk, gezellige atmosfeer.

25. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Ossehut
    Internationaal Brouwershaven

Lekker gegeten. Voor ieder wat wils. Tijd tussen de gangen was voldoende. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

Vanmiddag bij t Seepaerd met tante het Feijenoord Feest gevierd onder het genot van heerlijk softijs.
    Groeten Alice en Nico van den BOS