Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bronkhorst verdeeld zijn.

Eten was echt super!!! Ook de wijn! Top! Al is dit stadje met 4 wegen, 3 ervan doodlopend mooi om te zien maar met idd een paar stappen ook te zien...

Erg lekker gegeten. Sfeer is goed. Porties precies juiste formaat. Moesten wel vragen om drinken, daar wordt niet actief naar gevraagd. Wel zeer vriendelijke bediening! Leuk ook dat lokaal bier wordt geschonken. (Ijsselbock). We komen hier weer terug!

Zit hier al 20 minuten en wordt heel erg genegeerd. Gasten om mij heen die later komen, zijn al wel bediend.
    Ik ga!!

thea

Afgelopen weekend hier gegeten, het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Het restaurant straalde alleen niks uit, vond het een beetje oubollig eruit zien.

Erg genoten van een heerlijk vier gangen verrassings menu. Goede ontvangst bij open haard. Vriendelijke, gezellige en professionele bediening. Komen zeker nog eens terug.

Wij hadden dit restaurant uitgezocht om de dinerjaarkaart een keer te proberen. Het overtrof al onze verwachtingen. Zelden zo'n aardige en behulpzame bediening meegemaakt. Het eten was voortreffelijk en het restaurant zelf is prachtig. Wij komen zeker terug.

Gisteren op het prachtige terras een lunch voor 2 personen besteld. De locatie is werkelijk prachtig. De bediening is vriendelijk, maar het systeem werkt niet. Slechts enkele serveersters kunnen bestellingen opnemen, de rest kan/mag alleen uitserveren. Als je aangeeft iets te willen bestellen kan dat vaak niet, en er wordt ook niemand geroepen die je wel kan helpen. Kortom, je moet lang wachten en maar hopen dat de serveerster met het computertje langs komt..

Het eten smaakte prima (broodje carpaccio en een Griekse salade). Echter de prijs/kwaliteitsverhouding is compleet zoek. Een Griekse salade voor 16 euro is echt buiten alle proporties. De salade smaakte prima, maar 16 euro voor een eenvoudige salade met een klein broodje is geen 16 euro waard.

Op eerste paasdag met drie personen de lunch gebruikt. Het was niet overdreven druk op het ruime terras en we werden snel geholpen. De omelet was precies zoals het hoort: niet een paar geklutste eieren die doorbakken waren maar een omelet die smeuïg was van binnen; een die zeker de goedkeuring van La Mere Poulard zou kunnen wegdragen. De vulling was prima. De spiegeleieren waren eveneens volgens het boekje: een knapperig randje en wat niet gestold eiwit rond de dooier. De tosti had een klassiek karakter, zoals die door Italianen in ons land werd gebracht. Een goed samengestelde garnituur van wat aangeklede slasoorten begeleidde het geheel. Redelijke wijnen!
    Enige minpuntje: waarom geen omelet met 2 (ipv 3) eieren op de kaart voor de oudere medemens?
    Kortom, een mooie plaats om op een mooie dag de lunch te gebruiken.

Zo slecht nog maar zelden meegemaakt! Totale minachting van de klant. Op een zonnige middag met een vol terras totaal geen grip op de situatie. Slechte bediening, ruzie onder het personeel, bestellingen komen niet of verkeerd door. Ze weten zelfs niet wat je af moet rekenen dus dat is een voordeel. Blijf hier weg ondanks de mooie locatie.

Met kleine kinderen wezen eten, eten an sich niet slecht. Aangepaste hoeveelheid van menuutje voor een vd kinderen (5jr) wordt vol doorberekend en een lange zit zorgen ervoor dat we hier niet terugkomen.

Hadden een kerstbrunch besproken voor 18 mensen,onze zitplaatsen waren zeer krap!
    De brunch viel zwaar tegen,veel frituurprodukten en verder heel simpel,de bediening had geen tijd om drinken te serveren want ze waren maar met z'n tweeen.
    Zeer teleurstellend, en dat in zo'n mooi lokatie..

Hier afgelopen week gegeten en gedronken met mijn vriend. Vriendelijk personeel en buiten op het terras heel erg gezellig met leuk uitzicht. Bij het drankje moest eerst gekeken worden of het er wel was, gelukkig wel. 8 euro voor 2 boterhammen met kroket vind ik wel echt ontzettend duur. Later in Zutphen keken we op de kaart en kostte dit 5,50 dus wel behoorlijk prijsverschil. De mosterd was zo flauw dat je hem niet proefde, voor zo'n bedrag verwacht ik ook echt een lekker boterhammetje kroket met mosterd...

Tot onze verbazing zien wij minimale positieve reacties. Wij zijn op 23 december jl getrouwd en hebben onze bruiloft hier gevierd. Het was fantastisch, eten super, wij zijn Bourgondiërs en onze gasten ook. Een aantal gasten hebben een dieet, hier is uitermate goed rekening mee gehouden. We hebben vaker in dit restaurant gegeten, voor en na onze bruiloft, wij zijn vol lof over het eten en de bediening

Afgelopen weekend heb ik hier met een gezelschap gegeten. Het was niet druk maar de bediening was erg traag. De gerechten waren zéér verschillend van smaak en opmaak. Al met al was ik er niet erg tevreden over. Of de wisseling van de kok er goed aan heeft gedaan?! Ik kom over een paar weken terug.

Van de week op het terras gezeten, vriendelijke en attente bediening die snel handelde. De bestelde broodjes werden na een half uur gebracht met excuses. Ondanks dat het niet druk was moesten we te lang wachten hierop, de broodjes vielen tegen, erg klef en weinig smaak, jammer. Het antwoord was dat de kok druk was.

Met klein gezelschap weekeindearrangement genomen incl.6-gangendiner. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Aanpassing van het menu ging met bijbetaling prima. Sfeervol restaurant dat tjokvol was. Het menu was volgens mijn gasten dik in orde. Zelf had ik alleen wat twijfels bij de hertenfilet.(vantevoren aangezet en daarna opgepiept in magnetron/oven?) Hij was goed van smaak, maar enigszins aan de buitenkant droog en ik miste derhalve de echte panuitvoering. Saus was minimaal en de saus die daarna apart kwam, paste niet bij het hert. Wel heel mooie garnering. Een zeer geslaagde avond en als de kok 1. zich nog meer toelegt op mooie gerechten en 2. zo min mogelijk convenience gebruikt en zoveel mogelijk vers uit de pan is dit hotel-restaurant voor iedereen prima vertoeven.

Op 24/4 zeer matige lunch genuttigd bij de Gouden Leeuw.

Een boerenschnitzel, bestaande uit een slap schnitzeltje bestrooid met langdurig gegaarde ratjetoe van uien en paprika, een pluk zo uit de wei getrokken "salade" en akelig bleke frites voor maar liefst 27,95!

Daarbij een mini-glas witte wijn voor 4,35. Een bij de espresso-toe gevraagd glaasje leidingwater (hoort er eigenlijk vanzelf bij) voor 1,00.

Dat wordt dus geen "graag tot ziens!"

geweldige bediening lekker gegeten. Herman bedankt

de bediening is hier echt super, leuke spontane meiden! die zouden overal zo moeten zijn. de kok is erg traag

Marieke Kapitein

Plezierig gegeten; de porties vielen qua grootte wat tegen. Ook ging de keuken erg vroeg dicht.

Lobke Brands

in een woord geweldig

Je kunt hier geweldig eten

Vroeger grote klasse. Nu moet je heel goed opletten dat je krijgt wat je hebt besteld. Trage bediening en matige kwaliteit.