Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Broekhuizen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en top uitzicht.

Anouk Snel

Doordat het een mooie zwoele avond was, konden we lekker op het terras eten. Vooraf de aspergesoep genomen. Deze was heerlijk! Daarna duurde het toch best wel lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Dat was wel een beetje jammer. Hoofdgerechten waren prima. Goeie porties. Als dessert had ik de chefs fantasie. Ik verwachtte een heel uitbundig en origineel nagerecht maar dat bleek het helemaal niet te zijn. Smaakte overigens prima maar ik hoopte dat het veel verrassender zou zijn. De ijscoupe van m'n dochter daarentegen zag er heel goed uit! Al met al een prima avondje.

Erna Brouwers

Robbert Jan Piet

Prima en originele gerechten, met leuke jonge vrouw die ons bediende, op goede wijze ondersteund door de wat serieuze eigenaresse. 1 reden voor niet optimale beoordeling, die de maaltijd wel verdiende: als vinoloog+ heb ik zelden tot nooit zo een slechte huisrose meegemaakt. Dit is met zulke hoge rendementen gemaakt dat het restzoetje nodig was om er nog iets van smaak aan te geven!

Nieuw concept, matig gegeten. Tapasplank gekozen, lang wachten terwijl het niet druk was. De helft van de warme gerechten was koud. Prijs/kwaliteit onvoldoende. Voorlopig niet terug.

Heerlijk gegeten afgelopen weekend!
    De nieuwe gerechten zijn een echte aanrader
    Probeer vooral de Baklava rolletjes!

Geen haute cuisine, doch gewoon een maaltijd die zekers genieten was.

Jan Paulissen

De locatie is perfect(terras). De kaart had wat uitgebereider mogen zijn. Vreemd vonden we de enorme portie friet. De bediening moesten we aanspreken als we wilde bestellen, waren wel vriendelijk maar schoten echt te kort, jammer.

Ingrid Witte

We hebben echt voortreffelijk gegeten! De gerechtjes waren super goed bereid en zag er feestelijk uit. De prijs en de kwaliteit waren goed. Wat wij jammer vonden was dat we er maar met z'n drietjes zaten. Later bleek aan de andere kant van het restaurant nog wat mensen te zaten... dat ervaren wij als minder sfeervol. De bediening was prima, vriendelijk.

Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad. Vooral met de Doedelzak muziek en Schotten.

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.En ook super bediening. Top!

Na een middagje thermaalbad met 3 zussen hier neergestreken met een Wowdeal. Sommige restaurants bieden dan een uitgekleed menu aan, zo niet bij het Maashotel. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen een heerlijk 5-gangen diner opgediend in het sfeervolle restaurant aan een mooi gedekte tafel. Alle borden mooi opgemaakt en het voorgerecht geserveerd met heerlijk warm brood. De attente bediening zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. De wijn werd met gulle hand geschonken en tegen een kleine vergoeding werd een grote karaf water met ijs en citroen geserveerd (heel fijn als je niet van frisdrank houdt). Kortom: we hebben genoten!
    Verbeterpuntje: "echte" groenten met bite i.p.v. groentepureetjes!

Onlangs gegeten bij Christoffel. De verwachting was hoog met zo’n mooie ambiance en veelbelovende gerechten op de kaart.

Eerste indruk was goed, gerechten worden leuk gepresenteerd. Wachtende op de wow-factor die maar niet kwam. Dit had te maken met dat elk gerecht opgemaakt werd met een broccoli stampotje (of iets dergelijks). Hopende dat bij de vis of de saté iets zou veranderen, maar nee, weer het puree bolletje.

Samenvattend jammer en teleurstelling, had er meer van verwacht.

Met 4 personen heerlijk tapas gegeten. Het eten was mooi en heerlijk. Het zonnetje droeg zeker ook bij aan de sfeer. Heerlijk eten met een fantastisch uitzicht over de Maas. Zeker een aanrader.

whpoot

whpoot

Lekker gelunchet op het mooie terras van bij Christoffel.

Het mooie uitzicht en het mooie weer zorgde voor een ontspannen lunch! Altijd is er wel wat te zien door het veer wat op en neer gaat.

De lunch zelf was heerlijk! Wij bestelden een clubsandwich. Deze was heerlijk en ook de portie was precies goed! Ook hebben we de specialiteit voorbij zien komen, flammkuchen. Hier moeten we zeker voor terugkomen! Deze zag er heerlijk uit!

Gewoon super

Na meerdere tegenvallende eetervaringen in Arcen was dit een verademing. Niet alleen een super mooi teras maar het eten was echt perfect. Als lunch allebij een salade. Carpacio en gegrilde kip. Allebij zoals je het wil gewoon super. Hier kan je gerust de rest van de kaart proberen. Niet goedkoop maar wel goed.

Zeker een aanrader voor de zomer waar je voor om kan rijden. Wij komen hier zeker weer.

We hadden de dag ervoor op het terras een tafel gereserveerd. Toen we daags erna het terras op liepen kwam de bediening van de dag ervoor al op ons af en sprak ons met de naam aan. Dat is alvast super.
    De menukaart ziet er heel goed uit, daarom ook onze gedachte om daar te gaan eten . . . en wat was dat lekker allemaal. Mooi afgewerkt, heerlijke smaken, etcetera.
    De kwaliteit die we van Ardie van Helden gewend zijn van zijn kookdemo's bij zijn vorige werkgever. Super Ardie!!! En ook de huiswijn: een echt goed glas wijn.
    Toch één opmerking (maar dat ligt aan ons) bij het dessert namen we de zoete wijn. We hadden gehoopt dat die wat zoeter was dan had hij beter bij onze dessertkeuze gepast. Voor herhaling meer dan eens zeer vatbaar en dat zullen we ook doen ook! We waterbekken al...

Ik heb nu al een aantal geluncht en gedineerd 'Bij Christoffel'. Als lunch heerlijke Flamkuchen en Sandwiches. Als diner prachtige gerechten en super op smaak gebracht. Daarnaast ook nog eens een prachtig uitzicht op de Maas. Succes gegarandeerd voor een leuke dag of avond uit!

Miriam & Wim

Miriam was al heel enthousiast over het lunchen op deze prachtige locatie. Maar gisteravond kwam het er dan toch van om hier samen te dineren. Verrassende gerechtjes, heerlijk drankje erbij, gemoedelijke maar correcte bediening en een fantastisch uitzicht. Kortom, een perfect totaalplaatje! Een echte aanrader. We komen zeker nog eens terug.

D. Crasborn

Heerlijk gegeten, gedronken en genoten van het uitzicht op de Maas, de maan en alles wat daar omheen bewoog. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen graag terug!

Het duurde erg lang voordat de bestelling werd genomen. Ze moeten echt sneller gaan werken. Daar tegenover was het eten voortreffelijk. Wij hebben al meerdere mensen de tip gegeven om het eens te proberen en gaan zelf zeker terug.

Laura

Ot Leendertse

Diner was prima, leuke lekkere gerechten, drank werd niet goed bijgehouden door de 3 heren in de bediening. Aan de geur van de heren was te ruien dat ze tussendoor rookten. Dit kan niet! Ook de verfspullen bij de deur naar het terras stonden er nog, misschien een tip om deze op te ruimen de volgende keer, staat zeer slordig. Voor mij geen tweede bezoek.

De eerste echte voorjaarsdag, lekker gegeten op het terras. File voor het pontje, dus lekker veel te zien. Eigenaresse bediende zelf het hele terras, wat (te) lang duurde. Komt weinig vriendelijk over, wat stug. De salade Maaszicht was heerlijk! Flinke stukken kip, volop champignons, pijnboompitjes en cashewnoten. Met blauwe bessen en kaapse kruisbes. Heerlijk en voor herhaling vatbaar. Prima prijs/kwaliteit. De toiletten waren eenvoudig en schoon, maar piepklein. Je moest je om de deur heen manoeuvreren. Ook bij vertrek amper een groet.Terwijl een glimlach zoveel doet en niets kost.