Nieuwste foto's in Broekhuizen

Laatste updates in Broekhuizen

1. Riet's profielfoto
    Riet heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Maaszicht

Lekker eten! Mooi verzorgd!
    Prijs goed!
    Voor herhaling vatbaar!
    Een echte aanrader!

2. Carpenter's profielfoto
    Carpenter heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Zeer teleurstellend, niet aan te bevelen

1 uur wachten op het voorgerecht, soep en salade. Daarna 1,5 uur wachten op het voorgerecht, droge smaakloze varkenshaas, opgewarmde tapas. Bediening ondernam geen actie toen we meldden dat we wel heel lang moesten wachten op het eten. Gaf ook geen uitleg. Om de 10 min kwamen ze vragen wat we wilden drinken, heel irritant. We willen eten! We kregen geen brood of iets dergelijks om de honger te stillen.

4 jaar geleden voor het eerst hier gegeten, toen hebben we ook heel lang op het eten moeten wachten. We vernamen dat het nu beter is, en wilde het weer een keer proberen. Ervaring is net zo teleurstellend.

De locatie is heel mooi, langs de Maas. Echter als je binnen zit zie je de Maas niet.

Advies, kies een ander restaurant. Kwaliteit en prijs van het eten is echt niet de moeite waard om op te wachten.

2,1
  3. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en top uitzicht.

4. Anouk Snel's profielfoto
    Anouk Snel heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Maaszicht

Anouk Snel

Doordat het een mooie zwoele avond was, konden we lekker op het terras eten. Vooraf de aspergesoep genomen. Deze was heerlijk! Daarna duurde het toch best wel lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Dat was wel een beetje jammer. Hoofdgerechten waren prima. Goeie porties. Als dessert had ik de chefs fantasie. Ik verwachtte een heel uitbundig en origineel nagerecht maar dat bleek het helemaal niet te zijn. Smaakte overigens prima maar ik hoopte dat het veel verrassender zou zijn. De ijscoupe van m'n dochter daarentegen zag er heel goed uit! Al met al een prima avondje.

5. Erna Brouwers's profielfoto
    Veerweg 11a Broekhuizen
  6. Robbert Jan Piet's profielfoto
    Robbert Jan Piet heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Maaszicht

Robbert Jan Piet

Prima en originele gerechten, met leuke jonge vrouw die ons bediende, op goede wijze ondersteund door de wat serieuze eigenaresse. 1 reden voor niet optimale beoordeling, die de maaltijd wel verdiende: als vinoloog+ heb ik zelden tot nooit zo een slechte huisrose meegemaakt. Dit is met zulke hoge rendementen gemaakt dat het restzoetje nodig was om er nog iets van smaak aan te geven!

7. Erna Brouwers's profielfoto
    Erna Brouwers heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Nieuw concept, matig gegeten. Tapasplank gekozen, lang wachten terwijl het niet druk was. De helft van de warme gerechten was koud. Prijs/kwaliteit onvoldoende. Voorlopig niet terug.

8. Claire's profielfoto
    Claire heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Maaszicht

Heerlijk gegeten afgelopen weekend!
    De nieuwe gerechten zijn een echte aanrader
    Probeer vooral de Baklava rolletjes!

9. frans's profielfoto
    frans heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Maaszicht

Geen haute cuisine, doch gewoon een maaltijd die zekers genieten was.

10. Jan Paulissen's profielfoto
    Jan Paulissen heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Jan Paulissen

De locatie is perfect(terras). De kaart had wat uitgebereider mogen zijn. Vreemd vonden we de enorme portie friet. De bediening moesten we aanspreken als we wilde bestellen, waren wel vriendelijk maar schoten echt te kort, jammer.

11. Ingrid Witte's profielfoto
    Ingrid Witte heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Ingrid Witte

We hebben echt voortreffelijk gegeten! De gerechtjes waren super goed bereid en zag er feestelijk uit. De prijs en de kwaliteit waren goed. Wat wij jammer vonden was dat we er maar met z'n drietjes zaten. Later bleek aan de andere kant van het restaurant nog wat mensen te zaten... dat ervaren wij als minder sfeervol. De bediening was prima, vriendelijk.

12. Het Maashotel heeft een nieuwe foto
  13. Het Maashotel heeft een nieuwe foto
  14. Margo's profielfoto
    Margo heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad. Vooral met de Doedelzak muziek en Schotten.

15. piet's profielfoto
    piet heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.En ook super bediening. Top!

16. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  17. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  18. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  19. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  20. Eetcafé Maaszicht heeft een nieuwe foto
  21. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Het Maashotel

Na een middagje thermaalbad met 3 zussen hier neergestreken met een Wowdeal. Sommige restaurants bieden dan een uitgekleed menu aan, zo niet bij het Maashotel. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen een heerlijk 5-gangen diner opgediend in het sfeervolle restaurant aan een mooi gedekte tafel. Alle borden mooi opgemaakt en het voorgerecht geserveerd met heerlijk warm brood. De attente bediening zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. De wijn werd met gulle hand geschonken en tegen een kleine vergoeding werd een grote karaf water met ijs en citroen geserveerd (heel fijn als je niet van frisdrank houdt). Kortom: we hebben genoten!
    Verbeterpuntje: "echte" groenten met bite i.p.v. groentepureetjes!

22. broccoli puree's profielfoto
    broccoli puree heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Onlangs gegeten bij Christoffel. De verwachting was hoog met zo’n mooie ambiance en veelbelovende gerechten op de kaart.

Eerste indruk was goed, gerechten worden leuk gepresenteerd. Wachtende op de wow-factor die maar niet kwam. Dit had te maken met dat elk gerecht opgemaakt werd met een broccoli stampotje (of iets dergelijks). Hopende dat bij de vis of de saté iets zou veranderen, maar nee, weer het puree bolletje.

Samenvattend jammer en teleurstelling, had er meer van verwacht.

23. lia's profielfoto
    lia heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Met 4 personen heerlijk tapas gegeten. Het eten was mooi en heerlijk. Het zonnetje droeg zeker ook bij aan de sfeer. Heerlijk eten met een fantastisch uitzicht over de Maas. Zeker een aanrader.

24. whpoot's profielfoto
    • Nederlands
    Veerweg 12 Broekhuizen
  26. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor Bij Christoffel

Lekker gelunchet op het mooie terras van bij Christoffel.

Het mooie uitzicht en het mooie weer zorgde voor een ontspannen lunch! Altijd is er wel wat te zien door het veer wat op en neer gaat.

De lunch zelf was heerlijk! Wij bestelden een clubsandwich. Deze was heerlijk en ook de portie was precies goed! Ook hebben we de specialiteit voorbij zien komen, flammkuchen. Hier moeten we zeker voor terugkomen! Deze zag er heerlijk uit!

27. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Het Maashotel

Gewoon super

Na meerdere tegenvallende eetervaringen in Arcen was dit een verademing. Niet alleen een super mooi teras maar het eten was echt perfect. Als lunch allebij een salade. Carpacio en gegrilde kip. Allebij zoals je het wil gewoon super. Hier kan je gerust de rest van de kaart proberen. Niet goedkoop maar wel goed.

Zeker een aanrader voor de zomer waar je voor om kan rijden. Wij komen hier zeker weer.