Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Broek op Langedijk verdeeld zijn.

Een gezellig eettentje in een prachtige omgeving. Na een lekkere wandeling is het erg fijn om even wat te drinken of eten met een prachtig uitzicht. Er is een grote tent met kussens en poppen voor de kinderen waar zij zich kunnen uitleven. De eigenaresse is erg klantvriendelijk en lief. Enige puntje is dat zij wat kleine zakjes chips of ijsjes voor kinderen zouden kunnen verkopen.

De nieuwe eigenares José heeft er een echt gezellig, sfeervol en knus restaurantje van gemaakt. Heerlijke luie stoelen en ruim opgezet. Je kan er een goeie kopje koffie/thee drinken na een wandeling van circa 5 km rond Geestmerambacht of rustig wat tijdschriften of de krant lezen. De bediening is aardig en vriendelijk. Op vrijdag is het nu "Eten wat de pot schaft" met 3 gangen voor een aantrekkelijke prijs. Ze maakt iedere week een andere verassingsmenu klaar. Je moet wel vooraf reserveren. Wij hebben het gedaan en de prijs/kwaliteit verhouding is oké. Het is zeker de moeite waard om eens uit te proberen.

Marjolein

Erg mooi restaurant. Mooie aankleding. Personeel is erg vriendelijk en de gerechten zijn heerlijk.

Ik wilde patat halen, na 10 min gewacht te hebben (eigenaresse zag me wachten) zei ze nog niet klaar te zijn. Dit kan natuurlijk, maar laat me geen 10 min wachten op dat antwoord… okee, geen patat, kunt u dan een flesje water opwarmen voor een baby. Klein verzoek, vraag enkel 30 sec van je magnetron en wil hiervoor betalen, maar dit werd geweigerd. Ik kon het niet geloven…

Rauwe hamburger. Dat zegt genoeg. Helaas opgehaald dus we gaan niet terug. Laatste keer hier eten gehaald.

W.F. Roosjen

Heerlijk gegeten, prima bediening en ambiance, en voor die prijs een aanrader.
    We gaan daar zeker vaker dineren . TOP avond gehad.

CHEESECAKE IS ECHT VERRUKKELIJK !!!
    BESTE DIE IK OOIT HEB GEGETEN. Ga dis wekelijks cheesecake daar eten en de latte macciato is ook goed.

H.Rootmensen-Goos

Heerlijk gegeten in een prima sfeer!!

cees koedijk

Verrast dat het zo druk bezet was waardoor we genoegen moesten nemen met een tafel die niet aan het raam was. Maar het eten was weer prima. De carpaccio
    was als van ouds en ook de sliptongen en scholfilet waren perfect
    Eigenlijk bedierf men onze eetlust een beetje toen de eigenaar aan gaf t.z.t. de zaak over te dragen. We zullen de bedrijvige eigenaar missen. Men had nu eens de beschikking over een hulp die het uitstekend deed. Wellicht blijft die ij de opvolger.

De kaassoufle's te diep bevroren?
    De patat niet doorbakken. En echt heel weinig soorten ijs.
    Nee dit is niet best

James de Uitlegger

Vanmiddag vroegen wij om een beetje warm water uit de kraan voor het flesje van onze baby. Een vreemde medewerkster vertelde dat zij dat niet hadden. Maar wel theewater. Heel brutaal draait zij zich om en liep weg. Wat een onbeschofte mensen daar! Niet opgevoed. Klanttevredenheidscijfer: -1! Amateurs!

Ik was al een tijdje niet geweest maar nog steeds top, het was weer lekker. Ik ga overal uiteten en ik kom in veel zaken. Je ziet vaak dat er bij veel zaken snel achteruit gaan met de kwaliteit, maar dit was weer gewoon goed.

Fijn dat het zuidpunt weer open is maar we gaan er geen ijs meer halen, ijs was te zacht [ viel haast al van het stokje af] en de ijsjes liggen al zonder verpakking in de vriezer zeker niet hygiënisch ik wil graag mijn ijsje met verpakking.

Helaas geen goede ervaring. Carpaccio was niet vers. Onder de carpaccio lag sla met dressing. Hoofdgerecht was biefstuk, maar er werd niet gevraagd hoe we het wilde hebben. Wel mals. Zeer zoute pepersaus wat ik maar zoveel mogelijk aan de kant heb geschoven. In 1 vd biefstukken zat een stukje staalborstel. 1 persoon kreeg zijn hamburger toen de rest ongeveer klaar was. Ober was vergeten het door te geven (kan gebeuren). Helaas was die rauw van binnen dus opzij geschoven en geen hoofdgerecht voor die persoon. Tussen de sla zaten diverse bruine stukjes dus ook niet vers. Verder moesten we om een 2de drankje vragen terwijl we allemaal al een tijdje droog stonden. Hoe zeer de vriendelijke man ook zijn best deed was dit kwalitatief een vd slechtste restaurants waar ik ooit geweest ben. Wel heel vriendelijk en een zeer mooie locatie.

Toen ik hoorde dat er een nieuwe eigenaresse is, toch maar weer teruggegaan naar De Zuidpunt. Wat een verrassing. Ineens een gezellige sfeer, een knusse inrichting en lekkere gerechten. Eindelijk is dit paviljoen midden in de natuur weer een aanrader.

Er is een nieuwe eigenaresse. Zo aardig en zo klantvriendelijk. Voorbeeld van hoe het moet. Super goede kwaliteit wijn. Gaan zeker vaker daar komen. Aanrader

Het is een mooie tent en lekker schoon. Ook omdat het nieuw is en het eten is ook lekker en snel. Er is veel te kiezen. 3 keer geweest, 3 keer goed voor elkaar... Jammer dat hij op zondag dicht is.

Wij komen hier vaker omdat wij in de buurt wonen. Het is meestal wel goed alleen laat de service te wensen over. Het is moeilijk om drinken te bestellen zodat je met een droge mond de deur uit loopt, ze laten daardoor ook omzet liggen omdat je daardoor buiten het drinken ook geen nagerecht besteld. Zij laten lege glazen en borden net zo lang staan tot je af gaat rekenen, het lijkt wel of ze willen dat je niet te lang blijft zitten waardoor je je niet welkom voelt. Vaak zit personeel (onsmakelijk) te eten aan tafel, wij vinden dit geen reclame. Wij blijven komen, maar hopen dat de service verbeterd. Wij vinden het wel jammer omdat wij ook een betere ervaring hebben gehad in het verleden.

a.tenbruggencate

Eten en sfeer grote klasse, een dikke 9.

We zijn met een groep van 22 mensen wezen eten. Er was een grote tafel voor ons verzorgd. We konden a la carte bestellen en de service was uitstekend! Vrijwel iedereen kreeg zijn eten tegelijk geserveerd en de bediening had er goed oog voor of alle maaltijden compleet waren. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten!!

De eigenaresse is er 1 met een flinke gebruiksaanwijzing. Norsig (meerdere malen en ook bij vrienden) en soms ronduit belerend.
    Eten en drinken is goed, maar haal er alleen nog maar ijsjes.

Een vriendelijke, vaderlijke eigenaar, die de benen uit zijn lijf loopt in de bediening. Naar mijn idee meer dan de (jonge) personeelsleden zelf. Hartelijk welkom geheten, ook al hadden we 'spontaan' geboekt via SD. Dat is positief.
    Mooi buitenterras en uitzicht op de 't Broekerveilingmuseum en ruime tafelindeling.

Als nu ook de gerechten naar een iets hoger niveau getild worden, dan is het plaatje af. Ook een eetcaféhahah mag deze ambitie hebben.
    Het sleutelwoord is hier saus/dressing; hiermee wordt naar onze smaak scheutig mee gezwaaid (met de fles dan).

De (chili dacht ik) saus heeft niets te zoeken in de gegratineerde champignons. De smaak van de champignons wordt overstemd en je proeft dan alleen maar de kaas (en de saus).
    Tip: peterselie, knoflook en zwarte peper.
    De carpaccio ook 'overdressed' met iets te zurige dressing en was niet rood (volgens mij is carpaccio rood).
    Hoofdgerechten: vegetarische Mexicaanse tortilla, smaakte OK, maar -heb je 'm weer- dezelfde (chili?!) saus al erin verwerkt.
    We zijn in Nederland van de sauzen, maar niet iedereen vindt dat lekker. Be on the safe side en geef de saus er apart bij in een schaaltje.
    Geldt ook voor de salade, royale hoeveelheid maar ook overdressed (naar mijn smaak met kant-en-klare saladedressing). Geef het er desnoods bij; ik heb er 't liefst alleen olijfolie (supermarktkwaliteit meer dan genoeg) en balsamico bij, maar desnoods helemaal zonder.
    Voor 't andere hoofdgerecht (kipsaté) werd pas laat aangegeven dat 't op was (het was ook heel druk deze avond door 't mooie weer) en biefstuk werd gesuggereerd. Was niet bijzonder, maar oké. Eigenaar maakte erg beleefd zijn excuses.
    Positief was de ruime hoeveelheid bijgerechten (gratis!), keus uit frietjes en krielaardappeltjes + sperzieboontjes.

Prima plek om te vertoeven, maar wat ons betreft aan de kok/zaak om bepaalde gerechten (o.a. de genoemde gegratineerde champignons) dringend aan te passen.
    Voor het merendeel waarschijnlijk goed genoeg, maar voor ons wel een must.

Eten was gewoon. Niet bijzonder. Carpaccio te waterig en er zat ei op wat niet hoort en rauwkost er onder met te zure dressing. Hoofdgerecht aan de karige kant. Zeker de patat en aardappeltjes had meer gemogen. De ober rook niet zo fris en had bij het opdienen van het toetje zijn duim in het bakje met ijs. Dat kan echt niet! Op ons glas cola zat lippenstift. Kortom de nodige verbeterpunten.

Wij aten hier via Social Deal, misschien daarom wat minder.

Dit restaurant in recreatie gebied Geestmerambacht heeft uitstekende, zelf gemaakte pannenkoeken van wereld klasse (dus niet van die smerige magnetrongevallen). De eigenaresse heeft een klein beetje een dominant karakter. De prijsstelling is redelijk, de kwaliteit uitstekend. En dat is het belangrijkste

Leuke en gezellig meid van de bediening. Personeel erg gastvrij.
    Eten was heerlijk, meer dan voldoende.
    Echt aanrader, bij mooi weer nog gezelliger i.v.m. het gezellige terras aan het water. Bootjes varen hier voorbij.

Remco de Jong

Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Zeer goed prijs / kwaliteit verhouding. Bediening was zeer vriendelijk en erg goed.

Eric Stoot

Eric Stoot

Het eten was lekker en goed voor elkaar. Het is er netjes en de mensen zijn aardig.