André Dokter in Briltil

Bezorgrestaurants in de buurt van André Dokter

• Rookruimte
  4. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1247320777 93
1272199601 86
1278419307 89
1321957249 91
1433911958 93
1520987842 78
1527207548 80

1. Tja...altijd goed meteen, maar vanavond met een grotere groep (10 personen) was zeer teleurstellend. Na 1 uur en 45 minuten wachten maak je een opmerking dat het hoofdgerecht wel lang duurt, reactie "dat is heel normaal hoor"...zucht. Daarna komt een ober die blijkbaar dacht dat hij eten serveert in het leger. Met bulderende stem "Rib eye van wie is dat!! Nou wie? Hallo, een ribeye". Uiteindelijk zei een tafelgenoot "ooh is dat de dagschotel, ja die is van mij", reactie "dat zeg ik toch!!!". Een tafelgenoot slaakt een zucht, ober erg agressief "wat is dat!, was dat voor mij?!". Daarna komt mijn vleesspies, mijn reactie "ooh dat ziet er goed uit zeg", reactie van de ober "ja, u mag er ook zijn!". Ongelooflijke reactie. Deze ober commandeerde richting de tafel in plaats van dat hij de gastheer was. Die heeft nog veel te leren of hij moet een carriereswitch overwegen richting drilsergeant in het leger, zou hij uitstekend passen. En het geserveerde vlees was lauw, ook jammer. En inderdaad apart afrekenen mag niet van de baas. Tja wil je omzet, of wil je die niet. Jammer, een slechte beurt voor Andre Dokter deze keer.

2. Onze ervaring is al even geleden, maar niet zo positief.
    Zeer lang wachten op het eten, uren en pas rond tienen uitgeserveerd.
    Toen we aangaven dat dit niet de ervaring was die we hadden verwacht kwam de baas met de bestelbonnen bij ons. Daarop stond het bestelmoment, de lange wachttijd daaraan vooraf was niet meegenomen. Het afdoen met een kop koffie nam het vervelende gevoel niet weg, ook omdat het ontkend bleef worden.
    Teleurstellende ervaring, en al was het eten goed, de nare smaak in de mond na uren wachten overheerste.

3. Heerlijk gegeten bij André Dokter. Eten van top kwaliteit. Aan alles is aandacht besteed en vers gemaakt. Geen groente uit een potje. Zelfgemaakte mayo. Genoeg warme groenten en niet alleen bakje sla, zoals je tegenwoordig veel ziet. Wij hadden voor de vleesspies gekozen, heel veel vlees van goede kwaliteit.
    Dessert ook allemaal zelf gemaakt. Voor mij een absolute voorwaarde voor een dessert.
    Bediening erg attent en vriendelijk en kennis van zaken.
    Wij zaten buiten, maar het koelde snel af. Na het verzoek om binnen het dessert te nuttigen werd er snel een tafel binnen gereed gemaakt. En buiten werd mij keurig een dekentje over gelegd.
    De prijs ligt iets hoger dan bij de gemiddelde restaurants, maar dan krijg je ook wel iets.
    Chapeau.
    Wij komen zeker terug.

4. Jaap Alberts

Tja... goede verhalen over gehoord maar ze hebben ons flink teleurgesteld. Bediening die steeds met de borden aan de verkeerde tafel staan, zeer matig eten, echt niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

5. Goede ervaringen gehad bij Andre Dokter in Briltil, maar helaas de laaste 2 keren ervaren dat het minder wordt. Het personeel wat er al lang in dienst is is minder enthousiast, werken op de automatische piloot. Ook de kwaliteit van het eten is minder geworden. Vooral het schaaltje met groenten is zeer matig. Prijs/ kwaliteit verhouding zorgt ervoor dat wij voorlopig hier uitgegeten zijn.

6. A. Zeilstra

Gezellig en geweldig lekker eten. Beste T-bonesteak die ik ooit heb gegeten. Echt een aanrader.

7. Gisteravond hebben we hier met 8 mensen gegeten. Onze eerdere ervaring was heel goed, maar gisteravond was een afknapper. Zaterdagavond en heel erg druk. Onze tafel stond dicht tegen een andere tafel aan, je kon er amper achterlangs. Daardoor was een gesprek alleen maar mogelijk met iemand die naast je zat.

Een aantal van ons hadden het verrassingsmenu. De smaak was prima, maar wel kleine porties. De groenten en de frites kwamen laat en de rauwkost pas nadat iedereen het eten op had en dan voor acht mensen een dessertschaaltje. De bediening was vriendelijk en wat we kregen was ook een mooie combinatie van kwaliteit en smaak, maar wat weinig.

Toen we per stel wilden afrekenen (wat we gewend zijn te doen en nooit een probleem is), moest er toestemming aan de baas gevraagd worden. We kregen een rekenmachine en de bon en mochten dan per stel het bedrag uitrekenen. Bizar. Geen goede reclame en je geneert je ook, ook omdat er een stel bij was die speciaal hiervoor uit Limburg kwam.

8. Vanavond afgehaald spareribs en hete kip schotel. In één woord perfect!!

9. Hannie Nijhof

Heerlijk gegeten, goede ontvangst. Wij waren met 6 personen, nadeel was dat de tafel aan de kleine kant is en je zit dichtbij andere gasten. Ik hoop dat ze aan deze feedback wat hebben.

10. Arlette

Wij waren altijd erg fan van dit restaurant maar dit keer was het teleurstellend. Bediening niet alert (moesten zelf om drinken vragen bijvoorbeeld) en gezellig zoals we gewend waren. Ontvangst niet enthousiast. Eten niet geweldig: lasagne (vega) niet gaar, dagvlees: veel vet erin, spare Ribs: te veel marinade. Het enige wat heerlijk was waren de groenten en dat moet toch niet de bedoeling zijn van een steakhouse! Tafels smoezelig (lag nog een gebruikte tandenstoker in het dienblaadje. Dit zijn we niet gewend, jammer, heel jammer...

11. Arjen Veenwijk

12. Lh bulthuis

Bijzondere ervaring deze avond. Parkeren aan het water, ontvangst hartelijk, sfeervol restaurant, bediening geweldig, het eten heerlijk, alleen de groenten waren te gekunsteld, niet passend. Ook het dessert was verrassend goed.

We hebben genoten, en komen graag terug.

13. Altijd gastvrij, je wordt onthaalt als een goede bekende. Bediening is vlot, correct en vriendelijk. Gastheer/vrouw is zeer alert en komt altijd even langs of alles naar wens is.

De sfeer is geweldig. Het eten is geweldig en betaalbaar, de porties meer dan toereikend!

Als je hier nog niet geweest bent dan mis je een heel mooi, lekker en sfeervol punt in het leven!

14. Chris de bruin

Dit restaurant verdiend een Michelin ster. Goed personeel, eten wordt met zorg en liefde bereid.

15. Afgelopen vrijdag hier gegeten met een groep van 7 personen, na heel veel goede verhalen gehoord te hebben. Niks was gelogen! Wat een heerlijk eten, en een super gezellige sfeer. De bediening helemaal niks op aan te merken, heel correct en vriendelijk! Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren, mensen met passie voor het bedrijf. Hier komen wij zeker weer terug! Ik geef niet snel vier 10-en weg maar meer dan verdiend.

16. Een parel in de regio!! Als je in het noorden eens echt lekker wilt eten kun je hier niet nat gaan!
    De bediening is vlot en vriendelijk, het eten super. Alles top, zelden smaakt het eten mij zo lekker. De 8 voor sfeer staat er omdat ik de tafels en stoelen net iets te krap vind, maar eigenlijk is dat gezeur.
    Lees de overige recensies maar, hier moet je gewoon eens heen!

17. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Een lekkere amuse van het huis gehad. En als topper de verschillende warme groeten bij een overheerlijke biefstuk! Een echte aanrader!

18. Ziet er super uit daar. En het allerbelangrijkste, heerlijk eten. Als je vragen hebt over wijn, de dames die reserveren die hebben er echt verstand van. Wel is het een aanrader als je in het weekend gaat om twee dagen van te voren te reserveren. Heb al een keer op een zaterdag ochtend gebeld. Sorry meneer we zitten vanavond vol. Ik vraag morgen dan? Sorry meneer dan zitten we ook vol. Heb er ook een keer een broodje briltil gehaald. Nou dat was het beste broodje hamburger die ik ooit gehad had. Veel en niet duur!!

Al met al een aanrader

19. jan buringa

20. Heel gezellig getafeld met de familie.
    Er werd veel aandacht besteed aan de gerechten.
    Leuk opgemaakte gerechten, alleen dat al maakt maakt een bezoek hier meer dan waard.
    O ja het eten zelf was ook erg lekker.

21. Absoluut 1 van de beste restaurant in de omgeving Groningen. Het eten is hier echt fantastisch.
    Ik kom hier zeker terug!

22. Martin en José

Wat een waanzinnige ervaring om hier te mogen eten, uitmuntend.
    De glazen drinken en de flesjes zijn wel erg klein, dit was dan ook gelijk ons enige commentaar.
    Wij hebben een 50cm lange spies met vlees gegeten en een tapas vooraf, elk stukje vlees, elk detail is een feest.
    We komen hier zeker nog een keer weer, een echte aanrader, we nemen dan gelijk wat meer mensen mee.
    De prijs was erg concurerend, waar voor je geld.

23. Aspergetijd, dus dat ook gegeten. Erg lekker.

Wel jammer dat het velletje niet v(goed) van het eitje was gehaald na het pellen. Dat was namelijk beetje hard geworden en echt niet lekker.

Wij komen hier regelmatig en we eten hier altijd super lekker!

24. Geweldig! Echt een aanrader! Bijzonder lekker gegeten!

25. Wij kunnen kort zijn. Er zijn in de provincie Groningen verder geen restaurants die de topkwaliteit van dit restaurant kunnen evenaren. Dit betreft vooral de menu keuze, de kwaliteit van het eten en de toegankelijkheid van het menu. Een ieder kan iets van zijn gading vinden wat vervolgens hoog op smaak en top geserveerd wordt. Dit is het geheim van dit restaurant. Een combinatie van de gestampte pot en exquise gerechten geserveerd door een zeer toegewijde bediening.

26. Restaurant was erg druk. We werden vlot en keurig geholpen. Wel is men enigzins opdringerig in het consumeren van drankjes. Waarschijnlijk verdienen ze daar het meest op. Het eten was goed en de porties royaal. Alleen viel de tonijn mij enigzins tegen. Ga er zeker een keer weer heen. Hopelijk is het dan iets minder druk.

27. Mijn favoriete restaurant! Héérlijk eten. Echt waar voor je geld. Maar dat blijkt ook wel uit de eerdere recensies. Geen aanvullingen nodig.

28. Echt een aanrader!

Bij binnenkomst werd je jas afgenomen en werd je naar de tafel geleid. Vanaf daar werd je welkom geheten en werd het standaard riedeltje v.h. maand-menu uitgelegd (dit ging in zo'n rap-tempo dat we geen idee hadden wat hij nou allemaal zei, erg lachwekkend vonden we dat)

Leuke en correcte bediening! Men wist waar ze het over hadden, geen opmerkingen waar je als klant niets aan had. Op elke vraag hadden ze een passend antwoord.

Als voorgerecht hadden we o.a. de Tapas. We hadden deze op de site gezien en dat leek ons wel wat. Uitgaande dat het plaatje op de website zo mooi mogelijk was gemaakt om klanten te lokken kwamen we voor een verrassing te staan. De tapas werden op exact dezelfde manier gepresenteerd, echt geweldig mooi en verrukkelijk!

Het hoofdgerecht was ook ongelofelijk lekker. Een Vleesspies van 50 cm lang, meerdere soorten vlees welke echt top bereid waren. Enige nadeel was dat het snel afkoelde. De garnering was ook goed, alleen hebben we daar bijna niet van gegeten omdat we amper tot niet het hoofdgerecht opkonden. De presentatie was net als de tapas 'uit het boekje'.

Helaas hebben we geen toetje gehad, omdat we beide te vol zaten. Daarom een Cappuccino besteld, waarbij je weer iets te 'knabbelen' kreeg. Echt een leuke presentatie!

Restaurant is misschien ietsjes duurder dan gemiddeld maar daarvoor krijg je een top bediening, een sfeervolle ambiance en verrukkelijk eten.

29. Een groots restaurant in een klein dorpje...

Het eten is er heerlijk en de porties zijn ruim. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vind de benaming 'Mexicaans' niet echt kloppen want het is veel gesorteerder dan dat. Ruime keuze in zowel vlees, vis als vegetarisch. Ook met bijpassende wijnen eventueel. En naast de vaste gerechten op de kaart wisselen een aantal gerechten met de seizoenen mee. Daarnaast vaak nog een leuk gerecht buiten de kaart om.

Zowel de mensen in de keuken als in de bediening weten waar ze mee bezig zijn! Het is mijn favoriet en zeker een aanrader!

30. Voor een trouwerij is steakhouse André Dokter zeer geschikt. Wij hebben er onze trouwdag gevierd en er heerlijk met de familie gegeten. Wij hebben het geheel aan André en Engelien overgelaten, en het was een groot succes. Ook in de feestzaal ontbrak er aan niets, geweldige bediening en geweldig personeel die onze trouwdag toch wel heel speciaal hebben gemaakt. Het was echt een super dag.

31. Eindelijk eens een goed en gezellig restaurant gevonden, leuke sfeer, kundig en goed personeel die weet wat je te eten krijgt. Heerlijke menu's, helemaal top. Zeker een aanrader.

32. Dit restaurant loopt als een trein, er staan altijd auto's in een lang lint langs de weg rondom het parkeerterrein. Goede kwaliteit, voldoende te eten voor een goede prijs. Mooie plek aan het water met terras aan het water. Prima.

33. Marcel 165 punten

Gezellig ingericht en ruim opgezet restaurant. Ook de bediening is vriendelijk en heeft de tijd om toe te lichten wat er op je bord ligt. Gratis port met aioli broodjes van het huis bij binnenkomst. Erg netjes. De menukaart biedt voldoende keus. De maaltijden zijn zeer fors maar erg lekker. Eigenlijk geldt bij alles hier dat je een goede eter moet zijn om de porties weg te werken. Ook de toetjes. Je krijgt hier zeker waar voor je geld.

34. Jo

35. Leuk restaurant, goede sfeer en lekker eten. Aanrader.

36. Tweemaal gegeten, het is me beide keren opgevallen dat het bedienend personeel ook echt weet wat het serveert, dat zie je niet vaak. Gerechten zijn mooi opgemaakt en smaken ook nog eens goed. Glaasje port als amuse vind ik een beetje karig. Ambiance is goed. De tapas zijn fantastisch.

37. Prima spareribs gegeten hier. Kinderen vonden het ook heerlijk. Zeer uitgebreide schotels met groente, salade, etc. Gewoon teveel. Zeer sfeervol. Echt een aanrader.

38. Haal hier regelmatig af. Satétje, hamburgertje, schnitzeltje, spareribs, alles even lekker. Heerlijke (niet vette!) patat erbij; helemaal super! Prijs is ook prima; rond de 10 euro voor alle afhaalgerechten is m.i. een nette prijs voor goed eten.

Kan het iedereen aanraden! Personeel altijd vriendelijk.

Ben er nog nooit wezen eten, maar hoor hier ook alleen maar postieve geluiden over.

Om toch één puntje van kritiek te geven; wanneer je bij het afhalen op de afgesproken tijd aankomt is het vaak nog niet klaar en moet je regelmatig meer dan 10 min wachten. Dit verpest de goede smaak echter absoluut niet!

39. H. dilling

Ver ruk e lijk.

40. nanda euwema

We zijn daar geweest van het werk uit.

Het eten is daar echt geweldig. Je komt er goed gevuld weer weg.

Het is er heel gezellig.