Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brielle verdeeld zijn.

1. Samen met onze 2 kinderen gegeten, 6 en 8 jaar. Goede, vlotte service. Wij hebben heerlijk gegeten en onze kinderen - meestal geen pasta liefhebbers in een restaurant - hebben werkelijk heerlijk en goed meegegeten.

2. Zeer goed en kwaliteit top.

3. H. Kievit

Heerlijk gegeten. Kan de hamburgers van harte aanbevelen.

4. Olga

Altijd met veel plezier hier wezen high tea'en. Staan ze ook bekend om in de omgeving. Vandaag was het een regelrechte ramp. De hapjes zijn sterk achteruit gegaan, alles wat ik zelf bij de supermarkt kan scoren en een stuk minder als dat je vroeger kreeg. We hebben 3 kwartier moeten wachten voor we ons eerste hapje kregen en na 2,5 uur hadden we nog niks gehad. Na 100x vragen kregen we 2 keer thee bijgevuld. Ik had het luxe arrangement besteld en het standaard gekregen. De arme meiden in de bediening deden alles wat ze konden maar het was gewoon te druk en onderbezet. Ik heb werkelijk iedereen horen klagen. Ik denk dat ze aan deze dag ontzettend veel klanten zijn verloren. Erg jammer.

3,2
  5. Het is er erg gezellig in het middeleeuwse restaurant, mooie lokatie!
    Het eten is prima, echter was niet alles van de kaart meer te bestellen. Verder is de keuze erg beperkt, dat is jammer.

6. Cass

Wat een gênante ervaring! Vandaag ging ik met een vriendin en onze kinderen een hapje eten. Zowel de kinderen als wij hebben hadden ons super verheugd op een avond sushi. Met het eten was zeker niets mis... maar met de service...!!! Mij vriendin haar zoontje werd eigenlijk bij binnenkomst niet lekker. We besloten te blijven, mede
    Voor de andere kinderen... hij viel super lief in slaap. Wisten jullie dag je voor een slapend kind gewoon moet betalen ook al geef je van te voren aan dat hij dus niet mee gaat eten. En dus daadwerkelijk niet eet of drinkt. Voor iedereen met een baby, niet meenemen dus. Na 3 keer aan te hebben gegeven dat hij heeft geslapen en niet gegeten hebben we alsnog de rekening betaald inclusief slapend kind... omdat je dus was het argument “het is all jou can eat, dus als je binnenkomt met een kind dat niet lekker wordt” hij had makkelijk kunnen eten”. Tis niet dat we karig waren want bestelden allerlei dingen naast de kaart die de andere kinderen wel lekker vonden... het
    Gênante wAs dat ze allen niet de verantwoording namen en niet wilde beslissen over de slapende jongen. Overigens hebben wij de hele avond met lege borden op tafel gezeten omdat ze te beroerd waren een bord af te ruimen. Sorry voor de koks, wij hebben heerlijk gegeten maar komen vanwege de schijnheilige service nooit meer terug en zijn genoodzaakt om via social media andere mensen te behoeden voor jullie zielige service... vanavond hebben jullie geen tip gekregen terwijl als jullie aangesloten waren geweest bij onze tafel... de jongen Hadden zien slapen en geluisterd hadden naar ons verhaal jullie gewoon 20 euro tip hadden gekregen, nieuwe klanten erbij en een mooie recensie, nu hebben jullie 30 euro voor de slapende jongen, een slechte recensie en zeker geen nieuwe klanten en we gaan ook nog eens iedereen vertellen een dorp verder te rijden. Ik zeg voor 30 euro extra hebben jullie een top avond gehad... 🥂

7. Cass

8. Vanavond uit eten geweest bij Steakhouse Floor!
    De sfeer was prettig, de bediening vriendelijk en professioneel.

Voorafjes; stokbroodje, gerookte zalm en loempia’s Pulled chicken.

Hoofdgerechten; spareribs en mixed grill.

Nagerecht; choco lava cake en bananen cheesecake.

De gerookte zalm op een gegrild brioche broodje was voor mij een beetje aan de dikke kant, hadden iets dunnere plakjes mogen zijn. De hoeveelheid viel daarentegen niet tegen!

Vlees was mals, zeer zeker genoeg en alles zeer smaakvol.
    Prijs misschien soms iets “te” maar gezien de hoeveelheid goed gecompenseerd.

Ik ben persoonlijk niet echt een vleeseter, maar ook ik heb zeker genoten!

9. Lies de Haan

Heerlijk frites met kroketten, kaassoufflé en frikandel gegeten. Ijs toe.
    Met Pieter, de baas, en mijn kleinkinderen nog lang over Brielle en verkleedfeesten gepraat. Voor herhaling vatbaar!

10. Heerlijk gegeten bij Agostino, gezellige bediening.

11. Gezellig bruin eetcafé, leuke uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Ook had de dame die ons bediende voldoende kennis over de bieren die geserveerd werden in huis. Zeker de spare ribs zijn een aanrader.

12. Super lekkere pizza, fijne bediening en uitgelaten sfeer van andere gasten! Gezellig.
    Leuke locatie en een goede prijs/kwaliteit.

13. Prima ontvangst. Lekker eten en een gemoedelijke sfeer.

14. De 4 schilders uit noorden

Een schande voor de stad, alle 4 hier gegeten, het eten kon er nog net mee door de tafel plakt en de stoelen ook, zeer onhygiënisch.

1,5
  15. We hebben weer heerlijk gegeten. Echt genoten!

16. Lekker gegeten vooral de spare-ribs en ook de brielse mosselen (aparte manier) nooit zo gegeten met spekjes en roerbak groente echt een aanrader.
    Goede sfeer en zeker de prijs.

17. nico salm

18. nico salm

19. Internationaal Brielle

nico salm

20. Chinees-Indisch Brielle

nico salm

21. nico salm

22. Onvoorstelbaar!
    Wat is er gebeurd met deze zaak. In het verleden heus daar wel eens gegeten.
    Vandaag 2 patatjes pinda besteld die in rap tempo klaar waren. Vitrines leeg en wat erin lag zag er echt niet fris meer uit. De saté had ook niet meer de kleur die hij zou moeten hebben.
    Pindasaus heel donker en smaakte naar iets van pittig maar ondefinieerbaar . Patat nog rauw.
    Ziet er ook verwaarloosd en onhygiënisch uit.
    Echt zonde want dat hoeft echt niet.
    Geld terug gekregen want het was echt niet goed dus in de prullebak ermee!

23. We zaten in een hoekje waardoor de bediening alle borden en/of glazen door moest geven.
    Het hoofdgerecht tournedos a € 26,50 was wel heel erg mager.
    Een biefstukje ter grootte van een kleine bal gehakt in een hoek van een vierkant bord met doortussen een streepje saus met op de tegenovergestelde hoek wat salade zonder dressing. Kortom wat mager en dat voor deze prijs.
    Oh ja met 6 personen mochten we 2 schaaltjes patat delen. Verse groente niet te vinden.
    Kortom voor deze prijs komt toch niemand terug.

1,8
  24. Gezellige tent, lekker gebak, prijs voor wat ze noemen een grote cappacino €4,15 is absurd hoog. Staat in geen enkele verhouding met de rest.

25. Eerst bier wat al half leeg was en waar geen kracht op zat. Toen warme cola. Toen krachteloze cola. Eten hamburger niet te eten. Hard taai droog. Vieze saus. Alleen de korst van het brood was ok. Service chagrijnig. Niet enthousiast. En als afsluiter een vieze plee. Ellende.

26. Als we het hebben over klein pittoreske, dan kunnen we het over Petros in Brielle hebben.

Klein, leuk, gezellig en hele vriendelijke bediening.

Het eten daarintegen is niet echt van hoog niveau…
    Alles is erg droog! Maakt niet uit wat je besteld.
    Tenzij het ovenmaaltijden zijn of gerechten met sauzen.
    Maar goed, dat hoort niet op die manier te gaan… toch?

Wij hebben beter Grieks gegeten!

De eigenaren zijn verder gezellige mensen.
    Veel succes verder!

6,3
  27. Internationaal Brielle

Goed eten, maar drukte kan men niet aan. Jammer dat je dan uren op een wijntje moet wachten. Bediening moet beter, koks zijn uitstekend.

28. Eten was lekker en goed en de bediening vriendelijk, maar wij kregen telkens maar de helft van onze bestelling. Moest iedere keer nadat mijn tafelgenoot al klaar was met eten naar de rest vragen. Gelukkig zijn wij geen grote eters, want meer dan 3 gangen lukt niet in 2 uur.

6,1
  29. Vrijgezellenfeest

We sloten ons vrijgezellenfeest af bij Fusion Orientel in Brielle met 10 personen all in eten en drinken .. we hadden na 2 rondes eten al genoeg omdat we s middags laat gegeten hadden.. de 3 de ronde namen we een ijsje . De 4 de ronde hebben we niet gebruikt... 10 minuten voordat de tijd afliep hadden wij ons briefje ingevuld voor koffie en thee.. na 25 minuten was het briefje nog niet opgehaald . Toen het briefje dan eindelijk opgehaald werd zei de medewerker jullie tijd is om en als jullie koffie willen dan moeten jullie bij betalen... terwijl ze zelf het briefje te laat kwam halen. Uitgelegd dat briefje al ruimere tijd klaar lag maar er niemand kwam... conclusie we kregen geen koffie/ thee meer ....we konden het wel krijgen als we extra zouden betalen... Vind het erg slecht dat als je met zo grote groep komt eten en dan zelfs nog een ronde overslaat met eten er moeilijk gedaan wordt over kopje koffie of thee... erg jammer !!

3,4
  30. Hier een frietje gegeten, ik had meteen al spijt dat ik iets had besteld. Vies, onhygiënisch, voeten plakten aan de vloer... de friet viel als een blok op m'n maag. Hier niet eten!!!