Oriental Fusion in Brielle

1471965478 47
1486619740 55
1504204854 58
1524720820 55

1. Voorheen altijd goed, nu lange wachttijd of gerechten komen helemaal niet. Slechte kwaliteit, sushi niet vers. Laatste keer geweest.

2. Ronduit slecht, matig eten, SLECHTE SERVICE, de bediening doet zijn best maar lopen as een kip zonder kop rond.
    11 Euro p.p extra voor de drankjes alleen duurde dit zo lang dat we na 2 uur maar 3 cola p.p op hadden en dan is 11 eu p.p best duur!

3. Zeer goed en kwaliteit top.

4. Cass 28 punten

Wat een gênante ervaring! Vandaag ging ik met een vriendin en onze kinderen een hapje eten. Zowel de kinderen als wij hebben hadden ons super verheugd op een avond sushi. Met het eten was zeker niets mis... maar met de service...!!! Mij vriendin haar zoontje werd eigenlijk bij binnenkomst niet lekker. We besloten te blijven, mede
    Voor de andere kinderen... hij viel super lief in slaap. Wisten jullie dag je voor een slapend kind gewoon moet betalen ook al geef je van te voren aan dat hij dus niet mee gaat eten. En dus daadwerkelijk niet eet of drinkt. Voor iedereen met een baby, niet meenemen dus. Na 3 keer aan te hebben gegeven dat hij heeft geslapen en niet gegeten hebben we alsnog de rekening betaald inclusief slapend kind... omdat je dus was het argument “het is all jou can eat, dus als je binnenkomt met een kind dat niet lekker wordt” hij had makkelijk kunnen eten”. Tis niet dat we karig waren want bestelden allerlei dingen naast de kaart die de andere kinderen wel lekker vonden... het
    Gênante wAs dat ze allen niet de verantwoording namen en niet wilde beslissen over de slapende jongen. Overigens hebben wij de hele avond met lege borden op tafel gezeten omdat ze te beroerd waren een bord af te ruimen. Sorry voor de koks, wij hebben heerlijk gegeten maar komen vanwege de schijnheilige service nooit meer terug en zijn genoodzaakt om via social media andere mensen te behoeden voor jullie zielige service... vanavond hebben jullie geen tip gekregen terwijl als jullie aangesloten waren geweest bij onze tafel... de jongen Hadden zien slapen en geluisterd hadden naar ons verhaal jullie gewoon 20 euro tip hadden gekregen, nieuwe klanten erbij en een mooie recensie, nu hebben jullie 30 euro voor de slapende jongen, een slechte recensie en zeker geen nieuwe klanten en we gaan ook nog eens iedereen vertellen een dorp verder te rijden. Ik zeg voor 30 euro extra hebben jullie een top avond gehad... 🥂

5. We hebben weer heerlijk gegeten. Echt genoten!

6. Eten was lekker en goed en de bediening vriendelijk, maar wij kregen telkens maar de helft van onze bestelling. Moest iedere keer nadat mijn tafelgenoot al klaar was met eten naar de rest vragen. Gelukkig zijn wij geen grote eters, want meer dan 3 gangen lukt niet in 2 uur.

7. Vrijgezellenfeest

We sloten ons vrijgezellenfeest af bij Fusion Orientel in Brielle met 10 personen all in eten en drinken .. we hadden na 2 rondes eten al genoeg omdat we s middags laat gegeten hadden.. de 3 de ronde namen we een ijsje . De 4 de ronde hebben we niet gebruikt... 10 minuten voordat de tijd afliep hadden wij ons briefje ingevuld voor koffie en thee.. na 25 minuten was het briefje nog niet opgehaald . Toen het briefje dan eindelijk opgehaald werd zei de medewerker jullie tijd is om en als jullie koffie willen dan moeten jullie bij betalen... terwijl ze zelf het briefje te laat kwam halen. Uitgelegd dat briefje al ruimere tijd klaar lag maar er niemand kwam... conclusie we kregen geen koffie/ thee meer ....we konden het wel krijgen als we extra zouden betalen... Vind het erg slecht dat als je met zo grote groep komt eten en dan zelfs nog een ronde overslaat met eten er moeilijk gedaan wordt over kopje koffie of thee... erg jammer !!

8. Daisy 30 punten

In het najaar van 2016 hier gaan eten. Echter werd het in de loop van de avond fris buiten, ik vroeg om een dekentje, die hadden ze niet. Even later vroeg ik of wij naar binnen mochten verplaatsen. Wij waren maar met z'n tweetjes en binnen waren nog mega veel tafels vrij. We kregen echter een nee als antwoord, en de vraag bij welke ronde we waren en of we dan nog van plan waren lang te blijven... ronduit onbeschoft!

Voor ons zat een tafeltje met kinderen die het ook koud hadden en die mochten ook niet naar binnen, die mevrouw wilde op een gegeven moment op de fiets stappen om thuis maar truien op te halen. Toen kwam de serveerster pas terug om tegen HUN te zeggen dat ze naar binnen mochten. Tegen ons werd niks gezegd. 5 minuten later kwam de serveerster weer naar buiten om ons ook eindelijk toestemming te geven naar binnen te mogen. We hebben binnen ons toetje opgegeten en zijn, na netjes te hebben afgerekend, weg gegaan. Ik had er geen woorden voor!

Afijn ik wilde ze gisteravond een nieuwe kans gunnen. We waren met een groep van 9 collega's. Het heeft minstens een half uur geduurd zonder overdrijven voordat ze naar ons tafeltje kwam. Het was bloedheet binnen, geen raampje of deur stond open, ook was er geen airco, dus we hadden dorst!

Na meer dan een half uur kwam er dus een serveerster. Geen goedenavond, bent u bekend hier etc. niks. "Wilt u inclusief of exclusief drankjes?" Was de eerste vraag. Aangezien wij het eerste rondje drankjes van de baas kregen moesten we dat rondje gelijk even afrekenen. Ik geloof dat mijn collega wel 5 keer om de rekening heeft moeten vragen.

Helaas voelde ik mij niet lekker waardoor ik aan tafel besloot niks te eten en alleen wat te drinken. Mijn collega's vulden de formuliertjes in en op een gegeven moment komt de serveerster naar mij toe.. "Ja het eten wordt elk moment geserveerd dus eh...". Dus of ik zo vriendelijk wilde zijn om te vertrekken!! Aangezien ze natuurlijk anders niet kunnen controleren of ik het inderdaad wel alleen bij mijn drankje hou, inmiddels al mijn tweede drankje. Nou begrijp ik dat helemaal maar ik vind het geen stijl!! Een betalende gast schaamteloos wegsturen!

Na mijn tweede drankje ben ik weg gegaan.

Ik en mijn collega's werken zelf in de horeca. Wij weten er alles van. Gast is koning hebben ze hier in ieder geval nog nooit van gehoord. Misschien is een cursus voor de serveersters wel op z'n plaats.

Het eten is verder prima, maar helaas is dat niet voldoende om voor terug te komen.

Erg jammer!

9. Prima gegeten, de gerechten zijn altijd goed en de service was deze avond prima....

10. Y. Dudok

We hebben hiervan vaker gegeten. Dat je gerechtjes niet krijgt moet je erbij nemen. Altijd de 5 stuks pp bestellen.
    Na de 3e ronde merk je dat de kaartjes met bestellingen slecht of niet opgehaald worden. Uit fatsoen wacht je maar omdat het een al you can eat restaurant is heb ik het idee dat het maar 3 rondes mag hebben. Er was voor ons 3en geen tijd meer om evt een 4e en het ijsje te nuttigen.de volgende keer toch maar andere sushi restaurant gaan uit proberen.

11. Talitha

Vanavond heerlijk gegeten hier!

12. Regelmatig komen wij hier eten. Sushi erg lekker! Daarnaast goede service!

13. De kipsushi nr. 76 is verrukkelijk, die bestel ik elke ronde. Er zijn daar zoveel dingen die ik lekker vind...

14. Het is onbeperkt eten voor 2 uur. Dat is al een half uur minder dan gemiddeld. Het was erg druk dus we moesten lang op eten wachten. We hadden incl drinken voor €10. Maar we mochten geen thee bestellen bij ons ijsje omdat we (3min) over de twee uur zaten. Omdat het erg druk was en we moesten wachten mochten we wel ons ijsje krijgen (en daar moesten we blij mee zijn) maar niet ons drinken. Tevens droop het vet van de gefrituurde gerechten. Hier gaan we niet meer naartoe. Hele slechte service!

15. Normaal schrijf ik nooit een recensie, maar na wat ik gisteravond (dinsdag 29-07-15) heb meegemaakt heb ik toch besloten er een te schrijven. Man man man wat een drama. Bij aankomst om 18:45 was het restaurant helemaal vol, maar gelukkig hadden we een reservatie om 19:00 en was onze tafel al beschikbaar. We hadden flink honger en zijn goed bekend met de 'all you can eat' constructie en de sushi lijsten die ingevuld dienen te worden, dus hadden we deze bij aankomst snel ingevuld en mee laten nemen toen de serveerster met onze bestelde drankjes aankwam.

Echter na geruime tijd stond er nog steeds niets op tafel, en begonnen we ons af te vragen waarom het zo lang duurde. Dat het druk was hadden we meteen bij aankomst al gezien. En dat er maar 3 man in de bediening rondliep vonden we vreemd. Na uiteindelijk een heel uur hebben we dan alles van de eerste ronde gehad, en wederom toen de serveerster aankwam met de laatste gerechtjes van ronde 1, de reeds ingevulde ronde 2 meteen meegegeven.

Dit duurde echter nog langer dan de 1e ronde en we werden enigzins ongeduldig, we vroegen een voorbijlopende serveerster wat de reden was dat het zo lang duurde, haar antwoord was kort en snauwend; Het is druk.

Om precies 21:00 uur waren we er meer dan klaar mee, tevens hadden diverse mensen die avond nog meer te doen, in de 2 uur en 15 minuten dat wij daar zaten is er alleen de 1e ronde, en 3 kleine gerechtjes van de 2e ronde geserveerd. We hebben besloten het restaurant te verlaten, maar waren niet van plan het volledige bedrag te betalen.

Bij aankomst aan de kassa, en na onze situatie uitgelegd te hebben, zei de mevrouw achter de kassa dat we de keuze hadden om te gaan zitten, of het volledige bedrag te betalen. Pardon, gewoon zitten en je mond houden dus, zo behandel je je gasten niet.
    Daarnaast riep een voorbijlopende serveerster dat wij logen en we onze 2e ronde al gehad hadden. Dit slaat echt alles. Na wat onderhandeld te hebben zijn we toch tot een compromis qua prijs gekomen. Echter alsnog hoger dan wat wij in gedachten hadden. We wilden 1/4 van de normale prijs per persoon betalen (we hebben maar 1 van de 4 rondes gekregen) plus al onze gedronken drankjes, meer dan redelijk gezien het extreem lange wachten. Uiteindelijk hebben we iets meer betaald om een groter probleem te voorkomen.

Het moge duidelijk zijn dat wij hier nooit meer terug gaan.

Het uiteindelijk geserveerde eten was goed te doen, aldus een 7

De sfeer laat ik in het midden, want deze werd goed verpest door het lange wachten. 5

Service is het woord service niet waardig. 2

Prijs/kwaliteit laten we gezien het alsnog kunnen onderhandelen van de prijs ook in het midden. 5

16. Afgelopen zaterdag wezen eten hier. Concept is leuk, eten is goed, maar de bediening is zo slecht. Na 30 minuten binnen te zijn geweest, was de kaart met daarop de bestelling nog niet afgehaald. Zelf maar gebracht. Drinken een paar keer moeten vragen waar het bleef. Duurde ontzettend lang voordat we de tweede gang kregen. Zelf bestek gevraagd nadat we het na 2 keer vragen nog steeds niet hadden gehad. Aangezien alles zo lang duurde hadden we de 4de gang maar eerder meegegeven. Anders hadden we er denk ik zeker 3 á 4 uur gezeten. En opeens kwam gang 3 en 4 tegelijk en ook nog een paar gerechten uit gang 2. Soep bij gang 1 kreeg ik in gang 2... Al met al, eten was goed, maar bediening heel slecht.

17. Ik ben hier afgelopen jaren meerdere keren geweest. Het eten is op zich best lekker. Echter is de bediening steeds slechter geworden. Zodanig dat het concept van all you can eat in het water valt. Als ik het me goed herinner zou je binnen 2 uur 5 gangen moeten hebben af kunnen ronden. Echter lukt je dit niet als je het bedienend personeel niet continu scherp houdt.
    Ze vergeten je kaart af te halen. De gerechten komen ontzettend langzaam naar de tafel. Soms lauw of koud, omdat ze ruim een kwartier hebben staan wachten op de balie na het klaarmaken. Sommige gerechten komen niet of je krijgt de verkeerde. Moet je achteraan vragen. Op een gegeven moment ben je alleen maar bezig om vanachter je tafel de bediening aan te sturen om het juiste eten op tijd op je tafel te krijgen, in plaats van dat je zit te genieten van je eten. Zo jammer, want het eten is op zich best goed.
    Het is een mooi en gezellig restaurant. Eén bezoek was echt de limit. Toen hebben we er 3,5 uur over gedaan om 4 gangen af te werken. Toen waren we zo uitgeput van het intensieve aanstuurwerk dat we besloten hebben iets langer te wachten tot ons volgende bezoek. Even de batterij opladen. Regel je bediening goed, dan heb je een geweldig restaurant.

18. Na heel vaak hier te hebben gegeten, vanavond hier weer geweest. Wat een chaos, mensen kregen geen eten of het was verkeerd of al koud. Drankjes moesten ze zelf gaan halen omdat het niet werd uitgeserveerd. Na ruim een uur naar alle commentaren te hebben geluisterd en boze gezichten, maar geen eten hebben te zien, opgestapt! Gemiste kans. Tip.. neem eens personeel aan die gewend zijn in de horeca te werken !!

19. Heerlijk eten hier, afgelopen maandag geweest met zijn 3en en wel voor 6 gegeten, zo lekker was het.