Nieuwste foto's in Brielle

Laatste updates in Brielle

1. sofia's profielfoto
    sofia heeft een recensie geschreven voor Petros
    Grieks Brielle

Totaal geen Griekse smaak of sfeer, helaas.
    We hadden een 3 gangen menu waarvan we alleen voorgerecht gegeten hadden, hoofdgerecht terug gestuurd! Klaar mee.
    Nagerecht hoefden we niet meer. Vervolgens de rekening als 2 x 3 gangen menu.
    Uiteindelijk 1 x 3 gangen menu betaald.
    Dat was wel oke.

2. Rocky81's profielfoto
    Rocky81 heeft een recensie geschreven voor 't Kont van 't Paard

Wij gaan vaker uit eten en laatst hebben wij dit restaurant aangedaan.

Wij wonen vlakbij, maar niet eerder hier gegeten. Wel vroeger vaak geweest omdat je hier veel verschillende soorten bieren kan benuttigen.

De menukaart is uitgebreid, maar vrij simpel.
    Daarentegen is de service en de kwaliteit van het eten heel goed.

Oma's draadjesvlees en de spareribs zijn de specialiteit van deze bistro.
    En dat is het zeker.

Nu 2 keer hier gegeten, maar dat wordt vast 3 keer of vaker.

Ga hier gezellig eten als je een dagje Brielle gaat doen.

3. Rocky81's profielfoto
    Rocky81 heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

Wij vaker in een Chinees restaurant geweest, maar dit is 1 van de betere.

Je kan er van de kaart eten of van lopend buffet.
    Bij het lopend buffet kan je kant en klare maaltijden opscheppen en benuttigen maar je kan er ook vis en vlees van de plaat eten.
    Allemaal er lekker en goed bereid.

Sfeer is vrij standaard, maar zeker niet ongezellig.
    Na het dineren krijg je schone warme vochtige witte handdoekjes om je handen af te nemen. Dat heb ik Nederland nog niet eerder meegemaakt bij een Chinees restaurant.

Wij gaan hier zeker nog een keer heen.

Chapeau voor Lutus.

4. Lisanne's profielfoto
    Lisanne heeft een recensie geschreven voor Primo Piano
    Italiaans Brielle

Vrijdagavond heerlijk gegeten bij dit Italiaanse restaurant met wijnbar. De serveerster was zeer vriendelijk en had veel wijnkennis. Wij gingen voor het 4 gangen verassings menu. Echt een aanrader!
    Hier komen wij zeker eens terug.

5. André Marguillier's profielfoto
    André Marguillier heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

André Marguillier

Het buffet was super, vers en meer dan voldoende. De bediening vlot en vriendelijk. De sfeer uitstekend. En dit aan een zeer goede prijs. Een reis van uit België meer dan waard.

6. Loe's profielfoto
    Loe heeft een recensie geschreven voor Snackbar Rugge

Wij waren gister in deze snackbar de eerste en tevens de laatste keer.
    De rede daarvan is dat we geen gewoon kraanwater bij ons eten konden krijgen omdat dat niet op de menulijst staat.
    Na lang aandringen kregen we het toch maar hebben besloten om hier nooit meer te komen. Ook omdat de kwaliteit van de patat zeer matig was.

7. Nathalie's profielfoto
    Nathalie heeft een recensie geschreven voor Oriental Fusion

Voorheen altijd goed, nu lange wachttijd of gerechten komen helemaal niet. Slechte kwaliteit, sushi niet vers. Laatste keer geweest.

8. Brielenaar's profielfoto
    Brielenaar heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Schats 't Hoekje

Brielenaar

Hier moet je gewoon niet naar toe gaan. Deze zaak zit al sinds mensheugenis op het plein en het is gewoon een onghygienische zooi. Ben er ooit met een ijsje van de concurrent binnen gestapt: je wordt gewoon verrot gescholden. De zaak is nu doorgegeven aan de volgende generatie... geweldig. De parel van Brielle. Probeer vooral een (rauw) patatje pinda. De pindasaus wordt gewoon elke dag weer "aangezet" op de bodem zit pindasaus van 40 jaar oud. Komt de keuringsdienst van waren hier niet?

9. mike's profielfoto
    mike heeft een recensie geschreven voor Oriental Fusion

Ronduit slecht, matig eten, SLECHTE SERVICE, de bediening doet zijn best maar lopen as een kip zonder kop rond.
    11 Euro p.p extra voor de drankjes alleen duurde dit zo lang dat we na 2 uur maar 3 cola p.p op hadden en dan is 11 eu p.p best duur!

10. Sam's profielfoto
    Sam heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Schats 't Hoekje

Mosselen zijn 19,50 ipv 12,50 en de vis van de fish en chips was volgelopen met olie.
    Beter alleen een frietje eten hier, een echte snackbar. De rest van het eten is zonde van je geld!

11. Albert Koldenhoh's profielfoto
    Albert Koldenhoh heeft een recensie geschreven voor De Hooghcamer
    Internationaal Brielle

Albert Koldenhoh

Heerlijk gegeten vanavond bij de Hooghcamer. En uitstekende bediening en de gastheer gaf extra aandacht… een aanrader.

12. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Fanella
    Italiaans Brielle

Op zaterdagavond om 20:48 gebeld naar Fanella Brielle. En om 21:14 stond hij in Zwartewaal voor de deur… super snel. Patat was warm en knapperig en pizza was goed gevuld en warm… super tevreden een 10+

13. Marja Maarseveen's profielfoto
    Marja Maarseveen heeft gereageerd op een recensie van Chez Andre

Ik heb alle begrip en kan mij absoluut inleven dat het drukker dan anders is, maar als er een handeling minder gedaan moet worden, scheelt dat jullie werk, dus ik denk dat jullie het niet goed begrijpen. Wat een nare reactie!!

14. Chez André's profielfoto
    Chez André heeft gereageerd op een recensie van Chez Andre

Beste mevrouw,

Normaliter kan bij ons van alles. Maar u heeft denk ik geen idee hoe het er op zo’ n dag in een keuken aan toegaat.
    Normaal gesproken zouden wij alles voor onze gasten doen, maar het spijt me erg om te zeggen dat u blijkbaar weinig inlevingsvermogen heeft op dit soort dagen naar onze medewerkers. Ik hoop dat u ergens anders lekker gegeten heeft.

15. Marja Maarseveen's profielfoto
    Marja Maarseveen heeft een recensie geschreven voor Chez Andre
    Lunchroom Brielle

Op zondag 29 juli 2018 tijdens de Brielle Blues wilden we wat eten bestellen. Er was een speciaal menu ivm de festiviteiten en daar kon niet van afgeweken worden ivm de drukte op die saf. Ik bestelde een uitsmijter met kaas (ipv ham en kaas). Dit was niet mogelijk. Naar mijn idee is dat een handeling minder, maar daar werd niet in mee gegaan. Uiteraard weggegaan en ergens anders gaan eten. Slechte service!

16. Eva Karina's profielfoto
    Eva Karina heeft een recensie geschreven voor De Hoofdwacht
    Vertaal van English naar Nederlands

Worst service ever. We waited way to long for the food, after it came half of our order was missing. We waited for ages again for the bill and when we told the waitress we were not happy with the service we didn’t even get so much as a sorry.

17. Trix van Halsema's profielfoto
    Trix van Halsema heeft een recensie geschreven voor 't Swarte Schaep

Trix van Halsema

Leuke middag op terras bij het Swarte Schaep eindigt in discussie over toilet bezoek. Met 8 personen hebben wij drankjes genuttigd voor, let op, zo'n 150.00 euro in 2,5 uur tijd. Dat je dan bij het voorgenomen toiletbezoek niet door mag lopen voordat je 50 eurocent hebt betaald is dan echt schandalig. De dames bij het "schoteltje" verwezen mij naar een Dixie mobiele toilet verderop in de straat met nog de mededeling dat de 50 eurocent nodig was om de toiletten schoon te houden/maken.
    Toch uiteindelijk maar 50 eurocent op het schoteltje gelegd om vervolgens een vreselijke gore boel aan te treffen op het toilet. Niks schoonmaak.
    Flink betalen voor de drankjes en dan ook nog betalen voor een smerig toilet. Jullie moesten je schamen.

18. Marina's profielfoto
    Marina heeft een recensie geschreven voor De Hooghcamer
    Internationaal Brielle

De Lekkerste Spare ribs! Bediening altijd vriendelijk gemoedelijk.
    Wij zijn “vaste klant” hier!

19. Maud's profielfoto
    Maud heeft een recensie geschreven voor Primo Piano
    Italiaans Brielle

Samen met onze 2 kinderen gegeten, 6 en 8 jaar. Goede, vlotte service. Wij hebben heerlijk gegeten en onze kinderen - meestal geen pasta liefhebbers in een restaurant - hebben werkelijk heerlijk en goed meegegeten.

20. Jean's profielfoto
    Jean heeft een recensie geschreven voor Oriental Fusion

Zeer goed en kwaliteit top.

21. Chez André's profielfoto
    Chez André heeft gereageerd op een recensie van Chez Andre
    Chez André
    Van restaurant

Beste mevrouw,

Vervelend om te horen!
    Door omstandigheden liep het inderdaad qua bezetting niet naar wat u aangaf, gewend van ons te zijn.
    Hieruit blijkt ook wel dat u normaliter andere ervaringen heeft bij ons.
    Uitzondering op de regel dus die dag!
    Maar dan nog zou het voor u zo weinig mogelijk merkbaar moeten zijn.
    Graag zou ik u willen vragen om naar ons toe te komen zodat wij u toen wellicht al beter van dienst hadden kunnen zijn. Nu is het eigenlijk al op internet te lezen en hebben wij geen kans gehad om het recht te zetten.

Wellicht hoop ik dat uw eerdere, betere ervaringen in de toekomst weer bij ons te vinden zijn.

Chez andre

22. H. Kievit's profielfoto
    H. Kievit heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Schats 't Hoekje

H. Kievit

Heerlijk gegeten. Kan de hamburgers van harte aanbevelen.

23. Olga's profielfoto
    Olga heeft een recensie geschreven voor Chez Andre
    Lunchroom Brielle

Olga

Altijd met veel plezier hier wezen high tea'en. Staan ze ook bekend om in de omgeving. Vandaag was het een regelrechte ramp. De hapjes zijn sterk achteruit gegaan, alles wat ik zelf bij de supermarkt kan scoren en een stuk minder als dat je vroeger kreeg. We hebben 3 kwartier moeten wachten voor we ons eerste hapje kregen en na 2,5 uur hadden we nog niks gehad. Na 100x vragen kregen we 2 keer thee bijgevuld. Ik had het luxe arrangement besteld en het standaard gekregen. De arme meiden in de bediening deden alles wat ze konden maar het was gewoon te druk en onderbezet. Ik heb werkelijk iedereen horen klagen. Ik denk dat ze aan deze dag ontzettend veel klanten zijn verloren. Erg jammer.

24. Helen Dam's profielfoto
    Helen Dam heeft een recensie geschreven voor De Smaeck van Brielle

Het is er erg gezellig in het middeleeuwse restaurant, mooie lokatie!
    Het eten is prima, echter was niet alles van de kaart meer te bestellen. Verder is de keuze erg beperkt, dat is jammer.