Chez Andre in Brielle

Parkeergelegenheid is er voor de deur voldoende. Het is van maandag t/m zaterdag een parkeerzone van maximaal 2 uur. Maar even verderop kunt u zo lang parkeren als u zelf wilt.

Bezorgrestaurants in de buurt van Chez Andre

1272197563 73
1320401758 60
1361719640 60
1471900658 76

1. Gezellige tent, lekker gebak, prijs voor wat ze noemen een grote cappacino €4,15 is absurd hoog. Staat in geen enkele verhouding met de rest.

2. Fantastische lunchroom! Gezellig, lekker, kwaliteit! Deze lunchroom mag je eigenlijk niet overslaan als je toch in de buurt bent!

3. Erg lekker! Duizendklapper zal wel een traditie zijn! Horeca is vaak erg wisselend qua personeel. Maar dat maakt een zaak en hun kwaliteit er niet minder om. Ga zo door super!

4. We dachten rustig van een late lunch te kunnen genieten. De clubsandwiches zijn zo goed dat we er altijd voor omreden (ook al krijg je vaak niet wat je hebt besteld: vandaag had een van ons tweeën de verkeerde thee en de ander een verkeerde clubsandwich). Vandaag vond de eigenaar het kennelijk getuigen van goed gastheerschap om in het steegje naast zijn zaak in het kader van oudjaar een duizendklapper af te laten gaan; blijkbaar vond hij het een goeie grap dat de aanwezige gasten en het personeel zich helemaal rot schrokken. Dat een gast met astma samen met alle andere aanwezigen vervolgens in de kruitdampen zat, was kennelijk ook geen punt. Wij zijn hier dus voor het laatst geweest.

5. Vandaag heerlijk een broodje gegeten op "het terras". Een lekkere sandwich op en mijn man een broodje gehakt. Een hele leuke zaak waar wij regelmatig komen. Het enige minpuntje is dat de oude leuke meiden allemaal weg zijn en het verloop zo groot is (vandaag helaas slecht geholpen). Maar al met al een leuke dag gehad.

6. Theo Sterrenberg

7. fam. Van den berg boot

We drinken als we op doorreis naar Vlissingen koffie met die heerlijke appeltaart. Geweldig. Bedankt voor de goede bediening.

8. Kimberly moerman

Heb vandaag een heerlijke clubsandwich carpaccio op en mijn vriend een clubsandwich bacon. Over het eten niks aan te merken maar helaas bij het afrekenen onbeschoft geholpen. Meisje was zeer onvriendelijk en kreeg een gevoel dat ik snel weg moest wezen. Heel erg jammer maar voor de rest een goede zaak !

9. Een 2e recensie. Wat zijn we dit keer goed geholpen... Vriendelijk, oprecht en aandachtig. Het was ook erg gezellig en het eten was heerlijk.

Eerlijk is eerlijk, dit keer een terecht goede recensie en cijfer. Complimenten, ga zo door!

10. Het eten was heerlijk, veel te veel maar dus zeker genoeg. Prijzen zijn prima!

Sfeer is erg leuk, Chez André is gevestigd in een oud pand, je zit er gezellig onder de houten balken. Zelfs de toiletten zagen er gezellig uit, en ze waren netjes en schoon!

Het personeel was erg vriendelijk, bediening was vlot, ondanks dat het behoorlijk vol zat.

Ik kan niet anders dan hier alleen maar tienen voor geven.

11. Afgelopen maandag hebben mijn vriendin en ik er lekker gegeten.

Super eten! Super aardige bediening. We komen hier heel vaak, zou alleen willen zien dat de hoofdbediende weer rondliep en niet achter de bar staat. Als zij rondloopt is het een stuk gezelliger en is de service veel beter. Ook zou er mischien wat meer bediening moeten zijn zodat de meiden wat ontlast worden.

Maar al met al super tevreden!

12. Ramona reijerkerk

Wat een leuke zaak is dit zeg. Het eten was weer heerlijk, dat is een aanrader. Alleen loopt en een dame rond die flink de meiden afsnauwt. Ze loopt met der neus omhoog of ze de vrouw van de baas is en niemand haar wat kan maken. Dat is echt heel jammer want ik kom hier al jaren. Meesten meiden gaan snel weg maar sommige heb ik al vaker en langer gezien. Maar André de hoofd bedienden moet er echt uit of moet je wat aan doen !

Tot snel weer.
    Ramona

13. Vandaag geluncht met vrouw en dochter. Porties waren ok. Kwaliteit van het eten wat je mag verwachten van een eetcafe achtig etablissement. Lang niet slecht, het terugkomen wel waard. Vriendelijke bediening die wel wat steekjes liet vallen zoals het niet brengen van een besteld drankje. Kan komen door de drukte maar toch. Een regelrechte afknapper is wel dat als men vraagt of je mayonaise bij je friet wil, men komt aanzetten met een bakje ter grootte van een halve eierdop. Kom op zeg, dat is regelrecht bespottelijk. Na bijna proestend hier wat van te hebben gezegd, kwam er een extra ienieminiebakje bij. Misplaatste krenterigheid. Doe dan wat minder overbodig groenvoer op de borden als het om de centen gaat. Jammer, want dat ontsiert een verder goede indruk.

14. BW van Schoor

Vandaag high tea als verrassing voor partner i.v.m. trouwdag. Waanzinnig goed maar veel te veel, kan me niet voorstellen dat er iemand bestaat die alles op kan.

We kregen de lekkernijen mee die over waren. Zeer vriendelijke bediening.

Een aanrader!

15. Vandaag met 3 volwassenen en 1 meisje van net 2 voor een high tea geweest. Personeel was verschrikkelijk chagrijnig en arrogant. Vroegen om een lege beker zodat t kleintje een slokje mee kon drinken, was wel mogelijk maar tegen betaling van 5,50. Te gek voor woorden, mij zien ze hier niet meer terug!

16. B. van der Meer

Al vele keren koffie gdronken, genoten van een high tea en lunch. Tot nu toe alles prima! Bediening laat weleens een steekje vallen, kan soms wat lang duren en wat onhandig gaan. Geeft ook wel weer charme aan deze gezellige zaak

17. Beste plek in Den Briel om te lunchen of koffie te drinken. Locatie aan de haven, bij de winkels, buiten zitten bij lekker weer. Prima tent.

18. Met vier personen uit eten geweest, varkenshaas was op. Kan gebeuren dus iets anders besteld. Echter een week later met andere mensen weer uit eten want het was goed bevallen (aardige ober op zaterdag uit Rockanje). Weer waren de varkenshazen op! Iets anders besteld dus. Nou dat hebben we nog nooit meegemaakt want nu kregen we bedorven vlees! Teruggegeven natuurlijk en toen hadden ze zelfs geen Hamburger meer. Ter compensatie kregen we twee zakken oliebollen mee maar een excuus kon er niet af. Andre stond een beetje schaapachtig te lachen naar ons vanuit de keuken. Nooit van z'n leven zien ze ons daar nog terug!

19. Ik kom regelmatig bij Andre. Met mijn partner, met vrienden/familie of alleen. Voor een lekkere lunch of gewoon voor een latte machiato met een lekkere plak cake.
    Het zelfgemaakte ijs is overigens ook heerlijk.

20. Heerlijke cappuccino met boerenmelk altijd plak cake erbij maar vandaag 31 dec heerlijke oliebollen erbij gekregen.
    Appeltaart altijd geweldig en niet te vergeten de slagroom die er op zit...flinke porties
    Ga zo door wij zijn helemaal tevreden!

21. Twee maanden terug hier met een groepje geweest voor een high tea, was erg lekker, goede kwaliteit, gezellige sfeer en goede service. Je krijgt zeker waar voor je geld en de prijs vind ik al vrij laag.

22. Vandaag ben ik bij Chez Andre geweest. We hadden een high tea en het was heerlijk! De service was goed en het eten ook! Ik ga hier zeker terug!

23. Zelden zo onvriendelijk personeel meegemaakt als bij dit restaurant. Bij de eerste keer had ik nog zoiets van dit kan toeval zijn maar ook bij de 2e keer hetzelfde gevoel. Hier gaan wij dus nooit meer eten. Personeel doet geen enkele moeite om de klanten tevreden te stellen.
    Broodje gezond vegetarisch was erg moeilijk. Uiteindelijk werd dit een erg duur broodje kaas met sinaasappel (?).
    De warme kip was daarnaast gewoon koud.

24. Vandaag (vrijdag 18 augustus 2011) met mijn vriendin en onze moeders heerlijk aan de high tea "chez andre" gezeten. We wisten uit ervaring dat je hier al voor lekkere broodjes terecht kunt, maar de high tea is werkelijk een aanrader! Vlotte en vriendelijke bediening en teveel heerlijke hapjes die we niet eens allemaal opkonden. Zowel de hartige als de zoete snackjes waren erg lekker. Regelmatig werd er geinformeerd of alles naar wens was en of we nog water voor de thee wilden. Kortom, wij kunnen ons zeker niet vinden in de negatieve reacties hieronder en komen hier graag weer terug!

25. Rob 28 punten

Kom hier al meer dan 10 jaar. Heerlijke koffie en altijd met een plakje cake. Eten (was) ook altijd goed.

Afgelopen zaterdag 9 juli zijn we om ongeveer 17.00uur weer eens geweest na een paar maanden. Koffie was zoals altijd goed.

Wij wilden ook wat eten, Mijn vrouw nam een broodje warm vlees en ikzelf heb een sateetje ossehaas genomen, (was) altijd goed. Ten eerste werd het broodje warmvlees geserveerd met een taai broodje terwijl ze normaal altijd lekker vers en knapperig zijn! Tenminste als André het zelf klaarmaakt. De ossehaas heb ik terug laten nemen was niet te kauwen. Jammer André.

26. Het word tijd voor een nieuwe bediening en een nieuwe kok.

Dit kost de baas klanten.

Maargoed blijkbaar heeft ie dat zelf niet door :)

27. Op 3 april een high tea gehad met collega's. We zouden met 7 personen komen, maar 1 collega was ziek geworden dus kon helaas niet mee. Dit gelijk gemeld, maar we moesten toch voor 7 personen betalen, terwijl we met 6 waren. Oke te begrijpen, maar de high tea was met sommige dingen op 6 gebaseerd. We hadden de high tea "chez andre" dus met ook onbeperkt koffie. Na 5 kwartier kwam de eerste kop en eigenlijk konden we de 2e niet meer bestellen, want de bediening was ver te zoeken. Zeer onvriendelijk en ondeskundig personeel. Op zich is de high tea heel lekker, maar voor het personeel hoef je er niet naartoe.

28. Afgelopen maandag wezen lunchen.

Bediening is alleen maar met zichzelf bezig.

Klanten interesseren hun niet.

Jammer zo gaat zo'n leuke zaak kapot.

29. gerry grimm

Vanmiddag met een grote groep van 14 mensen een high-tea.

Alles werd op tafel gezet maar het hartige stond aan de andere kant van de tafel dus dat was doorgeven.

Bij de scones, die bij een high-tea horen, was de room op, dus naar beneden gegaan om nieuwe room te vragen.

Werd er met een lachend gezicht gezegd dat het op was en ik tot morgen moest wachten dat dan de winkels weer open waren. Met 14 mensen een bakje room delen van 10 bij 10 cm dat is toch veel te weinig en als je onverwachts komt, dan is het te begrijpen, maar er was toch gereserveerd.

De bediening kwam ook niet vragen of er voldoende thee was en we moesten er steeds om vragen.

Jammer dat het zo is gelopen, maar het eten was wel goed.

Kortom, zorg dat de bediening alerter reageert en meer klantvriendelijk is, zodat iedereen een volgende keer weer terug komt. Nu gebeurt dat zeker niet!

30. Twee weken geleden bij Chez André geweest op zondagmiddag. Ik heb een pannenkoek met appel besteld. Toen ik die kreeg, was hij nog helemaal zacht van binnen. Zo zacht dat je er gemakkelijk met je vinger doorheen kon duwen. Ik heb hem teruggegeven en gezegd dat hij niet gaar was. Een tijd later kreeg ik een nieuwe pannenkoek, die precies hetzelfde was. Ik heb de serveerster hierop aangesproken en die haalde degene die hem gebakken had. Ze zei dat haar pannenkoeken altijd zo zijn en dat ze de vorige ook prima vond. Ze zei dat ze ze niet gaarder krijgt. Erg jammer dus.

De bediening kwam vragen of ik dan nog wel iets anders wilde eten, maar mijn vriend had zijn bord inmiddels allang leeg, dus ben ik maar gewoon met een lege maag weg gegaan. Als je al geen pannenkoek kan bakken...

31. Hier zijn we regelmatig te vinden.

Bij de koffie altijd een heerlijk plakje eigengemaakte cake.

Eten gewoon goed en lekker voor een leuke prijs.

Hight tea is ook een aanrader.

Bediening valt af en toe wel tegen.

Een aanrader voor als je gewoon lekker wilt lunchen.

32. Marktdag, broodje warm vlees besteld, samen met vriendin.

Kon niet zien wat er op het broodje zat door de hoeveelheid pindasaus (die overigens wel lekker was!). Eronder zat varkens fricandeau, heel dun gesneden maar zo droog dat het niet weg te krijgen was!, daaronder chamignons met gebakken uitjes, wederom zeer droog en ontzettend flauw (ook de fricandeau).

Bij opmerkingen hierover tegen de bediening was het commentaar dat ze nooit geen klachten hadden en de fricandeau altijd zo geserveerd werd.

Wij hebben betaald en zijn weggegaan, zeer onvriendelijke en onsympathieke bediening!

Wij komen er nooit meer!

33. Op moederdag een hightea gehad. (tafel gereserveerd)

Door het slechte weer boven op zolder, het was er heel krap zitten.

We zaten met z'n vijven aan een 4 pers. tafel gepropt.

Waterpot voor de thee was voor 3 kopjes toereikend. Extra water en theezakjes (die niet op tafel stonden) moesten elke keer weer gevraagd worden.

Bediening was overbelast, daardoor ook trage bediening. Water stond niet op een warmhoudpitje, theetrekken uit een zakje ging dan ook niet optimaal.

Chocolade, koekjes, gebakjes en toastbrood was voldoende, maar niet bijzonder.

Jammer allemaal, want de omgeving kan heel wat gezelliger tonen als er wat minder tafeltjes bij waren gepropt.

34. Ik zit regelmatig bij chez andré.

De ene keer om wat te drinken met m'n vriendinnen en de andere keer voor een lunch.

Het ziet er gezellig uit en je zit er leuk.

Maar keer op keer is de service slecht! Vriendelijkheid is ver te zoeken.

Jammer ook dat 't niet 1x is maar elke keer weer!

35. Mijn vriendin voor haar verjaardag getrakteerd op een high tea.

Heerlijk, alles vers, zacht en van goede kwaliteit. We hebben genoten. Thee was overheerlijk, we hebben alle smaken geprobeerd en gaan zeker nog een keer. Eindelijk een zaak met heel veel kwaliteit voor een goede prijs. Aanrader.

36. Geweest voor een kop thee. Zaten buiten.
    Als antwoord op de vraag wat ze bij de thee hadden kregen we : alleen appeltaart.
    Niet genomen, want we hadden graag iets anders gelust.
    Na de rekening gevraagd te hebben moesten we binnen komen betalen!
    Terwijl we stonden te wachten om te kunnen betalen zagen we dat de hele vitrine vol lag met verschillende soorten gebak, brownies enz.
    Opmerking gemaakt hierover en er werd ontkend dat er alleen de appeltaart was genoemd.
    Erg jammer, niet klantvriendelijk.

37. Miranda

Met collega's wezen high tea-en.

Was erg gezellig;

En erg lekker! En goed betaalbaar ook!

Echt super: ruime keuze uit zoet en hartig en er bleef nog veel over wat mee genomen mocht worden!

Bediening deed hun werk goed; alleen werd alles in 1 keer op tafel gezet (ging niet in gangen).

Ben bezig om een vrijgezellen uitje te organiseren en ga morgen bellen of we terecht kunnen voor weer zo'n heerlijke high tea!

38. Verschillende keren voor een 'late lunch' geweest. En nog nooit spijt van gehad. Voor een lunchroom best wel aan de prijs, maar dan heb je ook wat.

Prijs kwaliteitverhouding is prima in orde. Wij hebben over de bediening nog nooit klachten gehad.

39. hebben 20 min zitten wachten op de bediening maar kwam niemand langs voor bestelling op te nemen terwijl we beneden begroet werden door medewerkers... jammer

40. Gisteren met collega's een High Tea gehad in CHez André. Kan niet anders zeggen dan PERFECT!! Veel variatie en meer dan genoeg hapjes.

41. Hele leuke Lunch zaak! We komen er regelmatig, het eten is altijd goed. Super dat er nu een groot terras voor de deur staat. Heerlijk in de zomer.Het ijs is ook echt heerlijk, je kan zien dat Andre het lekker vers draait!! Deze zaak is echt een aanbeveler!!

42. Leuke zaak, leuke bediening , alleen jammer dat het personeel als honden behandeld wordt!
    Hij zou zijn personeel wat respectvoller mogen behandelen , zonder hun kan hij wel sluten

43. Ik lunch er regelmatig met een paar vriendinnen, heb er een brunch voor 21 man gehouden en met een gezelschap van 8 man geluncht.
    Alle keren heeft het iedereen uitstekend gesmaakt, was het heel gezellig, werden we goed bediend en werd er met al onze wensen rekening gehouden.
    Ook het contact vooraf (om afspraken te maken) is heel goed en gezellig verlopen. Het is er altijd goed bezet. Ook dat zegt een heleboel. In een woord: fantastisch. Ik kan deze zaak met een gerust hart aan iedereen aanbevelen.

44. Ik vind het een heel gezellig en knus restaurant, de mensen zijn aardig en er werkt een hele leuke jongen. André is best aardig hoor; hij woont bij mij in de wijk en heeft me geholpen om mijn hond te vangen. Het is een superaardige gozer hoor, en over dat vrouwonvriendelijke...hij wandelt altijd samen met een hele meute van vrouwen met andere honden, als hij z'n hond uitlaat

45. Hele gezellige zaak, op zaterdag is er soms ook een jongeman in de bedienig, hij doet het heel erg leuk. Geeft ook een gezellige sfeer en kan heel mooi over het pand en de sfeer praten. Hij maakt de sfeer ook prettig voor het overige (vrouwelijke) personeel, zodat alles wat vlekkelozer verloopt.
    Leuke tent

46. Bedienning is vriendelijk jammer dat ze zo op hun tenen moeten lopen vanwege de baas .
    Veel verloop van het personeel is jammer eten is goed
    rob

47. Prima gegeten tegen een aantrekkelijke prijs. Wel ben ik het eens met de vorige reacties: het personeel wordt minderwaardig behandeld. Misschien is dat de reden dat zij wat gestresst overkomen.

48. Patricia

Het voedsel is vers en erg goed. De bediening is aan de matige kant ze komen erg paniekerig over. De prijs is zeer over te spreken en de verbouwing heeft goed uitgepakt. Alleen jammer dat Andre zelf zo vrouw onvriendelijk is en zijn personeel niet altijd juist behandeld.