Nieuwste foto's in Breukelen

Laatste updates in Breukelen

1. Patries's profielfoto
    Patries heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Breukelen

Heel klant onvriendelijke mensen.
    Eigenaren laten alles door hun kinderen (tieners) regelen.
    Eten was niet gaar, frikandel viel op de grond, werd gewoon in bakje gedaan. Grote mond als je daar wat van zegt.
    Wij komen hier nooit meer!

2,3
  2. Bea memel's profielfoto
    Bea memel heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Het was heerlijk amuse vooraf goeie wijn en de bediening top heel vriendelijk 👏👏👏

3. D Kraag's profielfoto
    D Kraag heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Vandaag met vrienden een koffie en lunch gevierd met vier personen
    Voor de 1e keer kipsate gekozen.. dat is geen aanrader.
    Het werd mooi gepresenteerd met mayonaise friet en atjar erbij en op n mooie ovale schaal!
    Maar het waren 2 stokjes met gewoon grote stukken kipfilet zonder enige smaak, is vast niet gemarineerd.. als dit kleiner was en op 3/4 stokjes zou de marinade er misschien beter in trekken
    Er was geen smaak te ontdekken. Dus maar flink peper erop. De saté saus was niets bijzonders en maar net voldoende.
    Bij ons cafetaria is het nog lekkerder. Dat kan veel beter!

4. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Loetje

Loetje Amsterdam centraal en Laren waren door ons eerder bezocht maar Loetje Breukelen overtreft die twee. Goede spijskaart en betaalbare mooie wijnen. Aardige bediening!

5. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Slangevegt

We hebben hier gisteren echt prima gegeten en de service was geweldig!

6. Peter's profielfoto
    Peter heeft gereageerd op een recensie van Same Same
    Peter
    Van restaurant

Dag Karin, dank voor je review, een mooie 8,3.
    Wanneer er één of twee tafels aanwezig zijn met zes gasten of meer dan wordt het gauw rumoerig. Dat is nu eenmaal zo.
    Wellicht een volgende keer vragen om een tafel in de kleine zaal. Maar ja di zit in het weekend ook altijd vol. Het is wat het is.
    Graag tot een andere keer, vriendelijke groet, Peter Leen.

7. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Same Same

Heerlijk gegeten, mooi gepresenteerde gerechten, fijne en comfortabele entourage, vriendelijke en professionele bediening.

Een minpuntje is de acoustiek in het restaurant. Daardoor is het lastiger en vermoeiender om je tafelgasten te verstaan.

8. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Taveerne De Danne

Rond uit slecht komen met gezelschap speciaal gevraagd naar glutenvrij als je dat vraagt lijkt het of ze vuur zien branden weten niet waar ze het over hebben.
    Alles komt uit dezelfde oven in het frietvet word alles gebakken.
    Als enige zit ik aan de tafel te kijken hoe iedereen eet ja een salade die kunnen ze me aanbieden maar zelfs dat vertrouw ik niet.
    Dus hier zullen ze me nooit meer zien en zal er zeker geen reclame voor maken!

9. Mariianne's profielfoto
    Mariianne heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Een maaltijdsalade besteld. Het leek wel een zak ijsbergsla die leeg gekieperd was in een schaal. Daarbij wat frutsels en dat was het. Schandalig om dit te serveren. Heb het niet opgegeten. Smakeloos. Men deed er niets mee. Jammer

2,6
  10. G.Hahury's profielfoto
    G.Hahury heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Heerlijk gegeten, goede bediening.

11. Eric Gorlee's profielfoto
    Eric Gorlee heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Eric Gorlee

Prima gerechten, ontspannen sfeer en uitstekende bediening. Zeer de moeite waard!!

12. Monique Amse's profielfoto
    Monique Amse heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Monique Amse

Geluncht met de boot voor het terras, beter wordt het toch niet.
    Heerlijk gegeten, binnen ziet het er top uit. Laat je niet afschrikken door het onaantrekkelijke uiterlijk van het pand. Het eten in combi met de entourage binnen en de vriendelijke mensen maakt dit echt een aanrader.

13. Sprangers's profielfoto
    Sprangers heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Sprangers

We hebben geluncht bij het boothuis op de scheendijk in Breukelen. De koffie was erg lekker. We zaten op het terras . De saté menu was heerlijk en het broodje carpatio was heel lekker met vers brood. De bediening was heel vriendelijk. Een aanrader om te gaan eten!

14. Schouten's profielfoto
    Schouten heeft een recensie geschreven voor Boothuys

Schouten

Heerlijk gegeten, alles goed verzorgd.
    Goede en aardige bediening.
    Het zou iets vriendelijker geprijsd kunnen zijn, maar alles is op het ogenblik duur.

15. Boothuys heeft een nieuwe foto
  16. Boothuys heeft een nieuwe foto
  17. Boothuys heeft een nieuwe foto
  18. Boothuys heeft een nieuwe foto
  19. Boothuys heeft een nieuwe foto
  20. Hannie's profielfoto
    Hannie heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Vandaag, omdat het niet anders kon, de avondmaaltijd gebruikt in uw restaurant. Enorm spijt heb ik ervan. De kwaliteit van alle producten was ver beneden peil, behalve de zalm van het kindermenu, die was perfect. De tournedos, die geen tournedos genoemd mag/kan worden, omdat het een stukJE (met de nadruk op JE)uiteinde was van de kophaas die normaliter gebruikt wordt voor biefstukreepjes of spiesjes. De vraag was medium rare naar de rode kant. De uitkomst was medium/welldone. Bij mij ontstond de indruk dat het vlees voor een tweede keer gebakken was. De Holsteiner Schnitzels waren van een kinderformaat en waren in de frituur gebakken. Als dat zo is behoort dat er op de kaart bij te staan. Bij de aanblik van de Schnitzel rees bij mij de vraag hoe groot de kleine portie eruit gezien zou hebben. Dan nog de aangeboden frites, die was slap en lauwwarm. Deze had waarschijnlijk al geruime tijd in een soort warmhoud bak gelegen. Wat is er zo moeilijk aan om lekkere versgebakken frites te serveren? Dat zou een kind nog wel kunnen. Aan de drukte kan het niet gelegen hebben. We hadden toch beter thuis een goed belegde boterham kunnen eten. Het restaurant heb ik meteen dezelfde dag op de hoogte gebracht van mijn ervaring maar men heeft daarop niet gereageerd.

1,7