Nieuwste foto's in Breukelen

Laatste updates in Breukelen

1. thea otten 's profielfoto
    thea otten heeft een recensie geschreven voor Sultan

Hallo.
    Vorige week eten gehaald, en was supper lekker.
    Morgen komen we weer.

2. elizabeth knappert's profielfoto
    elizabeth knappert heeft een recensie geschreven voor Taveerne De Danne

elizabeth knappert

Dit restaurant had ik speciaal gebeld om te vragen voor een vegan maaltijd bij de kerst bestelling, de chef had me beloofd dat dit goed zou komen, er werd dus alleen een standaard vegetarsch maal bij geserveerd, die oneetbaar was, Ook de andere eters hadden problemen met hun maaltijd, zoals graten in de visfilet, en takken in de slecht smakende ragout, ze hebben het etentje van mijn schoonzus verpest! Niet hier eten en NIET hier bestellen

3. Arie Toet's profielfoto
    Arie Toet heeft een recensie geschreven voor Il Nilo

Vandaag een kapsalon en een mix grill Breukelen besteld. Gelijk in de kliko gedumpt! Het was volgens mij al meerdere keren op gewarmd! Wat een schande! Het koste alles bij elkaar 31,00 euro! Ga dus nooit meer wat bestellen bij deze zaak en ik geef het aan iedereen door!

4. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor Taveerne De Danne

Heerlijk gegeten, vlotte en zeer vriendelijke bediening.

5. Peter's profielfoto

Dank je Eric.
    Een beetje een late reactie maar gemeend!
    Graag tot een andere keer.

6. Peter's profielfoto
    Van restaurant

Ha Ivo, dank je wel voor je mooie recensie.
    Graag gedaan en altijd welkom!
    Zie jullie de volgende keer.
    A.o.z.!

7. ivo doorenbos's profielfoto
    ivo doorenbos heeft een recensie geschreven voor Same Same

ivo doorenbos

Echt heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening.
    Ook de eigenaar Peter is een fijne vent. En is altijd bereid om buiten de kaart om wat klaar te maken bij speciale wensen.

8. Jirayr's profielfoto
    Jirayr heeft een recensie geschreven voor Slangevegt

Bizar slecht ongekend.
    Service verre van goed, te lang wachten, meerdere keren bestellen, vergeten worden, hoesten niet in de arm maar in de handen tijdens uitleg, warrig, met dit alles veel te veel geld ook nog eens geen aanrader, eigenaar reageert ook niet eens, zelfs Google recensies weggehaald door naam te wijzigen en oudere profiel te gebruiken

9. Georgina's profielfoto
    Georgina heeft een recensie geschreven voor Loetje

Georgina

Zooooo slecht gereserveerd voor om nog even te kunnen lunchen, vragen ze precies 16:01 wat we willen eten!
    Lunch tijd is voorbij wat slecht.

10. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor Warung Anisah

Zeer aardige mensen achter de balie. Heel behulpzaam, leggen graag uit en we kregen een loempiaatje voor tijdens het uitzoeken.

Er is veel keuze aan recepten, zowel vegetarisch, kip of rund. Je kan zelf uitkiezen welke gerechten je wilt en dan wordt in losse bakjes gedaan.

Het eten ziet er heerlijk uit, maar qua smaak viel het tegen. Het was niet pittig, maar het was ook geen duidelijke smaak. Alle gerechten waren erg vlak.

Voor de verandering is het prima, maar als je bekend bent met de Indonesische keuken, dan valt het erg tegen.

11. mark murre's profielfoto
    mark murre heeft een recensie geschreven voor La Tim

mark murre

Maand menu besteld met een loempia.
    De Loempia plus de gefrituurde soorten kleine hapjes waren allen zacht van buiten en baggervet van binnen.
    Het menu de kip met zwarte bonensaus rook muf en baadde in het vet zoals ook de bami en de babi panggang was taai en droog en oogde of het al heel lang dood was.
    Ik heb direct gebeld dat het zeker niet in orde was en werd vriendelijk geholpen door Tommy die er zeker werk van wilde maken maar hij werd helaas door zijn meerdere terug geroepen en hij alleen een nieuwe Loempia mocht aanbieden terwijl ik bijna het hele gerecht nog kon teruggeven zodat zij konden zien dat het geen gezeur is.
    Dit dus nooit meer doe er je voordeel mee!

12. Vernas's profielfoto
    Vernas heeft een recensie geschreven voor Loetje

Lekker gegeten. Maar het menu wordt wel elke jaar iets duurder. Vooral een vis van trio kost nu 15 euro. En dat is een voorgerecht. Leuk uit eten voor een keertje maar niet elke maand. Ik raad het zeker aan maar voor de prijs doet het wel pijn in de portemonnee.

13. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor La Tim

Erg onbeschofte bediening. En bij het afrekenen hadden wij de cadeaubon vooraf moeten geven. Nu moesten wij alsnog het hele bedrag betalen. Mijn advies: ga hier NIET naar toe!

14. koos's profielfoto
    koos heeft een recensie geschreven voor Griek & Cafetaria

1 Ster is nog teveel meer dan 2 uur wachten op je bestelling het volledige bedrag betalen aan de bezorger en dan constateren dat er een hoop ontbreekt. Je belt op en je word voor leugenaar uitgemaakt tenminste wat je er van kan verstaan fatsoenlijk Nederlands spreekt die Chinees niet eens geen aanrader service is een vette NUL.

15. Maya Hoogstadt's profielfoto
    Maya Hoogstadt heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Stan & Ollie

Perfecte patatjes

16. Elma's profielfoto
    Elma heeft een recensie geschreven voor Slangevegt

Buiten op het terras zit je heerlijk, halverwege het diner gingen we naar binnen. We werden in een ongezellige ruimte geplaatst. Jammer. Het eten is oké. Helaas werden allergieën die we opgegeven hadden niet opgevolgd. Mogelijk was dit tengevolge van de verveelde en niet attente bediening. Het was mijn eerste bezoek aan Slangevegt en daar laat ik het bij.

17. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Same Same

Peter en zijn team weten een sfeer te creeren die het midden heeft van amicaliteit en vriendelijkheid.
    De menukaart weerspiegelt het prettigst van wat de Thai keuken te bieden heeft. Ook keuze tussen pittig en mild.
    De ambiance wordt versterkt door de combinatie met de Art Gallery waarin het restaurant zich bevindt.
    Een aanrader vlak aan de Vecht.

18. Jaco's profielfoto
    Jaco heeft een recensie geschreven voor Slangevegt

Met klein gezelschap heerlijk gedineerd bij Slangevegt. Leuk gelegen restaurant. De zon scheen volop dus eerst even buiten op het terras aan de oever van de vecht wat gedronken. Daarna in sfeervolle bovenkamer een vijfgangendiner genuttigd. Ronduit verrukkelijk. De kok is absolute top en hij kan ook uitmuntende veganistische gerechten bereiden. Iedereen was enthousiast, hier komen we zeker weer eens terug!

19. Otten's profielfoto
    Otten heeft een recensie geschreven voor Loetje

Super heerlijk gegeten bediening was vlot(te vlot) maar als je niet op pas sta je met 3 kwartier buiten en erg rumoerig.

20. S Kommer's profielfoto
    S Kommer heeft een recensie geschreven voor De Olifant

S Kommer

Huiswijn kan beter. Hoofdgerecht met kip, partjes aardappel en aubergine was echt niet bijzonder. Voor en nagerecht ok. Voor wat je krijgt te duur.

21. A. Lagemaat's profielfoto
    A. Lagemaat heeft een recensie geschreven voor Slangevegt

A. Lagemaat

16 Februari 2019 gedineerd in Slangenvegt in Breukelen, met 23 genodigden n.a.v. een huwelijksjubileum.
    Uitstekende smaak beleving van de diverse gerechten, maar veel te klein geportioneerd.
    Eveneens uitstekende wijn en andere dranken.
    Klantvriendelijk personeel tijdens het diner, m.n. voor de kinderen.

Ronduit slecht was de communicatie vooraf, tijdens de voorbereiding van de 16e..
    Ook op de 16e zelf was de gastheer niet op de hoogte van de gemaakte afspraken.
    De tafelschikking, nadrukkelijk aangegeven vooraf, was niet nagekomen. Zo werd ons op de 16e, ge-smst dat de tafel voor ons gereedstond voor de 14(!) gasten.

De tafelopstelling in lijn, was gewijzigd in een T-opstelling en de opengevallen ruimte al benut met tafeltjes en besproken. Toen wij aangaven dat we ons aan onze reservering vasthielden, werd ons duidelijk gemaakt dat Slangenvegt hierdoor met een lastig probleem werd opgezadeld(?)

het viel ons op dat de vis niet overeenkwam met ons proefgerecht, de maand voorafgaand.
    Het kindermenu met daarin de frikandelletjes, waren vervangen door bitterballen(?)
    er was extra friet aangevraagd als aanvulling op het menu. Ronduit storend en vervelend, dat de friet pas op tafel kwam, toen zeker de helft van ons gezelschap al klaar was met het hoofdgerecht vis/vlees(!)

het zelf wijzigen zonder enig overleg komt arrogant over.

Ik wil het hier verder bij laten.

22. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor Het Regthuys

Was heel Gezellig En heerlijk gegeten.

23. Patrick Volder's profielfoto
    Patrick Volder heeft een recensie geschreven voor La Tim

Het eten erg lekker. Sushi gerechten lieten langer op zicht wachten dan de overige gerechten.

Wel erg Chaotisch. 2 jonge bediendes die niet goed wisten wat ze moesten doen, daardoor kwam het wat rommelig over. Ook de eigenaar liep er wat Chaotisch bij, terwjl het niet eens extreem druk was.

Maar over het eten niets te klagen.

24. Helen's profielfoto
    Helen heeft een recensie geschreven voor Slangevegt

10 Oktober prachtige dag, mijn verjaardag wij wilden buiten zitten (lunch hadden een tafel gereserveerd). Het was koud en veel wind vlgns ober.
    Binnen erg rumoerig, bediening niet echt vriendelijk. Te lastig om met rollator via serre naar buiten te komen… dat tocht!
    2 Uur lunch, niet echt mee denken of we uiteindelijk wel naar buiten wilden, er werd nml buiten geserveerd in de Zon!
    Wij waren met 5 personen…
    Jammer…

25. Mel's profielfoto
    Mel heeft een recensie geschreven voor La Tim

Super lekker gegeten en vriendelijke bediening! Echte aanrader!

26. Hans Schooff's profielfoto
    Hans Schooff heeft een recensie geschreven voor Loetje

Hans Schooff

Wij zijn gaan eten op advies van kennissen die een goede ervaring hadden wat betreft eten bij Loetje. Wij hebben inderdaad zoals werd geadviseerd heel goed gegeten. Wij zullen zeker nog eens terugkomen bij Loetje.

27. Petri Dobbenberg's profielfoto
    Petri Dobbenberg heeft een recensie geschreven voor Same Same

Heerlijk Thais gegeten....Goede service, fijne bediening en heerlijk gegeten. Altijd leuk om er te zijn en sfeervolle live-muziek.

28. Peter's profielfoto
    Peter heeft een foto toegevoegd van Same Same
  29. Peter's profielfoto
    Peter heeft een foto toegevoegd van Same Same
  30. Peter's profielfoto

Dag Pauline,

Beter laat dan nooit, maar bedankt voor je recensie!
    Graag tot snel op het Terras aan de Vecht!