Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breugel verdeeld zijn.

Prettige en persoonlijke ontvangst, origineel menu en fijne bediening.

San Engel

Lieve en gastvrije bediening, de chef is ook in voor een geintje. Goed en lekker, a la carte, gegeten. Wij moesten er wel aan wennen dat je van dit eten moet genieten en je van kleine hoeveelheden ook een voldaan gevoel krijgt. Zeker een aanrader. Klein aandachtspuntje: beter de tafel in de gaten houden als bv drinken, boter en of brood op is.

Heerlijk gegeten en gedronken, tegen een vriendelijke prijs.

Lekker gevarieerd gegeten voor een goede prijs.
    Je er lekker ontspannen van je eten genieten.
    Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten hier, mooie zaak en fijne bediening.

Bij binnenkomst eerst bij de open haard een aperitief en twee amuses, het gerechtje op de lepel was rilette (eend) en een toastje met groene Asperge en mosterd beide lekker.

Daarna aan tafel met het vier gangen verrassing menu met bob wijnen.

De eerste gang was salade met ham? Niet speciaal maar ook niet slecht.
    De tussengang lekker op het vel gebakken zalm heerlijk.
    Het hoofdgerecht kalfssucade met een puree van? (Pastinaak) mooie groenten en een heerlijke sus, goed lekker.

Na gerecht zoet nagerecht met o.a. crèmebrulee met dropsmaak, watermeloen, aardbeienijs, ik ben niet zo een liefhebber van zoet nagerecht (liever kaas)maar was best lekker, ik denk ook als ik het had gevraagd dat het ook kaas had mogen zijn.

Als afsluiter een koffie.
    Noemenswaardig de chef komt regelmatig in de zaak of alles naar wens is, de jonge dame was nieuw en wist nog niet alles te noemen, maar waar ze geen antwoord op had ging ze het direct vragen en dat vind ik eerlijk, het bob arrangement was mooi en goed fijne wijnen, bij diverse recensies las ik dat het weinig was ik vond het proportioneel goed en had echt geen honger gevoel toen wij naar huis gingen, over een kleine maand is er weer wild en dan probeer ik hier terug te komen, ben benieuwd om dan a la carte te eten hoe dat zal zijn.

Tot een volgende keer hoop in oktober of november.

Wij al vaak daar geweest en vinden het super lekker en ook de bediening is goed .mooie sfeer .

Eerste bestelling niet goed: grote stukken ham en kaas door de pasta die er niet in hoort. Gebeld en binnen een kwartier nieuwe pasta. Helaas zat hier een haar in. Never nooit meer voor ons! Gatverdamme.

We gingen hier voor lunch. Wat op de leuke kaart stond was bijna niet voorradig.

Ik koos meerval filet op toast. Dat was er niet dus ik kreeg 4 hele kleine stukjes gerookte zalm. Maar zonder toast... Toen ik daar naar vroeg bleek er geen brood te zijn om toast van te maken.. Ik kon wel wat brood van mijn man pakken, alleen had hij ook maar drie mini stukjes oud bruin.. (restjes?).

Al met al een flinke tegenvaller.

Onlangs hier gegeten via social-deal, we waren echt verrast over het complete plaatje... De aandacht van de gastvrouw en de chef, de kwaliteit vh eten, en dat allemaal voor een knappe prijs. Hier snappen ze het echt !!! Aanrader. We komen zeker terug.

Van kommerren

Zeer slecht! Het eten was bijna niet door te slikken en sfeer was nergens te vinden. Ook moesten wij extreem lang wachten en toen we het eten kregen was de mevrouw ook zo aardig om niet haar excuses aan te bieden.

Heel jammer!

11. Italiaans Breugel

De boel is helemaal opgefrist en gepoetst met een nieuwe eigenaar erin, en het eten is heerlijk de mensen zijn erg vriendelijk.

12. Italiaans Breugel

Afhaloholic

Aan de smaak van het eten is niets op aan te merken. Wel zouden ze de boel eens een beetje kunnen opfrissen. Het oogt rommelig en het is bovendien erg onhygienisch.

Jos & Ingrid

14. Italiaans Breugel

Vanavond weer lekkere pizza daar gehaald!

Geweldig restaria, mooi groot, grote porties, lekker eten.

Geweldige bediening, je hoeft niet lang te wachten voordat de serveerster/serveerder er is. Het enigste minpunt is dat de friet en andere porties niet op een bord komen maar in een kommetje.

Wat een heerlijke lunch hebben we hier gehad! Toevallig hier beland tijdens een fietstocht. Zeer smakelijk, grote hoeveelheden, vers en betaalbaar! Met drie personen geweest, totaal verschillende gerechten besteld en alles beviel ontzettend goed. Vriendelijk personeel, schone toiletten, ruim en gezellig. Hier komen we terug!

Heel lekker eten, veel variatie ook.

Zou ik het recept van de overheerlijke goulashsoep mogen? Of als jullie die laten binnenkomen, de leverancier mogen weten?

18. Italiaans Breugel

Goed eten. Service is wisselend. Af en toe snel en af en toe langzaam. Vooral de kipsate schotel is een aanrader. Je moet wel tegen pittig kunnen.

Hans Haasnoot

Heerlijk gegeten, uitstekende en attente bediening. Mooie locatie die goed bereikbaar is.
    Ga er zeker vaker eten en wat drinken.

20. Italiaans Breugel

ik eet er wel een keer of 2 per maand en ik vind de laatste tijd dat het er een beetje slordig gaat maar da kan ook komen door de drukte en het nieuwe personeel :)

Rita van Kempen

Het eten, de bediening en ook de service zijn zeer goed.Komen al jaren daar en gaan eigenlijk nooit naar een ander restaria in het dorp. Gewoon goed!

22. Italiaans Breugel

ik kan er elke dag goed eten