Op dit adres zit nu: The Bull

1320060649 55
1335207110 50
1388219723 64
1463952027 63

1. Was altijd een leuk restaurant, maar helaas is de echtgenote van de uitbater niet gastvriendelijk en het personeel is ook niet passend. Je krijgt als klant het gevoel dat er over je gepraat word en dat voelt niet fijn. Het interieur is zwaar gedateerd en voldoet niet meer.

2. In dit restaurant moet je voor de vissoep gaan of voor een fruits du mer, wel 1 dag van tevoren opgeven dat je dit laatste wilt komen eten. Paddington heeft een gezellige Franse uitstraling met veel bruin. Leuke tafels. Het bedienend personeel is correct. Dus ik snap de negatieve uitingen over dit restaurant niet zo goed. Je kunt hier ook goed met kinderen uit eten. Wil je roken dan ga je even op het terras aan de voorzijde een sigaretje doen. 's-avonds staan er gezellige sfeerlichtjes buiten.

3. Allesbehalve lekker!!!

Heb de indruk dat de mensen totaal geen horecaervaring hebben, de bediening is zeer pover en de gerechten een totale mislukking.
    Zeker niet voor herhaling vatbaar, zeer amateuristisch.

4. Het was vele jaren geleden dat we nog in het restaurant gegeten hebben. Op internet kreeg het restaurant geen goede beoordeling, wat totaal niet klopt . Wij hebben gisterenavond heel lekker gegeten en werden er uitzonderlijk vriendelijk ontvangen.

5. een klant!

Waardeloos geworden. Jaren terug was dat "de Zaak van Breskens". Nu ver te zoeken, zowel qua eten als bediening.

6. Fam Goethals

Komen meerdere malen in Breskens om te eten. Van Paddington veel gehoord, maar kan er weinig goeds over vertellen. Geen goede ervaring op dit plein met dit restaurant, andere wel.

Kortom om, eten slecht, bediening echt slecht en over de prijs kwaliteit al helemaal niks goeds.

Sorry Paddington voor mij nooit meer!

7. Eten matig, slechte bediening. Geen enkele interesse.

Echt duur, naar mate wat je krijgt. Personeels problemen?

8. Otto de Graauw

9. dhr jansen

Was in Breskens op 1 november, bleek het een feestdag te zijn in Belgie. Het was er ongelooflijk druk, hadden het laatste tafeltje. Natuurlijk moesten we even wachten op ons eten maar dat was zeker de moeite waard. Hebben nog nooit zo'n lekkere zeebaars gegeten, de bediening wist ondanks de drukte toch een goede service te geven, de sfeer was gemoedelijk, de prijs voor het eten was perfect. Als je zulk eten voorgeschoteld krijgt en een lekker glas huiswijn en heerlijke middag in Breskens gehad. Bedankt team Paddington.

10. Paddington, wederom hartelijk dank voor de fijne middag gisteren. Het eten was weer fantastisch, de sfeer en ondanks dat jullie het heel druk hadden, toch een vriendelijk woord aan tafel. Natuurlijk zijn er bepaalde huisregels zoals die overal zijn, je kunt niet altijd een plaats aan het raam hebben als het druk is. Als alles vers wordt gereed gemaakt in de keuken dan kan dat enige tijd duren....gezelligheid maak je tenslotte ook zelf....And by the way jullie zaak ziet er gezellig en schoon uit, het concept is nu eenmaal niet modern, maar gezelligheid uit de oude tijd...Lieve mensen ga vooral zo door en wij komen zeker weer terug voor de heerlijke bouillabaise, fruit de mer en andere heerlijkheden en de vriendelijke bediening uiteraard...

11. We were there today, the terrace was nice and the menu tempting. Service was ok, until the main dish. Food was delicious! Service after main course, -what service? We asked at least 5 times for the menu and/or a table inside the restaurant, -but no reaction. After standing up after 45 min, finally somebody came to take care of us. Conclusion: excellent food, service could be improved.

12. Ramona Sno

Wat een verschrikkelijke mensen werken hier. De eigenaar/manager was ontzettend onbeleefd. Wij kwamen hier op een middag langs lopen toen we op vakantie waren in Vlissingen, en het regende al 2 dagen achtereen. Toen we binnenkwamen werd ons meteen verteld dat we op bepaalde plekken niet mochten zitten, want we waren nat (wie niet? Het gekke was dat dit alleen tegen ons gezegd werd) Daarna kwam er vrij snel een meisje om te vragen wat we wilden drinken. En daarna werd het stil. Er waren welgeteld (ons incl) 7 gasten in het restaurant, en toch kwam er zeker een uur lang niemand langs. Toen ben ik zelf maar naar de bediening gelopen en heb een bestelling gedaan. Daarna kwam de eigenaar/manager aanzetten dat het toch geen cafe was hier, en of we weg wilden gaan? De toon waarop er tegen mij gesproken werd was verschrikkelijk. Ik dacht dat ik een gast was, maar kennelijk had ik dat toch verkeerd begrepen. Frappant was ook dat er buiten onder de afdekking ook een grote groep mensen drankjes aan het drinken waren, maar dat was kennelijk anders. Wellicht moet meneer eens verder kijken dan zijn neus lang is in plaats van te schreeuwen naar gasten. Hier ga ik nooit meer heen, en ik denk dat alleen bepaalde 'soort' mensen hier wel welkom zijn.

13. Afgelopen week gaan eten daar, eten was lekker.

Was erg druk, dus bediening liet wel even op zich wachten.

De rekening was fel omhoog gegaan, week ervoor in oostburg gegeten en hadden we voor-hoofd-nagerecht en waren even veel kwijt als nu alleen hoofdgerechtje!

Vonden we echter heel jammer, was laatste keer daar.

14. Na een dag fietsen gaan we lekker een hapje eten bij Paddinton zat in de gedachten. Om 18.30 op het terras beland en onder het genot van een biertje en cola hebben we de menukaart bekeken. Na ons om 18.40 komen er andere gasten op het terras en bestellen een consumptie en het eten direct. De eigenaar tevens bediende gaat gezellig een praatje maken met deze gasten die ook al direct hun brood met boter te pakken hadden. Een hongerig gevoel komt naar boven. Tussendoor nog andere tafels bediend, maar nog steeds geen opname voor het eten. Om 19.00 komt de bediening vragen wat we willen eten. Jammer voor hem voor ons niets meer alleen de rekening voor de drankjes en de boot terug naar Vlissingen en daar een restaurant gezocht waar je wel de aandacht als gast krijgt. De bediende had nog te zeggen dat we misschien vakantie hadden, maar dat is hier niet van toepassing want je komt toch om zijn zakken te vullen.

Als gast mag je verwachten dat er voor een ieder aandacht is en dat je als bediening een helikopterview moet hebben om het je gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Daar betaal je als gast voor.

15. Elk jaar komen we wel een keer hier en elke keer is het goed tot zeer goed. Deze keer was de bediening onoplettend, de vis klein en niet gaar en ze vragen goed door in de prijs(wat bij een goede maaltijd natuurlijk geen probleem is). De sfeer vind ik wel gewoon goed te noemen, al is het een beetje een bruin café.
    Al met al, als we volgend jaar met hetzelfde gevoel buiten stappen is het de laatste keer maar voor deze ene uitglijder krijgen ze uiteraard een herkansing!

16. marijke

Zaterdag jl. bestelden wij als hoofdgerecht kabeljauwhaasje en tarbotmoot.

Het kabelbauwstukje was zo klein dat dit geen hoofdgerecht kan worden genoemd! Er waren wat groenten bijgevoegd. De frieten hebben tenslotte de maag gevuld!
    Wat ook bij de tarbotmoot het geval was.

Foei, Paddington, voor de gevraagde prijzen mag je wel zorgen dat er voldoende te eten is.

17. marion

Dit restaurant is sinds de jaren 70 niet meer opgeknapt en dat betekent dus een donkerbruin interieur en een enigzins verveelde bediening. De gerechten zijn redelijk, maar de prijs is veel te hoog voor hetgeen geboden wordt. Ook de reactie op de opmerking dat de bestelde biefstuk koud was : 'ik kan het nog even opnieuw opwarmen ', vonden wij niet professioneel. Wij zijn in 1 week iedere dag uit eten geweest, maar vonden het hier helaas van de minste kwaliteit. Jammer.

18. Super hier! Heerlijk eten....... prettige bediening......vaste stek in de zomer!

19. Telkens we in Breskens camperen, gaan we eten in restaurant Paddington. De ovenschotel met diverse soorten vis is overheerlijk! Complimenten aan de chef. Tot volgende keer!

20. Aanradertje!

Lekker en veel keuze.

21. Ilse 183 punten

Goed gegeten, veel (misschien wel te veel) keus. Voor: st. Jacobsschelpen, hoofd: slibtongetjes, na: chocomousse. Gerechten waren prima bereid, hoeveelheid was voldoende.

Bediening was misschien wat traag maar dat kwam ons eigenlijk goed uit.
    In eerste instantie vond ik de bediening niet zo vriendelijk maar dat trok later bij. G
    ezellige avond gehad, goed gegeten. Ik zou zeker terug gaan.

22. Bernard Scheldeman (België)

Uitstekend gegeten, prachtige bediening, vlot en zeer bekwaan personeel. We komen er zeker terug.

23. geweldig gegeten, prima bediening, alles klopte. een aanrader.

24. Barry Kraaikamp

Gezellig en sfeervol restaurant. Ruime keuze en goed van smaak.