Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bredevoort verdeeld zijn.

1. Even buiten op terras van Hotel Bertram in Bredevoort een Latte Machiato besteld a 4,25 per stuk. Wat we kregen was wel erg teleurstellend weinig. Zie foto. Dus nooit meer...

2. Klein Goldewijk

Gistermiddag (15 juni) op het terras gezeten. Slechte bediening en de door ons bestelde ijskoffie was van een zeer slechte kwaliteit. Nog nooit zo’n slechte ijkoffie gehad. Met water verdunde koffie en ijsklontjes en slagroom. Geen ijs te bekennen en ook de caramel saus ontbrak.
    Vorig jaar was de kwaliteit beduidend beter… dus het wordt er niet beter op.

3. Ron Dorreboom

Heerlijk gegeten met twee personen. Prima salade en zeer originele burger op een heerlijk broodje.

4. T-bone steak gehad, was niet al te warm meer toen het geserveerd werd. Zaten een aantal zenen in, niet door te komen. dat was wel een domper.
    Garnering mag wel iets meer.
    Bediening is top. Sfeer is goed. Nagerecht appelgebak met speculaassaus super.

6,5
  5. Will Kemps

Prima restaurant. Heerlijke gegeten. Vriendelijke bediening die met een lach werken!!
    Super restaurant!!

6. Dick Bloemendal

Het restaurant heeft bijna alles wat volgens ons een middeleeuws restaurant zou moeten hebben. Aan de sfeer zou nog iets kunnen veranderen volgens ons t.w lampen op de tafel passen niet en ook de plastickoffiemelk cups en suiker sticks op de tafels passen niet. Het toilet zou er ook mooier uit zien als er een houten plank met een gat boven op het normale sanitair lag, makkelijk te maken. De kleding van de gastvrouw/waardin was niet passend voor een middeleeuws restaurant, jammer!

7. Gert

8. Onze complimenten! Het vriendelijke en attente personeel heeft ons een heel fijne avond bezorgd! Heerlijk gegeten voor een prima prijs. We komen zeker nog eens terug.

9. Heerlijk gegeten, leuke bediening en toen we een week later nogmaals kwamen werden we weer net zo hartelijk ontvangen. Bediening heeft het druk, maar altijd tijd voor een praatje. Eten is heerlijk, in lange tijd niet zo lekker gegeten! Plateschotel of van de kaart, het maakt niet uit, alles is heerlijk en goed verzorgd. Grote aanrader.

10. Leuke sfeer, heerlijke erwtensoep met roggebrood met katenspek. Ook het verse brood met een anijssmaakje ging er goed in. En erg vriendelijke bediening wat wil je nog meer!

11. Flora van Dek

Tijdens het weekend van de gondelvaart heerlijk genoten op het terras. Ondanks de drukte, genoten van een heerlijke Bourgondische maaltijd. Een Scholtenboer en Willem Barendtz.. Er was werkelijk geen plek meer open op het terras en een aantal mensen waren behoorlijk onbeschoft tegen de snelle en erg vriendelijke ober. Petje af! Een erg prettige ervaring en mochten we in de buurt zijn ons zie je zeker terug! Hartelijke Groeten uit Tilburg.

12. Wouter

13. De sfeer in het restaurant is middeleeuws en dit is overal in doorgetrokken. Onmin perfect. Het personeel is zeer vriendelijk. En het eten is uitgebreider dan de kaart doet vermoeden. Bovendien zijn ook de gerechten middeleeuws en smaakvol. Zeker de moeite waard om eens heen te gaan!

14. bart

Hallo mensen!

Echt een resto voor de mensen die een goed bord eten willen hebben! Niets smaakt het zelfde! Echt lekker!

Het eten is geweldig! Als je met honger vertrek is dat echt je eigen schuld!

De sfeer is lekker ongedwongen(middeleeuws).

Het personeel is altijd goed gemutst!

Ik kom er al net zo lang als dat het bestaat!

En hoop dat er nog vele jaren volgen!

Groetjes bart rougoor.

15. Christel

Samen met een vriendin kom ik elk jaar in het 2e weekend van juli naar Bredevoort voor de jaarlijkse particulieren-boekenmarkt. Wij overnachten én eten dan bij Bertram. Zoals altijd smaakte alles weer prima. Wij hebben vrijdagavond 8 juli op het terras genoten van soep en een zgn. monniksmaal. Zaterdag hebben wij (als pauze tijdens het struinen tussen de boeken) genoten van de onovertroffen warme appeltaart met verse slagroom.

Omdat we de boekenmarkt erg vonden tegenvallen, slaan we volgend jaar misschien wel een keertje over maar als we toch in de buurt zijn, komen we zeker weer een hapje eten!

16. bart

17. Geert V. Pannerden

Heerlijk genoten in middeleeuwse sferen met fijne gerechten en Bredevoortse vriendelijkheid. Dit tref je alleen in het oosten van Nederland. Zeker weer een bezoekje waard in de nabije toekomst! Ik raad het iedereen aan...

18. Afgelopen maandag bij Bertram op het terras gelunched.

Het was behoorlijk druk door het mooie weer.

Ondanks dat hebben we lekker en gezellig gegeten.

Redelijke porties met huisgemaakt brood en een lekkere rauwkostsalade.

19. Heb vorige week hier gegeten met mijn vriendin.

De sfeer is orgineel en we werden vriendelijk ontvangen.

We hebben lekker gegeten en alles was ruim voldoende.

We komen graag nog een keer terug.

20. martien dekkers

Bediening slecht. Na het eerste drankje kwam niemand vragen of we nog iet wilden drinken ook niet bij het opdienen van het hoofdgerecht. Wij 5 personen hadden als hoofdgerecht toevallig allemaal iets anders lamsvlees, kalsvlees en haasbiefstuk alle drie waren taai oorzaak onvoldoende ontdooid. Venkel met een stronk. Sla met grove stukken winterpeen echt middeleeuws. De gebakken aardappels waren opgewarmd.

Het was bedroevend en voor mijn gasten zeer teleurstellend.

Na mijn (onze) reclames kregen uiteraard te horen dat "zij nooit klachten hadden" Wij hadden toch ook geen ander antwoord verwacht. Of wel soms. Groot gebaar wij kregen koffie van het huis. Niet aan te bevelen.

4,3
  21. Heerlijk eten voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening en een geweldige sfeer.

22. Geweldig restaurant, prima sfeer, goed eten en prima bediening. Ons zien ze vaker!

23. Dhr Jansen

Geweldig middeleeuws restaurant, goede sfeer en heerlijk eten!

24. Dhr. Prinsen

Leuke gezellige ervaring, Aan te raden!!!