Wereldrestaurant Chasséhof in Breda

Ruim parkeren.

Bushalte: claudius prinsenlaan.
    Trein: breda centraal station.

Bezorgrestaurants in de buurt van Wereldrestaurant Chasséhof

1470020655 72
1502039524 71
1528721914 72

1. wim claassen

Gister voor het eerst bij jullie geweest, we kwamen binnen werden we vriendelijk ontvangen. Toen naar tafel gebracht ronde tafel met 6 personen super gezellie vonden we dat al, toen gaan eten was genoeg en verschillende gerechten goed warm ook, heerlijk gegeten, kopje koffie als afronding, kan niet anders zeggen het was een geslaagde avond, voor herhaling vatbaar, nogmaals bedankt voot de prettige sfeer en leuke bediening.

2. Eerst even de min-puntjes:

* Het wokken is een farce: je eten wordt eigenlijk gekookt en daarna nog 25 seconden in een wok gemikt.
    * Alle bakplaat producten krijgen dezelfde bereiding en smaken dus ook hetzelfde (knoflook, boter & rijstwijn)
    * De aardappel producten (friet, aardappelkroketten, etc...) zijn melig en koud. (Zonde, gezien het feit dat de huidige eigenaar van deze tent voorheen 't Frituur in Breda runde met zeer goede verse friet)

Maar, eerlijk is eerlijk Voor ruim 25 euro mag je je 2 uur tegoed doen aan alles wat ze hebben. De producten zijn best OK van kwaliteit. De Sushi is prima, net zoals de salades, Chinese gerechten en de toetjes. Het is allemaal geen top-kwaliteit maar voor iedereen is er wel altijd wat te vinden wat best goed te eten is. Voor dit geld is ook nog alle frisdrank, bier & wijn inclusief. Verlengen kost ook maar 2,50 euro per half uur p.p.
    Zitplaatsen zijn ruim en comfortabel. Alles is netjes ingericht, waardoor het niet de uitstraling van een vreetschuur heeft (terwijl het dat natuurlijk wel is).
    Kortom: Op zich prima waar voor de centen. You get what you pay for...

3. Vreselijk afgezet vanavond! De site/reservering online stond toe dat wij een filmarrangement konden reserveren. Ook netjes een bevestingsmail ontvangen. Kom je daar aan met een dolenthousiast kind word je voor schandaal weer naar buiten gestuurd zónder eten en zónder bioscoop! Kan schijnbaar niet in het weekend, dan moet dat ook juist aangegeven worden! En dan staan ze je nog niet eens fatsoenlijk ter woord! Nee beste Chassehof, ons zie je niet meer! Eten is toch maar matig en zie mijn kind nu nog maar eens te strikken voor een etentje bij jullie. Walgelijke service! Heb toch een bevestigingsmail of wat??!!

4. ricardo

Ik zit er nu te eten en de speklapjes zijn taai. Geen echte frisdrank. Ik zal hier zeker nooit meer terug komen. Ik ga toch volgende keer gewoon weer naar de concurrent in Baarle

5. Bryan

6. Gisteren voor het eerst geweest, het ziet er allemaal best netjes uit. De tafels zijn ruim, er is genoeg, het personeel is actief, alleen zijn er wel wat kleine minpuntjes die mijn inziens doordat ze scherp geprijst zijn ook niet zo erg zijn:

Weinig bakplaten/wokpitten (wij waren er op dinsdag, een van de rustige dagen) Er waren ook veel lege plekken, maar ik kan me niet voorstellen dat er genoeg pitten zijn voor in het weekend. Vermoed dat dit ook bij de drankbuffetten zo is. Voor de rest vond ik de smaak van de woksauzen niet bijzonder, daar kan een goede kok meer uit halen en vind ik het persoonlijk zonde van de moeite. Het vlees is goed, de groenten zijn allemaal netjes gesneden maar de sauzen van de wok vielen me een beetje tegen. De soepen waren wel goed op smaak. Drankjes kan jezelf pakken en vind dit een goed systeem, ook op mijn biertjes heb ik niet te lang hoeven wachten.

Enige minpunt is de speelzaal, die is klein. Wat geen probleem is, maar er staan nu twee tv's die niet aanstonden en een voetbaltafel zonder bal. Met een kleine investering kan je hier een leuke plek van maken zodat het voor ouders met kinderen een stuk leuker wordt om hier te gaan eten.

7. Richard

Restaurant is veel veranderd ziet er allemaal netjes uit. Maar we kwamen binnen en stonden er al ongeveer 8 minuten te wachten tot iemand naar ons toe kwam. Ze kijken ons aan en lopen gewoon verder, even later kwam er iemand naar ons toe.

Eten was erg smaakloos, mijn vrouw zei het ook al "ik proef het niet". Grill was wel lekker maar was raar, er kwamen mensen later dan mij, hij gooit al de biefstukken bij elkaar terwijl de mijne er al ruim 3 minuten op lag en gooit het bij de andere biefstuk die net 1 minuut er op lag?

Qua sfeer met het personeel heel kortaf. Pakt je bord en weg, niet eens "heeft het gesmaakt?" of dergelijke.

8. Lekkere wok. Ga zaterdag voor de 4e keer. Alleen hangt er niet veel sfeer. Maar het eten is heerlijk.

9. Zeer teleurstellend :( Garnalen waarvan aan de buitenkant een krokante omhulsel zit, was de binnenkant papperig en smaakloos. Aardappelsalade zurig van smaak, wraps ienieminie klein. Ik had het idee dat veel producten van mindere kwaliteit was en jammergenoeg smaakloos en beperkt. 20 minuten wachten bij de wok.. Borden die opstapelden. Enige pluspunt was de sushi. Niet voor herhaling vatbaar.

10. Het eten is erg lekker, alleen als je later gaat eten is er nog weinig. En ze ruimen alles om half 10 al op zodat ik het idee krijg niks meer te mogen eten. En ze zouden grote groepen beter apart kunnen zetten want dat verstoord de rust heel erg, er word dan veel gedronken en luidruchtig gepraat terwijl ik daar graag rustig wil kunnen genieten en praten. Dus hopend doen ze hier wat mee want verder is het een echte aanrader en kom ik zeker snel weer langs.

11. Het restaurant is veranderd in de opzet. Wij vinden dit een verbetering. De prijzen voor drank e.d. zijn naar beneden gegaan, nu wordt er voortaan gerekend met een tijd per gebruik van het buffet. Ook heeft men oog voor oudere personen, vanaf 67 jaar krijgt men korting.
    Al met al is dit een hele verbetering. Prima ga zo door!!

12. Het eten is prima, wel wordt het slecht aangevuld.

Het personeel is niet klantvriendelijk. Ze pakken je bord bijna onder je vork vandaan om op te ruimen, en zetten het drinken van iedereen gewoon op de rand van de tafel...

13. We hebben helaas nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een wokrestaurant. Bij de Japanse bakplaat wordt alles hetzelfde gebakken en gekruid of het nu vis, vlees of kip was, waardoor alles het zelfde smaakte. Verder was de bami/ nasi smaakloos en lauw en vet. De toetjes zien er niet uit en zijn warm. Net zoals de kruiden boter die al gesmolten is voordat het op je stokbrood zit. Het restaurant is gewoon te groot, ze kunnen het niet aan. Het wordt tijd dat de smaak politie er heen gaat.

14. Afgelopen vrijdag met een groep vrienden van de sportclub afscheid genomen van onze trainer. Prima ervaring, eten was goed, geen lange wachtrijen en drankjes waren snel genoeg bijgevuld.

Na de gezellige avond allemaal los van elkaar afgerekend, bleek er iemand niet betaald te hebben, wij rond kijken en geen gehoor. Uiteindelijk heeft iemand het voor geschoten en wij door voor een gezellige avond.

De dag erna het verhaal gedaan aan een vriendin en zij kijkt mij met grote ogen aan en verteld precies het zelfde verhaal.

Stelletje oplichters dus, te weinig om aangifte te doen, meer dan voldoende om hier mensen te waarschuwen. Ik ga daar niet nogmaals naar toe en je bent gewaarschuwd!

15. Makkelijk gelegen naast de bioscoop. Dus na het bekijken van een film met de kinderen dit restaurant een bezoek gebracht. Een redelijk nieuw restaurant, denk ik, dat werkt met het all-you-can-eat principe. In eerste instantie had ik zo mijn bedenkingen, maar tegen verwachting in smaakte alles redelijk lekker. De teppan yaki met grote garnalen en biefstuk was goed, de wok gerechten ook. Zelfs de kinderen hebben heerlijk gegeten, met natuurlijk een zelfgemaakt ijsje toe. Een goede ervaring, een beetje druk, maar met redelijk tot goed eten voor een schappelijke prijs. Ja, ik zou hier wel terug komen.

16. Tine Dona

17. JA 120 punten

Ik kom hier regelmatig en ik en mijn vriendin vinden de Chinese soep daar echt heerlijk. Het eten van het buffet is geen superkwaliteit, maar daar komt bij dat je wel onbeperkt kan pakken. Het eten van de wok en de grill is goed om te doen, alleen zijn de koks niet erg spraakzaam en staan er soms vrij lange rijen. Het is wel erg leuk om naar te kijken.
    De sfeer in het restaurant doet oosters overkomen en past dus perfect bij het eten dat wordt aangeboden.

18. Het bedienend personeel is echt niet aardig en behulpzaam. Ze stralen uit dat ze helemaal geen zin hebben om te werken en het de gasten naar hun zin te maken. Maar misschien komt het omdat we de drank hadden afgekocht en het misschien te snel ging voor hun. Het eten was redelijk, wok was perfect het vlees op de gril was duidelijk minder, taai en veel te veel knoflook smaak. Ook lange wachtrijen, maar goed voor de prijs kun je natuurlijk niet veel verwachten.

19. Er was ontzettend veel keus, allemaal ook erg lekker. Schalen werden snel aangevuld en erg aardig personeel. Echt een aanrader dus!

20. De beste in zijn soort. Ontzettend veel keuze. Ze hebben echt alles en dat gaat absoluut niet ten koste van de kwaliteit want die is top.
    Er staan lange rijen bij de wok, althans, zo lijkt het. Want wie ervaring heeft met wokken weet dat dit super snel gaat en dus zo klaar is. Buiten dat is het geweldig om te zien hoe hard deze mensen werken en geweldige maaltijden uit hun pan toveren.
    De sfeer is modern en alles is nog vrij nieuw, in tegenstelling tot een ander groot wokhuis in Breda, waar alles oud en vies is.

Mensen die van dit soort restaurants houden moeten hier echt geweest zijn.

21. Zeer veel keus maar ontzettend lange wachttijden... geen aanrader. Schalen worden niet aangevuld en je zit zeer ongezellig. Personeel is ook niet echt vriendelijk.

22. j. van Doesburg

Eetfabriek, veel te druk.
    Lange wachttijden bij het wokken.
    Sommige dingen waren op en werden niet aangevuld. Echt slechte ervaring

1,1
  23. Heerlijk eten, ontzettend vriendelijk personeel, mooie ruimte, goede sfeer en betaalbaar.
    Het is nu inmiddels al de 4e keer dat ik er heb gegeten en ik kom er graag terug.

24. Het eten was goed en de wachttijd was kort.

De service was top en de serveersters mogen er allemaal zijn. Dit zorgt voor een moderne Aziatische sfeer. Het was erg prettig om daar gegeten te hebben.

De prijs/kwaliteit was goed.

25. Wat betreft het wokken/bakplaat.
    Buitengewone aanrader zeer veel keus van het voorgerecht tot het toetje.
    Vriendelijk personeel.
    Enige jammere is dat het er erg druk kan zijn (zaterdagavond).
    Maar zelfs dan zonder reservering eten, en de wachttijden zijn ook miniem.

Zeker een aanrader!!

26. Heb vanavond hier gegeten het was druk maar wachttijden viel mee. Het eten smaakte byzonder goed alles werd goed aangevuld. Als ik in de buurt ben ga ik zeker hier weer terug!
    Vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader.

27. Mooi ruim opgezet, vriendelijk personeel, en een netjes uitziend buffet. Eten was erg lekker en ook de rest de teppanyaki en wok waren erg lekker. Het goeduitziende vlees werd op de juiste manier bereid, Slibtongetjes waren bijvoorbeeld perfect gebakken....
    Al met al voor herhaling vatbaar.

28. Anne van der waal

Afgelopen zaterdag wezen eten.

Hele handige locatie, eerst wezen eten daarna naar de film. Wat er naast zat. Het is heel mooi ingericht en je hebt ruime keus. Ook was de bediening erg aardig. Het is niet erg duur want alles is tenslotte onbeperkt. We komen zeker nog een keer terug!

Groetjes Anne.

29. Vind dit echt het beste wokrestaurant waar ik tot nu toe gegeten heb, prijs/kwaliteit is super, enorme variatie aan eten en alles vers bereid en een ruime keuze bij het buffet voor jong en oud! Top!

30. Relaxte sfeervolle omgeving met een uitstekende gevarieerde keus, grote keuze uit lekkere sushi vooraf en dim sum, goed gevulde soep en wok/teppan yaki ook heerlijk. De beste in zijn soort is mijn ervaring.

31. Sandy

32. Afgelopen weekeind voor het eerst geweest.

Service/kwaliteit uistekend.

Ze zullen ons nog vaak terug zien.

Staat voor mij ver bovenaan in vergelijking met andere wok/Japanse restaurants.