Voor de deur of op circa 200m afstand parkeergarage aan de Concordiastraat of Q-park aan de Jan Polanenkade.

Alle bussen naar het centrum (bij de Mac Donalds). Bushalte ligt circa 200m van Ume.

Bezorgrestaurants in de buurt van Ume

di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

1419247690 83
1451998892 84
1490208628 82
1512042763 72

1. Heerlijk gegeten met zijn 6e! Zaten aan de kant van t water en de sushi was gewoon heerlijk. En de service ook prima in orde. Kom zeker nog eens eten 🍣🍤

2. Vandaag weer heerlijk verrast door mijn man… sushi op het menu!
    Al vanaf de opening (al jaren dus) komen wij bij Ume, en wederom was alles zeer smaakvol en hebben we heerlijk gegeten, de lamskoteletjes waren botermals, de gefrituurde & gegrilde garnalen zalig, de sushi als altijd meer dan goed.
    Dé service is super en men is ontzettend attent en vriendelijk, voor ons "het Sushi-restaurant" van Breda.

3. Fred Cahuzak

Een restaurant waar wij graag een paar keer per jaar kwamen. De laatste keer was het echter erbarmelijk: sushi die uit elkaar viel, eendenborst die als homp geserveerd werd, ossenhaas die niet te eten was, smakeloze kippenvleugeltjes, etc. Bestellingen werden niet goed uitgevoerd; eten ten dele koud; enz. Bijgerechten smakeloos, slechte kwaliteit en zonder zorg bereid. Na de eerste ronde hierover de manager geïnformeerd. Deze kon het zich niet voorstellen en bood hiervoor een kopje koffie aan. De slechte bediening werd toegeschreven aan de drukte. Het restaurant was goed bezet zonder echt vol te zijn. Bij eerdere bezoeken ging het wel goed in een compleet afgeladen zaak.
    Wij hebben het restaurant echter verlaten omdat de zin hierna geheel ontbrak en niemand uit ons gezelschap nog ergens trek in had.
    Paar dagen later nog eens contact hierover gehad met de manager. Zijn laatste opmerking sloeg alles: hij kon zich niet druk maken over een klacht en het wegblijven van trouwe klanten, omdat ze toch voldoende klanten hadden.
    Hoe kun je een goed bedrijf om zeep helpen?

4. Bea Hakkens

Met moederdag, waardeloos. Eten was koud, biefstuk taai, tofu verbrand. Klacht gemeld, tijdens eten verschillende keren. Moesten ondanks we niets opgegeten hadden toch 2 van de 4 diners betalen. Was wel erg duur voor totaal niets.
    Wat leuk moest zijn, werd een flop. Nooit nooit meer. Echt héél jammer, want we kwamen daar heel vaak.
    Mevr. Hakkens.

5. We komen hier al een paar jaartjes. Elke maand komen we hier weer terug om sushi te eten. Het enige vind ik wel dat het best duur is per persoon, maar gelukkig krijg je er veel voor terug. De servers is snel, en de sushi smaakt lekker. Vooral de maki avocado is een echte aanrader.

6. Heel erg lekker. Alles smaakt goed. Personeel ook altijd aardig.

7. lea

8. Rachel van Boven

9. Ume,
    Een restaurant waar we flink wat jaartjes komen.
    Liggend aan de centrumbaan van Breda is het een leuke plek voor een hapje sushi.

Een typische AYCE, maar het oogt niet te druk door de goede indeling, rustige ambiance. Het menu is uitgebreid en divers. Met keuze uit vele soorten sushi en warme gerechten.

Het eten:
    Sushi: Heel lekker, echter variëreert de kwaliteit van de rollen per keer dat je komt. Keuze genoeg, met tal van lekkere en frisse sushi. Met name de zalm rol is lekker.
    Er is geschakeld tussen rijstsoorten in de loop van het jaar.
    Temaki's en nigiri's zijn goed bereid met geen rare of bleke vis. De grootte ervan verschilt soms.

Warm:
    De warme gerechtjes zijn goed op smaak en de presentatie ervan is super. Verschil in sausjes, tempura is lekker en niet te vet! Tijdens drukte kan het wel eens op zich laten wachten. Lamsboutjes zijn zeker een aanrader!

Toetjes:
    Er zijn wat fruit & jelly toetjes die je tussendoor kan nuttigen.

Met het leuke bestellen via de tablet is het zeer overzichtelijk wat je kiest en kan je terugbladeren wat je hebt gehad, service roepen, toetje bestellen en de rekening.
    Bediening is attent, maar op drukke avonden wordt er wel eens wat vergeten.

Afrondend,
    Voor wie in Breda sushi wil eten is Ume wel zeker een aanrader.
    Het is nog steeds de beste in de binnenstad en zit qua niveau boven de grote concurrent.

Makkelijk te bereiken, goede sushi en de beste gerechten in Breda.

10. Danielle

Altijd lekker. Wij komen er regelmatig. Er gaat in de bediening wel eens wat fout omdat het er simpelweg altijd druk is, maar dat lossen ze altijd keurig op, daarom voor ons geen probleem. Een aanrader!

11. Super leuk en hip restaurant. Super lekker en er is niet alleen maar sushi. Handig via tablet en super snel. Beste restaurant van de stad :]

12. Erg lekker eten hier!! Laatst een keer ergens anders sushi gegeten, was geen succes. Wij gaan voortaan altijd naar Ume!! Erg lekkere sushi, veel keuze. Smaken van overige gerechten ook erg lekker. Handig via tablet je bestelling doorgeven en vriendelijk personeel.

13. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel.

14. Wij komen hier regelmatig eten, helaas kunnen ze drukte niet aan. Als het druk is zijn de vleesgerechten taai en moet je heel lang op je sushi wachten. Bestellen via de tablet is zeker een vooruitgang. Wij blijven hier met veel plezier terug komen :)

15. Ons favoriete restaurant! De sushi is supervers. De warme gerechten zijn ook heerlijk! Fijne sfeer. Dus we zijn er regelmatig te vinden.

16. lis 117 punten

Gezellig gegeten en lekker net wat meer klasse dan het normale all you can eat concept. Enige nadeel je kleding stinkt na het eten wel na baklucht, maar voor de rest echt een aanrader.

17. Heelijk en gezellig eten!!

18. Gezellig en sfeervol. Lekkere diversiteit aan sushi en in de zomer leuk om op het terras op het water te zitten.

19. 3x gegeten tussen 2007 en 2010. Scherpe prijs, leuk concept (toen nieuw). Kwaliteit meer dan uitstekend en ook genoeg keus voor mensen die geen vis lusten!

20. Ik was (dacht ik) niet van de sushi. Nou ik ben helemaal om. Lekker gegeten. 5x5 gerechten, nou dat heb ik niet gehaald, en het was nog heerlijk ook. Bediening was vlot maar je kon wel merken dat het personeel het druk had. Een aanrader.

21. Magdalena

22. Van alle all-you-can-eat sushi restaurants waar ik geweest ben is dit het enige restaurant waar ik maandelijks terug kom! Als wij besluiten om sushi te gaan eten, eten we altijd hier. (Zo'n 3 a 4 keer per maand). Dit restaurant overtreft qua sushi sowieso het andere all-you-can-eat restaurant in Breda. Ik hoop dat meer mensen dat ontdekken…

Daarnaast word je ook niet weggekeken en werken ze niet strikt met 2 uur en dan opsodemieteren. Als je wilt natafelen is dat geen probleem.

Rustig en gezellig en vooral ook, goed eten voor een prima prijs!

23. Anna-Lies Tebben

Mijn ervaring is dat het allemaal prima verzorgd is.
    Helaas is het voor mij haast onmogelijk om uit eten te gaan wegens diverse allergieën. Geen probleem bij Ume in Breda. Als je het even meld, komt er iemand naar je allergieën vragen en je krijgt een eigen bestellijst zodat je weet wat je veilig kunt eten.
    Ontzettend vriendelijke bediening.
    Het eten was heerlijk vers, smaakte fantastisch.
    Kwaliteit prijs verhouden is prima.
    Het enige wat ik wat minder vond was dat de 2 persoons tafeltjes erg dicht bij elkaar stonden. Maar een kniesoor die daar problemen mee heeft als verder alles prima is.

24. Charlotte

Ik kom hier vaak met mijn vriend/vriendinnen/familie.
    Erg goed en een gezellig sushi restaurant in Breda, met een ruime menukaart.
    (sushi, sashimi, salades, warme teppanyaki, grill- en wokgerechten)
    Het concept: 5 bestelrondes en per ronde kun je 5 gerechten kiezen, voor een vaste prijs.
    Let wel op dat je niet te overenthousiant besteld (net als ik :-) ) en bij de 3e ronde al vol zit, haha.
    Al met al: het is echt 100% waard voor je geld.

25. Wat een drama! De sushi is best oké, het personeel best vriendelijk, en de locatie ook best oké. Maar de leidinggevende en/of baas.. zucht.. Ik ga er verder geen woorden over vuil maken maar zij snappen duidelijk niet wat er met gastvrijheid/klantvriendelijkheid bedoeld wordt.

Conclusie: Voor een paar euro meer kun je beter ergens anders heen gaan. Weet waar je eet!

26. Zeer goed restaurant. Ik ben razend op sushi en dit is echt een leuk restaurant om mensen die het nog niet kennen hiermee te laten kennismaken. Alles is vers en heerlijk en het is leuk dat er eend en saté is voor mensen die niet van vis of sushi houden. Het concept lijkt wat ingewikkeld in het begin en sommige mensen houden er niet van op deze manier te bestellen. Ik had er geen last van, waar voor je geld, veel keus en heel belangrijk: er zijn maatregelen genomen om verspilling te vermijden. Niet opeten? Afrekenen. Super. Ik hou niet van verspilling van voedsel en zeker niet in de hoeveelheden zoals je in die vreetschuren ziet. Ik kan iedereen dit restaurant aanraden!

27. Vandaag heerlijk geluncht! All you can eat door middel van aankruisen wat je wil eten en dat alles in rondes. Als je teveel bestelt dan moet je daar voor betalen. Een goed idee om te voorkomen dat je onnodig veel bestelt.
    Vriendelijke bediening, nette verzorgde uitstraling, rustige sfeer, gevarieerde kaart met overheerlijke sushi en aanverwanten, mooie presentatie van het eten. Zeker een aanrader als je van sushi/vis houdt en eens lekker uitgebreid wilt tafelen!

28. j van straten

Een eerste ervaring die zeker niet de laatste zal zijn.
    Zeer gastvrij en vriendelijk bediend, de bestellingen kwamen vlot door tot aan de laatste gang, al was het restaurant druk bezet. Ook de vriendelijke eigenaar nam de tijd om een praatje te maken en om te peilen of alles naar wens was. Echt een aanrader!

29. Ik eet hier te vaak! Geniaal concept, aardige werknemers, heerlijke gerechten. Het komt misschien een beetje over als de Van de Valk onder de Japanners, maar het eten en de service maakt alles vierkant goed!

Ik hoop dat ik hier nog veel vaker mag aanschuiven.

30. Nu tijd om mijn vaste eettent een review te geven.
    Ik kom hier regelmatig en neem ook wel eens mensen mee.

De sushi,
    Fris,fruitig,vers! Ook de maki's en de wraps zijn mooi vers en goed op smaak.

Warme gerechten,
    De lamskoteletjes zijn om je vingers bij op te eten.
    Ook de udon en rames gerechten zijn warm en op smaak.
    De Miso soup is hier prima (geen watersoep).

Vlees,vis warm of koud het is er.
    De combi van tepanyaki/grill en sushi is goed geregeld.
    De spreiding van de bestelling laat enkel op zich wachten als het echt druk is. Vriendelijke bediening, maar sommige meisjes in de bediening mogen wel eens worden gewezen op het feit dat ze ietwat vrolijker mogen ogen. Kaartjes worden tijdig opgehaald. Alles is prima op smaak. Reserveren of inloop, tussen 5 en 7 kan je dikwijls gewoon binnenlopen. Weekenden zijn wat drukker.

Ik kom er graag en ze vernieuwen de gerechten met regelmaat. De bediening kent ons gelukkig een beetje dus weten dat wij op dingen letten. Ik vind Ume de beste in breda, levert een goed product af en probeert zich niet met 4 basissauzen te redden in alle gerechten.
    Ik raad Ume aan iedereen aan. Lekker eten voor een goede prijs.

31. Ik woon in het centrum van Breda, en mijn favoriete restaurant is Ume. Ik ga normaal niet vaak naar een restaurant omdat ik zelf aardig kan koken. Maar als je sushi wilt gaan eten of lekker wilt ontspannen is dit een geweldige zaak. Heerlijk eten en meer dan genoeg voor een mooie prijs! Zeker aan te raden!

32. Vorig jaar hier eens gegeten met een vriendin van me was hartstikke leuk, leuke sfeer, en goed eten!
    Het leuke hieraan vind ik de kleine gerechtjes, zodat je alles een kunt proeven/proberen!

We gaan vanavond weer, en heb er nu alweer zin in!

33. PK 33 punten

Wauw! Dit was echt een topavond! Met vijf vrienden van 18.30 tot 22.30 gezeten en echt heerlijk gegeten. Van de vijf gangen maak je er met moeite drie vol. Een echte "die hard" pakt er misschien vier, maar dan kun je echt niet meer. Met zorg bereid en keurig opgediend. Zeer vriendelijk personeel en zelfs de eigenaar nam de tijd om een praatje te komen maken. Ik ga hier zeker naar terug. Einde van de avond vol tot de nok (eten en drinken) en na vier uur zitten nog geen 190 eurie kwijt met vijf man! Echt top!

34. Zeer onvriendelijke bediening.
    Moest de laatste keer 45 minuten op het eten wachten en daarna brengen ze alles op zelfde moment. Rekenen extra dingen aan als je vraagt even minder te brengen. Drinken wat we bestelden vergeten ze gewoon te brengen. Kortom service gewoon slecht en de laatste keer onmogelijk om het brengen van het eten te doseren.
    We hadden allemaal een onprettig gevoel bij het weggaan omdat er zoveel fout liep.
    Ga hier niet heen en zeker niet om met vrienden te gaan wie je een lekker gezellige avond aan wilt bieden !

35. Ralf & Patricia

Hier kun je Japans eten zonder in de driedubbele cijfers te belanden! Het concept is even wennen, en de eerste keer ben je bang dat het uren duurt voordat ze je bestelling komen ophalen en brengen. Maar niets is minder waar. Alles gaat zeer vlotjes en gemoedelijk. Zo is een All You Can Eat-restaurant bedoeld! Ook na de 2 1/2 uur kun je gewoon rustig natafelen. Je wordt niet het restaurant uitgekeken, en men maakt juist opvallend veel tijd vrij voor een gemoedelijk praatje.
    Zou ik bijna het eten nog vergeten; Superlekker en de sausjes zijn hemels.
    Ondertussen alweer de 4e keer dat wij hier gegeten hebben, maar zeker niet de laatste keer!

36. Ik vind het om eerlijk te zijn erg zwaar overschat,
    de kwaliteit is matig de service 'n beetje jaja.

Ik ben iemand die van tijd tot tijd van japans eten geniet maar
    om heel eerlijk te zijn vind ik Ume nogal teleurstellend, en de prijs is nog al hoog.

Dus ik ben zeer teleurgesteld in het geheel over dit restaurant

37. In een woord GEWELDIG !!!
    Dit is SUSHI !!!

Geen verdere uitleg nodig, Ume heeft zijn naam al waargemaakt !!

AANRADER!!!

38. Ik heb hier gegeten op nieuwjaarsdag en het is me uiteindelijk zeer bevallen. De bediening was niet opdringerig maar voeg wel netjes aan of we nog iets wilde drinken als de glazen leeg waren. Ook rustig mogen natafelen na de aangegeven 2.5 uur zonder daarvoor te worden aangekeken. Uiteindelijk ook nog een praatje mogen maken met twee medewerkers na het afrekenen, kortom een goede service!

De sushi was erg lekker en de overige warme gerechten waren ook top, vooral de yakitori. De loempia's waren de enige die ik vond tegenvallen. Ook werd hier en daar een gerecht niet geserveerd, maar na navraag kwamen deze dan al snel op tafel. De sfeer was ook prima, alhoewel niet erg bijzonder.

Kortom, een aanrader!

39. Voor een all in sushi restaurant is dit een topper, de items zijn niet al te groot, dus je kunt er lekker tafelen, wordt niet op de klok gekeken (als het niet druk is). Bediening hangt echt af welke groep je bedient, er zijn goede en slechte obers, soms moet je ze echt roepen. De sfeer vind ik persoonlijk iets minder in een all-in-concept restaurant, maar dat komt door het grote aantal tafels, dit restaurant kent zelfs nog een goede verhouding.

ik ga binnenkort weer!

40. Een matige vijf voor dit restaurant.
    Sfeer is geprobeerd maar komt niet echt tot zn recht.
    Sushi is gemaakt van gewone witte rijst met azijn en dergelijke om het om sushi rijst te laten lijken.
    Er wordt te veel rijst gebruikt voor de sushi.
    Lang wachten terwijl het niet druk is.
    35 minuten aan tafel gezeten na de laatste ronde, voordat er iemand wat kwam vragen voor ijs en anders eventueel wat te drinken.
    Eenmaal gevraagd duurde het lang voordat het ijs daadwerkelijk kwam en was het voor een derde al gesmolten.

41. Sunny

42. christine

Vandaag gegeten bij Ume, in 1 woord geweldig, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

43. Tom 11 punten

Gisteren avond in dit restaurant gegeten. Normaal niet zo'n grote fan van "all you can eat" omdat de kwaliteit er al eens onder kan leiden. Dit was bij Ume helemaal niet het geval. Lekkere sushi/sashimi. Ook zeer lekkere bijgerechten.

Prijs/kwaliteit zeer goed. Bediening was vriendelijk.

Het enige kleine minpuntje is misschien dat het een vrij groot restaurant is met veel tafels, waardoor het een beetje minder gezellig is, afhankelijk van waar je zit. Zeker een aanrader.

44. Wij hadden al eens gegeten in het restaurant. Nu heb ik voor het eerst de afhaal geprobeerd. Helemaal top! Alles stond op het afgesproken tijdstip klaar. Het was vers en warm en helemaal compleet. Een echte verwen maaltijd! Dat gaan we vaker doen.

45. Wij zijn er met 8 man wezen eten, zowel meer ervaren als onervaren sushi-eters. En wij vonden het top. We waren op een donderdag avond en het was niet erg druk waardoor de bediening vlot en soepel ging. De sushi was top!, porties verschillen in grootte en smaak waardoor er voor iederen wel wat bij zit.

46. Nou, Ume wordt het net niet!

Mooi decor en sfeer.

De sushi is niet slecht, maar de rijst is net iets te gaar waardoor je de textuur niet voelt. De warme gerechten zijn eerder lauw dan warm en dat geldt ook voor de sake.

Qua smaak scoren ze wel hoog en de sashimi proeft ook vers, zij het net iets te dik gesneden.

We hebben verder zelf om drinken moeten vragen omdat niemand vroeg of we wat te drinken wilden toen onze glazen leeg waren.

Mijn conclusie: Wil je "even snel" wat sushi eten of je bent een beginnende sushi eter, dan ben je bij Ume aan het goede adres.

Wil je indruk maken op iemand die een liefhebber is, dan zul je verder moeten kijken.

47. Top eten, top restaurant!

48. Ume is super! Veel sushi bij andere restaurants gegeten maar niets is te vergelijken met Ume!

Top! Ga zo door!

49. Ondertussen hier een aantal keer geweest.

Nooit een fan geweest van Sushi, maar nu wel!

Heerlijke gerechten, heerlijke verschillende kleine hapjes. Je kan het zo gevarieerd maken als je zelf wil.

Een bijzondere meerwaarde dit restaurant in Breda.

Bediening is vriendelijk en op de achtergrond.

50. Sebastiaan

Smaakloos eten, de warme componenten waren niet warm. Slechte bediening, geen enkele keer werd gevraagd of het smaakte. Bedankt en tot ziens kennen ze ook niet wanneer een gast de zaak verlaat.

51. Super restaurant!

Kom er erg graag (en ook vaak)!

52. Waanzinnig goed restaurant. Leuke bediening en die sushi chefs zijn zeer kundig. Je merkt dat ze aan elk uitgeserveerd gerechtje hun passie toevoegen. Ruime keuze uit vlees en visgerechten. Verse vis! Veel variatie. Ben inmiddels vaste klant want als je hier 1 x gaat eten ben je verkocht... Heerlijk!

53. In principe hou ik niet van het concept "all you can eat". Je betaalt voor 2 uur en kan bestellen wat je wilt. Maar hier is het voor mij anders omdat het eten heerlijk is! Je hebt 4 rondes om te bestellen en telkens kwamen er weer heerlijke hapjes op tafel. (sushi, eendenborst, lamskoteletjes, noodles enz)

54. sara 15 punten

Lang wachten om te kunnen bestellen, taai zeewier om de maki sushi. Sushi niet lekker, sashimi moet je bijbetalen. De bijgerechten wel lekker!