The Tosti Club in Breda

It's Time To Ketch-up, Join the club and have a Tosti.

The Tosti Club laten bezorgen?

ma lunch 10:00 - 17:00
di lunch 10:00 - 17:00
wo lunch 10:00 - 17:00
do lunch 10:00 - 17:00
vr lunch 10:00 - 17:00
za lunch 10:00 - 17:00
zo lunch 10:00 - 17:00

Laten we eerlijk zijn: eigenlijk bestaat er gewoon geen beter ontbijt of lunchgerecht dan een goeie tosti. En goeie tosti’s, daarvoor moet je in Breda zijn, en wel bij The Tosti Club. Dit echte tosti-experts, die een gerecht dat simpel lijkt net effe naar een hoger niveau tillen.

Het brood dat voor de tosti’s wordt gebruikt, wordt speciaal voor The Tosti Club gebakken , en wordt pas gesneden als je de tosti hebt besteld. Verser kan dus niet! De tosti’s smaken stuk voor stuk naar meer, maar voor ieder een favoriet. Je kan uit 12 regular als 12 triple tosti's kiezen of helemaals zelf je eigen Tosti samenstellen. Het paradijs op een boterham.

• Veganistisch

vr lunch 10:00 - 17:00
za lunch 10:00 - 17:00
zo lunch 10:00 - 17:00

1. Jacqueline van Schooten

Wij zijn hier naar toe gegaan omdat bij eet.nu aangegeven stond dat je er veganistisch kan eten. Tot onze grote teleurstelling kregen we te horen dat in al hun brood melk zit. Dus konden we weer vertrekken. Erg jammer.

2. We hebben de zaak een zondag bezocht. De kaart heel klein. De smaak eenzijdig, de zoete was zonder bestek niet te eten. Hebben in den Haag ook een Tosti zaak bezocht, dat was AF. Wij komen niet meer terug.