Sultan Lounge in Breda

1445221986 77
1479682000 72
1514142015 64

1. A.Willemsen

Sultan Lounge is een leuk en sfeervol ingericht restaurant met een correcte bediening.
    Ons eten was lekker en met zorg bereid.
    Jammer dat de Nationale dinerbon niet door hun wordt geaccepteerd.

2. Op het terras wat gedronken en een klein hapje gegeten. Nog nooit zo'n karig gevuld glas rosé gekregen, en toen wij hier iets van zeiden, werd er niet aardig gereageerd en één druppeltje uit de fles bijgeschonken. Later zagen we dat ze een Fanta op de rekening hadden gezet die we niet hadden besteld. Niet voor herhaling vatbaar.

3. Slechte service. Alles moest 2 keer besteld worden omdat 1e bestelling kwam niet. Belachelijk veel betaald voor niets. Eigenaar zat ook bij een van de tafels en liet geen goede indruk achter in de breedste zin van het woord. Echt geen aanrader.

4. Drinken besteld en zeker 20 minuten moeten wachten.
    2de ronde, 25 minuten, klopte de bestelling niet!
    Te weinig personeel rondlopen.
    Erg onvriendelijk en gehaast!

5. Lekker gegeten, bediening super! Chef kwam persoonlijk aan tafel voor informatie. Het blijft qua sfeer een magische restaurant. Top!

6. Interieur was leuk en gezellig. Voorgerechten redelijk. Hoofdgerecht matig/slecht. Nagerecht matig/slecht. Serveersters oké. Kok heeft geen probleem oplossend vermogen. Als je een fijnproever bent hoef je hier niet te wezen. Het is een Turkse tent met bijna geen Turkse klanten. Misschien dat je daaruit al je conclusies kan trekken. Geen aanrader.

7. Slechte ervaring. Jammer genoeg.
    Bij aankomst kreeg ik een plaats op het terras aangewezen. Ik heb laten weten dat het voor het eten was en niet voor een drankje of een shisha pijp. Op het terras zag ik de medewerkers komen en gaan met bestellingen, shisha's en drinken naar een aantal tafels dat de hele aandacht kregen.

Na een kwartiertje was er nog niemand naar me gekomen om een menu kaart te bieden en vragen wat ik wil eten. Ik werd gewoon genegeerd. Ik ben bij de balie gaan vragen wat er aan de hand was. Het excuus was dat niemand mij had gezien. Wat nog leuker is; toen kreeg ik pas te horen dat de keuken dicht was. Ik vraag me af waarom ze mij een plaats op het terras hebben aangewezen toen ik gezegd had dat ik wilde eten. Ik was meteen weg en heb bij de dichtstbijzijnde shoarma zaak gegeten. Het was al te laat om naar een ander restaurant te gaan.

Op de website staat dat ze tot uur of 23:30 open blijven. Er wordt negens verteld dat de keuken om een uur of 22:00 dicht gaat. Wat slordig en klant onvriendelijk... Dat vind ik echt.

8. Huseyin Yabanci

Lekker, aangenaam en zeker een aanrader.

9. Prima restaurant. Heb er lekker gegeten. Vriendelijk personeel wat altijd wel prettig is. We waren met een groep van 5 mensen en de bediening was vlot. Aanrader dus!

10. Wij hebben heerlijk gegeten bij Sultan. We hadden gekozen voor een meergangenmenu waarbij we grote schalen kregen vol met eten. Een beetje teveel voor ons, maar wel heel lekker. Het bedienend personeel was vriendelijk. Een beetje raar is het dat je geen kraanwater kunt krijgen. Dat is niet echt van deze tijd meer, maar mocht de pret niet drukken. Het enige echte minpunt vond ik dat er op een gegeven moment een buikdanseres langs de tafels kwam. De muziek ging hard en we konden niet meer met elkaar praten. Dit duurde een minuutje of tien. Dat had van ons niet gehoeven tijdens het eten. Misschien meer iets voor de lounge boven.

11. Via de diner weken hier geweest en zowel het voorgerecht als hoofd en nagerecht bestonden uit een verzameling van gerechtjes (stuk of 10). Echt heerlijk om mee te maken.

Vriendelijk personeel die elk gerecht goed uitlegde/waar het uit bestond waardoor het gewoon smullen was geblazen. Vooraf werd gevraagd waar we niet van houden zodat je nog wat kan bijsturen. Aangezien elke gang minimal 10 verschillende gerechten bevat kun je eigenlijk altijd wel veel lekkere dingen proeven. De zalm vond ik wat droog maar het vlees was gewoon lekker.

De toetjes schotel is echt iets om voor terug te komen. IJs, vers fruit, choc. mouse, turkse yoghurt met honing/walnoten, baklava, tiramisu etc etc. echt jummie. Hier gaan we zeker nog eens terug komen.

12. Henk en Jannie de Koning

Het eten was erg lekker, de bediening was goed, de sfeer/aankleding was warm en gezellig. Er werd duidelijk uitleg gegeven over het eten wat we hadden besteld. Kortom een dikke 8 voor alles.

13. Het eten was best lekker maar pas op: een halve liter wijn in een karaf kost 16 euro. Dat is duurder dan 4 maal een glas. Kan best dat het een vergissing was maar dat wilde de ober niet toegeven. Op internet is te zien dat het inderdaad niet klopt. Maar we kregen geen wijnkaart en hadden best een onverkwikkelijke discussie.

Ik voelde me afgezet maar ook daar had de ober geen boodschap aan. Jammer, zoals gezegd: het eten was best lekker maar de behandeling van de gast was sub optimaal. We voelden ons meerdere keren genegeerd en het was gewoon niet gezellig.

14. Na dag shoppen met zus hier terechtgekomen.

Gastvrij ontvangen. Tafeltje niet naar keuze, je werd geplaatst. Sfeervol ingericht. Gerechten uitgekozen, waarna bleek dat onze keuze niet meer voorradig was. Dit horen wij liever direct, dan kun je meteen een andere combi maken. Kleine hapjes vooraf besteld (de 7 dwergen). Was weinig bijzonder, teveel gefrituurde zaken met dikke laag paneer.

Nadrukkelijk gevraagd om plat water naast het glas wijn. Kreeg een grote fles aangeboden, heb die geweigerd en wederom om een glas kraanwater gevraagd. Toen kreeg ik een klein flesje bronwater. Bij ons in het dorp is het gebruikelijk bij alle horeca om naast de wijn een glas water te serveren. Nu heb ik geen 2e glas genomen, daar ik al 2 betaalde consumpties had ontvangen. Men laat hier omzet liggen.

Hoofdgerecht, lamsvlees van de grill was zeer smakelijk, maar vlees had zwarte randjes. Jammer! Ondanks de vriendelijke ontvangst gaan wij een volgende keer naar een andere Turk.

15. Wij hebben afgelopen zaterdagavond 23 augustus bij Sultan Lounge gegeten met een GiftFor2 voucher voor het hoofdgerecht. Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste.
    Wij vonden het een aangenaam restaurant met uiterst vriendelijke mensen in de bediening. Het eten was zonder meer heel lekker. Wij hadden samen de Sultan Meze als voorgerecht met warme en koude voorgerechtjes. Echt een tractatie! Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de Saç Kavurma. Heerlijk mals lamsvlees en het was ruim voldoende!

Zoals gemeld gaan wij hier zeker nog eens naar terug. Aanrader!

16. Nynke Aalten

We werden hartelijk ontvangen. Eerst dachten we dat er maar één iemand in de bediening stond, dus we waren een beetje bang dat het heel lang zou gaan duren, maar gelukkig kwam er snel iemand bij. Daarna was het gewoon absoluut genieten! Als je van Arabisch/Turks eten houdt, dan is dit absoluut een aanrader!!!!!

17. We zijn gisteren geweest. Voor samen warme en koude meze. Toen we aangaven dat we geen humus lusten, mochten we kiezen wat we dan wilden. Hoofdgerecht: ik lamskoteletjes, mijn man mixed grill. Toetje: ik appeltaart, hij flensjes. Alles was lekker en voldoende. Bediening was erg netjes. Veel tijd tussen gerechten, dat vonden we fijn.

18. Heerlijk gegeten, maar wat duurde het lang voor er iets op tafel kwam of voordat je een drankje kon bestellen. Hebben 4 uur in het restaurant gezeten en 2 drankjes op. Hier zullen ze niet aan verdienen. Bij het hoofdgerecht kregen wij te horen dat de salade nog zou komen, maar de salade is nooit meer gekomen.

19. Cynthia

20. Heerlijke lamskotelletjes gegeten. Goede service. Er leuk een combinatie van restaurant en shishabar.

21. Ellen Hoffmans

22. Prima gegeten op een Zaterdagavond, zonder reservering. Gerechten goed op smaak en zeer adequate bediening. Goed adres om iets te vieren of de Turkse keuken te ontdekken.

23. Paar weken terug hebben ik en mijn vriend bij Sultan lounge gegeten. Het smaakte heerlijk! Service was ook heel goed, alleen wat ik jammer vind dat de prijzen iets te hoog liggen. Maar toch echt een aanrader! Ik ga er a.s. zaterdag met mijn verjaardag naar toe, heb er nu al zin in..

24. De combinatie met de Turkse gerechten klopte niet echt bij mijn Adana kebab,maar het smaakte wel oké.

Prijs mag wel iets lager.

Sfeer en service is goed genoeg.

25. Wat een ontzettend leuk en goed restaurant! Heerlijk gegeten, de prijs kwaliteitverhouding is erg goed. Ik woon al langere tijd in Breda maar niet eerder zo lekker gegeten! Snelle en goede bediening! Ik ga hier zeker nog eens naar toe!

26. Helemaal top! Bediening erg vriendelijk, leuke sfeer, alsof je weer even op vakantie bent...en het eten is bijzonder goed. De 'harem schotel' voor 2 personen is een aanrader. Ieder onderdeel van de schotel heeft zijn eigen (verse) smaak en kwaliteit. Heerlijke smaakintensiteit. Ik kan en wil alleen maar positief zijn, helemaal top dus. Van mij hadden de porties ook wel wat groter mogen zijn, maar mijn vrouw denkt daar anders over...
    Zodra we weer in Breda zijn gaan we zeker een hapje eten bij de Sultan. Tot dan!

27. We hadden een Groupon bon en daarvoor kregen we de sultan special. Een geweldig menu dat op de tong smelt en duidelijk liefde voor het vak klaargemaakt. Een absolute aanrader.

28. Heerlijk gegeten en een geweldige avond gehad. De sfeer was geweldig en het eten heerlijk. Vriendelijk en kundig personeel en er werd goed rekening gehouden met mijn zwangerschap en allergieën. Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Gisteravond heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, perfecte bediening.

We hadden lang op ons eten en drinken moeten wachten. En jammer dat de lamskoteletten op waren, dus ik had de mixed grill genomen.

En de hoofdgerechten porties hadden wel iets meer gemogen. Maar het eten was goed!

30. Het is lekker eten, echter wordt het wel geserveerd in kleine porties en wisselende bediening gehad. We zijn 2 maal geweest.

Kwaliteit prijsverhouding is discutabel, wel een mooie inrichting, modern Oosters.

31. Prachtig restaurant.

Ziet er erg mooi uit, gezellig, prima sfeer.

Hele nette bediening. En heerlijk eten.

Na een hapje eten lekker loungen of waterpijp roken.

32. Wij komen net terug van een heerlijk etentje bij Sultan, super-relaxte sfeer, mooie inrichting en geweldig lekker eten! Voor herhaling vatbaar dus:)

33. Goed eten en een geweldige sfeer! Vooral de gerechten voor 2 of meer personen zijn aan te raden.

34. Gisteren waren we hier voor de 1e keer gaan eten. We waren met 5 personen. De jongeman die ons bediende was heel erg vriendelijk. Vooraf hadden we een meze schotel voor 2 personen besteld (diverse kleine hapjes) en daarbij kregen we 2 mandjes heerlijk vers brood. Daarna hadden we ons hoofdgerecht en nagerecht. De porties waren precies goed. Als we vooraf een meze schotel voor 4 personen hadden besteld hadden we ons hoofdgerecht niet opgekregen. Nu hadden we een voldaan gevoel. We waren blij dat het hoofdgerecht nog even op zich liet wachten. Een kleine minpunt was dat het lang duurde voordat we ons drinken kregen bij iedere bestelling. Verder hadden we echt heerlijk gegeten in een mooie ambiance en we komen zeker vaker terug.

35. Geweldig.

Heerlijk gegeten, top service en leuk buiten loungen met waterpijp!

Hier gaan we zeker een keer terug. Is zeer de moeite om er een uur voor naar toe te rijden!

36. Lekker gegeten. Moesten wel lang wachten op iedere gang.

We hadden het uitgebreide menu. Als eerste kregen we een lekkere soep. De jongen die ons bediende kon helaas niet vertellen welke soep het was. Bij de volgende gangen werd gelukkig wel uitleg gegeven. Op het dessert moesten we ook lang wachten. Dit zag het personeel zelf ook en kwamen vragen of we wat van het huis wilden drinken.

Een gezellige en relaxte sfeer.

37. Ben er 2 keer geweest. Beide keren enorm slechte bediening. Het eten is niet slecht, maar niet bijzonder.

38. Eten was goed, echter erg kleine porties. Ook geen brood oid bij het voorgerecht(soep) Hierdoor vond ik de verhouding prijs en hoeveelheid niet goed. Helemaal al niet als het eigen personeel met dubbele porties naast je gaan zitten eten. Het was voor mij lang geleden dat ik nadat ik uit eten was geweest nog wat anders moest gaan halen. Ik wil weleens honger blijven hebben na een Mac of afhaalchinees, maar niet als ik uit eten ben geweest. Nogmaals het was lekker, maar niet met voldoening.

39. heerlijk gegeten ,leuke zaak en in de zomer loungen buiten

40. Zeer goede bediening. Mooie sfeer en zeer lekker eten

41. dit is het restaurant waar je in deze drukke tijd van het leven, even tot je zelf komt.het eten is fantastisch en de waterpijp is verrukkelijk. ga zo door met jullie super crew.

42. Zeer tevreden heerlijk eten leuke bediening in de avond een buikdanseres en in weeekenden dj boven plus lounge area en waterpijp roken! kortom leuk om avondje met vrienden uit eten te gaan