Restaurant Kabul in Breda

Voor een avond vol culinaire verrassingen!

Gratis parkeren

ma Gesloten
di 17:00 - 22:00

Omschrijving

Sinds 2011 in Breda, maar nu al een begrip voor velen en een plek waar veel gasten regelmatig naar terugkeren. Met haar relatief onbekende keuken, biedt Afghaans restaurant Kabul u graag een avond vol culinaire verrassingen. Uiteraard worden alle gerechten met verse producten bereid, wat resulteert in volle, natuurlijke en verfijnde smaken.

Laat u verrassen en meenemen naar een kant van Afghanistan die bij velen nog onbekend is, maar zeker de moeite van het ontdekken of koesteren waard is! Onze keuken is geopend van dinsdag tot en met zondag van 17.00 tot 22.00 uur.

Wij heten u graag van harte welkom!

Prijzen

1437641990 81
1581907369 75
1621981085 76
1662054801 71

1. De bediening was erg onvriendelijk. Het eten was er erg weinig. Wat rijst waar onder een een klein stukje kip lag. De prijs was erg duur

2. Bediening zozo, is meer bezig met kennissen dan met andere gasten. Veel te weinig eten t.o.v.de prijs! Veel rijst, rest wordt in mini schaaltjes geserveerd, hooguit 50g vlees of kip, absurd! Wordt nooit herhaald.

4,5
  3. Het eten op locatie is prima, zo heb ik dat ervaren. Leuk gezellig restaurant en prima bediening.
    Alleen thuis laten bezorgen was voor ons echt slecht. Daar zouden ze mee moeten stoppen. Erg zonde. Kwaliteit zeer slecht. Gerechten waren koud, frites slap en daardoor erg vet. Een gerecht ontbrak. Wat eeuwig zonde, tip voor het restaurant, bezorg niet meer het gaat slecht zo.

4. Verhoudingen zijn niet oké. Bak rijst met beetje vlees of groente, terwijl t verkocht wordt als hoofdgerecht. Als ik een soort stoofschotel met vlees bestel of de gehakt schotel, verwacht ik niet een verdwaald stukje vlees onder een hop rijst. Of een enkel gehaktballetje ter grootte van een knikker. T ergste vond ik reactie van de ober, die t normaal vond en mij soort v belachelijk maakte. Klant is koning en doe wat met feedback ipv het wegwuiven. Daar bovenop klopte de rekening ook nog eens niet.
    OVERDUIDELIJK UIT OP GELD! Succes met t uitbuiten van mensen, ons niet meer iig.

5. Met zomerkorting van 50% hier een tafeltje gereserveerd. Jaren geleden hebben we hier een keer gegeten dus we dachten waarom ook niet nog eens het proberen waard. In onze herinnering was de prijs/kwaliteit niet in verhouding en helaas klopt dat nog steeds. We hadden de 4-gangen proeverij besteld. We kregen een amuse, 3 kleine voorgerechtjes, een tussengerechtje, 4 hoofdgerechtjes en een dessert. De voorgerechtjes waren flauw van smaak, niet kruidig genoeg. De hoofdgerechtjes bestonden uit 3 verschillende soorten rijstgerechten waarvan 2 met vlees, kalkoen van de grill met groente (prima van smaak en mals), kleine schaaltjes bloemkool, linzen, okra, aubergine, spinazie. Het schaaltje met een paar frietjes viel uit de toon. Het dessert was simpel, een bol pistache-ijs en een klein schaaltje fluwelige pudding met rozenwater (deze was lekker). Alles bij elkaar ruim voldoende. De bediening was in het begin vriendelijk maar werd steeds gereserveerder. Wij hadden het idee dat er misschien niet genoeg verdiend zou worden aan ons met de 50% kortingsactie. Voor 2 personen waren we normaal gesproken rond € 91,50 kwijt en de korting was € 33,50 (de prijs voor een 3-gangen verrassingsmenu) wat uiteindelijk uitkwam op € 58,00 inclusief 1 wijn, 1 saffraanbier en 2 bruiswater. De Afghaanse keuken vinden wij flauw van smaak, niet kruidig en zeker al niet pittig. Maar dat is een persoonlijke smaak natuurlijk. Het interieur is kitsch. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.

6. Gisteren wezen afhalen.
    Een mix grill net rijet en 2 extra dingen eigenaar rekent voor per extra item de helfr van de mix grill ook al bestel je 1 met rijst en 1 zonder rijst dus 2 rijst totaal. Kkm ik thuis zie ik maar 1 rijst en aardappelschijfjes waar ik niet om heb gevraagd. Ook geen yoghurstaus.
    Vervolgens bel ik terug wordt er niet opgenomen ik stuur een sms en wordt niet gereageerd. Zijn dus puur op de centen nooit meer!

2,5
  7. Dinsdag hier overheerlijk gegeten! We hadden het verrassingsmenu: 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en een dessert. Ik had aangegeven dat ik een bepaald toetje niet lust, maar het was geen enkel probleem om een ander dessert te krijgen, netjes! De man die ons bediende was zeer vriendelijk en klantgericht. Dit restaurant is leuk om eens wat heel anders te kunnen proeven!

8. Stefhan

9. Vanavond met 6 personen vriendelijk ontvangen. Wij kozen voor de proeverij wat op zich heel lekker was! Wat mij verbaasde is dat er na het eerste gerecht gevraagd wordt om je bestek bij je te houden voor de volgende gangen van het menu!!

Wanneer er tijdens het hoofdgerecht een klein schaaltje saus omvalt en de wegwerp tafelloper vies en plakkerig is wordt er gevraagd om een nieuwe tafelloper. Antwoord van ober: wilt u echt een nieuwe loper? Ja, dat vinden wij prettiger en het staat gezelliger geven wij als antwoord. Antwoord de ober: Wij verwisselen alleen als mensen komen eten!

Ober heeft ondertussen ook haast gekregen: het is 21.00 u en Kabul sluit om 22 u. Eén persoon is nog niet klaar met eten wanneer er gevraagd wordt of er afgeruimd mag worden. Nagerecht is nog niet op of er wordt gevraagd of iemand koffie wil.

Erg jammer... klantvriendelijkheid, gastvrijheid mag hoger in het vaandel worden gezet!!

10. Jeannette

Voor- en hoofdgerecht kost al snel €30, alternatief is menu. Met 2 flessen wijn erbij €200 kwijt. Geen dessert, geen koffie. Bij bediening kon er geen glimlach vanaf. Inrichting okay, maar tafel kan mooier ingedekt worden. Eten prima. Maar bij deze prijs moet het totaalplaatje beter kloppen. Of zou tot €140 acceptabel zijn geweest.

12. Fred Breedveld

Heerlijk gegeten! Als je van nieuwe smaken houdt, is dit restaurant een aanrader. Sympathieke maar wat afstandelijke bediening. Verder zeer verrassend en zeker voor herhaling vatbaar.

13. Met zijn 4-en uit eten geweest. Al eerder eens Afghaans gegeten wat goed bevallen was, maar nog niet hier in Breda.

Erg sfeervol en gemoedelijk restaurant. Niet te druk maar ook zeker niet kaal, fijne stoelen om op te zitten en vriendelijke bediening. Er werd vanuit een soort van standaard menu gewerkt, wat ik juist als positief ervaar omdat je dan in ieder geval verzekerd bent dat er aandacht aan het eten wordt geschonken. Dat gegeven vertrouwen in de keuken heeft de verwachting zeker waar gemaakt. Zeer verzorgde gerechtjes met prettige smaak combinaties. Hier krijgt het eten de aandacht die het verdient. Ook de amuse erbij maakt het helemaal af.

Met de prijzen die men hanteert, maakt dat we de prijs kwaliteit verhouding erg goed vinden, dus daarop een extra plus.

14. Gisteren met een groep vriendinnen heerlijk gegeten. We hadden een proeverij van allerlei gerechten om op deze manier kennis te maken met de Afghaanse keuken wat dus zeker gelukt is.

Alweer gereserveerd voor over twee weken.

15. Heerlijke gerechten met typische smaak. Verrassingsmenu gekozen, vele diverse gerechtjes. Kom hier zeker nog eens terug.

16. Afgelopen vrijdag met een vriendin op aanraden van andere vrienden geweest.
    Heerlijk gegeten, we hadden voor het verrassingsmenu gekozen.
    De bediening vond ik super, de gerechten werden goed uitgelegd.
    Ik ga hier zeker nog een keer naar toe.

17. Wat een verrassing! Met een vriendengroep die regelmatig in Breda uit eten gaat, hier een prima avond gehad!. Zeer gevarieerde smaken, goed gekruid, niet vlijmscherp, heerlijke Basmatirijst variaties. Het verrassingsmenu heeft ons een goede indruk gegeven van de Afghaanse keuken. Vlotte en attente bediening, je voelt je echt als gast ontvangen. Aanrader!

18. Anne+Roger

Heerlijk gegeten, het doet denken aan Indiaas, maar dan minder scherp en over het algemeen wat zoeter. Vooral de bloemkool (echt niet onze favoriete groente) was een aangename verrassing dankzij de kruidige tomatensaus! Fijne kennismaking met de Afghaanse keuken.

19. Een genot voor je smaakpapillen! De smaken van alle gangen waren bijzonder. Heerlijk! Een aanrader. Wij hadden geluk dat er een tijdelijke aanbieding was van 3 gangen a la carte kiezen voor € 25,--.

20. Heel lekker en gezellig zitten eten bij Kabul. De inrichting van het restaurant is niet spectaculair, maar met goed eten en goed gezelschap heb je daar weinig last van. De smaken waren verrassend, echt anders dan we gewend waren. Prima avond gehad dus!

21. Heerlijk gegeten, goede sfeer en vriendelijke bediening!

22. Elke keer dat we daar eten overtreft het gewoon! Heerlijk eten/voortreffelijk, vol smaken, zeer goede service en bediening! Echt een aanrader! In 1 word top, bedankt!
    Tot snel.

23. van der pool

Met 6 personen, erg genoten. Gezellige sfeer, net personeel, erg lekker gegeten. Wij hadden al recensies gelezen en de kaart online bekeken. Wisten het niet en hebben allen het 3 gangen verassingsmenu genomen. Subliem!
    Komen zeker weer terug.

Aanrader!!

24. Buitengewoon eten. Verrassende smaken met veel variatie. Bediening en service zijn zeer vriendelijk. Aan tafel wordt uitgelegd wat geserveerd is.
    Aanrader voor eens wat anders!

25. Heerlijk gegeten in dit restaurant, voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste. We hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu en zo konden wij kennis maken met Afghaanse keuken. Zeer vlotte en attente bediening.

26. Zeer lekker en heel vriendelijke bediening!!

27. De inrichting is niet bijzonder, eerder saai, maar wel verzorgd. Bediening is goed. Vriendelijk personeel. Het was wel erg lang wachten op de gerechten. Gerechten zijn kwalitatief redelijk tot goed, maar voor wat je krijgt behoorlijk aan de prijs. De rode huiswijn was ronduit matig. Geen spijt bij Kabul een keer te hebben gegeten, maar het restaurant kon de verwachtingen, zoals die ook uit eerdere beoordelingen bleek, niet waar maken. Wat ons betreft blijft het voorlopig bij deze ene keer.

28. J van Rijsewijk

Op een rustige donderdag vooravond(29/11) samen met mijn echtgenote een heerlijke maaltijd genoten.
    Bediening is meer dan vriendelijk. Als je wat te weten wilde komen over de gerechten werd dit zonder moeite en met enige trots uitgebreid uitgelegd. De sfeer binnen was voor ons ideaal. Gedempte verlichting maar hierbij toch geen gevoel van somberheid . Rustige achtergrondmuziek. Alle producten werden voorzien van verse producten. Tjophan Kabab heerlijk gekruid lekker ver vlees. Wat ik niet begrijp is een eerdere recensie die klaagt over de betaalvorm.

29. Zonder eerder al een ervaring te hebben gehad met de Afghaanse keuken, werden wij getipt door een aantal vrienden over restaurant Kabul. Vrij neutraal hebben we dus gekozen om te eten bij Kabul.

Eenmaal daar aangekomen werden wij vriendelijk welkom geheten en werden wij begeleid naar ons tafeltje. Het interieur was mooi modern, gedimd belicht en een vleugje Perzisch in de vorm van Afghaanse schilderijen.

Ons voorgerecht bestond uit Mantoe en Sambosa, heerlijke gerechtjes met lamsgehakt en gekruid gehakt. Zeer lekker om in te komen!!

Voor het hoofdgerecht hadden we beiden Tjophan Kabab, heerlijke gemarineerde mix van lam, kip en rund. Goddelijk voor de smaakpapillen. Goed voorbereid op de barbecue, precies hoe we het gegrilld wilden hebben. We zaten na het gerecht ook direct vol, maar toch hadden we besloten om een nagerecht te nemen.

Onze keus viel op de coup Kabul en Tjai we Tjelam. De coupe Kabul was heerlijk ijs met echt vers fruit. Heerlijk om het eten af te sluiten en bij te komen ervan. De Tjai we Tjelam was een kop thee bereid volgens Afghaanse traditie. Heerlijk om bij te komen van al dat eten.

Na nog een glas Wijn te hebben genuttigd, besloten we dat het tijd was om af te rekenen. Een mooi kistje met de rekening kwam, we rekenden af en vertrokken.

Kortom; wat eerst zeer onbekend leek, viel uiteindelijk erg mee. Echt het proberen waard geweest. Van voor- tot nagerecht was alles heerlijk. Het vlees was lekker vers, mals, goed (voor-)bereid en goed gegrilld. Bijna 100% zeker dat ik de volgende keer weer hetzelfde hoofdgerecht neem. Het eten+sfeer+bediening= heerlijke avond.

Bedankt Team Kabul en tot de volgende keer(zeer snel)!!

30. Met de Heerlijke 10 daagsen deel genomen aan het 3 gangen diner bij Kabul.
    Wij werden vriendelijk welkom geheten en onze jassen werden aangenomen.
    Wij kozen voor het verrassingsmenu. 3 gangen heerlijke gerechten. De bediening is attent en zeer vriendelijk. Kortom wij hebben genoten van deze heerlijke avond bij Kabul. Zeker een aanrader voor iedereen!

31. Ik vond het op zich leuk om een keer wat anders te beleven en daarom zijn we naar Kabul gegaan. Dit is mijn mening: voorgerechten zijn echt heerlijk en leuk opgediend. Hoofdgerechten stelden (voor mij dan) totaal niets voor! We namen de pilaf met lam en mixed grill. Beiden zou ik nooit meer bestellen, vlees was droog, pilaf was alsof mijn oma het klaarmaakte:-).
    Verder was het te donker en te sober maar misschien hoort het zo in de oosterse sfeer...
    Bediening was goed.
    O ja.. Er was nog iets. Betalen kon alleen met PIN of contant! Wij vonden het geen stijl.

6,7
  32. Helemaal top! Leuke kaart, heerlijk eten, vriendelijke persoonlijke bediening, gezellig zitten. En nog gratis parkeren voor de deur ook!
    Beslist een aanrader.

33. Nick de Groot

We hadden voor het verrassings menu gekozen , omdat we gewoonweg nog niet bekend waren met de afghaanse keuken. En met dit menu krijg je van alles wat.
    Het eten is echt voortreffelijk! ontzettend lekker! je begint lichtjes met kleine gerechten. Maar de 4e gang van het menu is echt ontzettend veel!
    Het was wel rustig toen wij er waren , er waren nog 3 andere tafeltjes bezet. Sfeer was dus ietswat rustig , maar goede sfeer impressie kan je pas krijgen als het vol zit.
    Personeel is ook heel erg vriendelijk , en legt alles netjes uit(wat voor gerechten het zijn , hoe ze gemaakt zijn).
    Ik zou er morgen zo weer heen gaan! super!

34. Een restaurant waar alles in de juiste balans is. Met een aantal collega's hier gegeten. Een enkele daarvan was al bekend met de Afghaanse keuken. Op voorhand waren zij nieuwsgierig of de kwaliteit en smaak overeen kwam met de gerechten in Afghanistan zelf. En... zowel bij het uitserveren, tijdens het eten en tot lang daarna konden zij niets anders zeggen dan: "geweldig" en "wat een feest". Voor de anderen die deze keuken en gerechten nog niet kenden was het eten meer dan heerlijk en verrassend. De bediening was goed en vriendelijk. Een adres om te onthouden, om naar terug te gaan en om aan te bevelen!

35. Gisterenavond wezen eten bij Restaurant Kabul.
    Volledig blanco gingen we ernaartoe. Nog nooit eerder Afghaans gegeten maar wel vaak uit eten dus dit stond nog op het lijstje. Achteraf balen dat we dit niet eerder hebben gedaan. Wat een heerlijke reis/ervaring was dit door de Afghaanse keuken.
    Service was uitstekend, zeer vriendelijk personeel en service zoals het hoort. Van jassen aannemen tot uitleg bij de verschillende gerechten met de bijbehorende ingredienten. Duidelijk te merken dat een tevreden klant hoog in het vaandel staat. Alle gerechten werden zeer mooi gepresenteerd op de borden en de een was nog lekkerder dan de ander. Wat opviel was het gebruik van verse kruiden. Dit viel vooral goed op bij de salade. eerst een frisse bite van de salade en erna een heerlijke explosie van verse kruiden. Tevens ook mogen proeven van een gerecht van de nieuwe kaart. Kalkoendij in een heerlijke marinade aan een spies. Lang geleden dat ik zon malse kalkoen heb gegeten. Je kunt duidelijk merken dat ze voor de keuze van producten duidelijk kiezen voor kwaliteit. En dat is wel degelijk belangrijk. Absoluut een aanrader voor iedereen die wel eens iets anders wilt proeven dan het geen waar we bekend mee zijn geraakt. De eerste keer maar absoluut niet de laatste keer

36. Chantal

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Kabul! Super plek om eens wat anders te eten dan de standaard biefstuk. We hebben verschillende gerechten gegeten die je normaal niet zo snel ergens tegen komt. Zeer verrassend en lekker!
    Ook het personeel was top! Van jassen aannemen tot het uitleggen van de gerechten.
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

37. Afgelopen weekend heerlijk gedineerd in dit sfeervolle restaurant. Lekker gekruide gerechten, goed van smaak, gast vriendelijke bediening, kortom een geslaagde avond.
    Bedankt Kabul!

38. Afgelopen zaterdag hier wezen eten naar aanleiding van de recensies hier en het viel niet tegen. Ze hebben een zeer beperkte kaart en je bent niet echt goedkoop uit, maar het eten smaakte heerlijk. Alles was lekker gekruid en met verse ingrediënten bereid. Correcte vlotte bediening.
    Ze zien ons nog wel een keertje verschijnen.

39. Sanne van Dijk

Gisteravond weer onze maandelijkse meidenetentje gehad en dit keer mocht ik het organiseren en omdat ik wel van 'nieuwe keukens' houd, gingen we naar Kabul!

Ik had er goede dingen van gehoord, dus ik was erg benieuwd; het blijft immers een persoonlijke mening. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan niets anders zeggen dat het een zeer geslaagde avond was (en het goede eten en de leuke sfeer hebben daar zeker aan meegeholpen!)

De bediening was leuk, netjes en beantwoordde onze (vele) vragen geduldig en uitgebreid, zodat we een goede keuze konden maken en uiteindelijk hebben we heerlijk zitten smullen. De wijn vloeide ook rijkelijk (tip: neem een fles i.p.v. een glas als je met meerdere personen bent!) en we hebben enorm gelachen en genoten!

Kabul is zeker een aanradertje en een restaurant om te onthouden. ik zal er dan ook zeker nog eens terugkomen, want ik ben nu toch ook wel erg benieuwd naar de andere gerechten op de kaart ;-). De prijs/kwaliteit verhouding vond ik persoonlijk ook netjes. Als je er rekening mee houdt dat ze met dagverse producten werken en niet uit potjes en/of blik (wat je ook zeker kunt merken aan de heerlijke, volle smaken), dan weet je dat je niet voor een shoarma-prijs hier kunt eten, maar daar kies je ook niet voor toch...anders ging je wel naar de shoarma-boer op de hoek :-).

Kortom: tot snel weer, mensen van Kabul en bedankt voor een heerlijke avond!

40. Swampie 1442 punten

Hier gisteren met gezellig gezelschap gegeten. De sfeer in het restaurant is goed en de bediening aardig en netjes.
    Van buiten zou je niet verwachten dat dit leuke restaurantje er zou zijn, maar eenmaal binnen is het zeker een leuk tentje!
    Het eten wat op de menukaart staat zul je niet snel in andere restaurants tegenkomen en dat maakt het een beleving om hier eens te gaan eten, helaas is de menukaart wel dusdanig klein dat ik er niet snel terug zou gaan om weer eens wat anders te proberen, misschien als ze een keer wisselen van kaart.
    Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was lekker en precies wat er op de menukaart werd verteld. Je kunt hier echt genieten van de dingen die je besteld!
    Helaas was de prijs wat aan de hoge kant, je krijgt lekker eten, maar door de prijs verwacht toch nog wel wat meer of extra's.
    Voor mij was het een leuke ervaring om hier eens te eten, maar door de prijzen en de kleine kaart voorlopig geen tweede keer.

6,3
  41. Ralf & Patricia

Een leuk restaurant waar Hadhi en zijn familie je zeer welkom laat voelen. We wisten niet wat we moesten verwachten van de Afghaanse keuken, maar voor ieder die eens wat anders anders / aparts wilt eten is het een aanrader. Schappelijke prijzen.

42. I. van der Ploeg

Wij zijn na een middagje winkelen met de Groupon actie beland bij restaurant Kabul. Een vriendelijke buurvrouw (met paarse jas :)) heeft ons de weg gewezen, want het is jammer dat het restaurant net buiten het centrum zit.

Maar dat is dan ook het enigste minpunt. Wat hebben wij hier lekker gegeten, en een gezellige avond gehad. De bediening was keurig netjes. Het eten smaakte heerlijk, en de aankleding was ook geslaagd. Wie dus eens iets anders wilt eten dan het geijkte, moet echt eens hier naartoe gaan.

43. Ik heb afgelopen donderdag met een vriendin bij Restaurant Kabul gegeten. Wij hadden een Groupon gekocht.

Omdat wij beiden van buiten Breda komen was de (gratis) parkeergelegenheid erg prettig. Het restaurant was goed te vinden, dit kwam ook omdat wij wisten dat we uit moesten kijken naar het rode zonnescherm.'

Onze verwachtingen waren hoog gespannen n.a.v. de recensies op eet.nu. Ook wij werden hartelijk ontvangen door de gastheer in dit prachtige restaurant.

Het eten was heerlijk en de service geweldig. Ik wilde kiezen voor de dagsoep (groentesoep), maar de gastheer raadde mij een ander gerechtje aan (worstjes met aubergine). Dit was heerlijk. Daarnaast stond dit gerechtje ook voor een hogere prijs op de kaart, dus het is absoluut niet zo dat het restaurant misbruik wil maken van de groupon door goedkoop eten aan te bieden.

Mijn vriendin heeft een koemelkallergie waar ook erg goed op ingespeeld werd. Alle gerechtjes werden keurig zonder koemelk geserveerd.

44. Gisteren na een winkelavondje onze groupon hier gebruikt. Dit werkt inderdaad; anders hadden we dit restaurant omdat het net buiten het centrum ligt niet makkelijk gevonden.

Zonder al te veel verwachting binnengestapt, maar we werden zeer aangenaam verrast; vriendelijk ontvangen en...

vervolgens heerlijk van een echt andere keuken genoten.
    Kwaliteit van het eten was echt heel goed.

Wij gaan zeker een keer terugkomen.
    Een aanrader!!!

45. Bijzonder restaurant en een geweldige culinaire ervaring. Het eten is puur, vers en bijzonder smakelijk. Heerlijk gekruid, beslist niet overdadig en voor iedere Nederlands georiënteerde smaak een prettige verrassing.
    De bediening is uitstekend. De klant is hier nog koning en je voelt je dan ook prettig verwend. Een aanrader voor iedereen die eens wat anders zoekt. Een restaurant om regelmatig terug te komen.

46. Klasse!
    Vriendelijk personeel, korte uitleg wanneer men de gerechten opdient.
    Tafels staat royaal uit elkaar, je kunt met gemak plaats nemen op je stoel zonder de achterbuur te vragen ruimte te maken.
    Lekker eten, wat anders dan het gebruikelijke. Niet te grote kaart.
    De hoeveelheid is voldoende.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

47. Januari 2012 voor het eerst hier gegeten: een aanrader! Verrassend, heerlijk eten, hele goede uitleg door vriendelijke medewerkers/eigenaren, goede prijs/prestatie verhouding.

48. Dimphy

49. Erg genoten van het heerlijke eten en mooi opgemaakte borden. Een zekere aanrader!!!!

50. Zeker een aanrader! We wisten niet goed wat we konden verwachten, maar dit restaurant is ons erg goed bevallen.

De gerechten zijn met zorg bereid en opgemaakt, en erg goed van smaak. De bediening is netjes en correct, het restaurant is sfeervol en schoon.

Kortom, een geslaagde avond met lekker eten!

51. Vandaag heerlijk gegeten bij restaurant Kabul.

Wist eerst niet wat ik er van kon verwachten maar was aangenaam verrast door de geweldige smaak en de presentatie van het eten.
    Het personeel en de eigenaren zijn heel vriendelijk en nemen de tijd voor je.
    Zeker de moeite waard om eens lekker uit eten te gaan.

Wij gaan binnenkort zeker weer terug.