Restaurant BarLucca in Breda

1471820125 80
1519488135 76
1601204723 77
1642063017 78

1. Bediening liet te wensen over, lang met lege glazen op tafel. Iemand van ons groepje had een klacht over het eten. Het werd aangehoord en verder niets meer mee gedaan. (pasta met wat smaak, maar bijna geen saus/vulling) Zelf had ik gekozen voor het marktmenu. De smaak van de gerechten was weinig op aan te merken, maar de porties waren erg klein! Vooral het hoofdgerecht. Dit zou als voorgerecht beter geweest zijn qua hoeveelheid. Op zich niet erg, maar serveer er dan wat bijgerechten bij! Ikzelf miste vooral de groenten en een aardappeltje of wat frietjes had geen overbodige luxe geweest. Wij waren met een aardig groepje, maar niemand van ons vond het voor herhaling vatbaar. Ze zullen ons hier dus niet meer zien! De goede sfeer aan tafel hebben we vooral zelf gecreëerd! 😁

5,1
  2. Van vugt

Vanavond voor het eerst geweest. Eenmaal aan tafel duurde het lang voor ze de bestellingen kwamen opnemen. Toen ze de bestelling kwamen brengen waren ze erg onhandig met de bediening. Aan de ene kant van de tafel gingen ze met het dienblad met volle glazen over de gasten heen. Aan de ander kan deden ze ook hetzelfde maar toen vielen de glazen om over ons heen. Alles zat onder de cola. In plaats van een schone droge doek te brengen kwamen ze met een nieuw flesje cola aan. Er werd laconiek mee omgegaan. Na een kwartier hadden we nog geen menu kaart gekregen. Tussentijds na bestellen van drank 2 keer de drank vergeten te geven. Op een gegeven moment kwam het hoofd menu. Ze waren van een van gasten het menu vergeten. Het zou 4 minuten duren voordat het klaar is. Al na drie minuten werd het geserveerd. Het vlees was koud en rouw. Ik had om een medium varkenshaas gevraagd. Het was echt slecht.
    Mijn ervaring bij deze onderneming is zeer slecht. Personeel is Onvakkundig. Het is er Lawaaierig en het eten was slecht.
    Met vriendelijke groet.
    M. Van vugt.

3. Heden voor het eerst bezocht. Een mooie, grote, drukbezochte zaak is altijd een goed voorteken. En inderdaad, fijne gerechten op de kaart. Voor ons cocquilles vooraf, pasta met haas en truffelpizza, en peer toe. Correcte bediening, maar ook best rumoerig en toch ook wel aan de prijs. Een prima Italiaan next level dus en zeker een aanrader.

4. Binnen erg slechte acoustiek daarom buiten gegeten. Lang wachten om te kunnen bestellen en tussen de gangen, maar de laatste hap nog niet van het bord of er werd al afgeruimd. Hoofdgerecht werd geserveerd zonder gebakken aardappeltjes en het werd een discusie om deze te krijgen.

5. Wies Timmermans

We hebben heerlijk gegeten bij Barlucca.
    Leuke locatie en prettige bediening.

6. Bas en Anita

Lekker gegeten, gezellige sfeer, snel geholpen. Niet te duur.
    Leuke tent!

7. Wat een top avond, heerlijk gegeten en de sfeer is fantastisch.
    ook de jongens en de meiden van de bediening zijn gastvrij en attent. Kortom een echte aanrader!!

8. Al jaren één van mijn lievelingsrestaurants. De redenen dat ik hier altijd terugkeer zijn: klantvriendelijkheid, professionaliteit, gemoedelijke sfeer en heerlijk eten. Of je nu het marktmenu of à la carte eet, alles is kwalitatief goed. Prijs-kwaliteit is meer dan dik in orde.

9. Top avond, top eten, top bediening!

10. R. v/d Rest

Wederom lekker gegeten bij Barlucca. Heerlijke carpaccio en ossenhaas op!

11. Echt een aanrader om hierheen te gaan! Er hangt altijd een super gezellige en relaxte sfeer. Alles wat je van de kaart kiest is lekker en smaakvol (heel fijn voor iemand die nooit kan kiezen ;-). Prijs kwaliteit is ook helemaal goed.
    Het personeel is super vriendelijk en als je vragen hebt over de wijnen, gerechten of je wilt net even iets anders omdat je ergens niet van houdt kan er altijd een mouw worden aangepast. Wij gaan hier graag naartoe en Barlucca is een van mijn favoriete restaurants in Breda.
    Kortom, helemaal top bij Barlucca!

12. Anne Hulzebosch

Gisteren lekker gegeten (en gedronken;-) bij Barlucca. Begonnen met een Limoncello spritz als aperatief op aanraden van de gastheer. Een heerlijke aanrader om in de stemming te komen! Daarna overgegaan op een biologisch rosé van goede kwaliteit. Aan de kwaliteit van de wijn is hier zeker gedacht. Als voorgerecht nam ik een burrata. Deze was zacht en vol romig van smaak. Als hoofdgerecht nam ik de kalfssukade die ook goed van smaak en van structuur was. Bij dit gerecht werd een eigen gemaakte risotto bitterbal geserveerd, jammie!
    Het eten en drinken, samen met een gastvrije bediening, heeft ons een lekkere avond uit opgeleverd.

13. TK 25 punten

Een ongelooflijk slechte ervaring gehad bij Barlucca in Breda. Voor de eerste keer daar geweest en meteen ook voor het laatst. Naast een vervelende akoestiek in de ruimte ook zeer vervelende eigenaren. Bij binnenkomst naar de tafel begeleid door een van de eigenaren die met een houding door het restaurant paradeerde alsof hij God zelf was. Na een half uur (!) bijkans genegeerd te zijn aan tafel kregen we eindelijk de menukaart. 2 van de 3 voorgerechten waren van erbarmelijke kwaliteit, het 3e voorgerecht was naar verwachting. Toen brak het lange wachten aan.... Ruim 3 kwartier moest er gewacht worden op het hoofdgerecht. Op zich geen probleem, kan gebeuren. Toen echter gevraagd werd of alles naar wens was en tegen de serveerster op een normale, zelfs vriendelijke toon, verteld werd dat we al lang aan het wachten waren, gaf een van de eigenaren acte de présence aan tafel en op een bijna hysterische manier werd ons te verstaan gegeven dat onze waarheid zeker niet zijn waarheid was. Het had zo simpel kunnen zijn.... met een korte uitleg en wellicht verontschuldiging voor het lange wachten was de kous af geweest wat ons betreft. Het overdreven en bijna hysterische gedrag van een van de eigenaren zorgde echter voor zoveel irritatie dat we besloten dat we niet langer in dit restaurant wilden blijven. Dat werd nog net niet met gejuich beantwoord. Toen ook de andere eigenaar besloot zich ermee te bemoeien hebben we (ongetwijfeld tevergeefs) getracht een welgemeend advies te geven: zorg ervoor dat je nooit dit soort discussies met je klanten hebt. Word niet hysterisch. Grow up! De eigenaren waren echter op geen enkele manier gediend van kritiek en verzochten ons het pand te verlaten. Hierbij werd een van de mensen in ons gezelschap zelfs geduwd. Het is dat wij fatsoenlijke mensen zijn want wellicht hadden anderen dit niet geaccepteerd. Deze heren moeten nog erg veel leren. En dat is zacht uitgedrukt. Barlucca, wat een drama!

1,9
  14. Marc 46 punten

De nieuwe eigenaren hebben nog veel te leren hoe om te gaan met klanten. Ze hebben daar heel weinig kaas van gegeten. Het leek wel of wij blij moesten zijn om hier te eten in plaats van andersom. Kwartier na binnenkomst werd ons pas gevraagd of we iets wilden drinken. Een halfuur na binnenkomst kregen we eindelijk de menu kaart. Om maar niet te spreken over de tijd tussen voor en hoofdgerecht. Bijna 3 kwartier. Het was ondertussen al ver over negen uur. De gerechten dan op de kaart. De focaccia is nu niet bepaald de focaccia die ik elders gewend ben. Leek er in de verste verte niet eens op. Tevens veel te zout. De pasta Bolognese leek meer op pasta tomatensaus. Ook de pizza was van zeer erbarmelijke kwaliteit. Dan de combi risotto met sardine. Dit is niet bepaald een gewenste combi. De sterke smaak van de sardines verpest alles mbt de smaak van de risotto, die ook niet geweldig was. Ook de opmaak was erbarmelijk. Kortom deze twee eigenaren kunnen op basis van wat ik ervaren heb beter iets anders gaan doen. Ik was overigens niet de enige deze avond met klachten.

1,8
  15. agnes mutsaerts

Al verschillende keren gegeten bij Barlucca. Positieve ervaringen. Goede sfeer. Fijn personeel. Gisteren afgesproken met een "oude" vriendin. Erg gastvrij ontvangen , zoals gewoonlijk, en heerlijk gegeten. De tijd om bij te kletsen werd ons gegund, bediening was erg vriendelijk, niet opdringerig. Goede wijnadviezen. Het eten was heerlijk. De koffie na op het terras gedronken. Het eten en de gastvrijheid is nog steeds van hoge kwaliteit. Kortom, een mooie avond. Een aanrader!

16. Ron van Haarlem

17. Een paar dagen geleden hier gegeten en dit is goed bevallen. Een goed aangekleed restaurant met een fijne sfeer en eten van de juiste kwaliteit. Personeel heeft ook de nodige kennis. De prijs vind ik wel iets aan de hoge kant.

18. Vrijdagavond uitstekend gegeten in een druk maar gezellig Barlucca. Prettige bediening, mooi restaurant en uitstekend eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Marit 68 punten

Mooi pand, goede aankleding, erg leuke sfeer! Personeel is vriendelijk en is op de hoogte van de keuken en wijnen. Eten was heerlijk! Zeker een aanrader.

20. Kal 106 punten

Het was druk, maar konden toch zonder reservatie een tafeltje krijgen. Bediening was vriendelijk en het eten was echt super! Niet de standaard Italiaan, maar daarom misschien juist beter.

22. Heerlijk gegeten bij Barlucca! Fijne kaart, goede sfeer en zeer vriendelijke onthaal. Hier komen wij zeker terug, ik beveel dit iedereen aan!

23. Barlucca heeft een geweldig mooi nonchalant, industrieel karakter. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Het eten wordt mooi geserveerd in mooie borden. De ober kwam zelfs aan tafel compleet met handschoen de kaas raspen voor over je pasta.
    Het enige minpunt is het allerbelangrijkste...het eten. Het heeft geen smaak, het is flauw, ik proef niks Italiaans en dat is jammer, maar door de hele ambiance eromheen loopt het restaurant gewoon goed. Het is Italiaans, maar dan op z'n Hollands.

24. Harry Coolen

Gisteren voor de 2e keer met 6 mensen daar gegeten. Ook deze keer weer lekker gegeten, vlotte bediening en een gezellige sfeer. De voor- hoofd- en nagerechten werden mooi gepresenteerd en waren goed van smaak.

25. Martijn Brinksma

Zeer goed gegeten! Anti pasta's om te smullen, prijs kwaliteit is top. Service kan professioneler.

26. Gisteren wezen eten. Was er nog nooit geweest. De bediening/service was prima, vriendelijk en snel. Het eten was prima in verhouding met de prijs. Ik kom hier snel weer terug. Het was helemaal vol maar de akoestiek was prima. Fijn restaurant.

27. Een eerste bezoek, op de verjaardag van onze dochter, aan Barlucca is ons bijzonder goed bevallen. Italiaans eten zoals dat behoort te zijn. Ik had een heerlijke carpaccio vooraf, daarna de kalfsoester "van het krijtbord". Heerlijk van smaak, door de gorgonzola, en lekker pittig. Het vlees had iets malser mogen zijn, maar dat is het enige kritische punt. De bediening was bijzonder vriendelijk, snel en attent. Wij zullen zeker terugkomen! Johan Wagener

28. Cynthia

29. kas 20 punten

Goede sfeer. Alles lijkt af! Bediening ziet er keurig uit (wat ook zo hoort te zijn in een goed restaurant). Goed voorbeeld van heerlijke Italiaanse gerechte gecombineerd met goede verzorgde sfeer. Alles is af, en over nagedacht. Leuke avond gehad. Perfect als je van Italiaans en verzorgt houdt.

30. Heel erg lekker eten en leuke sfeer. Boven hebben ze ook een mooie ruimte om af te huren.

31. Heerlijk gegeten. Goede service, gezellige sfeer. Aanrader