Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

1. Afgelopen week samen hier wezen eten na een dagje Breda. Vroeg binnengestapt ( 17.30) dus nog redelijk rustig. Vriendelijke ober die ons uitgebreid uit kwam leggen wat de verschillende vleesgerechten waren. Uiteindelijk allebei gekozen voor de gemarineerde cuadril. Specialiteit van het huis. Heerlijk gebakken, lekkere chimichurri erbij en haricot verst en asperges on the side. Zeer goed gegeten alleen hadden de borden van ons warmer gemogen. Aandachtspuntje! Mooie rode Malbec reserva bij het hoofdgerecht. Niks te klagen. Voor herhaling vatbaar!

2. We belandden bij Le Gout met een bon via Social Deal. Met de gedachte: als het niks is, dan vallen we ons ook geen grote buil. We wilden gewoon een gezellig avondje hebben, en gingen dit keer niet voor haute cuisine. En...? Omdat wij via Social Deal reserveerden, kregen we een keuzemenu. Wij gingen samen voor de escargots als voorafje, Mijn vriendin voor de ossenhaaspuntjes en ik voor de coq au vin. En...? Niets mis mee. Helemaal niets mis mee. En de bediening van Frans was vriendelijk, met af en toe een kwinkslag zonder te overdrijven. Als toetje kregen we een Franse appeltaart en een Italiaanse lekkernij waarvan ons de naam even ontschoten is, maar de smaak niet: heerlijk! Dat we daarna nog een uur hebben nagetafeld met de baas des huizes en een vriend des huizes maakte de pret alleen maar groter. Het was een knusse avond, met lekker eten zonder al te hoge pretenties. Want let wel: dit is een bistro en geen toprestaurant waar de sterren over de tafels dansen.

3. Internationaal Breda

We kregen een mail over de dinerdagen en hebben toen besloten om bij Flinstering te gaan eten. Op internet werd het goed gewaardeerd en we waren er zelf nog nooit geweest. Bij binnenkomst werden we naar onze tafel begeleid maar we werden pas na 20 minuten geholpen. Het voorgerecht volgde 35 minuten later. Op het hoofdgerecht moesten we zelfs 40 minuten wachten. Het toetje stond al klaar in de koeling waarschijnlijk want dat hadden we na ons hoofdgerecht binnen 5 minuten. Al met al duurde het voor ons veel te lang, zeker gezien het feit dat het restaurant niet vol zat. Het eten was daarentegen wel erg lekker alleen niet zoveel, waarschijnlijk omdat we maar 25 euro p.p. hoefden te betalen. Voor het bijgerecht friet moesten we 4,50 euro betalen maar de frietjes waren niet gaar en er zat bijna geen mayonaise bij. De service kon beter, de bediening had door dat we niet erg blij waren met de lange wachttijd. Het decor is mooi maar ook een beetje kaal.
    Aan het einde van de avond waren wij weer een ervaring rijker maar we hebben wel besloten om niet meer terug te komen, vooral dankzij de lange wachttijden.

5,9
  4. Ik kom er meerdere malen per maand om een sandwich oid te eten en een goede smoothie tot me te nemen.
    Het smaakt elke keer uitstekend en de bediening is ook prima.
    Wat mij betreft echt een aanrader!!

5. Ronduit Smerig, allereerst terwijl ik aan het wachten was, was er een vrouw die bestelde friet voor 5 volwassenen en 3 kinderen en de vrouw achter de balie zij gewoon dat ze een nieuwe zak moest aanbreken dat ze maar beter ergens anders naartoe kon gaan..... de friet smaakt echt gewoon naar loempia en de frikadel naar een schoenzool. Dit is eerder een niet tent ipv een friettent.

1,4
  6. marieke

7. Als verrassing werden we hiermee naartoe genomen en was ik verbaasd om de signoor hier aan te treffen. Ik dacht dat deze alleen in tilburg bestond.

De menukaart is flink uitgebreid en bevat veel klassieke gerechten. Geen heel verrassende gerechten maar wel gewoon goed eten en wat betere smaken dan een standaard eetcafe.

Ikzelf had gekozen voor de salade met geitenkaas (warm/lauw kaasje met mosterd-honing dressing en spekjes). Mijn partner de gerookte ierse zalm Smakelijke keuzen.

Als hoofdgerecht had zij de tagliatelle met gerookte zalm en ik de steak gorgonzola. Mijn vlees was voor 80% goed klaar gemaakt en 20% had nog wel even kunnen hebben... Klein minpuntje in een verder prima gerecht.

Ik ging nog voor de lekkere aardbijen als toetje en ook het stel waar we mee op pad waren hadden nog een lekker nagerecht.

De hele zaak zat bomvol (op een zaterdag) en zonder reserveren kom je hier bijna niet binnen. Gewoon lekker eten, eetcafe achtige uitstraling, ok bediening, prijs is toch best stevig als je voor 3 gangen gaat. Leuk detail is dat je de keuken kan zien (afgescheiden door een raam met het restaurant).

8. Indonesisch Breda

Net ontdekt en kom er nu regelematig mijn eten afhalen. Het eten is lekker, en in verhouding wat je betaald krijg je veel. Daarnaast is het personeel vriendelijk.

9. Indonesisch Breda

linda

10. Heerlijke Sushi op, zelfs de beste die ik tot nu toe geproefd heb. Eenvoudig eettentje met super aardige bediening. De prijs net iets aan de dure kant kijkend naar de hoeveelheid, maar de kwaliteit is top.

11. Leuke 'formule'. Porties zijn niet groot, maar je hebt meer dan voldoende, alhoewel ik bij het woord 'stoofpeer' eerder denk aan een heel 'peertje' dan aan 1/8 peertje.
    Daarnaast had ik de salade met lauwwarme geitenkaas; of de geitenkaas was helemaal gesmolten of ik heb hem over het hoofd gezien, maar ik zag geen geitenkaas, verder was het allemaal lekker. Bediening was ook goed, lekker vlot ook. Voor herhaling vatbaar.

12. Indonesisch Breda

Deze zomervakantie was ik op vakantie in Bali geweest en wij verlangden weer naar Indonesisch eten. We waren woensdag voor de eerste keer bij Bali James geweest na het restaurant gevonden te hebben op internet. Mijn man bestelde babi guling en ik ikan bakar jimbaran. Allebij echt typisch Balinese gerechten. Het was fantastisch! Precies zoals wij het hadden gehad tijdens de vakantie. De bediening ziet er heel leuk uit. De dames en heren van de bediening hebben allemaal een sarong aan. Ze zijn echt super attent en heel vriendelijk. We hebben genoten!

13. Gisteren heb ik hier met mijn ouders en vriend heerlijk gegeten. Er werd rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet. In plaats van friet kreeg ik een salade, bij het hoofdgerecht een ander sausje en bij het nagerecht een ander bolletje ijs. Verder waren de borden mooi opgemaakt en smaakte het allemaal heel goed! We hoefden niet lang op ons eten te wachten, het ging zelfs iets te snel. Toen we vroegen of het nagerecht wat langer mocht duren, werd hier geen probleem van gemaakt.
    De bediening was spontaan, vrolijk en enthousiast.
    Een klein puntje van kritiek: de tafels plakten.

14. Elke keer dat we daar eten overtreft het gewoon! Heerlijk eten/voortreffelijk, vol smaken, zeer goede service en bediening! Echt een aanrader! In 1 word top, bedankt!
    Tot snel.

15. Indonesisch Breda

Gisteren geweest bij Bali na het horen van vele positieve verhalen uit mijn kennissenkring. Bij binnenkomst heel hartelijk ontvangen in een goed bezet restaurant. De inrichting is Indonesisch maar niet het oubollige van veel Indonesische restaurants. Het is modern ingericht, beetje strak, mooi naar mijn mening. Het eten was goed, naar verwachting. Het is goed in balans. We bestelden de grote rijsttafel. De wat oudere ober raadde ons ook nog extra de sate lilit aan. Deze was echt lekker. Het vlees was mooi mals en heerlijk gekruid. Het leek veel wat we geserveerd kregen, maar alles was na afloop helemaal op! Duur was de rekening niet, voor de kwaliteit van het geboden eten, de aardige bediening en de fijne ambiance. Ook ik raad dit restaurant een ieder aan.

16. Absoluut geen aanrader. De bezorgtijd zou max. 30 minuten zijn, dit werd een uur. Al het eten wat we hadden bestelt was koud, de pizza was slap en plakkerig, de chickenwings waren NIET GAAR (!!!) en de patat was slap. Als 'oplossing' zouden we 50% korting krijgen op onze volgende bestelling. Ik ga er in ieder geval niet nog een keer bestellen! Geen aanrader dus.

17. Vanavond echt top gegeten bij de gezelligste pizzeria van Breda, Il Bandito!

Aanradertje: tiramisu

Al vaak gegeten en het blijft uitstekend!

18. Steakhouse Breda

Super gegeten in een warme sfeervolle omgeving. Wie van vlees houd is hier op het juiste adres. Ga hier zeer zeker meer komen

19. Cynthia

20. Wij waren vaste klant bij dit restaurant, maar door een wel heel raar beleid gaan wij hier nooit meer eten. Er wordt met 2 maten gemeten. De ene keer wordt er gezegd dat de tafels aan het raam niet reserveert kunnen worden, dan kom je er een andere keer en is het tafeltje aan het raam vrij, konden we er niet gaan zitten want het was gereserveerd ! Nu waren we er persoonlijk naar toe gegaan om te reserveren, ja het tafeltje aan het raam. Komen we er aan, zitten er al andere mensen aan het tafeltje. Ja we hadden gereserveerd, maar die andere mensen waren er eerder werd er nu ineens gezegd. Wij vonden dit geen stijl en zijn weggegaan, zo ga je toch niet met klanten om!

21. Gisteravond met een vriendin gegeten bij Taj Mahal Breda. Kort gezegd, was de kwaliteit van het eten eigenlijk gewoon slecht. Ik heb in vele Indiase restaurants en in India zelf vele malen beter gegeten. Een gesprek hierover was teleurstellend. Personeel weinig inspirerend en zelf geïnspireerd. Wat mij betreft eens en nooit weer.

1,5
  22. Sinds enige tijd wordt er met een nieuw systeem gewerkt waarbij de klant bij drukte een nummer krijgt en een kopie van zijn bestelling. Super! Fijn dat er aan de klanten wordt gedacht. De friet was overigens top!

23. Zaterdagavond 21 september heerlijk gegeten met m'n 8 zussen en 2 schoonzussen. We zaten achter in de zaak, waar we lekker konden praten met elkaar. We hadden allemaal iets anders uitgekozen om te eten en iedereen vond het heerlijk.Het was gezellig druk in het restaurant.
    Prettige bediening, alles was mogelijk en een redelijke prijs.

24. Freudel

25. Lekker eten voor een redelijke prijs. Het is zeker aan te raden. Schrijf niet vaak een recensie maar het is echt de moeite.

26. Internationaal Breda

debbie van der plas

De zoon heeft nu de smaak van zijn pa te pakken en personeel is vriendelijk correct. Saté weer ouderwets lekker. Je pa zal trots op je zijn.

27. Norbert Klaren

Wederom weer zalig gegeten bij Claerenbeek. Iedere keer is het verrassings menu weer anders. Niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren qua smaak en de gestoofde peer met gesmolten blauwe kaas en noten was dan ook voor sommige niet een eigen keuze geweest. Ik vond het voortreffelijk en zo proef je ook combinaties die je zelf niet zou bedenken. De kinderen hebben weer erg genoten van het spelen en zalige frietjes. We komen snel weer terug.

28. Vandaag na een wandeling in het Mastbos, met onze twee jongste kinderen gegeten. Saté-menu, alsmede broodje Gamba waren heerlijk. Kinderen hebben ook heerlijk van het kindermenu genoten. Wij gaan zeker nog eens terug naar het Mastbos en weer lekker lunchen bij De Kogelvanger. Tot snel.

29. Gisteravond, afgaande op de goede recensies, aan tafel gegaan. Het concept sprak ons aan. Na een zeer vriendelijke ontvangst, werd onmiddellijk mijn dochter tevreden gesteld met stopcontact en wificode. We hebben heerlijk gegeten. Smaken waren verrassend en de gerechtjes waren zeer goed bereid. De presentatie zeer verzorgd. Binnen no time had de kok nog een feestelijk verjaardagsdessert gemaakt met vuurwerk. De gemoedelijke ambiance en de aardige bediening verdienen alle lof. Ook een aanrader voor groepen.

30. Mooie tent. Nette bediening. Goed eten. Snelle service. Gewoon een goeie sushi.