Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

1. Ellis en Gerrit

Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk gegeten samen met mijn vrouw. Attente bediening. Goede wijn. Prima gerechten. Zou zeggen ervaar het zelf. Wij komen zeker terug.

2. Na 1 uur zelf maar gebeld waar de bestelling bleef. Het was druk werd er gezegd en de bestelling werd uiteindelijk na 1,5 uur bezorgd. De 2 pizza's waren goed, de 3 broodjes waren anders dan besteld en 1 zonder saus. Geen aanrader.

3. Italiaans Breda

joyce en richard

Hartstikke lekker eten. Heb al tijden niet zo genoten en het was alsof ik in in Italië zat. De chefkok heeft ons zelf bedient met onze gangen en de gastvrouw heeft onze dranken gebracht. Geweldig restaurant, raadt het heel Nederland aan...

4. Net afgehaald bij de Roti Mahal. Normaal als ik iets afhaal of ga eten ga ik er van uit dat het vers wordt klaargemaakt, dat was bij roti mahal niet het geval! Tijdens het wachten hoorden we al verschillende keren meerdere magnetrons afgaan (voor de mensen die het niet weten, magnetronstralingen halen alle goede stoffen uit het eten). Vervolgens thuis aangekomen, blijkt dat het een gesealde bak was waar het eten in zat, het was net vliegtuig voer! Ik adviseer niemand om daar de rijst met kip in kerrie (heb geen kerrie geproefd) en kouseband (was overigens geen kousenband maar sperziebonen) te bestellen.

5. Italiaans Breda

Guus uit Breda

We wonen al jaren in Breda, maar met zoveel horeca blijft er altijd wat te ontdekken! De eerste kennismaking met dit sfeervolle restaurant was puur uit nieuwsgierigheid, omdat de kleine entree zo leuk was opgemaakt. Eerlijk gezegd dat we alleen voor een afzakkertje kwamen. Ik dacht aan een espresso met grappa. Gastheer Umberto nam ondanks de redelijke bezetting toch alle tijd om mij met een kleine proeverij naar de meest passende grappa te loodsen... een geweldige ervaring! Alsnog een uitgebreide kaasplank en overheerlijke bruchetta erbij genomen. En limoncello na. Alles paste en de gastvrijheid was boven verwachting! Wij komen zeker terug.

6. mary franken

Met 3 personen een 3 gangen menu genomen, het eten was heerlijk en goede porties, gezellige sfeer, heel erg vriendelijk personeel, kortom voor herhaling vatbaar !

7. Ch.van Gool

Prima gegeten, bediening goed. Een opmerking: De vispotjes vonden we te waterig en wat te weinig diversiteit vis. Voor het overige was alles prima in orde en is een bezoek aan de Signoor voor herhaling vatbaar.

8. Heel gezellig en sfeervol. Leuk personeel. Wel wat slordige foutjes, maar het heerlijke maandmenu was zo goed dat je dat gelijk kunt vergeven.

9. Vandaag een stadswandeling Breda. Als besluit een lekker drankje, we stappen om 16:20 dickens en jones binnen, wat we komen doen...iets drinken...dat is dus niet meer mogelijk laat de dame ons weten, ja ze moeten een switch naar het diner maken. Fijne Brabantse gastvrijheid, die prijs die jullie in 2007 wonnen zou ik maar inleveren.

10. Mijn 2 zoons hebben een hele leuke avond gehad met een gastvrijteam. Netjes geholpen, niets opdringerig, gewoon echt klantgericht. Het eten, bij de prijs-kwaliteit verhouding, overtrof de kwaliteit de prijs, echt geweldig. Ik spreek iedereen tegen die zijn bedenkingen had, dit is voor herhaling vatbaar. Mensen van de Sinjoor, ga zo door, u heeft het wat ons aangaat waar gemaakt. Dikke pluim.

11. Internationaal Breda

Dag na kerst heerlijk gegeten. Flinstering drie gangen menu. Verassende combinatie's die erg goed samen gingen. Absoluut een aanrader!!

12. M kerremans

Prima gegeten op 1e kerstdag. Bediening verliep soepel niet te snel en niet te lang hoeven wachten tussendoor. Prima gerechten

13. Opa en oma kozen al weer voor het derde jaar op rij voor De Sinjoor om met het hele gezin (10 personen) te genieten van een heerlijk kerstdiner in een gezellige ambiance. Het menu mag wat mij betreft wel wat meer variëren maar, eerlijk is eerlijk, het is altijd lekker. Het vlees is mals, de groenten vers en de borden zien er ook altijd feestelijk opgemaakt uit. Het attente en vriendelijke personeel zorgt er voor dat je je welkom voelt. Als alles goed gaat hopen we volgend jaar weer met z'n allen de kerst bij De Sinjoor te vieren; alleen dan graag een beetje meer tijd tussen de diverse gangen zodat we nog langer kunnen genieten van de gezellige sfeer.

14. We komen hier al bijna 30 jaar, nu voor het eerst op 1e kerstdag, het was weer geweldig. Uitstekende menu-keuze, vriendelijk personeel (zoals altijd), heerlijk gegeten!

15. Heerlijk gegeten eerste kerstdag! Fijne sfeer en bediening, zoals altijd! Geweldig genoten!

16. Eerste kerstdag genoten van het kerstmenu en de prettige bediening. Enige minpuntje was dat we een te kleine tafel kregen voor 10 personen maar dat kon niet anders met z'n volle zaak.

17. Het was voor ons de eerste keer hier en niets op aan te merken. Sfeervolle omgeving, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit goed. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Komen zeker terug.

18. Zuid-Amerikaans Breda

Met 20 personen daar gegeten. Ondanks de kleine ruimte, was het zeer te doen en zeer gezellig en knus. De voorbereiding is zeer goed gegaan. Er werd meegedacht om het ons op die avond zo aangenaam te maken. De menu's konden we van te voren doormailen. Het eten, bediening en de sfeer was geweldig. Pedro zorgde voor de lachkicks en pijn in de kaak. (door het lachen) In een groep zit er altijd wel eentje die zeer precies en klagerig is, maar deze persoon zei : "de cirkel is rond". Wij zijn zeer voldaan, vol en lacherig de tent uitgegaan. Dank jullie voor een geweldige avond.

19. Internationaal Breda

Goede prijskwaliteit verhouding. Gezellig. Maar i.v.m. een paar grote groepen veel te veel lawaai. Wij (2 pers.) konden elkaar niet meer verstaan.

20. Broodjes Breda

Al een aantal jaren kom ik hier eens in het kwartaal samen met twee anderen om de lunch te gebruiken. Het grote pluspunt van deze gezellige lunchroom annex delicatessenwinkel op de hoek vind ik de enorme vriendelijkheid waarmee ik als bezoeker wordt ontvangen. Dat alleen is voor mij al reden genoeg om er telkens terug te komen. Met name de bazin blinkt hierin uit. De laatste keer liet ze zelfs weten dat als ik een bepaalde specialiteit van het huis, die er op dat moment niet was, graag een volgende keer zou willen hebben, ik tevoren maar even hoefde te bellen en dan zou het er op de afgesproken dag gegarandeerd zijn!
    Ik eet hier altijd graag een van de lekker belegde stokbroodjes van hun niet heel uitgebreide, maar smakelijke aanbod en ben nog nooit teleurgesteld. Ook de koffievarianten zijn prima in orde. Het thee-aanbod wordt gepresenteerd in een keuzedoos, die uit thee met allerhande smaakjes te kiezen geeft. Wel een klein minpuntje dat er geen gewone zwarte thee bij zit. Niet iedereen is gesteld op al die vaak wat kunstmatig aandoende bijsmaakjes.
    Verder niets dan lof. Ik blijf hier graag komen!

21. Zuid-Amerikaans Breda

Afgelopen weekend hier weer met mijn ouders en zus gegeten na net terug te zijn van vakantie in Argentinië. En eigenlijk moet ik bekennen dat de malse biefstuk (de Bife de lomo) hier lekkerder en beter was dan ik verschillende keren kreeg geserveerd in Argentinië! Dit restaurant is echt een aanrader!!

22. Heb net eten besteld bij Taco Mundo.. ofja, eten? Een mexican chicken, was dat kip?? Sorry maar dat gerecht kon echt niet. Had een tijdje terug een fajita besteld met maar liefst 2 stukjes kip. Vind het echt niet kunnen. Ik weet niet wat jullie hiermee doen, maar moest het kwijt. Kan straks met honger naar het werk toe, thnx ;)

23. Het was weer top, gezellig en het eten heerlijk. Wij komen al 30 jaar, dus dat wil wel wat zeggen.

24. Marie-Lien

Gisteravond hebben we voor de eerste keer de bekroonde sterrenzaak Wolfslaar in Breda bezocht. De ervaring enorm aangenaam!! De oprijlaan, tussen de bomen naar naar het restaurant en de feestzaal, was al een heel mooie starter van de avond. Toegekomen aan het restaurant werden we heel gastvrij verwelkomd. Daarbij sprong het stijlvolle en gezellig interieur ons direct in het oog! Bij het lezen van de 6 gangenmenu, waren we erg benieuwd. De menu was onovertreffelijk! De borden waren pareltjes en het eten smolt op de tong! Als Belg moet ik zeggen dat ik zelden zo goed heb gegeten in ons eigen land. Wolfslaar is een top restaurant en zeker een aanrader! Het was een enorm gezellig avond en voor dit restaurant steek ik met plezier nog eens de grens over!

25. Het was vrij druk maar, het personeel stond bij de bar te praten toen wij binnen kwamen. Er komt ook niemand naar je toe als je binnen komt je moet zelf tussen de tafels door naar de bar. In plaats van de bestelde karaf wijn kwamen er twee glazen wijn. Het voorgerecht was matig en het hoofdgerecht was koud, dat is vervangen door twee nieuwe gerechten. Het toetje matig, er zaten kristallen in het ijs, er zat geen smaak aan. Het was wit en koud. Ik zal het dan ook niet aanbevelen. Wij komen hier niet terug. Lenie

2,1
  26. Goede service en lekker eten. Eten is er eigenlijk altijd binnen 20 a 30 minuten en altijd warm!!

27. Wij hebben gekozen voor een 7 gangen menu en dat zeker de moeite waard. Jan en Pauline weten er altijd weer een feest van te maken. Jan en Robert gaan op alle wensen in die maar kan bedenken.
    Dit is gewoon een top restaurant.Zeker een aanrader.

28. Ron Tuijtel

29. Eerste indruk en laatste indruk perfect goede ambiance. Misschien iets te warm maar dat is kniesoren! Voorgerecht van gambakroketten waren lekker en voor mij de Kempenham was ook zeer goed. Hoofdgerecht voor beide gepocheerde tongfilet met rode pesto achteraf geen pesto mogen ontdekken maar dat was niet erg. Daarna verassing van de chef nagerecht als dat het was dat was standaard: ijs, slagroom, aardbeien met aardbeien siroop en chocolade mouse niet echt verrassend! Wijnen waren goede prijs/kwaliteit verhouding en achteraf Irish coffee, hier zat iets te weinig whisky in.

30. pieterson

Kwamen na een drukke dag hier eten.
    Vriendelijk ontvangst en de service was ook prima.
    Het vreselijke wat was met de zeer mooie open keuken is dat de kok en zijn hulp contant aan het eten waren en hun vingers vaak genoeg aflikten.
    Dat was de reden voor ons laaste bezoek aan deze zaak.