Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breda verdeeld zijn.

1. Eric Adriaanse

Zeer te spreken over deze cafetaria! Alles vers! Broodjes worden heerlijk belegd waar je zelf bij staat. Een hele schone zaak waar je ook in de keuken kan kijken. Verder de friet en de snacks zijn super. Zeer zeker een aanrader! 1 van de beste cafetaria's waar ik heb gegeten!

2. Chinees-Indisch Breda

Kom hier maar al te graag .. Lekker bier drinken met m'n vrienden.. Af en toe gokken en frikandel en kaassoufle naar binnen werken.. En op verzoek kijk ik hier ook altijd studio sport!

3. Chinees-Indisch Breda

Aron winter

Hele slechte cafetaria. Ben hier gaan eten, de eerste en de laatste keer! Hele onvriendelijke mensen, het eten is maar voor de helft warm. Vieze slappe fabrieksfriet. En heel erg storend de zatte mensen die aan de bar zitten. Echt een grote afrader.

4. Chinees-Indisch Breda

Hele slechte eettent. Personeel zeer onvriendelijk. Friet veel te slap en berenklauw bevroren. Nooit meer daarheen!

5. Lunchroom Breda

Van de zomer al eens op het terras geprobeerd. Vieze theepot met stukken eraf... nu even binnen proberen, zag er aardig maar smoezelig uit. Ik liep de verkeerde gang in naar de WC brrrr kwam bij de keuken uit.. nee hier wil ik echt niets eten, jakkie. Kopje thee gedronken, uiteraard weer overal stukjes af van het scholteltje, wat een armoede.. Nee ik niet meer... De heer in de bediening is ook alles behalve van het warme onthaal.

6. Ik kan dit geen eten noemen, echt te smerig! Zeer snel geleverd, maar verder heb ik geen goed woord over voor deze zaak.

1,5
  7. Rina de Mooij

8. Goed te eten, krijg daar hele goede friet en veel.

9. Nederlands Breda

Een restaurant met een gezellige cafe sfeer. Het eten was simpel, maar smaakte goed. De bediening was aardig en kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Leuk dat er per gerecht een bieradvies werd gegeven! Prijs wat aan de hoge kant voor het geen wat we kregen (service, eten, sfeer). Al met al een prima restaurant.

10. Gisteravond met de kids en aanhang wezen eten. Was verrassend lekker, vooraf de gamba's. Wel prijzig, 4 gamba's voor 12 euro, snel verdiend. Hoofdgerecht een Argentijnse steak, mals en erg lekker. Wel moet je alle bijgerechten apart betalen, dat maakt dat het toch een prijzig avondje wordt. Eet nu nog steeds knoflook, van de frietjes waar het rauw opzat. Personeel is wel aardig.

11. R. Coenen

Goed eten, leuke sfeer, leuk personeel.

12. Frank Cornelissen

Erg leuk en gezellig. Kaart heeft zoveel lekkere suggesties, maar uiteindelijk een heerlijke maaltijdsalade gescoord. Top tent !!

13. Internationaal Breda

Gezellig en sfeervol restaurant. De goede obers en kelners zijn mede verantwoordelijk voor deze goede recensie!

14. Nederlands Breda

Peter Janssen

15. Top plekje! Warme sfeer, vriendelijke en hartelijke mensen & heerlijk eten! Zowel de Arabische high tea als het buurtrestaurant op vrijdagavond zijn echte aanraders. Voor 10 euro een complete multiculturele maaltijd van 4 gangen en voor maar 7 euro haal je 3 gangen af. Kleine prijs, top kwaliteit. Ik draag als bewoner in deze wijk als vrijwilligster graag mijn steentje bij. Zowel het meehelpen in de keuken tijdens lunches & high tea's als de Nederlandse taal leren aan mensen die moeten integreren geven mij ontzettend veel voldoening. Kom ook eens een kopje heerlijke Marokkaanse munt thee drinken in deze leuke salon omgeven door de Arabische sfeer! Ik garandeer, eenmaal 1x hier geweest "proeft" naar meer. Zowel letterlijk als figuurlijk. Hopelijk tot snel!

16. We zijn hier vorige week gaan eten, het eten was erg goed. We werden erg netjes geholpen en de sfeer is super! Een echte aanrader!

17. Italiaans Breda

Ik kom regelmatig in breda maar dit restaurant heb ik afgelopen weekend pas voor het eerst bezocht na aanraden van een collega.In een woord "geweldig"! Fantastische gerechten, snelle service, heerlijke huiswijn en een compliment voor de tiramisu. Volgende keer neem ik mijn vriendin mee met haar Italiaanse man.

18. René & Milica

Heerlijk gegeten bij Neri Sushi in Breda. Lekker vers gemaakt en goed op smaak. Niet te vergelijken met de 'All you can eat' sushi tenten die steeds meer opduiken. Prijs-kwaliteit is ook dik in orde. Aanrader!

19. Heerlijk eten bij Christ Frituur. Zijn zeer klantvriendelijk, eten is er super lekker. Balleke uit de jus is ook een aanrader. Goede satésaus, zo hoort die te zijn, gewoon heerlijk van smaak. Al bij al voor de lekkere verse friet krijgt u van mij een gratis tip: ga naar Christ Frituur. Top zaak, klasse.
    Tot volgende week :)

20. Japans Breda

3x gegeten tussen 2007 en 2010. Scherpe prijs, leuk concept (toen nieuw). Kwaliteit meer dan uitstekend en ook genoeg keus voor mensen die geen vis lusten!

21. Marian van Gurp

22. Zuid-Amerikaans Breda

Helaas een dramatische avond gehad bij Iguana. Voorgerecht werd te koud geserveerd, hoofdgerecht was erg matig en het dessert was qua presentatie erg slordig hoewel de smaak wel acceptabel was. Bediening was vooral heel slecht; veeel te lang wachten op alles, inclusief de rekening. Geen tweede keer voor ons helaas.

4,5
  23. Gisteren weer heerlijk gegeten bij Salon de Provence. Ik word hier altijd erg gelukkig van. Het eten is heerlijk en wordt met veel liefde, kennis en creativiteit bereid en de gastvrouw is hoe een gastvrouw hoort te zijn. Kortom, als je het ons vraagt een echt aanrader!

24. Lisette Durinck

25. Italiaans Breda

van bommel

Ik ga niet graag naar restaurants vanwege mijn glutenallergie. Meestal loopt dit uit tot een teleurstelling. Maar deze keer ben ik blij verrast. Samen met de vrouw in de bediening (eigenaresse?) het menu doorgelopen en uitleg gekregen waar nodig. Een heerlijk voorgerecht, smaakvolle pasta en zelfs een nagerecht gegeten.
    Hier kreeg ik niet het gevoel een lastige klant te zijn maar werd vriendelijk geholpen. Voor mij een aanrader.

26. Jeanne van den Heuvel

Al meer dan 40 jaar zijn wij vaste klant van de Sinjoor. Soms voor de verrassende lunch, soms voor een heerlijk dinertje. Nu waren we hier voor een gezellige familie ontmoeting met nichten en een tante van 96 jaar. Ook zij waren bijzonder tevreden over de gastvrijheid, de verrassingen van de chef-kok en de prijs/kwaliteit verhouding. Ook zij en wij komen weer terug bij de Sinjoor.

27. Heerlijke high tea gehad voor een zeer aantrekkelijke prijs! Locatie is natuurlijk al leuk, zo aan de bosgrens. Voor de gasten die op de calorien proberen te letten was er ook een gezonde high tea met vers fruit, sandwitches, nootjes, rauwe groenten met een fantastische dip-saus. Dus voor iedereen genoeg lekkers. De lekkere latte macchiatoen en verse smootie die inbegrepen zijn bij het arrangement maakten het na de vele kopjes thee helemaal af. Wij komen terug!

28. Italiaans Breda

Helaas een niet al te beste ervaring. We lieten ons verassen door een pasta van de chef. Dat bleek toen de borden op tafel kwamen, simpelweg...... bami. Inderdaad bami bij de Italiaan had ik niet verwacht. Het was weliswaar spaghetti maar daarbij had ik het idee dat er gewoon een zakje bamimix en varkensvlees doorheen is gedaan, exact hetzelfde wat je thuis ook proeft wanneer je bami maakt.

Dit is geen visitekaartje voor een Italiaans restaurant. Bij de vraag of alles naar wens was heb ik dit uitgelegd, maar verder begrip leek er ook niet in te zitten. Deze vraag werd ook niet herhaald na het opeten van het nagerecht.

Ook de constante geluiden van een magnetron baarde me zorgen.

Ik vind het ontzettend jammer want ik had meer van dit restaurant verwacht gezien alle reacties.

29. Cynthia