Publieke Werken in Breda

Voor een complete, gezellige avond uit

Vlaszak (€2,10 per uur/ 5 min. lopen)

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
di lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

Gezellig, informeel en ruim opgezet restaurant met terras.

Naast een 3-gangen keuzemenu is er volop keuze uit à la carte gerechten en diverse fondues. Dit alles tegen zeer schappelijke prijzen.

Wie eet er eigenlijk niet in PW?

1. Personeel

1337201859 70
1532219620 81
1611999612 88
1620864056 87

1. Wij hadden gereserveerd om onze vrienden te verrassen voor hun 25 jarige bruiloft!
    Hele leuke entourage, heel sfeervol, met een café gedeelte voorin, en apart het restaurant gedeelte, midden in het centrum van Breda, tussen alle gezelligheid aldaar.

We hebben heerlijk gegeten en een ontzettend leuk restaurant. Meer dan voldoende keuze op de kaart ook voor vegetariërs. Lof aan de koks!
    Maar vooral alle lof voor de bediening, zij hebben ons het gevoel gegeven dat we speciaal waren die avond, ze hebben ons echt en oprecht aandacht gegeven en verraste ons nog met een toetje met vuurwerk van het huis. Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad!
    Dank je wel

2. Sonia van Soolingen

3. Sonia van Soolingen

4. Bernhard Faas

We hebben op het (tijdelijk) terras op het Bredase Stadserf gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn echtgenote.
    Wij zijn in het verleden al vaker gast geweest bij Publiek Werken en ook nu was het allemaal voortreffelijk.
    Service een 10 vanwege de uiterst vriendelijke bediening en het klein vuurwerkje op haar dessert. Het hele terras zong haar toe met een welgemeend lang zal ze leven.
    Groet,
    Bernhard

5. Martijn Hamer

6. Hilda Rosman

7. De Opschepper

8. Jack Custers

9. Prima eten, gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening, prijsvriendelijk.

10. Lekker gegeten goede sfeer fijne bediening.

11. Theo

12. Martin

13. Pim Naafs

14. De kok kan de smaken zo samen brengen dat er een smaakexplosie in je mond ontstaat.
    De bier suggestie op de kaart gevolgd en is zeker een aanrader om dit ook te doen bij een bezoek aan Publieke Werken. Zeer vriendelijk personeel. Na het eren nagetafeld in het gezellige café. Komen er zeker weer terug. Ik wil wel alles van de kaart proeven!
    Wat een eet ervaring!

15. Bediening oké, eten slecht, prefab. Prijzen veel te hoog!!

16. Lekker gegeten en gedronken. Was wel erg lawaaierig, konden de tafelgenoten moeilijk verstaan. Personeel prima.

17. Heerlijk gegeten en gedronken. Veel keuze op de kaart.
    Had om een rond tafel gevraagd en die stond klaar voor ons. Echt een aanrader!

18. Zondag onverwacht hier “neergestreken” na een rondje koopzondag winkelen.
    We kennen de zaak al van een feestje gegeven door een familielid. Viel toen al op dat er een prettige sfeer hing.
    Eerst even borrelen in het voorgedeelte waar de bar is. Daarna eten in het achtergelegen restaurant.
    Wat meteen opvalt is het vrolijke en vriendelijke personeel. Altijd een groot pluspunt.
    Inrichting is gezellig bruin en eetcafé. Kaart is gevarieerd en als extra buiten de kaart om zijn er mosselen.
    Glutenvrij voor mij is geen probleem, er is glutenvrij brood, niet bijzonder maar wel goed.
    Lekker gegeten, goede huiswijn (zowel rood als wit).
    De rekening viel erg mee, zeker met drie personen.
    De open keuken is altijd leuk en als het jonge personeel iets te enthousiast aan het praten is, wordt door het andere personeel meteen ingegrepen.
    Bij het weggaan groet de chef ons. Kijk; zo voel je je welkom.
    Wij komen terug!

19. Peter van tilburg

Heerlijk gegeten, sublieme bediening en echt klant vriendelijk!

20. Simpel via internet gereserveerd, dag van tevoren nog problermloos extra plaatsen bijgeboekt. Opgeruimde ontvangst, prettige en vlotte bediening, uitstekende kwaliteit, spareribs, mixed vlees, zeer ruime porties en prima biertjes geadviseerd gekregen. Zelfs nog een kleine verjaardagsvergadering voor echtgenote. Prijs/kwaliteit is flink, maar was het zeker waard, kunt er met groepen in de aangrenzende bar de avond prima vervolgen alvorens het nachtleven van Breda in te duiken. Prima ervaring, zeker een tip waard.

21. Leoniek

We werden vriendelijk ontvangen, ook de hond die bij ons was (kreeg meteen een bak water).
    De bediening was vlot en gezellig.
    We hebben prima gegeten, komen zeker nog eens terug.

22. Martine Keur

23. henk hamers

Zeer goed gegeten. Fantastische bediening! Jammer van de achtergrondmuziek. Dit was te vergelijken met een voortdurende eentonige onweersbui. Vreselijk. Omdat deze veel te hard stond, begonnen de mensen ook steeds harder te praten.

24. Spontane serveersters die het vak begrijpen, goeie service, lekker eten, fijne ambiance!
    Was voor ons beiden eerste ervaring hier, maar zeker niet de laatste!

25. Het was geweldig heel leuk personeel en zeer goed eten. Bedankt Publieke werken👍🏽

26. Eindelijk eens een restaurant waarbij alle disgenoten gelijktijdig hun gerecht krijgen. Leuke ambiance en beleefd personeel.

27. Diane Snijders

Leuke sfeer, prima eten en vriendelijke en goede service.

28. Topavond gehad. Mooie bieren en heerlijke gerechten. Eindelijk is er iets aan het rumoer gedaan. Geluidsdemping is er tegen het plafond geplaatst, heel fijn, bedankt! Tot gauw!

29. L. Metzger

We hebben lekker gegeten en rustig gezeten want het was nog vroeg. Mijn begeleidster vroeg over het biologische aspect van wat er op internet staat, dat bleek wat summier te zijn, jammer. En omdat ik Zwitserse ben en Zwitsers fondue op de kaart zag staan bestelden wij die. Het was heel lekker, zeker, toch wilde ik graag nog wat feedback geven daarover: fondue komt beter tot z'n recht als het in een caquelon geserveerd wordt, dat is een aardewerk-pan, en als die van tevoren goed ingewreven is met knoflook kan het bruine kaaskorstje dat als laatste achterblijft in de pan met de vork zo in een stuk uitgetilt worden. Dat korstje namelijk is een ware lekkernij! Ook zou het stokbrood in blokken moeten worden gesneden, niet in schijven. Ik hoop, dat u mij deze opmerkingen niet kwalijk neemt, ik vond het verder fijn om bij Publieke Werken te eten en vind het zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke groet.

30. Henk Schneijderberg

iedereen heerlijk gegeten en gedronken. enige minpuntje is dat het nogal rumoerig is. tafel van acht personen, dan kun je niet met iedereen praten.

31. Stefhan

32. Absolute aanrader. Eten was heerlijk en bediening aardig en snel. Sfeer uitstekend. We komen hier zeker vaker terug

33. Erick Martens

Heel lekker gegeten. Wijn van de maand zeer mooi. De bediening fijn, vriendelijk, accuraat, en alles in een warme omgeving.

34. Peter enCocky Nuijten

Voor het eerst op 5 december uit gaan eten! Maar is absoluut een aanrader! Gezellige sfeer en heerlijk eten! Ook het personeel heel aardig! Gaan echt goede PR voor jullie doen!

35. Wij hebben genoten. Mooie zaak, lekker gegeten en niet te duur. Personeel is vriendelijk en alles was naar wens. Wat rumoerig maar ruim opgezet. Wij zullen zeker nog eens gaan.

36. Heel gezellig avondje met lekker eten!

38. Met 12 personen gegeten bij publieke werken. Het eten werd gelijkertijd geserveerd en a la carte was geen probleem. Erg genoten!

39. Goede prijskwaliteit verhouding. Gezellig. Maar i.v.m. een paar grote groepen veel te veel lawaai. Wij (2 pers.) konden elkaar niet meer verstaan.

40. Marga Twickler

Zoals ik gewend ben was het heerlijk en gezellig..

41. Bastiaansen

Lekker eten in een ongedwongen sfeer

42. Niets bijzonders maar best lekker eten, zeker voor de prijs. Prima bediening. Gezellig, alleen een beetje veel lawaai.

43. Echt eetcafe, Gezellige uitstraling, Eenvoudige maar goede gerechten.

44. Geen mosselen op maandag (tijdens mossel seizoen!)
    Mexicaanse kip: rommelig maar goed/pittig, nIks bijzonders.
    Vriendin had een soort " verrasing dagschotel" besteld en ze kreeg een bord met 3 vakjes met vlees, rode kool en friet. triest!
    2de keer? Nee, bij Ikea eet je net zo goed voor €10,00.

45. Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag! De vlotte, uiterst vriendelijke bediening is echt geweldig! Na het eten nog even genoten van de ruime keuze aan heerlijke bieren!
    Chapeau!

46. Last minute gereserveerd op 2e kerstdag.
    Was ons eerste bezoek aan dit eetcafé dus was even zoeken door de rokende gasten en druk café waar het restaurant gedeelte zich bevond.
    Buiten de enorme gekleurde discolampen gezellige uitstraling.
    Personeel vriendelijk, waren niet allemaal even goed op de hoogte van de biersuggesties, deze waren overigens prima.
    Personeel kon de drukte goed aan, restaurant zat helemaal vol en bediening liep prima.

47. Met klein gezelschap bij Publieke Werken gegeten in Breda. Op het eten heb ik nogal wat aan te merken. Het voorgerecht was minimaal. Voor het hoofdgerecht had ik fettucine besteld, ik kreeg echter spaghetti (ietsje dikker dan normaal). En er zat bijna niets bij, de saus proefde je nauwlijks. Een andere tafelgenoot was gegaan voor de biefstuk en had gevraagd om dit te doorbakken, dit was niet gebeurd. De anderen waren wel dit tevreden, ook de bijpassende biertjes hoorden er goed bij. De service was vriendelijk maar toen het wat drukker werd, wisten ze niet meer bij welke tafel wat besteld was.
    Persoonlijk vond ik het te lawaaiïg in de ruimte, geen fijne akoestiek. En de prijs was te hoog voor wat we gehad hadden.

48. Cynthia

49. Heerlijk relaxed eten op een drukke zondagavond in Breda. Leuke bedienjng en goed bier voor een goed doel!

50. Op 11 februari bij PW gegeten samen met mijn vriend. We wilde op Valentijnsdag gaan maar konden niet op die dag en dus hebben we het omgezet naar zaterdag 11 februari.
    Een vriendin die op de hoogte was van ons etentje, liet me per sms weten dat die avond het Prinsenbal was. Helaas was dat bij de reservering niet verteld. Toen we binnen kwamen was het één grote carnavalschaos en de "niet-carnavallers" werden in een naastgelegen zaaltje ontvangen. Ook dit was niet rustiger. Zeker niet nadat er nog zes carnavalvierders en een tafel met 18 mannen bij kwamen zitten. Maar uiteindelijk was de chaos zó compleet dat het ook wel weer iets had.
    Ik heb niet echt op de smaak en kwaliteit van het eten kunnen letten. Een goed gesprek voeren met mijn vriend, was door de herrie ook onmogelijk. Maar het stoorde ons niet.
    Het nagerecht, witte en pure chocolademousse met amarenen heb ik na twee happen teruggegeven. In mijn ogen had dit te lang gestaan (misschien nog van de vorige dag). Dit werd keurig van de rekening gehaald.
    Al met al een dwaze avond maar dit weerhoud me er zeker niet van om snel weer te gaan eten bij PW.....maar dan wel pas na de carnaval.

51. Wederom met een groepje vrienden wezen eten bij PW. Dit is werkelijk het gezelligste restaurant van Breda!
    De bediening is accuraat, vriendelijk en zeer vlot. Het eten was wederom een aangename verrassing.
    Chapeau PW!!!

52. Wat was dit slecht! Soep wordt koud opgediend, aangegeven, zeggen ze gewoon hij is over een minuutje, ping! Terug. Er word in ruim 2 uur tafelen toch wel 2x drinken opgenomen. Ik had vlees als hoofdgerecht, varkenshaas leek wel gekookt en de roomsaus, gewoon pepersaus uit de supermarkt schenkverpakking. Nagerecht was in mijn geval ijs, waterig en vieze slagroom. Nooit meer!

53. yvonne vd Boom

Zijn al meerdere keren hier gaan eten, met vrienden of collega's.

Heerlijk gegeten en een betaalbare prijs.

Personeel is vriendelijk en goed met het werk bezig,

Zeer te vreden met Publieke werken.

54. Super gegeten afgelopen zaterdag. Goede sfeer, uitstekende bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Na het eten lekker borrelen in het cafe. Een echte aanrader!

55. Wij hebben er gisteren gegeten, erg leuk, gezellig, alles verliep vlotjes, eten was prima, een aanrader dus....

56. Afgelopen zaterdag hebben we met een groep van 18 vrouwen gegeten bij Publieke Werken. We hadden gereserveerd om 20:45 en konden pas om 21:45 aan tafel! Je zou denken dat er een gratis drankje wordt aangeboden maar nee hoor. Na herhaaldelijk klagen door ons werd er verteld dat er wel iets geregeld zou worden, maar op de rekening stonden al onze consumpties! Uiteindelijk na nogmaals veel klagen kregen we 20 euro korting op een rekening van 568 euro. Er werden niet eens excuses aangeboden. Echt een waardeloze service. Het eten was wel ok, niet heel bijzonder. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Zeg het voort zou ik zeggen.

57. Prima sfeer en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de sauzen bij het eten zeer vermoedelijk uit een pakje komen en het vlees gortdroog, met verbrande etensresten van de vorige bestelling geserveerd wordt. Voor- en nagerecht waren prima.

58. Alles prima, doen we zeker vaker!