Parc in Breda

Parc Breda Bar-Restaurant-Wine-Cocktail

Mols Parking (niet overdekt) en de Barones garage (overdekt) 5 minuten lopen.

Het treinstation van Breda is gelegen op een kleine 10 minuten lopen van de Grote Markt.

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Welcome to the good life!

Wij zijn gevestigd midden op de Grote Markt in het hart van Breda!

Parc, een modern restaurant in het centrum van Breda. Je kunt hier heerlijk vertoeven op het grote terras of binnen plaats nemen op de leren banken en gestoffeerde stoeltjes.

Of je nu komt lunchen, dineren of wat komt drinken, het kan hier allemaal. Geniet van het altijd gezellige en levendige Breda met een heerlijke cocktail of een goed glas wijn.

Tijdens de lunch staan er verschillende broodjes, soepen en salades op het menu. 's Avonds staan er prachtige vlees- en vis-gerechten op de kaart. Een echte aanrader is het keuzemenu, deze kun je van 2 tot wel 5 gangen nemen. Voor de wijnliefhebbers kun je hier ook een wijn arrangement bij nemen, je krijgt dan wijn die perfect bij je gerechten past.

4. Betalen Visa Master Card pin American Express

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1219483215 71
1268419872 89
1347941941 65
1451932339 78
1494751914 72

1. Leuke tent qua inrichting maar zeer slechte bediening. Bij binnenkomst was er ondanks dat het aantal personen duidelijk was doorgegeven een zitplaats te weinig. De uitleg van het "surprise menu" was zeer slecht waardoor er later misverstanden ontstonden. Bij het hoofdgerecht wat patat besteld, dit werd zodanig laat geserveerd dat we ons hoofdgerecht al op hadden. Ook werd bij 1 persoon het bestek vergeten. Het bestek werd uiteindelijk na twee keer vragen gebracht en was het eten al niet warm meer. Lege glazen werden niet meegenomen. Daardoor stond de tafel uiteindelijk vol met lege glazen. Maar het toppunt was toch dat er bij het bestellen van drinken door de serveerster "Moet jij ook nog wat?" werd gezegd tegen één van ons. Wij gaan hier nooit meer heen!

2. Yulia Bulgakova

Bediening onvriendelijk, zaten 30 min te wachten op een glas wijn, na onze vraag - kregen commentaar en geen excuus. Bestelde bij de wijn tapasplankje kregen wij uiteindelijk aangeboden toen de wijn op was. Dus met vervelend gevoel weg gelopen en tapas plankje hebben laten staan.

3. Afgelopen weekend gegeten bij Parc. Wat een leuke vlotte bediening. Eten was echt goed, gelukkig niet het hele bord volgelegd en toch meer dan genoeg gegeten. Ga zo door Parc.

4. Ellen 17 punten

Woensdag met 3 personen gegeten bij Parc. Wat een waardeloze ervaring. Een van ons had de kipsate besteld, deze was rauw en rood. Dit gemeld nij de bediening. Deze gaf aan dat het zo hoorde😭. Hij gaf aan dat ze al meer klachten hadden gehad maar dat het geen kwaad kon. Dit bleef hij tot twee keer volhoden. Wel ons bord terug genomen. Hij melde overigens nog wel dat als we ziek werden de volgende dag even moesten bellen. Direct na het hoofdgerecht bood hij een kopje koffie aan. We wilden echter nog dessert. Na het dessert de rekening gevraagd. Dit gaf de ober door aan een ander. Deze was niet op de hoogte van onze klacht!? Geen coulance op de rekening en niets meer aangeboden gekregen. Klant is hier zeker geen koning!!! Hier komen we nooit meer terug.

6. Gezellige plek, vriendelijke correcte bediening. Heerlijk gegeten, alleen de porties van de hoofdgerechten vond ik te klein. Een portie frites of brood had bij de prijs inbegrepen moeten zitten om het te kleine hoofdgerecht
    te compenseren. Ik geef toch een 8 omdat ik verder tevreden ben.

7. Parc is veruit de gezelligste plek om een relaxt drankje te doen op het terras, een vroeg kopje koffie met de krant of een lekkere cocktail te kiezen uit een grote cocktailkaart.

Laatst geluncht bij Parc, heerlijke, verse broodjes met eerlijk beleg en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

De sfeer is er altijd gemoedelijk, en het personeel is niet alleen vakkundig maar ook ontzettend gastvrij.

Aanrader!

8. Afgelopen zaterdag een gezellige afsluiter gehad bij Parc. We mochten met vijf vrouwen boven aan de (cocktail)bar plaatsnemen bij de leuke bartenders. Heerlijke cocktails die vakkundig gemaakt werden, top!

9. Parc is echt een aanrader!! Ik woon in Breda, dus ik ken alle restaurants in de omgeving wel een beetje. Maar Parc is wel veruit het gezelligst. Je kunt er heerlijk dineren, lunchen, borrelen, uitgaan en super lekkere cocktails drinken! Ook in de lente/zomer hebben ze een heerlijke spot midden op de grote markt met hun terras. Ook het personeel is aardig en snel, daar kom je echt niks te kort. Ben je een keer in Breda? Echt waar.. ga even een kijkje nemen! Zeker de moeite waard!

10. Parc is een leuke en veelzijdige uitgaansgelegenheid met een goede sfeer. Kom hier regelmatig om een hapje te eten of lekker te borrelen, aanrader!

11. Heerlijk eten voor een leuke prijs. Erg goede service, werden echt verzorgd om rustig te kunnen eten.

12. Onlangs lekker geluncht bij Parc! Mijn tafelgenoot bestelde een salade met ganzenham en ik een omelet met zalm. Beide gerechten werden mooi gepresenteerd met dito smaken. Ook is het leuk dat je een grote hoeveelheid wijnen per glas kunt bestellen, en zo ook eens wat anders kunt proeven! Daarna genoten we van een prima kopje koffie. Ook de rekening viel in lijn met de overall ervaring. Parc is een mooie zaak en wij komen graag eens terug, maar dan voor het diner!

13. Vorige week ben ik met mijn vriendinnen van Amsterdam naar de brabantse stad Breda gereden om te gaan winkelen. Na het winkelen zijn we gaan borrelen in Parc en hebben er meteen een hapje gegeten. We waren alle 4 helemaal enthousiast!!! Echt een aanrader! En wat is brabant toch gezellig!!!

14. Parc is een leuke tent met een topsfeer en een leuk jong team. Ik ga er regelmatig heen in het weekend om lekker te borrelen, ook de cocktails in het weekend zijn heerlijk! Zeker een aanrader om heen te gaan.

15. Leuke sfeer, goede kaart, leuk personeel.

16. Vandaag een dagje geshopt met een vriendin in het centrum van Breda. Heerlijk geluncht bij Parc onder het genot van een heerlijk wijntje.
    Echt een aanrader om het doosje te vragen (sorry weet niet meer hoe dat heet, maar staat op de kaart) hier staan speciale wijnen in. Heerlijk wijntje echt een aanrader. Ook het eten was erg lekker en vers bereid.
    Zeer vriendelijke bediening en een goede sfeer. Volgende keer komen wij zeker terug!

17. Leuke, hippe tent met een jonge, leuke en spontane bediening. Op zaterdagavond genoten van een 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement erbij.
    Leuk om te zien dat de bediening verstand had van de wijnen en interesse toonde in wat we van het eten en de wijnen vonden. We komen hier zeker nog een keer eten!

18. Gezellige tent met leuke bediening. Heerlijk genoten van een cocktail met borrelhapjes. Leuk om naartoe te gaan met vrienden of een romantisch avondje uit. Ik ga er zeker nog een keer heen!

19. Mooie zaak met een strak design! Bij binnenkomst werden netjes onze jassen aangenomen en mochten we plaatsnemen. Na een prosecco als aperitief hebben we ons laten verassen met het 4-gangen verrassingsmenu samen met het bijpassend wijnassortiment. Dit was absoluut geen slechte keuze. De bediening was zeer vriendelijk en had duidelijk kennis in huis over de wijnen en het eten dat geserveerd werd. Wij komen snel weer een keer terug voor een herhaling!

20. Vd Langenberg

Lekkere wijn, maar het hoofdgerecht hebben we moeten zoeken op het bord. We hadden de open ravioli met ratatouille wat als hoofdgerecht op de kaart stond. Helaas werd er een grotendeels leeg bord voor ons neus gezet, die binnen 2 minuten helemaal leeg was. Toen ze vroegen of het lekker was geweest, gaven we aan dat we het te weinig vonden. Hierop werd gezegd dat we ook friet bij hadden kunnen bestellen. Belachelijk... Friet bij de pasta! Er werd vervolgens niets mee gedaan. Gelukkig zat er een goede friettent op het station.

1,7
  21. Afgelopen zondag lekkere broodjes van de lunchkaart besteld!
    Gestoofde sukade met zwezerik erbij! Heerlijk, krokant gebakken. Waar kan je dat nog bestellen?
    Mijn vrouw een salade nicoise met verse tonijn. (rose gebakken)

Leuk, jong team die zin hebben om te werken. Ook leuk voor de gast.
    Wij komen wederom graag terug.

22. Robert

23. Na een uur gewacht te hebben kwam dan eindelijk, na herhaaldelijk vragen, de salade. Die werd geserveerd op warme borden en er was duidelijk geen aandacht aan besteed. Zelfs de dressing ontbrak. Jammer dat er niet fatsoenlijk is gereageerd na een reactie van onze kant.

24. Laatst weer eens wezen eten, jammer genoeg niet meer wat t was.. Waren met vier personen en kregen 1 klein kommetje friet, hoofdmenu was ook erg marginaal gezien de prijs.. 2 jaar terug kwam ik er zeer regelmatig en altijd top! Het succes van een altijd volle zaak verzwakt de aandacht om t niveau hoog te houden hier duidelijk! Jammer want t is een mooie zaak! Dus iets scherpere prijs is gewenst maar nog meer gewenst zijn de grotere porties! Men wil graag een beetje friet, dat hoort er toch bij??!!

25. MDV 5 punten

Voor de 3e maal bij Parc gegeten en wederom was alles van het 5 gangen verrassingsmenu heerlijk en de bediening erg vriendelijk.

26. Mooie tent, eten en drinken en sfeer perfect!

Helaas had ik minder goede ervaringen met de service, aangezien ze de hele tijd voorbij ons tafeltje liep. Jammer!

De prijs vind ik ook wel duur voor wat je krijgt.
    Maar ik moet toegeven dat het eten wel heerlijk is!

Dus al met al zeker een aanrader!

27. Vorige week vrij goed gegeten bij restaurant Parc in Breda. We bestelden het 2 gangen verrassingsmenu met daarop volgend een zelf gekozen dessert: het kaasplankje. Het tempo waarin de gangen elkaar opvolgden was prima. Het voorgerecht was vrij klein, gelukkig maakte het hoofdgerecht en het heerlijke kaasplankje (met grote stukken kaas) alles goed. Het enige minpunt was dat de serveerster niet de juiste uitleg kon geven over de ingrediënten in ons gerecht. Leuke, hippe omgeving maar niet te chique. A la carte wel vrij prijzig moet ik zeggen, een menu'tje is beter te doen.

28. Elize en Jan-Willem,
    Wij komen regelmatig bij Parc. Het eten is iedere keer weer een feestje en de wijn die geserveerd wordt is altijd perfect.
    De bediening is vriendelijk en attend en de achtergrondmuziek is er altijd aangenaam.
    Wij waren weer positief verrast door de nieuwe inrichting achterin de zaak. Erg mooi geworden!

29. Vorige week geweest en 3 menu's besteld.

Hoge verwachtingen (door o.a. Mooie inrichting en open keuken), echter het eten was matig tot redelijk. Alleen de saus was naar verwachting. Tevens weinig op je bord. Nonchalant aangeboden stokbrood en friet, is gewoon extra berekend.

Al met al: Veel poespas, weinig inhoud (zeker voor het geld)

30. Jasper H

Zaterdagavond bij Parc geweest om te borrelen. Het werd zo gezellig dat we intussen echt honger hadden gekregen. Tot onze verrassing konden we ook dineren bij Parc. Helemaal geweldig, konden we lekker blijven zitten! Salade Serranoham en de Zalmtartaar als voorgerecht met brood tappenade en aioli. Dat was een goed begin! Het hoofdgerecht we moesten even wachten maar dat was het ook wel waard: kabeljauwfilet en de lamsbout.

We hadden er ook frietjes met mayonaise bijbesteld een goede zet van Parc. Afgesloten met Irish koffie en bonbons. Wij hopen op nog meer van deze avondjes! Parc Bedankt!

31. MSVT 23 punten

Vanavond met twee personen gegeten. Oesters waren prijzig maar ok, de langoustines waren hier en daar nog rauw. Ook waren er geen "tools" in het restaurant aanwezig om de scharen mee te openen. (tot drie keer toe om gevraagd, uiteindelijk te horen gekregen dat ze deze niet hadden). Tot overmaat van ramp waren bij het hoofdgerecht de langoustines (een van ons had ze als voor en de ander als hoofdgerecht besteld) nog rauwer dan de eerste keer. De staarten waren net aan maar de rest was een slijmerige massa. Melding van gemaakt maar uiteindelijk is hier niets mee gedaan. Omdat we dit gerecht een maal als hoofdgerecht hadden besteld (het stond op de kaart als voorgerecht) is de prijs van 16,50 opgekrikt naar 25 euro. Schandalig voor iets wat duidelijk niet in orde was. Voor het "ongemak" is er een flesje water van de rekening gehaald. Vreemde, omslachtige en sneue manier om dit op te lossen. Dessert en kaasplankje waren in orde. Rekening was erg hoog voor wat het uiteindelijk was. Jammer. Er zijn gelukkig veel betere restaurants in de omgeving.

32. Hebben gisteren met 5 personen het verrassingsmenu besteld. Gelukkig alleen maar het 2-gangen menu, anders hadden we om twaalf uur misschien nog gezeten. Het enige wat perfect was, was het terras. Na een uur wachten en informeren of ze ons vergeten waren kregen we eindelijk het voorgerecht. Niets spectaculairs! Waarom dat zo lang moest duren, geen idee. Vervolgens duurde het weer, ook nu wederom nagevraagd of ze ons vergeten waren, een vol uur, eer wij het hoofdgerecht kregen. Voor een vegetarisch of vismenu kon het nauwelijks simpeler: een bordje mie, drieenhalf paddenstoelen, en een paar blaadjes spinazie bovenop. Oh ja, dan vergeet ik nog de kaas! Met een loep was die echt wel te vinden!

En de prijs voor zo'n verrassingsmenu is 24,50. Het echt verrassende is de prijs-kwaliteitverhouding! Hier ga ik dus nooit meer met mijn gezin eten!

33. Altijd lekker eten en drinken bij Parc, een super tent. Alleen de wc is op wat voor moment je ook komt altijd best vies.

34. Sandy

35. kim beccu

Deze vrijdag vanuit België fijn gewinkeld in Breda en (14/05/10) lekker geluncht. Heel mooi interieur. Zeer vriendelijke bediening. Enkel de deur die constant openstond was een beetje storend door de koude wind die binnenkwam. Echt een aanrader!

36. Vorige week geluncht bij Parc. De bediening kent de termen op de kaart niet en ook de kok weet blijkbaar niet dat hij maar een half gerecht serveert van wat op de kaart staat. Prijs -kwaliteit matig.

37. Een week geleden, op zondagavond, het Surprisemenu genomen bij Parc. Het eten was heel lekker, supervriendelijke bediening. Alleen niks dan goeds van te zeggen!

38. Parc Breda

39. Lekker gegeten met een groep nadat we eerst cocktails hebben geshaked.

Best exclusieve gerechtjes.

Mooie omgeving.

40. Vandaag gegeten op het terras bij Parc Breda.
    Kan me niet voorstellen dat hier een slechte recensie over te schrijven is, zeer tevreden over het eten, professionele uitstraling, zeer tevreden over de buiten keuken.

Bediening was vriendelijk en correct.
    En prijs kwaliteit was zeer in orde. Zou graag willen weten wie hier de chef is. Sous - chef (Bert Oornen) als ik het goed gelezen heb op de koks buis, was buiten in ieder geval professioneel bezig en had alles onder controle.
    In tijden niet zo lekker gegeten.

Dank voor deze heerlijke avond.

41. Miep 174 punten

Wel wat prijzig, maar zeer de moeite waard!

Het eten, de sfeer, bediening, muziek en drinken was super.

42. c.cappon

Leuke hippe tent,waar je ook heerlijk kunt eten met fantastische muziek op de achtergrond. goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer de moeite waard!