New York Pizza in Breda

1 positieve stem1 negatieve stem

New York Pizza laten bezorgen?

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Waar in het verleden deze vestiging ook bij ons bezorgde, lukt dat niet meer. Al een paar keer de vraag weggelegd over het hoe en waarom, maar daar komt helaas geen antwoord op. Maar omdat het lekkere pizza's zijn, toch maar weer besteld en zelf afgehaald:
    Alle 3 de pizza's waren weer prima in orde, goed belegd en lekker op smaak. De VIP korting (welke 25% was) blijkt ineens gehalveerd te zijn. Jammer… de motivatie om hier te bestellen wordt steeds minder.

Eén vorige recensie
  2. Met mijn vriendin pizza's besteld bij de New York Pizza tijdens de 1+1 gratis actie. Aangezien de reguliere prijs van de desbetreffende pizza maar liefst 12,99 euro was ging ik ervan uit dat ik daar toch wel een behoorlijke maaltijd aan zou moeten hebben. Had daarnaast ook weinig keuze want de actie gold alleen voor dat type pizza. Niets bleek echter minder waar, heb nog nooit zo'n kansloos kleine pizza gezien. Dat bleek echter niet het grootste probleem, ze waren namelijk echt niet te eten. Doe het niet snel maar heb de helft gewoon weggegooid. Bodem was taai, pizza was niet al te warm meer en de saus was al helemaal niet weg te krijgen. Ik trap er in ieder geval niet nog een keer in, ben niet van plan om hier nogmaals te bestellen. Dan toch liever van de Italiaan.