New York Pizza in Breda

New York Pizza laten bezorgen?

1. Met mijn vriendin pizza's besteld bij de New York Pizza tijdens de 1+1 gratis actie. Aangezien de reguliere prijs van de desbetreffende pizza maar liefst 12,99 euro was ging ik ervan uit dat ik daar toch wel een behoorlijke maaltijd aan zou moeten hebben. Had daarnaast ook weinig keuze want de actie gold alleen voor dat type pizza. Niets bleek echter minder waar, heb nog nooit zo'n kansloos kleine pizza gezien. Dat bleek echter niet het grootste probleem, ze waren namelijk echt niet te eten. Doe het niet snel maar heb de helft gewoon weggegooid. Bodem was taai, pizza was niet al te warm meer en de saus was al helemaal niet weg te krijgen. Ik trap er in ieder geval niet nog een keer in, ben niet van plan om hier nogmaals te bestellen. Dan toch liever van de Italiaan.

2. Afgelopen week hebben mijn dochter en ik pizza's besteld bij New York Pizza. Via de website lukte het helaas niet: Deze bleef aangeven geen vestiging te kunnen vinden, maar toen ik belde gaven ze aan toch in mijn regio te leveren.
    Ik had een grote 35cm NY Style pizza met kip & BBQ saus en mijn dochter een kleine 25cm 4 kazen met extra tomaat. Hierbij hebben we als extraatjes een garlic bread en chicken wings met Teriyaki genomen.
    Alles werd netjes binnen de beloofde 30 a 45 minuten geleverd en smaakte prima. Lekker aan de deur kunnen pinnen: Ook wel zo plezierig. Zeker voor herhaling vatbaar!