Op dit adres zit nu: Kahuna

Neri Sushi in Breda

Op het Schoolakkerplein om de hoek van Neri Sushi vindt u een parkeerterrein met meer dan 75 parkeerplaatsen. U kunt uw auto hier gratis parkeren.

• OV

1413819906 87
1602001480 82
1619108895 82
1713199682 82

1. Nadat mijn vriendin al een aantal weken smeekte weer eens uitgebreid sushi te gaan eten en we voor echte kwaliteit wilde gaan, kwamen we na wat Googledetectivewerk uit bij Neri sushi. Veel goede recensies gelezen, dus beloofde veel. En wauw... Nog nooit zulke rijke smaken bij sushi geproefd! Bij ieder gerecht werd een korte beschrijving gegeven door de uitermate vriendelijke gastheer. De vis was een uur geleden vers binnen gekomen en handgesneden. De gerechten van het vijf gangen menu waren wellicht klein, maar zeer divers en verfijnd. Echt iets voor de liefhebber. Het is zeker geen vreetschuur voor grote kwantiteit, maar een restaurantke waar je met een bescheide honger het meest geniet van culinaire hoogstandjes. De prijs kwam iets hoger uit dan gemiddeld, maar toch een fooi gegeven. Het was het dubbel en dwars waard. Super ervaring.

2. Ik ben zeer teleurgesteld in Neri Sushi. Mijn dochter had het restaurant online opgezocht en vond het op de site er erg leuk uitzien zij heeft toen ook meteen gereserveerd. Eenmaal aangekomen bij Neri Sushi begon mijn teleurstelling al. De aankleding is heel kil, de meterkast stond open zodat wij alles daarin konden zien.

We hebben tien minuten staan wachten voordat we aangesproken werden en een tafel aangewezen kregen. Tijdens het wachten was de gastvrouw bezig met een klant bij de afhaal die ontevreden was over zijn bestelling. In het restaurant zat toen nog maar 1 tafel. Eenmaal aan tafel hebben we nog 10 minuten gewacht op ons drinken, 2 cola, waarvan er 1 was vergeten met het brengen.

We kregen de kaart en ik had gevraagd of de gastvrouw voor ons iets wilde samenstellen, dit wilde ze uiteraard wel en kwam met een menu voor €30.- p.p. Hier stemden wij mee in. Eerst kregen we een soepje, dit was eerlijk gezegd meer een hele waterige bouillon met 5 kleine stukjes tofoe. Daarna hebben we nog een paar stukjes sushi gekregen en was tot onze verbazing het menu al klaar. Toen zei de gastvrouw dat ze nog wel wat meer voor ons kon maken, maar dit zou dan wel buiten de afgesproken menuprijs vallen. We hebben toen maar gewoon betaald en zijn nog naar een ander restaurant gegaan om onze honger te stillen.

Tijdens dat wij aan het eten waren was de gastvrouw zeer luidruchtig en was het op de bar een grote troep. Dit schetste voor mij ook geen vertrouwen voor hoe de hygiëne er in de keuken aan toe is. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik verschrikkelijk teleurgesteld ben.

3. Monique

4. Stefhan

5. Wij hadden hier vorige week zaterdag gereserveerd en hadden na de eerste bestelling al vraagtekens. Wij begonnen eerst met de handrollen zalm. De handrollen waren klef en taai en horen juist knapperig te zijn. Helaas hierdoor hebben wij een stuk handrol laten liggen. Bij de tweede bestelling hadden we sushirollen Nigiri en Tamaki besteld! Het ei op de Nigiri was nog bevroren en smaakte waterig. Wij kregen daarna Tamaki knoflookgarnalen en tot onze verbazing was deze rol een klein beetje gevuld met maar 2 stukjes noorse garnalen in plaats van een gamba. Vervolgens heeft de kok zoetzure worteltjes op de rollen gedaan waardoor de smaak van de knoflook totaal weg viel. Sterker nog, het was echt smerig.

We hebben alles laten liggen en aangegeven dat de smaken slecht waren en dat we de rekening wilde hebben.
    Hierop werd koeltjes gereageerd en vervolgens genegeerd. Wij zijn verfijnde sushiproevers en komen hier dus nooit meer. We vragen ons dan ook af of die eerdere recensies wel kloppen omdat die recensies niet overeenkomen met wat wij hebben meegemaakt. De prijskwaliteit klopt ook voor geen meter. Veel te duur voor zo'n slecht kwaliteit eten. Nee, nooit meer Neri Sushi.

1,9
  6. Gisteravond hier gegeten met vriendin, bij binnenkomst hartelijk verwelkomd. Het was zeer druk maar er hing een heel ontspannen sfeer, we kregen een hoge tafel aangeboden. De jonge gastheer verwelkomde ons opnieuw met wat nootjes en vroeg wat we te drinken wouden en toen gingen we door het menu. Na kleine tijd stonden onze drankjes er en vroeg hij of we al wat zouden willen bestellen want het was behoorlijk druk in de keuken en hij melde dat het wijs was om samen te bestellen.

We bestelden onze eerste gang met wat aanraders van de gastheer maar van de drukte was weinig te merken. Om de 10 of 15 minuten kwamen ze langs om te vragen of alles naar wens was en dat was het zeker! Al met al een geheel goede ervaring gehad bij Neri Sushi en we komen zeker snel weer terug!

7. Robert van Poelgeest

We hadden er echt zin: mijn dochter heet namelijk Neri en haar lievelingseten is sushi. We waren dan ook speciaal vanuit Eindhoven naar Breda gereden om eens bij Neri te gaan eten. Een leuke start van 2016. Eenmaal in Breda aangekomen zat sushi-Neri op de hoek van een gezellig plein.

Eenmaal binnen zagen we hoe klein het was: slechts een paar tafeltjes waarvan 1 tafel bezet was door mensen die eten kwamen halen. We konden kiezen uit een tafeltje naast de deur of 1 achterin, we kozen voor dat laatste. De telefoon stond rood gloeiend en een vriendelijke dame stond alle bellers vriendelijk
    te woord en gaf aan dat er problemen waren met de bezorging, maar dat het allemaal goed kwam. Jammer was wel dat we ieder gesprek woord voor woord konden volgen.

Door de speakers klonk gezellige muziek. Inmiddels hadden we de menu kaart op tafel gevonden. Op tafel lag ook een kaartje waarop beschreven stond dat je 5% korting kreeg als je via je mobiele telefoon bestelde. Omdat het toch al even duurde wilden we dat wel proberen. Helaas had mijn mobiele telefoon geen bereik en het enige openbare wifi netwerk werkte niet. Na ongeveer 20 minuten was de dame uitgebeld en kwam ze vragen of we iets wilde drinken.

Ik ben altijd vrij direct en vroeg of het lang ging duren voordat we ons eten zouden krijgen. Het antwoord was dat dit afhankelijk was van wat we gingen bestellen. We kregen de WiFI code voor het eigen netwerk en bestelde wat drankjes. Via de applicatie bestelden we de zalm tonijn set en de shasimi Neri. De dame achter de bar bedankte ons direct voor de bestelling en gaf aan dat het het ongeveer 6 minuten ging duren voor de set maar dat de sashimi eerst moest ontdooien en dat dit ruim een kwartier zou duren. Iets later kwamen de drankjes.

De zalm-tonijn set kwam na 10 minuten en omdat we nogal van wasabi houden, vroegen we direct wat extra wasabi. De dame gaf aan dat ze eerst nog wat andere dingen moest doen maar dat ze dan de wasabi kwam brengen. De set zag er netjes uit. Helaas was de rijst nog niet voldoende gekoeld waardoor de sushi iets te warm was. Na 5 minuten (en twee iets te luide telefoontjes met duizend maal excuses) kwam de wasabi en een klein schaaltje met wat wortel en komkommer en konden we gaan eten.

Nadat we de set ophadden kwam wat later de sashimi. Helaas leek het in niets op het plaatje
    uit het menu. In plaats van een mooie schaal kregen we een aan 1 kant van het bord een op een hoop gegooide berg sashimi. Aan de andere kant lag een hoopje half bevroren coquilles. De garnalen smaakten helaas naar niets en op een grote hoop wortel lagen een paar plakjes zalm. De rijst in het midden was wel lekker.

Ondertussen was het een komen en gaan van mensen die eten kwamen halen. Omdat voor niemand het eten klaar was bleef het erg onrustig in de zaak. Dit werd nog eens verergerd door het feit dat de dame regelmatig naar buiten ging om de rijst te laten koelen. Toch blij dat we achterin waren gaan zitten omdat de deur dan open bleef staan en het buiten eindelijk winter aan het worden was.

Toen de dame eindelijk in de buurt was vertelde we haar van de bevroren coquilles. We kregen te horen dat we het maar moesten laten liggen dan werd het later opgelost. De dame was even niet meer zo vriendelijk maar even later werden de coquilles wel meegenomen. De 4 garnalen voor 9 euro waren lekker alhoewel het niet leek op het plaatje in het menu.

We hadden nog een set zalm tonijn besteld en wat drankjes. Het eten kwam als eerste maar dit keer op een klein wit bordje zonder 'salade'. De bestelde drankjes lieten op zich wachten maar kwamen er aan. 15 minuten later hadden we wel ons eten op maar nog geen drankjes. Uiteindelijk kwamen de drankjes en weer iets later de coquilles. Helaas slechts een klein gedeelte van wat we eerder hadden ingeleverd maar deze keer niet meer bevroren. Maar gelijk de rekening gevraagd en nadat ik een opmerking had gemaakt over het ontbreken van de 5% korting voor het bestellen via de mobiel, teleurgesteld terug naar Eindhoven vertrokken.

2,3
  8. Zeer goed restaurant, als je van lekker eten houd en je houd van super gastvrije mensen, niet langer zoeken! Neri Sushi. Zeker voor herhaling vatbaar!

9. De eerste keer sushi eten. De eigenaar raadde aan om een 4 gangenmenu voor 24,95 pp te nemen. Wat je kreeg dat bepaalde de keuken maar volgens hem waren alle gerechten goed. Inderdaad alle gerechten die we gehad hebben waren lekker. We hebben lekker gegeten, de service was goed en het is een mooi restaurant. Het is een klein restaurant maar heeft een gezellige knusse sfeer. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Dit restaurant is zeker een aanrader voor de sushi liefhebbers. Achteraf vroeg mijn vriendin zich af of ze nog wel eens ergens anders sushi wilde eten omdat ze bang is dat ze het niet lekker meer vind nadat ze dit geproefd heeft.

10. melanie van bekkum

Ik vind de sushi hier de aller lekkerste. Wij wonen in de buurt van Rotterdam (hoeksche waard), maar rijd altijd 40 minuten naar Breda om hier sushi te halen. Het wordt allemaal vers bereid. En de mensen zijn heel klant vriendelijk! Het is ook gezellig om in het knusse restaurant te eten. Kortom een echte aanrader ;-)

11. De beste sushi ever, wij komen graag vanuit Tilburg gereden om bij Neri sushi te eten. Altijd supervers, aparte combinaties en niet standaard als in de meeste sushibars. Hier kun je gasten nog eens goed mee verrassen! Verse zalm en tonijn kan je nergens vinden. Aardige bediening - echt een top sushi tent. Probeer eens de boogie rol, het is super lekker.

12. Na een half jaar terug gegaan ivm een jubileum. Sushi matig tot slecht. 60 Euro voor 2 personen, hadden nog trek na laatste gang! Mijn partner had ook een spa blauw besteld waar de schimmel op de fles zat? Eigenaar medegedeeld gaf aan dat we kosteloos een nieuwe kregen? Eens maar nooit meer!

13. Dennis & Iris

Wij hebben al regelmatig sushi gegeten, maar dit was ongetwijfeld de beste tot nu toe. Geen standaard sushi, maar echt eens wat anders. Een ware smaaksensatie! Gastheer was ook zeer vriendelijk en gaf advies over de bestelling. Wat ook zeer aangenaam is aan dit restaurant, is dat het een klein oppervlak heeft. Dit zorgt voor een knusse sfeer en maakt het geheel gezelliger.

14. Ter aanvulling op de recensie van 3 dagen geleden: Nav een mailtje zowel door de manager als eigenaar opgebeld met excuses. Ons adres is niet haalbaar en zal dus niet meer binnen het bezorggebied gaan vallen. Tevens het aanbod van een attentie als we de eerste keer komen halen. Prima Sushi dus die we voortaan bij de zaak zelf gaan eten of halen.

16. jannie van bebberen

Het was erg lekker en een goede sfeer, maar wel jammer dat er naast ons een groepje Marokkanen zaten die erg veel overlast gaven.

17. Na een wat mindere ervaring weer bij Neri Sushi terechtgekomen voor een hernieuwde kennismaking. Wij werden verwelkomd met een drankje en een Gunkan-set. Deze bestond uit verschillende gerechtjes, waarbij vooral de Gunkan tuna en de zalmtartaar bijzonder goed bevielen. Deze laatste zelf nog een paar opnieuw besteld.

Neri werkt á la carte, in tegenstelling tot de meeste sushi-bars, die veelal een all-you-can-eat-concept kennen. Neri gokt meer op een culinaire concentratie per gerechtje, door daar zeer veel aandacht aan te besteden. Alles wordt vers klaargemaakt met zorg, en dat proef je. Hoewel de prijs hoger uitviel dan bij het gemiddelde sushi-restaurant, was de culinaire ervaring uiterst geslaagd. Een aanrader voor degenen die kwaliteit boven kwantiteit verkiezen.

18. Job van Dijk

Op aanraden van een vriend een bezoek gebracht aan Neri sushi en moet zeggen dat het fantastisch was. Ben zelf vrij ervaren met het eten van sushi en m'n bezoek van afgelopen week is zeker voor herhaling vatbaar! De combinatie tussen het sfeervolle restaurant, de goede service en de heerlijke verse sushi zorgde voor een gezellige avond. Ik kom zeker nog een keer langs.

19. Super goed! Het eten is echt top kwaliteit voor relatief wijnig geld. Daarbovenop is het personeel aardig. Ze doen zo hun best om alléén het beste te serveeren. En alles met zo'n liefde en aandacht dat je er onmiddelijk thuis voelt. Zeer aanbevelingswaardig!

20. Heerlijk gegeten! Goede sushi die vers bereid gemaakt is. En een hele vriendelijke dame die het compleet maakt. Echt een aanrader!

21. Wij waren hier 2 weken geleden op een vrijdagavond eten. Via internet gereserveerd, ging prima! Het is een heel gezellig en knus restaurant waar je vriendelijk ontvangen wordt en de sushi overheerlijk is! Alleen maar positieve feelings bij Neri Sushi! Een aanrader!

22. Hans Jansen

Wat was die sushi weer lekker! Zoals altijd.
    Ook de Sashimi was heerlijk - vers en goed gesneden.
    Chocolade taart is een topper als dessert.
    Wij zien jullie zeker weer terug!

23. Jack&Ingrid

We hebben er erg lekker gegeten.
    Hier proef je de afzonderlijke smaken van de ingrediënten.

24. Goed eten, vers en zeer smaakvol.

25. De beste van Breda. Persoonlijke service, uitermate vriendelijke en professionele bediening. Geen vreetschuur concept, maar sushi waarvoor het gemaakt is: in alle rust genieten!

26. René & Milica

Heerlijk gegeten bij Neri Sushi in Breda. Lekker vers gemaakt en goed op smaak. Niet te vergelijken met de 'All you can eat' sushi tenten die steeds meer opduiken. Prijs-kwaliteit is ook dik in orde. Aanrader!

27. Net een heerlijke sushi workshop gehad bij Neri. We waren met een grote groep, was geen enkel probleem. Leuke uitleg en uiteraard lekker verse ingredienten om zelf sushi te maken. Leuk dat iedereen nog een erg vol bakje met zelfgemaakte sushi mee naar huis mocht nemen. Over de prijs kan ik niets zeggen, de workshop niet zelf betaald.

28. Jules Bernaerts

29. Heerlijke Sushi op, zelfs de beste die ik tot nu toe geproefd heb. Eenvoudig eettentje met super aardige bediening. De prijs net iets aan de dure kant kijkend naar de hoeveelheid, maar de kwaliteit is top.

30. Ik denk dat Neri sushi de beste sushi is die ik ooit heb gehad! Als sushi-liefhebber kan ik het zeker aanbevelen voor iedereen. Waarom? De ingrediënten smaken uitstekend en vers (dat is weer wat anders dan de meeste all-you-can-eat tenten met massaproductie). Ook de bediening beviel mij en mijn familie prima. Het bediening personeel en/of de eigenaar(s) komen vaak genoeg langs de tafel om te vragen of alles naar wens is en of u nog iets wilt bestellen. Indien iemand niet zo bekend is met de sushi(ingrediënten), kan er ook gevraagd worden naar aanbevelingen. Het is een gezellige en knusse tent die gerund wordt door een hele vriendelijke en gastvrije familie.

31. Anoek

32. We hebben in heel veel sushi restaurants gegeten, maar deze tent is anders. Het eten is vers en heel erg lekker. Sashimi, Tapas roll, Ebi fry - Top gerechten! Het personeel is heel aardig en maakt alles om de goede gevoel te geven. Echt een familie tentje. Warm en knus.

Wij komen zeker terug.

33. Echt tot nu toe de beste sushi waar dan ook ik die eerder gegeten heb. Veel verser en lekkerder dan de lopende band sushi zaken zoals shabu shabu. Zeer leuke zaak, prima bediening en lekker rustig. Alles wordt vers bereid en is van hoge kwaliteit. Ook zeer leuk gelegen aan het plein.

34. Super gezellig klein restaurantje met lekkere sushi van Breda. Na ruim 3 maanden weer bij Neri geweest en hij herkent ons nog en werden hartelijk ontvangen. Bediening en service is prima , je komt daar niet als klant je wordt ontvangen als vriend. We zullen daar zeker vaker terugkomen.

35. Wij zijn al bijna 2 jaar vaste klant bij Neri. Wij hebben over de gehele wereld sushi gegeten, maar de sushi van Neri blijft voor ons altijd op nummer 1 staan. Een gezellig knus tentje met super vriendelijk personeel en een onwijs leuke familie die met heel veel liefde en passie Neri tot een geweldig restaurant maken om een leuke en bijzondere avond te beleven.

36. Tijdig gereserveerd. Bij binnenkomst heeft de Engels sprekende vrouw alleen tijd voor een afhaalbestelling en negeert ons minuten lang. Een jonge medewerker ziet ons, maar wanneer hij ons aanspreekt, stuurt de vrouw hem weg. We mogen uiteindelijk aan een tafeltje gaan zitten. In de zaak heerst geen rust; de vrouw is druk, gespannen en komt chaotisch over. Na een half uur wachten waarin we zelfs niet de kans kregen om nog een drankje te bestellen,hebben de later gearriveerde gasten allang besteld en ook afhalers komen en gaan. Het enthousiaste gevoel bij reserveren is omgeslagen in teleurstelling. Pas nadat we ons bij de kassa melden om de drankjes af te rekenen, vallen we op (oja, die waren er ook nog...). De €6,45 wordt, als excuus, afgerond op €6,- maar daar blijft het bij. Na bijna drie kwartier genegeerd te zijn in een zaak met plaats voor ca 20 personen, zijn we niet meer in de stemming om de sushi te proeven en vertrekken we. Dat was Neri Sushi.

37. Mijn eerste keer sushi heb ik zeer goed ervaren! Neri is een heel vriendelijke man waardoor de sfeer nog huiselijke word. De sushi was echt heel vers en lekker.. En met stokjes eten valt toch wel mee....

38. Enorm lekkere sushi en zeer aardig en behulpzaam personeel. Alle sushi word hier gemaakt van verse vis en het smelt letterlijk weg op je tong. De sfeer in het restaurant is heel gezellig, knus en niet te druk, wat ook heel fijn is. Het personeel doet helemaal niet moeilijk voor kleine kinderen en zal u helpen het juiste gerecht te kiezen voor U en uw kind. Kortom, een heel goed restaurant, niks op aan te merken.

39. rene en joke roks

Neri Sushi heeft ons verbaasd. In positieve zin, welteverstaan. Een klein maar sfeervol restaurant, leuke locatie, vriendelijke, jeugdige bediening. Het geluid(lawaai) wat zo'n kleine locatie vaak met zich meebrengt was zeer draaglijk en niet hinderlijk. Maar bovenal was de sushi over overheerlijk. Echt heel goed van smaak en in variatie. Een aanrader.

40. Heerlijk! Snel klaar en vers. Wat ik wel mis is speciale sushi zoals crispy chicken sushi.

41. Gisteren weer voor de zoveelste keer een bestelling opgehaald bij Neri in Breda. De sushi's zijn kwalitatief erg goed. De rijst is perfect. Niet korrelig, niet plakkerig. De combinaties in de sushi's zijn heerlijk. Je merkt dat de sushi's "met liefde" zijn gemaakt. De klantgerichtheid in het restaurant is goed. Altijd vriendelijk en flexibel. Ze geven een extra bakje chocola + pepermunt. Ze staan open voor nieuwe ideeën. Kortom: Als je houdt van sushi's, dan rijd je graag naar Breda!! Een aanrader.

42. Het eten was erg lekker, en voor herhaling vatbaar. Ook het bestellen was leuk en prettig; de website ziet er goed uit en de foto's + uitleg van de verschillende sushi's zijn duidelijk.

43. nick van midde

Mijn ervaring bij neri sushi was geweldig! De bediening is netjes en beleefd. En het eten mmmmm lekker! Deze sushitent is echt een aanrader!

44. Vandaag voor het eerst besteld hier, smaakte eigenlijk prima.
    De prijs is aan de hoge kant, en ook als er op de bestellijst krab vermeld staat, dan is het toch jammer als er van die goedkope surimisticks te vinden zijn wat eigenlijk niks met krab te maken heeft. Vandaar ook mijn lage waardering op de prijs/kwaliteit. Maar nogmaals producten zijn prima.

5,7
  45. Nicole 404 punten

Net bij Neri Sushi gegeten. Pluspunt is de keuze in sushi, vriendelijk personeel en een leuke en gezellig ligging. Sushi was lekker, maar niet zo lekker om er nog 'ns voor terug te komen. Jammer dat het geen all in concept is (nu: best weinig gegeten en best veel betaald) en dat er maar een beperkte keuze was in bijgerechten. Al maakt de keuze in sushi dat laatste dan wel weer goed...

6,3
  46. Ik ben er paar weken geleden voor het eerst geweest, heb me zeer goed vermaakt. We hadden een workshop met een man of 10 en het was zeer geslaagd. Ik had nog nooit sushi gegeten, dus dit was gelijk een goede kennismaking. Het werd heel duidelijk uitgelegd. Bedankt voor deze leuke ervaring. :-)

47. Al jaren kom ik zeer regelmatig bij Neri Sushi en altijd tot volle tevredenheid. De kaart is origineel, uitgebreid (behalve sushi ook veel andere lekkere hapjes) en het eten is altijd vers. De service is altijd super en de sfeer is altijd gemoedelijk en gezellig. Zeker een aanrader voor een leuke avond met heerlijk eten!

48. Wij hebben vanavond de sushi workshop gedaan. Klein groepje, verse ingredienten en les van de sushimaster himself, Neri. Echt een aanrader!

Neri en personeel, bedankt voor de super avond.
    Luc en Petra van Eijk

49. roosbreda

Elke keer weer word ik blij van de sushi van Neri. Echt alles bij Neri is om je vingers bij af te likken. En het leuke bij Neri: alles mag, alles kan. Het is een klein knus zaakje waar je juist de aandacht krijgt die bij andere restaurants nog wel eens ontbreekt. Ik woon in het centrum van Breda maar ik zal altijd de moeite nemen naar het Ginneken te fietsen want dat is Neri driedubbel en dwars waard!

50. Perfect Sushi every time, Neri Sushi is a boutique restaurant with fantastic food, we love going there whenever we are in Holland.

51. Eerste keer bij Neri sushi bestellen. Het was voor onze kerst borrel. We hebben genoten van elke hap. Ik raad de nieuwe maki-speciaals aan, en de sashimi tonijn. Zal zeker terugkomen. Loes.

52. Eten was gewoon top, is klein zaakje, niks bijzonders. Wil je goede sushi en ook heel veel special rolls ben je daar bij 't goede adres. Kom niet uit Breda, ben er per toeval terecht gekomen en was erg onder de indruk. Ga er zeker terug.

53. fam Israel

We hebben weer genoten van jullie overheerlijke sushi, vooral de nieuwe zomerspecials en de special maki waren: must eat! De best sushi ooit gegeten kwam van tsunami Lafayette LA In de USA. Maar Neri Sushi uit breda komt met de specials heel erg dicht bij. Graag tot de volgende keer. Mieke Milou Paul en Eva.

54. Wij hebben Nerisushi laten komen op het verjaardagsfeest van mijn man. Keurig gebracht om 22.00 uur en in èèn woord.... heerlijk. Iedereen was razend enthousiast dus we hebben er van gesmuld. incl. stokjes voor de liefhebbers en de saus. Een echte aanrader voor een originele catering thuis. Bedankt Nerisushi....

55. Geweldige Sushi! De beste van Breda. Gezellige tent is het niet. Prima voor afhaal maar je zit er niet zo prettig. Bij afhalen goed opletten! Ik ben er nu zo'n vijf keer geweest en drie keer vergeet men iets erbij te doen of was de bestelling gewoon verkeerd klaargemaakt. Laatste keer werd ik gebeld in het Engels dat er geen tonijn meer was en stelde men andere gerechten voor. Ik accepteerde dat, maar vond het wel raar dat ik daardoor achteraf 10 euro duurder uit was! En dat op een bedrag van 60 euro?! Geen beste beurt Neri!