Op dit adres zit nu: Uijttewaal

Restaurant MeinesZ in Breda

Eigen parkeerplaats (+/- 35 voertuigen)

• OV

1512098539 81
1520739601 81
1684919769 85
1702201892 85

1. Wat opviel is de zeer beperkte omvang van de menukaart: dat lijkt voor de keuken overzichtelijk, maar dat bleek het niet. Om 18.30 uur kwamen we binnen, het hoofdgerecht werd, na 3x vragen, om 21.15 uur gebracht. Dessert hebben we maar van afgezien, vanwege de lange wachttijden. Bij de 2e keer vragen gaf men aan dat het er in 5 minuten zou zijn, waarna we nóg eens 20 minuten hebben zitten wachten (Overigens was het niet extreem druk deze avond).
    De Bearnaisesaus was "pottenwerk", de prijzen niet naar verhouding: een steak voor 24 euro, + 4 euro voor een klein frietje + 4 euro voor een klein bakje droge sla=32 euro: dat staat niet in verhouding tot de kwaliteit van dit eethuisje.
    Kortom: geen aanrader, veel geërgerd. Voor ons de laatste keer; er zijn veel restaurantjes waar het beter geregeld is!

5,1
  2. m.c rinck- van dee

Ik heb met mijn vriendin voortreffelijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Bediening vriendelijk en het eten verrassend en mooi opgediend. Wij aten voordeliger vanwege de A.H. actie een menu du chef. Het was de moeite waard. Ook om zonder de actie terug te komen!

3. Enige weken geleden een recensie geschreven voor trip.advisor, maar heb de recensie niet terug gezien. Ga weer een poging doen, want onze ervaring moet niet onvermeld blijven, zo enthousiast zijn wij over MeinesZ.

We zijn in de loop van de jaren van Breda naar Zeeland verhuisd, maar proberen enigszins regelmatig te gaan eten bij MeinesZ. Wij zijn twee maal geweest tussen Kerst en Oud- en Nieuw 2015 en hebben genoten van kraakverse oesters, een trio van eendenlever, warme camembert uit de oven, wilde zalm zoals ik niet eerder proefde, zacht gegaard buikspek, de favoriet van mijn kritische, Franse echtgenoot, de tartaar van Lakenvelder rund met z'n heerlijke piccalilly. En dan de desserts en de amuses en de inmiddels mooie, uitgebalanceerde wijnkaart en vriendelijke, attente bediening. Sfeer is warm, je voelt je welkom. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Hier zijn vakmensen aan het werk, die met passie koken met mooie verse (streek)producten. Bravo! En gefeliciteerd met jullie prijs.

4. Stefhan

5. Gisteren zijn we met de AH spaaractie bij Eetlokaal Meinesz gaan eten. Al jaren voorbij gereden onderweg met boodschappen doen, maar nu eindelijk eens een goed moment om uit te gaan proberen.
    We worden zeer hartelijk ontvangen en naar een tafeltje voor in de zaak gebracht. Franse accordeonmuziek op de achtergrond. De inrichting is lekker ruim met veel bruin waardoor je een soort (eet-)cafe uitstraling hebt, maar dan wel wat strakker uitgevoerd.
    We krijgen de vraag of we interesse hebben om van te voren een extra hapje (buiten het AH arrangement) vooraf. Dit hebben we gedaan en kozen hierbij voor een plaat met bayonne ham, rillettes, terrine de campagne & gedroogde franse worstsoorten. Een erg lekker begin.
    Als amuse kregen we een schuim van schapenkaas met tomaat. Erg lekker!
    Het voorgerecht bestond uit tartaar van ons Lakenvelder rund, groene asperge, kwartelei, piccalilly van Oos Kesbeke, salade mesclun en een krokant van boerenbrood. Dit smaakte prima en met name de piccalilly is hier het vermelden waard. Deze zorgde voor een zalig zuurtje!
    Op de vraag of we ook nog interesse hadden in een extra gang (a 7,50 euro per persoon, zeer schappelijk) kregen we zacht gegaard buikspek met granny smith, cornichons, Amsterdamse ui (!!), lichte kerriemayonaise. De buikspek was erg lekker geglaceerd met een marinade welke wat weg had van balkenbrij... en het vlees: heerlijk zacht.
    Qua hoofdgerechten ging mijn vrouw voor vis: Hollandse scholfilet gebakken in citroenboter, aardappelcrème, spinazie, zeekraal, Zeeuwse schelpjes (mossels & kokkels) en een jus van diverse schelpdieren. De vis & schelpdieren waren prima gegaard.
    Zelf ging ik voor het vlees en kreeg een taartstuk van lakenvelderrund, bordelaisesaus en groentjes. Het vlees was lekker mals, maar vooral de saus verdiend hier een speciale vermelding. Dit was echt de smaakmaker van het gerecht. Heerlijk. We hebben hier als supplement nog frietjes bij genomen. Ook helemaal niets mis mee.
    Vervolgens kregen we een dessert-amuse om alvast een beetje te wennen aan de andere smaken. Deze bestond uit kers, crème Anglaise en amandelschaafsel. Lekker, maar niet super bijzonder.
    Mijn vrouw besloot voor het dessert aan de kazen te gaan. Hier zat ook een lokale blauwe schimmelkaas bij van een kaasboer uit Molenschot. Een schot in de roos. Een heerlijke scherpe smaak welke zalig combineerde met de bij geserveerde honing, notenhoning & appelstroop.
    Ik ging meer voor de zoete kant: crème brûlée van biologische melk, vanille, Ulvenhoutse lavendel , kruimelkoek, rood fruit, sorbet... What can I say?
    Wat naast het lekkere eten de avond compleet maakte was het personeel. Wat een leuke zwarte brigade werkt hier! Je voelt je echt thuis. Mijn vrouw had een wijn arrangement genomen en ik zelf zat aan het water. Maar de bediening had zo'n mooi verhaal over de dessertwijn dat ik deze ook wilde proberen. Nadat ik deze op had, werd ik getrakteerd op nog een glaasje. Van het huis! Ook de karaf koud water was niet op de rekening terug te vinden net zoals het extra (2e!) schaaltje brood welke ze aanboden.
    Is er dan niets aan te merken op de avond? Nou... Misschien had de verwarming 1 graadje lager gemogen. Het was wat warm binnen, maar wel te doen...
    Verder gaan ze hier ons echt nog wel eens terug zien. Wat hebben wij hier een fijne avond gehad!

6. w. franken

Super lekker gegeten. Heerlijk wijnarangement. Zeer vriendelijke bediening.

7. We hebben deze week twee keer gasten mee genomen. En beide keren waren ze net zo enthousiast als wij. Ontvangst en bediening uiterst plezierig. Verrassingsmenu én à la carte: beide uitstekend bevallen!

9. Geweest vrijdag 6 maart. 2015. Leuke locatie, mooi en schoon restaurant. Ziet er allemaal verzorgd uit. Het eten (3gangen verrassingsmenu) stelt me teleur. De Bavette zat vol met peesjes en de smaak viel me tegen (Lakenvelder?). De porties waren schraal te noemen. Service en bediening vonden we ongeïnteresseerd en chagrijnig. Jammer! De sfeer is verder goed en gezellig te noemen. Maar als de rekening komt is dit snel vergeten, Is in prijs/ kwaliteitverhouding erg duur te noemen.

10. Hedenavond voor het eerst het eetlokaal bezocht en gegeten. Vriendelijke ontvangst, adequate begeleiding naar de tafel gesitueerd in sfeervolle ruimte. We lieten ons verrassen door de chef met voorgerecht en hoofdgerecht van vis en/of vlees. Keurige opmaak, mooi smaakpalet, goede portionering. Ook de nagerechtjes waren primair orde. Qua timing was alles eveneens op orde m.a.w. prima avond gehad en compliment aan chef en team.

11. Marlou Nelemans

Gisteren superlekker gegeten bij dit gezellige restaurant. Lieve meiden in de bediening en een goede gastvrouw. Vooral de opmaak van de borden vond ik heel bijzonder, ik kreeg gelijk zin om het op te eten! Al met al een hele leuke ervaring.

12. Joerie van den Dam

Heerlijk gegeten met de AH spaaractie! De presentatie en de smaak van de gerechten was sterwaardig en ook de service was top. Hele vriendelijke gastvrouw die de sfeer nog beter maakt tijdens dit heerlijke diner. En niet te vergeten, al het eet- en drinkgerei was steriel schoon. Nogmaals mijn complimenten aan de keuken en de bediening.

13. C. Voeten

Buitengewoon slechte ervaring gehad bij MeinesZ gisteren met 4 personen. Ik heb er 3 keer eerder gegeten en dat was prima. Dit keer gereserveerd via de restaurant spaaractie van Albert Heijn. Het tweede 3-gangenmenu is gratis. De keuze was vis of vlees. Eén keer vis en drie keer vlees besteld. Er was duidelijk bezuinigd op de prijs en kwaliteit van het hoofdgerecht.

Doe de volgende keer gewoon niet mee aan zo'n actie. Ook heb ik via deze actie bij een ander restaurant gegeten waar gewoon 3 gangen à la carte besteld konden worden.

Bij Meinesz ga ik dus niet meer eten.

14. Best lekker gegeten. Niet echt exquis of heel verfijnd. Een wat 'onrustig' tafeltje midden in de zaal maakte de onderlinge conversatie wat lastig.

15. Slechte lunch! 1 sneetje brood met wat geitenkaas, drie halve cherrie tomaten en een nootje, beetje rode ui, en wat honing. De smaak was wel goed, maar het zag er zo karig uit op het grote bord! Twee sneetjes brood had al anders getoond. Prijs dus ook te duur! Doorgegeven aan de bediening maar geen reactie. Wij waren met twee andere mensen de enige gasten.

16. jeroen achterberg

Voor werk en plezier eten we regelmatig in restaurants en wordt het eten in restaurants gewoon. Het is dan ook geweldig als je onverwachts overvallen wordt door het gevoel hoe bijzonder de ervaring van uit eten kan zijn. Wij hadden 2 maal het verrassingsmenu en 1 maal gekozen van de kaart. Met een wijnarrangement. En we werden elke keer in overtreffende trap verrast met wat we voorgeschoteld kregen. Bedankt voor deze heerlijke ervaring.

17. Afgelopen zaterdag voor de eerste keer geweest. Het was precies wat ik verwachte. Leuke knusse inrichting, lekker ruim opgezet (wij zaten voorin bij de bar) en prima bediening. De prijs kwaliteit was echt een 10. We waren beide verrast door het menu van de chef (4 gangen). Wijnen waren prima. Komen zeker snel terug! Ga zo door!

18. Vincent

Vooraf de recensies gelezen en ja ze hebben het allemaal waargemaakt.
    Vanaf het voorafje tot aan het dessert. Perfect geserveerd. Fijne bediening. Niets op aan te merken. In een prima sfeer. Mensen ga zo door. Zeker een aanrader voor een gezellig diner.

19. Een fantastische avond gehad. Wij hadden een voor- hoofd- en nagerecht. Zo erg lekker en mooi opgemaakt. Het advies van de wijn en het drankje bij de kaasjes was bijzonder goed. De service is heel goed, vriendelijk en oplettend. Dat maakt zo'n avond echt af. Voor ons was het de eerste keer bij MeinesZ maar zeker niet de laatste keer.

20. Nou, dat was een keer uitproberen om te kijken hoe het zou zijn. Ontvangst was super, lekker los, je voelt je meteen thuis. Gekozen voor het 5 gangen arrangement met een wijn arrangement. Eten was gewaagd, maar super, de bediening ondanks de drukte super vriendelijk en attent, kortom geen klagen en een reden om, ondanks dat we er een half uur voor moeten rijden, vaker daar te gaan eten.

21. Vorige week gegeten. De bediening was goed en de sfeer echt gezellig. Niet te lawaaiig. Het verrassingsmenu met wijnarrangement stond als een huis. Een aanrader voor Breda en omstreken.

22. Peter Huijbregts

Al meerdere keren heerlijk gegeten hier. In een prima sfeer kun je hier geweldig genieten van streek gebonden gerechten. Met zorg en passie werkt men hier om het je naar de zin te maken.

23. Supergoed en eerlijk eten! Al meerdere malen geweldig gegeten.

24. Prima eten, uitstekende service, betaalbaar en betrokken.

25. Heerlijk gegeten! Met een klein gezelschap van 4 personen genoten van het 3-gangen verrassingsmenu. Het eten en de geserveerde amuses waren top. De inrichting en de bediening is lekker informeel. Een echte aanrader om lekker ontspannen te genieten van heerlijk eten tegen een aantrekkelijke prijs.

26. liselotte & harry

Wij hebben met z'n 2e gegeten bij Meinesz en hebben werkelijk genoten. Goede smaakcombinatie bij het verrassingsmenu + de wijn keuze erbij echt geweldig. Prijs/kwaliteit goed en een ongedwongen sfeer. Komen zeker terug.

27. Eetlokaal MeinesZ

Beste Jona, wij herkennen ons helemaal niet in onderstaande recensie.
    1. U komt bij ons niet onopgemerkt binnen. U wordt ontvangen bij binnenkomst, uw jas wordt aangenomen en u wordt naar uw tafel begeleid.
    2. Wij koken op smaak. Alle gerechten die de keuken verlaten worden geproefd. Verder staat er peper en zout op tafel.
    3. Wij nemen de tijd voor een goede maaltijd. Heeft u die tijd niet dan horen wij dat graag van u.
    4. Indien er iets niet naar uw wens is dan bieden wij u meerdere malen per avond de kans om daar iets van te zeggen als wij bij aan tafel komen om te vragen of alles naar wens is. U begrijpt wellicht dat wij niet kunnen anticiperen op wat wij niet weten.

28. Slechte trage service, erg lang moeten wachten voor we uberhaupt opgemerkt werden terwijl we gereserveerd hadden. Meergangen verrassingsmenu viel ons tegen, flauwe gerechten .
    Het leek of keuken en bediening het niet aan konden, zaak zat inderdaad vol maar als je zo veel tafels neer zet verwacht ik dat je dat aan kunt.
    Geen tweede keer.

2,9
  29. Edward en Peggy

We hebben een heerlijk 5 gangen diner met wijnarrangement gegeten.

30. We voelden ons direct welkom door de ongedwongen sfeer en goede bediening.
    Heerlijk gegeten en het bijpassend wijnarrangement was goed. Extra's zoals amuses, uitleg en ijskoud kraanwater.
    Wij gaan terug komen, blij met dit restaurant in Breda.
    P.s. kaasplankje met aanbevolen sherry was echt verrukkelijk.

31. Hans & Annemiek van Riel

Een heerlijke avond in een verzorgde en sfeervolle ambiance.
    We hebben een 7-gangen verrassingsdiner genoten waarbij elk gerecht een ware smaaksensatie was, mede door gebruik van ingrediënten van eigen bodem. Ook de wijnkeuze bij iedere gang maakte het gerecht compleet. Dikke complimenten aan jullie!

Bedankt,
    Hans en Annemiek

32. Fam Verhulst

Heerlijk eerlijk eten, super en een goede prijsverhouding.

Eindelijk een restaurant wat betaalbaar is en lekker en vers
    eten serveert, een aanrader wij komen vaker terug.

33. Jules 892 punten

Sfeervol restaurant, vriendelijke maar niet erg enthousiaste bediening. Eigenaresse daarentegen zeker wel! Veel amuses van het huis gehad, lekkere carpaccio, goede zeebaars, waarbij garnituur en dikke frites helaas niet al te bijzonder smaakten. Desserts daarentegen waren top (desserts du chef en tarte tatin met pistache-ijs), een compliment aan de kok waard! Een restaurant dat een nieuw bezoek waard is.

34. Gisteren gegeten in Meinesz, de recensies waren zo lovend dat we ons er veel van voorstelden.

Service was goed, het lokaal leuk echter het was wel een beetje koud binnen. Het eten was niet echt heel super. Sommige gerechten waren wel top (uitschieter) andere gangen waren minder lekker, niet smaakvol genoeg. We weten niet of we het de omweg nog eens waard vinden.

35. We hebben bijzonder heerlijk gegeten bij MeinesZ. De bediening is attent, vriendelijk en professioneel. De kaart biedt een scala aan heerlijke gerechten. Kortom: een echte aanrader voor een gezellig en lekker avondje uit!

36. Inmiddels al twee keer heerlijk gegeten bij Meinesz! De gerechten waren met zorg bereidt en de expertise is overduidelijk aanwezig. Ook voor flexibiliteit een dikke 9. We hebben de tweede keer onze kinderen meegenomen. Ze hebben heerlijk zitten smullen. Ga zo door en tot snel!!

37. Jan-Willem

Prima nieuwkomer in het Bredase restaurantwezen. Gastvrije ambiance, deskundige en vriendelijke bediening, gevarieerde kaart met verrassende opties en een aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

De heren Meinesz en staf verstaan hun vak, chapeau!

38. Marleen Verstappen

Vorige week zondag heb ik bij Eetlokaal MeinesZ gegeten. Voor mij de tweede keer dat ik dit gezellige restaurant bezocht. Ook deze keer ben ik weer culinair verrast. Het eten was heerlijk op smaak en de bediening was erg vriendelijk en professioneel. Het ontbrak ons aan niets! Mijn tafelgenoten waren ook zeer enthousiast en zijn dan ook zeker weer van plan om terug te komen.
    Dank jullie wel voor de heerlijke avond! Tot snel!

39. De eerste keer bij Meinesz gegeten, een 5 gangen verrassingsmenu en bijpassend wijnarrangement genomen omdat we iets feestelijks te vieren hadden. We kregen 2 visvoorgerechten en een vishoofdgerecht, daarna werd een kaas nagerecht geserveerd. We hebben hier meteen een opmerking over gemaakt naar de serveerster omdat we dit (in vergelijking tot wat we in andere goede restaurants gewend zijn) geen logische en goede opbouw vinden van een 5 gangen diner. De serveerster merkte op dat na het kaasdessert nog een zoet nagerecht zou volgen. We hebben opgemerkt dat we de opbouw typisch vonden, en nog in ieder geval een vleesgerecht hadden verwacht. Er werd op deze opmerking niet gereageerd. We hebben nog toegevoegd dat we niet terug zouden komen. Na afloop van het diner verscheen de kok/eigenaar die opmerkte dat er een personeelslid met tranen in de ogen in de keuken stond door onze opmerking en dat we dan maar "meteen hadden moeten vertrekken". We voelden ons buitengewoon onbeschoft behandeld en zijn ook meteen vertrokken. De rekening is aangepast, we hebben 2 hoofdgerechten moeten betalen en het wijnarrangement . Daar gaat het ons echter niet om. Het eten was op zich prima hetzij niet volgens onze verwachtingen, de bejegening was echter buitengewoon onbeschoft! Wij komen hier nooit meer terug!!

40. Dit restaurant hebben wij vanaf de opening diverse malen bezocht en onze gedachte 'als ze deze kwaliteit maar kunnen blijven aanhouden' is helaas niet waargeworden. Ons enthousiasme is dermate gedaald dat wij dit restaurant voortaan links laten liggen. De drank is werkelijk prima. De smaak van het eten daarentegen (bijvoorbeeld vleeshoofdgerecht de Bavette) wordt door overmatig gebruik van zout volledig teniet gedaan en na dit bij het personeel opgemerkt te hebben helaas niet gecorrigeerd. De porties van de gerechten en de daarbij geserveerde groenten worden steeds kleiner. De sfeer is prima als het restaurant volgeboekt zit, maar zodra het een rustige dag is voel je je als gast verloren, vergeten en naar buiten gekeken als het aan de late kant wordt. De zeer dominante en overaanwezige houding van de vrouwelijke manager is hoogstens ongepast. Jammer, Meinesz!

41. Erg goed eten!! Het verrassingsmenu is een echte aanrader! Heerlijke vis gerechten en eigenlijk is er voor iedereen wat! Al meerdere malen wezen eten en gaan zeker terug! Sfeer top tent top eten top mensen top meinesz top

42. Al meerdere malen hebben we bij Eetlokaal Meinesz gegeten. Het is het enige restaurant waar we telkens terug blijven komen. Iedere keer worden we weer verrast met de heerlijke menu's en niet te vergeten de hapjes die we tussen de gang door krijgen van het huis! Reserveren is wel een aanrader, we zijn duidelijk niet de enigen die er graag culinair verwend worden!
    Nu er ook een grote parkeerplaats beschikbaar is gekomen voor de gasten, zien wij absoluut geen reden meer voor mensen om er niet naartoe te gaan.
    Ga zo door

43. Ik ben Zaterdag 3 September met 4 personen voor het eerst in Eetlokaal MeinesZ wezen eten. We zaten in de binnentuin, echt gezellig. De ontvangst was allervriendelijkst. De drankjes die we bestelden (tawny port en gekoelde witte port) kwamen zonder probleem, lukt niet overal in Breda. Het eten echt culinair, borden mooi opgemaakt, een plaatje. Bediening super, kregen van alle gerechten uitleg. Dit Eetlokaal is een aanwinst voor Breda en omstreken. Als verrassing was er een amuse voor en na het diner. Ik ga beslist met mijn familie en vrienden regelmatig terugkomen .
    Jacques van den Buijs.

44. Ik ben een groot liefhebber van culinaire hoogstandjes en er kunnen maar weinig restaurants tippen aan deze. De bediening was heel goed, de presentatie van de gerechten was prachtig, als je vraagt om uitleg weet het personeel je ook een duidelijk en goede uitleg te geven inclusief waar de producten vandaag komen, het eten was vol van smaak en subtiel uitgebalanceerd. Vooral de smaken die samen zijn gebracht passen bij elkaar en je ziet/proeft/ruikt aan het eten dat het VERS is.

Chapeau voor deze ondernemen en de mensen die geen goede ervaring hebben gehad daag ik uit om ze deze fout te laten herstellen.

45. Nu enkele keren bij Meinesz gegeten: een absolute aanwinst voor Ulvenhout! Lekker eten, vriendelijke en vlotte bediening, gezellig druk, en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

46. Afgelopen week met oud horeca collega's gegeten bij Eetlokaal Meinesz. Door de verhalen hadden we al hoge verwachtingen, gelukkig zijn deze meer dan waar gemaakt! De binnentuin is een zeer sfeervolle plek om rustig te kunnen dineren. Alle gerechten worden met verse, lokale producten bereid maar dit zie je niet terug op de rekening. In mijn ogen dus een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een tip: probeer vooral een verrassingsmenu!

Ik zal zeker vaker gaan eten bij dit restaurant, een echte aanwinst voor Breda!

47. We hebben zaterdag 25 juni 2011 gegeten met een groot gezelschap. Menu van 30 euro. We kregen vooraf een amuse erg lekker. Voorgerecht een carpacio, hoofdgerecht vis op een bedje van risotto rijst en zeekraal (die was lekker knapperig)Toetje plankje kaas en dat was precies genoeg. Ik vond het eten heel lekker. De bediening erg goed en vriendelijk. Ik ga dinsdag 12 juli er weer eten met mijn kinderen. Je moet daar gegeten hebben. Prijskwaliteit uitstekend.

48. Tijdje terug gegeten samen met mijn vriendin. Het was er niet zo druk dat was jammer. Maar het eten was het echt heerlijk. We hadden het 3-gangen verrassingsmenu. Beide een asperge salade vooraf. Hoofdgerecht voor haar een grote smakelijke steak en voor mij een visje welke weet ik niet meer, maar was ook erg lekker. Toetje was ook lekker en na afloop nog genoten van een dessertwijntje. Al met al een zeer goede ervaring, we komen hier zeker terug.

49. Evenals de vorige recensent geen bijzondere ervaring. Ook dit restaurant meerdere malen bezocht om toch een zo'n objectief mogelijke indruk te krijgen. Hebben het organisatorisch niet voor elkaar. De keuken is onderbemand, timing is chaos, kwaliteit is matig. Fijn dat alles uit de streek komt maar behandel het dan ook met respect en laat het ons proeven. Veel verbeterpunten, ga hier iets mee doen!

5,7
  50. Wat een verschrikkelijke tent! We werden ten eerste in een hoekje gepropt, terwijl het niet druk was en er nog genoeg betere plaatsen waren. Toen we eindelijk ons drankje hadden na 20 minuten hebben we nog meermaals aangegeven dat we wilden bestellen. "wij hebben het druk"... er zaten 4 tafels?! Na drie kwartier binnen gezeten te hebben en nog steeds niet geholpen te zijn, zijn we maar vertrokken. Het drankje hoefden we gelukkig niet af te rekenen...Het zag er wel gezellig uit, dat wel.

1,6
  51. Vanavond bij dit voor ons onbekende restaurant gegeten en het was verrassend goed. We zijn voor het 4-gangen verrassingsmenu gegaan en we hebben enorm lekker gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk en gastvrij.

Kortom: een echte aanrader!

52. Birgit en Vincent

Eetlokaal Meinesz 15-01-2011

Brabants gezellig en ongedwongen. Leuke menukaart (Cannelloni met ossenstaart was verrukkelijk!) met dagverse producten op regionale basis. Gevarieerde, betaalbare wijnkaart.

Smaakt naar meer. Aanwinst en om vaak terug te komen!

53. Door Hans,

Gisterenavond 29-01-2011 voor de eerste keer uw"Eetlokaal" bezocht en ik kan alleen maar zeggen, geweldig!

De kaart, de producten, de smaakcombinatie's, het is allemaal fantastisch.

Een super aanwinst voor Breda en verre omstreken.

Familie Meinesz en brigade, ga vooral zo door en een gast die op culinair gebied in de watten gelegd wil worden, kan niet meer om jullie heen.

Proficiat!

54. Top gegeten. Compacte kaart met heerlijke verse gerechten. Goede nette bedieining. Helaas op de avond dat wij er waren een wat ouder publiek. Echte aanrader als je betaalbaar goed wil eten.

Succes met jullie zaak!

55. Helemaal top! Prijs/kwaliteit op top niveau, wij hebben een nieuwe vaste zaak erbij, een combinatie van heerlijke gerechten, goede service en leuke locatie.

56. Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten en het was de moeite waard! Er zit een nieuwe eigenaar in en ze waren net 4 dagen open en nu al helemaal volgeboekt. Wij gaan hier zeker nog een keer eten! Was onwijs lekker en goed! Zeker een dikke tien waard!