Los Hermanos in Breda

Traditioneel en sfeervol

Restaurant Los Hermanos is een traditioneel en sfeervol Spaans –Mediterraans Restaurant gevestigd in hartje Breda.

Wij serveren overheerlijke kleine gerechten uit landen rondom de Middellandse Zee. Geniet van ruim 80 Spaanse, Griekse als Italiaanse gerechten en nog veel meer!

1427201277 80
1470208453 60
1471928740 56

1. Sietje Senna

Met grote groep naar Los Hermanos geweest. Leuke sfeer en fijne bediening. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Fijn allerlei gerechtjes kunnen proberen en de toetjes waren top.

2. Robbert

Voor de tweede keer hier. Beide keren top kwaliteit. Eerste keer diner, tweede keer lunch. Speciale dieet wensen worden prima verwerkt.

Wij komen hier zeker terug.

3. Super lekkere eten, vriendelijke serveerster. Leuke sfeer !

4. Verrassend leuk restaurant op een rustige dinsdagavond. We kwamen eigenlijk alleen voor een drankje, maar bleven er ook eten toen we zagen wat er werd geserveerd. Het personeel is vriendelijk, enthousiast en wil de gasten overduidelijk een aangenaam verblijf bezorgen. Daarbij is het eten van hoge kwaliteit. Er wordt veel aandacht aan besteed en is heerlijk. Mochten we ooit weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten.

5. Wij hebben een heerlijke tapas lunch gehad. Er was een brede keus van zowel broodjes, crêpes, tapas en nagerechtjes. Per ronde duurde het rond de 20 minuten, maar dat was het dan ook echt wel waard. Je proefde dat alles met liefde en vers was bereid. Wij komen snel weer!

6. Helaas spijt van deze boeking. Wij hadden via Groupon een tapas lunch. Ze zouden het woord "tapas" niet mogen gebruiken, wat Spaanse hapjes betekent, niets deed denken aan iets Spaans (ikzelf ben Spaans), alles leek zo goedkoop mogelijk klaargemaakt te zijn zonder enige smaak, praktisch overal zat knoflooksaus overheen en praktisch alles met sla opgevuld. Crêpes en couscous zijn geen tapas, Tortilla een stukje van 5 bij 4 cm met saus erover bah echt niet Spaans ook geen vlees om te bestellen, heel apart.

Voor ons was het smakeloos, niets deed dus denken aan Spaanse hapjes. Geen vlees te bekennen buiten kipsaté wat gekookt leek met flauwe pindasaus.

Bediening was prima erg sympathiek. Drinken was belachelijk duur vanaf 2.85 voor een biertje of ice thea.

Jammer om dit te moeten vermelden maar we waren al een keer eerder geweest voor een diner en toen was het al niet goed maar dachten nu dat het mee zou vallen maar helaas.
    Ook lang wachten op hapjes terwijl er maar samen met ons maar 10 mensen te bedienen zijn.

Nogmaals leuke locatie en prettige sfeer en goed personeel maar eten niet goed bevallen, de naam "tapas" niet waardig.

7. Onwijs aardige bediening, maar... veel te lange wachttijden (te weinig personeel)!! Na 40 minuten krijg je je eerste gang (deels) en inmiddels al 20 minuten aan het wachten op de 2e ronde.

Er lijkt een tafel met medewerkers te zitten die zo af en toe aan de bar komen staan om de 2 medewerkers die hard aan het werk zijn lastig te vallen.

Prijs is niet in verhouding, want met deze wachttijden kun je niet spreken van 'all you can eat'.

Verder kitscherige inrichting, slechte akoestiek en ik mis een drankkaart.

8. Afgelopen zaterdag (28 januari) hier geweest.
    Het begon er al mee dat ze geen drankenkaart hebben, en achteraf zie je dat ook meteen aan de rekening (wijn a €4,50 bier a €3,50)
    Bij een tapas concept verwacht ik toch dat je Corona kunt krijgen, niet dus, maar die zou dan rond de €7 zijn geweest.
    De tapas zelf zijn gevarieerd maar karig en van geen goede kwaliteit (mijn chef special was verbrand) je mag per ronde 2 tapas en 1 bijgerecht pp bestellen, dat is dus 3 happen per ronde.
    Houdt er wel rekening mee dat er ongeveer steeds 30 minuten tussen elke ronde zit.
    Wij hadden onbeperkt tapas eten maar gingen nog net niet met honger naar huis, aangezien de keuken om 22:00 uur sluit.
    De koude keuken sluit om 22:30 maar dat maakt weinig uit, want mijn citroenijs was ondertussen citroensap toen ik het geserveerd kreeg.

Wel moet ik zeggen dat de bediening erg vriendelijk was, en het is een knus restaurant met leuke muziek.

9. Gisteren een erg leuke avond gehad met collega's. Bediening was super, en het eten erg lekker. Er is een grote keuze uit gerechtjes en de sfeer was goed.

Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Vele gerechten waren smaakloos. Duurde tevens lang voordat gerechten geserveerd werden. Nooit meer.

11. Teleurstellend. Voor de tweede keer en ook de laatste keer! Eten onder de maat, lijkt meer kant en klaar en opgewarmd goedje..

12. Op dinsdag 26 juli telefonisch gereserveerd voor woensdag 27 juli.
    Reservering normaal zonder problemen aangenomen.
    Woensdag aangekomen, blijkt de tent dicht te zijn.
    Behoorlijke domper.

13. Top bediening, niets was hun teveel.
    Heerlijk gegeten en snel op tafel.
    Gezellig restaurant, komen zeker nog eens terug.
    Bezocht met vrienden op 26-6.

14. Nicole Vos

Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest en echt het was weer geweldig. Het eten was lekker en voor de bediening ga ik hier nog een keer naar terug, zo vriendelijk en behulpzaam echt ongekend. Vandaag met een groep van 8 mensen geweest en het restaurant zat vol en toch nog het eten vlot geserveerd. Wij zijn vol lof van Los Hermanos

15. Gezellig restaurant met heel veel keus op de kaart. Van alle wereldkeukens staat wel iets op de kaart. Gisteren op zaterdagavond was het restaurant helemaal vol en de 3 dames van de bediening liepen af en aan met dienbladen en ondanks die drukte bleven ze vriendelijk en behulpzaam als je iets wilde vragen.

Wij waren met zijn tweeën en hebben genoten en helemaal geen superlange wachtrijen voor de bestelling of drinken ervaren. Ik vind het zelf wel prettig als je voor de 6e keer besteld dat het niet binnen 5 minuten geserveerd wordt. Alles wordt vers bereid en het ene gerecht is lekkerder als het andere maar ja dat is je eigen smaak.

Naast ons zat ook een grote groep van 15 personen en daar werden ook schalen met vanalles geserveerd om iedereen tegelijk te laten eten maar als ze iets miste of bij wilde bestellen was alles mogelijk. Niets was onmogelijk!

16. Beste eigenaar,

Ik probeer het nogmaals. Jammer dat u nog geen gelegenheid heeft gehad om mijn klacht in behandeling te nemen of de moeite genomen hebt erop te antwoorden. De avond was ter gelegenheid van mijn verjaardag door de kinderen georganiseerd en dan is het dubbel zuur dat het zo verloopt. Wij hadden geen kortingsbonnen of zoiets en hebben dus het volle pond betaald. Tijdens ons verblijf in uw restaurant is er niemand van het personeel geweest die de moeite heeft genomen om de doorlooptijd te bespreken of te reageren op de reacties van de verschillende gasten hieromtrent.

17. Afgelopen zondag hier met vrienden gegeten, en begrijp niet waar de slechte verhalen vandaan komen? Vriendelijke bediening, niet lang hoeven wachten op het drinken en de nieuwe briefjes met de gerechtjes kwamen na 10 a 15 minuten al op tafel. De gerechtjes waren vers en smaakvol. We hadden een bon via Groupon en kan dit zeker aanraden.

18. Het eten was karig en slecht. Als voorbeeld: "toast met brie, walnoten en honing" is een Melba-toastje met brie en kruimeltjes (walnoot?). Op de kaart geven ze leuke beschrijvingen, maar de uitvoering is zo goedkoop mogelijk gehouden.
    De bediening was aardig en de aankleding leuk, maar verder niet voor herhaling vatbaar.

19. Na ons bezoek van gisterenavond voel ik me genoodzaakt om een recensie achter te laten. Na ruim 2,5u hebben we twee rondes "gekregen" en waren we al ruim 1u aan het wachten op de 3e ronde. Een enkele tafel werd wel snel geholpen maar het grooste deel van de tafels niet. Iedereen hoorde je klagen en uiteindelijk zijn wij als 3e tafel opgestapt. (Zonder te betalen voor het eten). Als ik naar andere recensies kijk op Internet is dit niet nieuw voor ze. Overigens was het eten dat we op hebben lauw of koud. Bediening deed overigens wel hard zijn/haar best.

20. Verschrikkelijke tent. Heel lang wachten op de gerechten. Alle gerechten zijn eenhapsgerechten. Cola zonder prik. Personeel niet aardig. Rare gasten. Nooit meer!

21. Kwaliteit van het eten is zeer matig. Veel uit een pakje is mijn idee. Zalm meerdere keren rauw, lamskoteltjes smaakte zeer verkoold. Asperges uit een pot. Beenham waar geur nog smaak aan zat. Obers waren vriendelijk, maar eten is zeeer ondermaats. Koken op amateur niveau is mijn oordeel..

22. walther van gils

Bezocht op 19 september 2015: een idee voor achterop de menukaart: een leuke sudoku of puzzels. Dit om de tijd tussen de bestelling en het daadwerkelijk krijgen van het bestelde eten, leuk door te brengen. Klachten over de lange wachttijd werden niet serieus genomen. Sterker nog: nadat we voor de derde keer vroegen waar onze bestelling bleef, bleek ons briefje "kwijt te zijn" . De organisatie van dit restaurant leek ons niet in orde. Uit de reactie van een van de leden van het bedienend personeel, leek deze conclusie juist. De een wist niet wat de ander deed. Kortom dit was eens, maar niet weer. Jammer want met het concept is niets mis.

2,1
  23. Zaterdag hebben mijn man en ik hier heerlijk gegeten. Helemaal niet lang hoeven wachten op het eten en alles smaakte even lekker. Het personeel was bijzonder vriendelijk en kwamen regelmatig vragen of we nog iets wilden drinken en of het eten gesmaakt had. Geweldig! We hebben een hele fijne avond uit gehad.

24. Hier op zaterdag gegeten met 4 personen. Vol restaurant in begin ging nog alleen heel kleine porties. Na 1 uur zat heel het restaurant alleen nog maar te drinken. Bij navraag geen uitleg. We hebben er 4 uur gezeten en zijn met honger weggegaan. Bij afrekenen konden we volgende keer drankje gratis krijgen. Hoe durf je zou ik zeggen, al krijg ik alles gratis kom ik hier echt nooit meer.

25. Mijn vriend en ik zijn gisteren uit eten geweest bij Los Hermanos en we vonden het heerlijk. In sommige recensies lazen we dat er een lange tijd zat tussen de bestelling en het eten. Dit was bij ons absoluut niet het geval. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk. Ze vroegen na iedere ronde of het gesmaakt had (maar niet op een "storende"manier). Wij komen hier vast en zeker terug!

27. Heerlijk gegeten.. leuke gezellige tent.. zeker voor herhaling vatbaar!! Aanrader!!

28. Top eten met een hele goede sfeer. Aardige bediening.

29. Wij eten hier regelmatig en het is altijd gezellig. Voor dat je het weet is de avond voorbij en ga je weg met een volle buik.

Kortom goede service, lekker eten en een leuk restaurant.

30. Afgelopen zondag voor de tweede keer gegeten bij Los Hermanos. En net als de eerste keer een paar weken daarvoor was het weer een feestje. Een ongedwongen, informele sfeer met zeer vriendelijke bediening. Onbeperkt genieten van echt vers gemaakte tapas, in tegenstelling tot sommige ketens waar je nagenoeg alleen gefrituurde prefab gerechtjes krijgt voorgeschoteld. Bovendien zijn de gerechtjes echt klein zodat zelfs een kleine eter als ik veel verschillende smaken kan proeven. Ook de nagerechtjes zijn van dit formaat, zodat ook bij deze gang verschillende smaken geprobeerd kunnen worden. Breda kent inmiddels veel zaken met een tapaskaart, maar deze springt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit. Wij komen zeker nog vaak terug!

31. Ben hier met 4 personen uit eten geweest. Zowel het eten als de bediening is prima. Is echt een aanrader. Ga zelf ook nog terug als ik weer uit eten ga.