Op dit adres zit nu: Very Italian Pizza

• All-inclusive

1. Ik snap niet waarom hun de telefoon niet op nemen op de site staat ' je kan natuurlijk bellen voor een reservering' dan is het wel zo fijn als iemand de telefoon opneemt.

2. Een mooi restaurant met een aantal privé vertrekken voor grote groepen (wat de rust ten goede komt). De sushi, het vlees, de nagerechten, kortom alles is verrukkelijk en van goede kwaliteit! Tip: sashimi tonijn.
    Ik kom hier al sinds de opening en blijf hier met plezier terugkomen.

3. Maartje

Wat een goede ervaring! Warm welkom want we waren met 1 jarige. Goed eten, lekker gedronken en wat leuk zo'n gevarieerde kaart! Top dat er specials zijn die variëren. We hadden ook de oesters en coquille.

Bediening jong en allemaal even vriendelijk en correct, pluspunt is dat ze alle gerechtjes benoemden bij het serveren.

Wij gaan regelmatig sushi eten en Hot Lavo zal zeker in het favorietenlijstje komen! 2 kleine puntjes die wat beter kunnen, eendenborst te ver door waardoor die naar lever smaakte en de coquilles waren kapot gekookt in de saus, jammer van zulke mooie ingrediënten. De rest, kon niet beter!

4. Wilma van den Akker

Restaurant is erg mooi en nieuw. De verbouwing misstaat zeker niet. Hier met mijn man gaan eten omdat wij zelf erg fan zijn van het all-you-can-eat concept. Helaas was deze ervaring zeer treurig.

Persoonlijk vond ik de meeste gerechten niet te eten. De eendenborst was zout, de carpaccio mag je geen carpaccio noemen, meer een goedkoop stukje rest vlees. Het enige wat we echt te eten vonden waren de toetjes, dus daar hebben we er aardig wat van op. Voor het eten zou ik hier absoluut niet heengaan want dat wordt een deprimerende ervaring. Al moet ik toegeven dat het beetje sushi wat we hadden besteld wel van top kwaliteit was! Wat me ook erg tegenviel waren de prijs van de drankjes (erg hoog!)

Komt erop neer: gerechten niet te eten, te zout, te vet bah. Bediening wel vriendelijk, vooral veel jongen meiden en Aziaten. Geen aanrader!