Kottier in Breda

do lunch vanaf 09:00 diner tot 20:00
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 20:00
za lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00
zo lunch vanaf 09:00 diner tot 17:00

1. Ik heb hier een situatie meegemaakt die ik vooral wil delen met de leiding van Kottier. Laatst heb ik met een aantal collega's een broodje gegeten bij jullie. We wilden bij de Jumbo gaan eten, wat we normaal doen, maar ach waarom proberen we dit niet een keer uit. Voor mij en mijn collega's is dit de enige en laatste keer geweest. De broodjes zagen er heerlijk uit en zo smaakten ze ook, maar de service?
    Duidelijk dat het meisje dat ons bediende zeer weinig ervaring had in de bediening, dat is oké, maar ze was niet netjes. We voelden ons totaal niet gast. Wij zijn allen netjes gebleven, maar toen we weggingen, zeiden we tegen elkaar dat we hier nooit meer terug zouden komen.

Tegen de leiding wil ik zeggen: zorg er alstublieft voor dat uw medewerkers vriendelijk en discreet blijven naar hun gasten toe.

De volgende keer gaan we naar de Jumbo aan de overzijde, daar weten ze nog wat klantvriendelijkheid is.