Op dit adres zit nu: Soju Bar

1632004627 72
1693196894 71
1701938647 71

1. Fam de Graaf

Het was al even geleden dat we hier waren, maar zowel de sfeer, de bediening en t eten waren onveranderd. Vriendelijk, ongedwongen, héél betaalbaar en niet onbelangrijk, pizza's zoals ze horen te zijn. Super lekker. Blijft favoriet!!

2. Familie van Egmond

Lekker eten voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en goede service

3. Super service gehad nadat ik een klacht in had gediend over de bezorgde pizza. Belden meteen terug en hebben meteen naar een oplossing gezocht. Super!

4. Goede ontvangst, tafeltje vrij door reservatie. Verder goede bediening en lekker eten.
    1Ste keer daargeweest; we gaan zekker nog terug. Ook al is het niet in de buurt van mij.

5. Al een aantal keer ben ik bij Il Padrino gaan eten wat goed is bevallen, tot vanavond. Op de pizza’s die mijn vriendin en ik hadden, lagen ontzettend weinig ingrediënten. Op 1 pizza hadden we extra ui besteld, echter lagen er 3 kleine stukjes op. Verder was er meer saus te zien dan ingrediënten. Toen wij daar een opmerking over maakte, verbaasde ik mij over de reactie die ik kreeg. Het meisje uit de bediening reageerde erg arrogant en gaf als reactie dat ze het jammer vindt omdat ze altijd graag een persoonlijke band wil met haar ‘cliënten’. We voelden ons hier door niet serieus genomen. Hier kwam niks van service of enige klantvriendelijkheid aan te pas. Toen wij onze volgende gang kregen, werden we niet aangekeken en zei ze niks. Ook is er heel de avond niemand geweest om te vragen of alles naar wens was of om nieuwe drankjes op te nemen.

6. Ruud &Lian in 't Veld

Heerlijk gegeten en zeer beleefd en vriendelijk geholpen. Echt super top!

7. C. Bijderwieden

Heerlijk wederom gegeten!! Aanrader walnoot toetje! Zo heet het niet, maar ze weten vast wel,wat je bedoelt als je het vraagt!

8. Gisteren met een grote groep hier gegeten. In de pizza van een collega zat een stuk plastic. De ober ging ermee naar de keuken maar gebeurde verder niks mee. Bij het afrekenen moesten we er nogmaals op attenderen en toen werd de pizza ook afgeboekt. Verder valt alles in dit restaurant in de categorie "wel okee".

9. Aantal keer hier gegeten. Prijs/kwaliteit gezien bijna perfect! Vriendelijk personeel en je kunt er gewoon erg lekker italiaans eten.

10. Toon 699 punten

Raar, de een vindt het niks en de ander roept honderd uit. Nou hadden we misschien geluk dat al het personeel vandaag vrolijk was. Het was maandag dus niet super druk en kregen onze pizza Calzone op tijd. Hij smaakte nog lekker ook. Dus daar is niets mis mee.

11. Bij het bestellen van het voorgerecht werd geadviseerd om 1 voorgerecht te delen zodat we de rest van het menu ook nog op konden eten. Top, waar vind je dat nog?
    Eerlijkheid duurt het langst, is ook mijn motto in mijn eigen bedrijf.

12. Wij komen altijd bij de d' Atillio op de grote markt, we dachten eens wat anders proberen. Dit restaurant heeft totaal niets met Italië te maken, de smaak is er ver te zoeken. Ik kreeg een Calzone, ik heb nog nooit zo'n vieze smaak gehad bij een Calzone. Gehakt was Mexicaans gekruid stond er op de kaart, geen tomatensaus en de smaken combineerden totaal niet, mijn dochters hadden een pizza waar de bodem slap van was. Ander dochter had lasagne met veel te veel kaas en veel te weinig lasagne en weinig tomaat smaak. Bediening was verder wel goed. Wij moesten wel wachten omdat het vol was, begrijpelijk, toen ik in de keuken keek zag ik geen Italiaanse koks en een vrij jong ogende kok. Kortom was erg slecht een zware domper.

Volgende keer niet meer hier. Jammer, sfeer was er wel goed.

3,6
  13. Daar wij 6 oktober met 6 personen om 19.00 gereserveerd hadden viel het erg tegen en waarom?? Om 19.45 werd er gezegd "over 5 minuten zijn de pizza's klaar", want ze waren aangebrand en ja hoor: om 20.00 uur kregen wij het eten. 1 uur later.

We hadden 2 kinderen bij die erge honger kregen en wij ook uiteraard. Helemaal niet een mandje met brood of als compensatie iets na, een ijsje voor de jarige job misschien, helemaal niets. Dit viel ons erg tegen, vinden wij niet klantvriendelijk. Waar is de service gebleven??

1,2
  14. Wij zijn met een groep van 7 dames komen eten ivm vrijgezellenfeest. We hadden het groeps menu van 15 euro per persoon. Jeetje wat hebben wij lekker gegeten!!! ik heb nog nooit een recensie geschreven maar deze prijs/kwaliteit verhouding was echt top! We kregen zelfs een pizza die niet op de kaart stond voor die prijs. Enige minpunt was de serveerster die niet al te vrolijk was. Maar verder was het top & komen we zeker nog een keer eten!

15. Woensdag 27 mei: met vriendinnen wat gegeten bij Il Padrino. Zonder te reserveren hadden ze toch een leuk tafeltje voor ons. Het personeel dat ons heeft bediend was erg vriendelijk! Ik vind het leuk dat je vanuit je tafeltje de keuken in kan kijken. Zo kan je zien dat je pizza's worden gemaakt en in de oven gedaan worden.

Eten kwam snel en was erg lekker! Natuurlijk is het geen sterrenmaal, maar de prijzen zijn zo laag. Het is gezellig, goedkoop en je ziet letterlijk hoe je eten wordt gemaakt! Ik kom hier zeker vaker terug.

16. Op vrijdagavond 3 april gegeten met ons gezin bij Il Padrino. De reden was dat ze hier glutenvrij serveren voor mijzelf en voor mijn twee dochters 7&5 jaar. Een half uur vooraf gebeld voor reservering en vermeldt dat er drie personen glutenvrij waren. Afhandeling was goed en correct. Bediening wist niet wat gluten waren. Zo kreeg ik pijnboompitten naast mijn carpaccio 'dan kon ik zelf zien of er gluten op zitten?!'. Bijzonder (gluten zijn eiwitten).

Het leuke was dat mij dochters zelf hun pizza's mochten beleggen in de keuken. De koks brachten dit leuk en hadden oog voor glutenvrij. Schoon materiaal en geen producten die mogelijk in aanraking zijn geweest met normale pizzabodems. Pizza was goed en lekker. Zelfs beter dan thuis :-) Geslaagde avond en de kok kreeg twee mooie tekeningen van mijn dochters.

17. Afgelopen dinsdag (17 maart) waren ik en een paar vrienden St. Patricksday aan het vieren, nu wilden we tussendoor een hapje eten bij Il Padrino (vorig jaar hadden we dit ook gedaan dit is ons erg bevallen).

Maar dit jaar werd ons de toegang geweigerd, er werd verteld dat het restaurant vol zat. Maar zoals u kan begrijpen zat het restaurant niet vol. Nou hadden we natuurlijk een hoed op, vanwege dit feest maar we werden meteen al bestempeld als dronken en luidruchtig, terwijl we integendeel juist heel vriendelijk vroegen of er een tafel beschikbaar was. We voelden ons gediscrimineerd, waarna we het restaurant netjes verlieten.

Kortom schandalig!

18. Voor een lage prijs heerlijk eten! Carbonara is een aanrader.

19. Valt enorm tegen. Goed van de glutenvrije optie, maar dan duurt het allemaal veel te lang. Glutenvrij krijg je 2 kleine in plaats van 1 grote. Maar de 2e komt een half uur na de eerste. We moesten erg lang wachten, de espresso was al lang op voordat de rest van de desserts kwam. 1 glas witte wijn besteld, daarna nog 1. Dat was een andere, en € 2,50 per glas duurder. Zonder reden.
    Ik kom er niet meer terug. Glutenvrij heeft ons doen besluiten ernaartoe te gaan, maar dan kunnen we ergens veel beter terecht. Jammer.

20. Zelf kom ik al een aantal jaar 4 á 5 keer per jaar eten bij Il Padrino.

Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding goed. Je betaalt niet te veel voor lekker eten. Het is er altijd heel druk wat niet altijd prettig is (maar dat ligt er aan waar je in het restaurant zit en of er grotere groepen naast je zijn) maar over het algemeen is de sfeer heel gezellig en knus.

Toch ben ik er laatst geweest en toen had ik ook een mindere ervaring, maar dit is wel de eerste keer in al die tijd dat ik er al kom. Het personeel leek gehaast, bestelling werd snel opgenomen en vragen over bestellingen werden snel en kort beantwoord, ik werd een beetje afgewimpeld. Daarnaast hebben we maar één keer drinken aangeboden gekregen en zagen ze niet dat wij onze hand regelmatig opstaken. Deze dag heb ik dan ook geen toetje meer genomen. Overigens viel het mij op dat de (ik denk baas) er niet rond liep deze dag, verder zie ik hem namelijk altijd. Misschien dat het hierdoor rommelig was. Al is dit natuurlijk geen excuus.

Verder ben ik over ieder ander bezoek altijd tevreden geweest. Mijn favoriete voorgerecht is de pomodorisoep. Een tomatensoep die wat pikanter is en die ik tot nu toe nog nergens anders ben tegen gekomen.
    Daarnaast eet ik graag pizza of pasta. Allebei simpel, goedkoop, maar erg lekker.

Ondanks mijn laatste en eenmalige mindere ervaring, kom ik toch snel terug!!

21. Erg goed eten voor mensen met een glutenallergie! Bij bestelling van een glutenvrije pizza krijg je twee omdat ze wat kleiner zijn.

22. Bij binnenkomst chaos, bediening vond zichzelf erg grappig en bijdehand waardoor er een vreemde vervelende situatie ontstond als klant zijnde. Ronduit asociaal en respectloos voor de klant, pizza afgehaald en mee naar huis genomen en bij thuiskomst was het een natte zeem en helemaal verlept. Begon nog te twijfelen of dit expres was!?? Laatste keer dat ik hier kom, zal het niemand aanraden iig.

Helaas!

1,5
  23. Edwin brand

We gingen een hapje gaan eten hier. Toen we binnenkwamen werden we al niet ontvangen en moesten we zelf naar de bar lopen, waar iemand (de hele avond) aan het praten was met de barman. Toen moesten we erg lang wachten op een drankje.
    Vervolgens bestelden we ons eten. Het voorgerecht was zwak en hoofdgerecht vies. Al met al zou ik hier nooit meer eten!

2,7
  24. Goedkoop, lekker en veel eten! Dit is een ideale plek voor een arme student zoals ik. Echter, meerdere studenten denken er zo over want de zaak zit altijd aardig vol. Snelle service, maar soms te snel waardoor ik het gevoeld krijg dat ik opgejaagd word.

25. Het was vrij druk maar, het personeel stond bij de bar te praten toen wij binnen kwamen. Er komt ook niemand naar je toe als je binnen komt je moet zelf tussen de tafels door naar de bar. In plaats van de bestelde karaf wijn kwamen er twee glazen wijn. Het voorgerecht was matig en het hoofdgerecht was koud, dat is vervangen door twee nieuwe gerechten. Het toetje matig, er zaten kristallen in het ijs, er zat geen smaak aan. Het was wit en koud. Ik zal het dan ook niet aanbevelen. Wij komen hier niet terug. Lenie

2,1
  26. Ron Tuijtel

27. Naar aanleiding van deze site ben ik met mijn gezin gaan eten bij Il Padrino. Het restaurant zat vol. We konden elkaar amper horen. Helaas was het teleurstellend zowel qua eten als qua service. Het duurde vrij lang voordat we konden bestellen en het duurde erg lang voordat we ons eten kregen. Voorgerecht was matig. Pizza's van de kinderen (een uur na binnenkomst op tafel) waren redelijk. Wij hadden lasagna welke ver onder de maat was en weinig met lasagna te maken had. Hele brokken broccoli en wortel als vulling. Dat hoort niet thuis in een lasagna. Daarnaast moesten we zelfs op de drankjes lang wachten. Het heeft weinig met Italie te maken. Jammer. Ik begrijp niet dat dit restaurant zo goed scoort.

28. Eenvoudig restaurant met heerlijke pizza's en pasta's voor zeer lage prijzen.

29. Wij komen hier al jaren en eten altijd superlekker.
    Met onze kinderen, met onze moeder, het is altijd gezellig en vooral niet duur!!
    We blijven terug komen, want het is supergoed en supergezellig!!

30. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Van buiten ziet het restaurant er wat ongezellig uit, maar van binnen is het leuk aangekleed en gezellig. Zeer behulpzaam personeel. Soms is de bediening wat langzaam, maar dat komt dan omdat het er altijd vol zit/druk is. Wij zijn er al meerder keren heengegaan en zullen dat ook nog vaak doen! Een echte aanrader met goede prijs-kwaliteit verhouding!

31. Vanavond heerlijk een hapje gegeten!! We komen zeker terug! Eerlijke prijs en heerlijk eten!

32. Prijs kwaliteit scoren ze heel goed op. We kunnen ook niets anders zeggen dan dat ze daar wellicht boven aan onze lijst scoren.

Maar een goede prijs kwaliteit verhouding wil niet zeggen dat we alles accepteren, zeker niet.

Maar de bediening is vlot en netjes en het eten is goed en vers.

Wat je hier kan verwachten is een goed verzorgd restaurant met vriendelijk personeel . Hierbij gecombineerd met een lekker portie eten.

Ik kan het jullie aanbevelen .

33. JA 120 punten

Ik ben hier pasgeleden met mijn vriendin gaan eten. Het eten was echt heerlijk en mooi opgediend voor een goed betaalbare prijs (wij zijn student). We hadden beide een trio van vlees en deze waren lekker mals gebakken. Normaal ben ik niet zo van de kipfilet, maar deze was heerlijk mals gebakken. Ook de tiramisu was er erg lekker. We moesten wel iets langer wachten op het hoofdgerecht, maar omdat ze zo druk aan het praten waren, was dat niet erg.
    Als ons glas leeg was, werd er gevraagd of we nog wat wilde drinken. Je was dus niet aan het wachten tot ze kwamen en ze kwamen ook niet om de haverklap bij je tafel staan. Een goede middenweg dus.
    De sfeer in het restaurant is erg gezellig. Een leuk punt ter verbetering is om misschien ook echte Italiaanse muziek te draaien in plaats van de standaard radio. Dat bevordert de Italiaanse sfeer nog meer.
    Wij gaan hier zeker nog eens eten en dan gaan we eens een pasta uitproberen.

34. Ron Tuijtel

Heerlijk gegeten, vriendelijk en snelle bediening. Goede kwaliteit en voor een uitermate betaalbare prijs. Echt een aanrader!

35. Leo Gerritse

Donderdag gereserveerd; is telefonisch mogelijk v.a. 15:00 uur. Om 15:15 uur stond ik voor de deur te bellen; meteen werd de deur voor me opengedaan. Reservering was voor de zaterdag erop. Ik wilde mijn vriendin ten huwelijk vragen en daarop werd meteen de persoon erbij gehaald die die zaterdag aanwezig zou zijn. Er werd werkelijk goed meegedacht om de avond zo perfect mogelijk te plannen. Ik had een aanzoekskado bij me wat ik dan zou willen overhandigen (als ze 'ja' zou zeggen natuurlijk). Dit was alleen te groot om ongemerkt mee te nemen. Ze boden aan om dit kado voor mij in de kluis te bewaren.
    Reservering dus gemaakt en hopen dat alles goed zou komen.
    Ik weet het; was misschien niet echt heel slim om mijn kado achter te laten bij een restaurant waar ik totaal niet bekend ben (het was ook niet het minste kado) maar mijn gevoel was er goed bij.
    Die zaterdag waren wij in Breda en kwamen wij 'onverwacht' langs Il Padrino en besloten om daar vanavond te gaan eten. Bij binnenkomst 'wist niemand van ons bezoek' en we werden netjes naar het (besproken) tafeltje geleid.
    Er werd geen onderscheid gemaakt tussen ons en de andere gasten (er zat zo'n 80 man schat ik; het was in ieder geval vol) en de persoon waarmee ik alles besproken had 'kende mij dus niet'.
    Alles verliep zoals besproken en i.p.v. een dessert te bestellen werd er een mooi opgemaakt ijsdessert met vuurwerk voor ons neergezet met, aan de zijde van mijn vriendin, een opgerolde brief (die had ik onverwachts die middag nog kunnen afgeven; en ook nu weer werd er speciaal voor mij opengedaan). Toen mijn vriendin de brief begon te lezen kwam de chef langs en zette de doos met mijn kado bij mij op tafel. Nadat ze de brief gelezen had ben ik opgestaan, ben door de knieën gegaan en heb haar 'de vraag' gesteld. Na haar positieve antwoord ontstak er en massaal applaus. De chef kwam ons zijn felicitaties brengen en nadat wij ons dessert op hadden vroeg ik om de rekening.
    EUR 31,95....???
    Ja, voor die prijs hebben we 2 frisdrank op, een paar wijntjes, 2 maal een hoofdgerecht, een speciaal dessert, kluis gebruikt, en het belangrijkste: Perfect geholpen!!!
    Il Pradino: Top!
    Hier gaan we zeker vaker komen.

36. Marieke 112 punten

Gisteravond wezen eten. De dag van te voren gereserveerd. Omdat ik eigenlijk alleen volkorenproducten mocht eten heb ik gevraagd of ze de pasta ook in de volkorenvariant hadden. Dit was niet het geval maar het was geen probleem, dit zou voor mij geregeld worden.
    Aangekomen vriendelijk ontvangen en een tafeltje gekregen. Nadat ik besteld had en had doorgegeven voor volkorenpasta kwam zelfs de chef nog naar me toe om te controleren of er verder echt geen dingen waren die ik niet mocht hebben en of de bestelling klopte (weinig saus en geen spekjes), helemaal top!
    we hadden ook stokbrood met kruidenboter besteld. Deze was erg lekker. Helaas komt het hoofdgerecht net iets te snel want het voorgerecht (3 sneetjes brood p.p) was nog niet eens op. Grote portie, erg lekker eten. Omdat ze zo vriendelijk waren rekening te houden met mij en speciaal volkorenpasta aan te schaffen scoren ze heel goed. Dit zouden namelijk heel veel restaurants voor hun klanten niet doen!

37. joop

38. Ralf & Patricia

Wij komen al jaren in Il Padrino (Donatello) en nog steeds bevalt het ons prima. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Als je gewoon lekker wilt eten voor niet te veel geld, dan moet je hier naartoe.

39. Afgelopen woensdag met 12 collega`s bij Il Padrino gegeten en het eten is goed en lekker.
    De bediening was ook goed ze komen op tijd vragen of er nog iets besteld moet worden.
    Sfeer is oké en het was goed druk, prijs kwalitieit is zeer goed je kunt er voor `n juiste prijs lekker eten.
    Enigste minpuntje was dat we met 13 mensen heel erg kort op elkaar zaten.
    Restaurant is echt `n aanrader als je lekker wilt eten en niet veel wilt betalen

40. Goed en prettig gegeten in dit aangename restaurant.
    We hadden op vrijdagavond een tafel voor twee gereserveerd en op het moment dat we een uur eerder aankwamen konden we gewoon aanschuiven aan een uitstekende tafel op een prettige plaats vooraan het restaurant.
    Vriendelijke en aangename bediening in alle rust.

Het eten werd bijtijds geserveerd en smaakte goed maar niet uitstekend.
    Il Padrino is echter een restaurant waar het goed toeven is.
    Dankzij de gerechten op de kaart én het personeel.
    Het toilet is ook schoon te noemen.

Ik kom hier graag nog 's terug !

41. Goedkoop eten! Echt ongeloofelijk en dat voor die prijs! Heerlijk gegeten zat bommetje vol en dan krijg je de rekening hoef je bijna niets te betalen! Heerlijk om hier te gaan eten. Aardige bediening en een erg gezellig restaurant.

42. city hopper

Ik had hier al een keer eerder de pizza Carpaccio gegeten, was erg lekker. Deze keer ook een selectie van voorgerechtjes erbij om te delen, en daar merk je wel dat de kwaliteit van de producten niet allemaal even geweldig is (wat ook niet gek is voor zulke lage prijzen!). De kip van de salade was erg droog en de "mozarella" was ook niet om over naar huis te schrijven. De witte huiswijn is nogal laf, maar ook niet duur. Als hoofdgerecht een pizza Frutti di Mare, goed gevuld en erg lekker. Leuk uit eten voor een leuke prijs, geen haute cuisine.

43. Hier eet ik gewoonlijk zo een 1 keer per week.

Dus ook verschillende gerechten geprobeerd! Heerlijk! Meestal valt het nog niet een klein beetje tegen...

Vriendelijke bediening en erg netjes.

Spotgoedkoop voor heerlijke gerechten.

44. Na besteld te hebben kwam het voorgerecht (carpaccio) binnen 5 minuten. Vleeskwaliteit was iets minder maar smaak en uiterlijk erg goed.

Daarna het personeel (wat schijnbaar niets in de gaten had) maar eens gevraagd waarom de tafels om ons heen hun eten wel al bijna op hadden. Reactie was dat deze pizza hadden, niet door hebbende dat 1 van ons dat ook had.

Bij het bestellen erop gewezen dat ik een pasta als voorgerecht wou hebben en vroeg zelfs nog naar de grootte ervan. Helaas is die boodschap niet overgekomen en kreeg ik dus alles tegelijk.

Pizza smaakte goed, bodem was nogal taai en hard.

De Bistecca di Vitello was nog rauw en lauw van binnen en daarnaast ook nog taai. De pasta bolognese was al niet veel beter. We hebben er wegens het lange wachten nog maar een portie friet bij besteld, maar zelfs die waren niet lekker.

Kortom, ja het is goedkoop, maar wij gaan hier hooguit nog eens een pizza halen om mee te nemen en that's it.

45. Patrick Tak

46. Paul en Elise

Na een dagje Breda kwamen wij iets na zessen bij Il Padrino aan. Het was er zo druk, dat we eigenlijk hadden moeten reserveren. Maar er werd toch nog een (uiterst ruim) plekje voor ons vrij gemaakt, voor het raam met uitzicht op de kerk. De bediening was zeer snel, binnen 20 minuten hadden we ons voorgerecht: de tomatensoep. Deze was erg pittig (had wel even op de kaart mogen staan!), maar wel lekker. Wel even een extra glas drinken besteld. 5 minuten nadat we de soep ophadden, kwamen onze pizza's. (Als je wat te lang doet over je voorgerecht, komt je hoofdgerecht waarschijnlijk te snel) Goed belegd en goed gebakken. Alleen de pizzabodem viel een beetje tegen, niet helemaal knapperig. De smaak was echter zeer goed. Goed gegeten en zullen dit zeker weer doen als we in Breda zijn. O ja, en de prijzen...? Je snapt niet dat ze zoveel lekker eten voor zo weinig geld kunnen verkopen! :)

47. Kwam er toevallig langs. Bijna alle tafels waren gereserveerd, maar er waren nog wel wat vrije plaatsjes.

Beetje donker binnen maar daardoor juist wel sfeervol en een beetje privacy aan je tafeltje.

Ik had spaghetti carbonara besteld en een gemengde salade.

De salade zag er goed uit, zeker voor een bijgerecht. Fantasievol en gevarieerd.

De spaghetti was iets aan de zoute kant, iets teveel spekjes. En ik miste de (smaak van) eieren in het gerecht.

Verder vriendelijk personeel, snel, behulpzaam en attent.

Ze hebben het er wel druk, en dat kwam iets te gehaast en chaotisch over bij het afrekenen. Maar wel begrijpelijk.

Wel een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Ze proberen er echt iets van te maken.

Ik zou hier zeker weer terug komen als ik in de buurt ben.

48. Top restaurant, goede prijs kwaliteits verhouding. Gezellige sfeer. Het personeel is altijd erg vriendelijk. Ik eet er al jaren en nog nooit iets gegeten waarvan ik dacht "mwa". De pizza's zijn er heerlijk en ook de andere Italiaanse gerechten zijn het proberen waard. Toppertje.