Hemels in Breda

vr lunch vanaf 11:30 diner vanaf 17:00
za lunch vanaf 11:30 diner vanaf 17:00
zo lunch vanaf 11:30 diner vanaf 17:00

Hi,

Leuk dat je benieuwd bent naar ons! Wij zijn Hemels, een gezellig restaurant gevestigd in de luxe winkelstraat van Breda. Onze nummer één rundercarpaccio met eendenleverkrullen is waar wij bekend om staan.

Wij streven iedere dag naar de beste kwaliteit voor onze kop koffie met huisgemaakte cocos-macroon, uitgebreide lunchgerechten en een smakelijke dinerkaart met bijpassende wijnen. Waar ik het meest trots op ben is mijn team, iedere dag zetten zij zich in om gasten de beste Hemels beleving mee te geven.

Van medewerker naar bedrijfsleider heb ik mijn kinderdroom mogen verwezenlijken. Eigenaar van een prachtige zaak in de mooie stad Breda. Samen met chef Dennis en de rest van ons team hebben wij deze zaak helemaal eigen gemaakt.

Wij geloven dat wanneer je genoeg aandacht & passie steekt in dat gene wat jij leuk vind, je er iets heel moois van kan maken. Voel je welkom bij ons!

Liefs,

za lunch vanaf 11:30 diner vanaf 17:00
zo lunch vanaf 11:30 diner vanaf 17:00

1. Ron van Haarlem

2. Frederike

Hemels is in een woord geweldig. De kaart is super, het personeel top, de ambiance is echt heel fijn. Ik kom hier met iedereen die ik even echt wil laten genieten. De koks zijn ontzettend creatief; glutenvrij, suikervrij en veganistisch? Geen probleem! Ze draaien zo iets ontzettend lekkers in elkaar en de presentatie is top!

Als je er nog nooit bent geweest; Ga er naar toe!