ma Gesloten

1206352892 88
1353702084 85
1374751968 86
1564200929 77

1. Een paar weken geleden liepen we op de markt van Princenhage rond en zagen we deze "gasterij" zitten en besloten we er binnenkort eens te gaan lunchen. Vandaag was het zo ver.
    We werden supervriendelijk ontvangen en mochten kiezen of we in het eetcafé of het grand café gedeelte wilden gaan zitten. We begonnen met een cappuccino welke nog werd geserveerd met een klein scheutje drank (rum?) met slagroom. Lekker!
    Als lunch besloten we voor het 3-gangen lunch menu te gaan. Hierbij kan je kiezen voor vlees of vis, maar omdat het er beiden geweldig uitzag besloten we beiden wat anders te bestellen en halverwege met elkaar te delen.
    We kregen de volgende gerechten voorgeschoteld:

Voorgerechten:

Gerookte eendenborst met paddestoelen / balsamico-dressing -> Erg lekker. De eend nog lekker roze en mals. Mooie combi van zuur/hartig.
    Brandade van schelvis met gamba & kreeften mayonaise -> De brandade was lekker fris. De gamba perfect bereid.

Deze voorgerechten werden geserveerd met een lekker stokbroodje, twee prima dips en krokante deegrolletjes welke lekker gekruid waren.

Hoofdgerechten:
    Kalfslende met eekhoorntjesbroodsaus -> Een perfect stuk bereid kalfslende. Mooie gekaramelliseerd aan de buitenkant, nog mooi lichtroze van binnen en een fantastische saus.
    Roodbaars met beurre blanc & bieslook. Ook de vis was prima bereid. Viel mooi uit elkaar. Ook weer een prima saus er bij.

Deze hoofdgerechten werden met dezelfde extraatjes geserveerd: Rode kool met appel, wortel, spruit, shiitake. Op zich prima, maar mag iets creatiever.
    Verder kwam er een prima salade bij met veel croutons, ei, salade, noten, etc... Op zich lekker, maar iets van een dressing was welkom.
    Daarnaast kwam er ook een flinke schaal friet op tafel. Deze hadden wellicht een minuutje langer in het vet gemogen.

Desserts:
    Chocolade Panna Cotta, gel van mandarijn, ijs van bloedsinaasappel -> De panna cotta was geen panna cotta. Deze hoort heel licht te zijn en een "wobbel" te hebben maar deze was massief. Meer een hele stevige genache. Dit werd overigens weer goed gemaakt door het ijs van bloedsinaasappel. Wauw! Deze is echt fantastisch
    Crème Brulée van zoethout met karamelijs. -> Prima van smaak, maar de brulée was nog een tikkie koud... en hier is denk ik wat mis gegaan. We hadden namelijk om 13:10 aangegeven dat het dessert mocht komen, maar om 13:45 hebben we maar gevraagd om de rekening omdat we naar de notaris moesten. De rekening werd snel gebracht en ook het toetje kwam toen met veel excuses op tafel.
    De bediening was toen al wel een paar keer langs onze tafel gelopen om te melden dat het dessert er zo aan kwam en dat het nogal druk was in de keuken (Terwijl de zaak inmiddels ver leeg gestroomd was). Uiteindelijk hebben we hem dus wel gekregen en de dame in de bediening was zo vriendelijk om een rondje drinken van de rekening af te halen. Maar het is een beetje een jammer einde van een verder meer dan prima lunch.
    Uiteindelijk geef ik de service een 6. Een onvoldoende voor de organisatie vanuit de keuken, maar een ruime voldoende voor de bediening vanwege haar vriendelijkheid en haar pogingen om het zo netjes mogelijk op te lossen.

Verder prima gegeten voor een erg vriendelijke prijs. Fijne, ruime porties. Prima producten. En met een kleine extra investering (bijgerechtjes beter afstemmen en frietjes beter afbakken) zou het helemaal af zijn.

2. Stef

3. Het was erg gezelligt. Personeel was heel vriendelijk en dacht heel goed mee. Eten was zeer goed verzorgd. Werden heel vriendelijk en correct geholpen en kregen duidelijke uitleg over het dagmenu.

4. Princenhagr

Het eten is daar wel eens beter geweest. Besteld: asperges met zalm, ei en botersaus. De asperges waren goed maar de botersaus was dik en lobbig. Het leek wel slagroom. De zalm en het ei was gortdroog en aan elkaar geplakt. Misschien heel lang onder de lamp gestaan? De frietjes waren helaas oud en ook uitgedroogd.

5. B. Boekema

Heerlijk gegeten met een goede bediening.

6. Mariëlle

De high tea was lekker, vooral de hartige ronde (vers). De zoete ronde was voor 70% kant en klaar, dat was jammer want dat kun je thuis ook. De sfeer was goed, in onze ogen te weinig personeel (dat overigens keihard werkte) waardoor je best lang moest wachten voordat de serveerster naar je tafel kwam.
    We kregen de overgebleven hapjes kregen in een doggybag mee naar huis. Top!!
    Prijs/kwaliteit verhouding prima!

7. Op aanraden van enkele vrienden hier gaan eten.
    Valt meteen op dat het personeel erg vriendelijk is naar de klanten toe, maar ook onderling leuk met elkaar omgaat.
    Grote zaak met linker- en rechterdeel, in beiden kan gegeten worden.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat de keuken voor mij kan doen. En dat is meer dan goed. Meteen een glutenvrij hapje bij de borrel, heel attent.
    Lekker glutenvrij broodje en nacho chips bij het voorgerecht. Glutenvrije frietjes en salade bij het hoofdgerecht.
    De kwaliteit is meer dan goed, porties ruim voldoende.
    Ik twijfel over de rode wijn voor mijn hoofdgerecht en meteen mag ik proeven. Heel fijn.
    Grapjes worden ook gewaardeerd door het personeel.
    Kortom een heel fijn en gezellig restaurant.
    We komen terug!

8. Vanmiddag geluncht met een gamba/zalmsalade… echt overheerlijk.
    Een perfect verzorgde cappuccino & muntthee maakten deze maaltijd af!

9. Gelunched, 2 pers herfstsalade genomen. Smaakte prima alleen de ossenhaaspuntjes waren ver te zoeken, meer dan 20 euro voor een zogenaamde grote salade, ik ben benieuwd naar de kleine.
    Kortom, smaak prima maar veel te duur en kleine portie.

10. Anneke van Unen

Een feest voor 10 personen. Het eten was geweldig lekker. Een 10 met een griffel en een kus voor de kok

11. Ella & Anne

Bijzondere ervaring, 4-gangen surprise menu, met bijpassende wijnen, aangeboden door een zeer enthousiaste serveerster, die wist wat passend was, zeer positieve ervaring. Top gegeten, was een belevenis op zich. Beetje prijzig, maar was het zeker wel waard.

12. Th Welsing

Heel goed eten. Alleen is het heel gehorig, zeker als er gasten naast je zitten die zich heel belangrijk vinden, zodat iedereen moet horen wat ze te vertellen hebben. Het kan ook zijn dat ze naar Schönenberg of Specsavers moeten. Dat doet geen afbreuk aan het restaurant, maar we hebben het gewoon niet getroffen met deze luidruchtige gasten. De keuken was wel heel goed!

13. Ans en Ad Beekmans

Vanmiddag met onze (schoon)kinderen en kleinkinderen weer heerlijk geluncht. Wij voelen ons altijd meteen thuis en dat voelen Nena, Syl en Pipp ook aan, zij hebben zich goed vermaakt.

Bedankt jongens en meisjes voor de fijne bediening. We hopen weer snel van jullie gezelligheid te genieten.

14. Vertaal van English naar Nederlands

Al jaren ga ik hier regelmatig eten. Ik ben een zeer kritisch persoon en reageer meestal als het niet goed is. Maar als het wel goed is, mag dat natuurlijk ook gezegd worden! Complimenten voor de culinaire gerechten, die altijd prima smaken! Vooral de tournados is subliem van smaak! Ook complimenten aan het team. Altijd zeer vriendelijke en kundige bediening. John je hebt een top restaurant! Ga zo door!

15. Al jaren vaste gast en niet voor niets. Altijd lekker eten. En de sfeer altijd goed. Het personeel wat er werkt is allemaal zo erg vriendelijk, complimenten. Waarom ik geen 9 heb gegeven? Vind het jammer dat de kaart niet ruim is en dat de bijgerechten niet bijzonder zijn ( geen lekkere verse frites of aardappels ) en geen warme of extra groentes, de salade is al jaren hetzelfde. Maar toch een dikke 8! Wat ze hebben is heel erg goed.

16. Wat een gezellig tentje! Onder de indruk van het personeel en verrast door de kwaliteit van het eten.
    Een aanrader voor iedereen die van knus, maar net iets sjieker eten houdt.

17. Met 4 pers. 5 gangen verrassingsmenu genomen met wijnarr. Echt super gegeten en alles klopte tot in detail. Complimenten aan de kok, de bediening en de ober die de wijn serveert. Echt een avondje culinair genot. Toch moeten we ook kritisch zijn: vrij prijzig, gefrituurde aardappelschijfjes passen niet zo goed(aardappelpuree??) in geheel.
    Super lauwwarme paling, lamsvlees en choc. dessert met overheerlijke Rode dessertwijn.
    Komen zeker terug, goed betaald maar dan heb je ook wat en dan is het niet zo erg.

18. Eugénie

Vandaag wezen High Tea-En met mijn ouders bij jullie. En ik kan zeggen het is een echte aanrader! Je krijgt heerlijke gerechtjes wat vers is bereidt. De High Tea voor €20,50 is waar voor je geld. Daarnaast hele goede service en vriendelijk personeel.

19. Al diverse malen heerlijk getafeld.. mooie producten en een kundige bediening, echt een aanrader.

20. De Vriend

2 zondagen op een rij een heerlijke high tea gehad met 11 tot 13 personen, niks op aan te merken. Wel jammer dat we voor iemand die echt niet kon komen gewoon moesten betalen, dat betuigt echt van slechte service terwijl de rest top is!
    Jammer voor Don Qui John, maar ons zien ze hier niet meer..

21. Dimphy

22. Het eten en drinken is hier echt geweldig, lekker en vooral mijn toetje was onvergetelijk, kleine shake van malibu, bitterbal van ijs, en gemarineerde ananas is de vorm van patat. echt origineel...

Service hier en daar te goed, overduidelijk voorgelezen menu, natuurlijk ook een kaart waar je rustig naar kunt kijken...

sfeer: Goed! Binnen, maar zeker ook buiten...

Prijs: netjes, net een tikje duurder...

23. Hier kom je thuis ! 'n voorbeeld voor velen, goed eten, super sfeer, kortom 'n horecazaak zoals het bedoeld is om te zijn. Top !

24. Joost

25. Via via gehoord van dit restaurant en bij binnenkomst al gelijk verrast. We hadden een persoon met koemelk allergie in ons midden maar dit was allemaal geen enkel probleem!

Zeker een aanrader! Wij komen uit Epe! Maar komen zeker nog een keertje terug om hier te kunnen eten!

26. Heerlijk eten, veranderen regelmatig van kaart en houden goed rekening met seizoenen.

Ook houden ze rekening met je dieet (super).

Go team DQJ.

27. Lekker eten....Swa.......

Daar kunnen ze nog wat van leren in Peru.

Zonder gekheid en een lang verhaal.

Ben...Jouw Tent Is Top......

Hier kan menig restaurant nog iets van leren.

Joran.

28. Weer heerlijk gegeten!

29. Ja, een super restaurant.

Heerlijk eten, vooral als je je laat verrassen door de chef!

Als je een dieet volgt of iets niet mag, kan dit altijd! Heel erg vriendelijk en vooral gezellig. Zeker een top zaak!

Mijn nr 1.

30. P&M

31. Wij zijn hier al vaak geweest en hebben altijd goed ervaringen gehad. Een aanrader.

32. 1 woord.. SUPER. Meer kan ik er niet over zeggen. Keer op keer heerlijk.

33. Arjen Bakker

Telkens weer een geweldige ervaring. Vooral het verrassingsmenu is een aanrader. Eigenaar Ben is een geweldige gastheer!

Als je met z'n 2-en bent vraag of je kunt zitten in het bar gedeelte, dat is meestal iets rustiger omdat er geen grote groepen kunnen zitten.

Ons favoriete restaurant!

34. Heerlijk eten en een super gezellige sfeer.

Mooie zaak.

35. Mijn favoriete restaurant!

36. Victoria van aard

Een gezellig restaurant,lekker eten en zeer leuke en goede bediening.top!!

37. P. de Vries

zeer gezellig restaurant, goed eten met voortreffelijke bediening