Den Boerenstamppot in Breda

1324820824 88
1347441996 92
1520870977 93

1. Marian van Hooijdonk

Zalig gegeten en gezellig.

2. Jolanda Heijnen

3. Gewoon een heerlijke Hollandse pot. Een gezellige gemoedelijk sfeer.
    Als je van gewoon eten houdt is dit een aanrader.
    De prijs kwaliteit is goed.

4. Was gezellig en lekker. Super lieve mensen.

5. joop rombout

Afgelopen zaterdag met 7 personen gegeten bij de Boerenstamppot. De bediening was goed en vriendelijk, het eten was heerlijk en goed. Zeer te weten dat we nog terug zullen komen.

MvG Joop en Ineke Rombout.

6. Ik kom hier regelmatig met vriendinnen en het is altijd weer genieten. Je voelt je er echt welkom en er hangt een goede sfeer. Het eten is eenvoudig maar erg goed! Het blijft leuk om zo heel goedkoop toch een lekker driegangen menu te eten. Ik kom er zeker nog vaak terug

7. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs.
    Gezellige sfeer en goede bediening.

8. We moesten een vriendenweekend organiseren binnen een bepaald budget.
    De boerenstamppot was ideaal, goede Hollandse kost tegen een zeer goede prijs.
    Hierdoor hadden we meer te besteden voor andere activiteiten.
    Het werd door de gehele groep (16 pers.) zeer goed ontvangen.
    Goed eten en ontzettend leuke bediening.
    Een aanrader!!

9. Heerlijk eten! Heerlijke bediening! Ongedwongen sfeer? En humor! Beslist een aanrader!ip

10. heerlijk uit eten geweest bij den boerenstampot, leuke bediening, heerlijke ontvangst al, en de prijs viel ook nog eens reuze mee, voor herhaling vatbaar

11. Leon Santbergen

Ik heb prima gegeten. Voor weinig geld toch een goede maaltijd. Ik kom zeker nog een keer terug. De bediening was erg vriendelijk.

12. Henk Jansen

Ervaring altijd al goed geweest.

13. Helemaal top. Erg gezellig, leuke service en prima eten.

14. men. 12878 punten

Lekker goed eten tegen een lage prijs.
    Gezellige eigenaar en personeel.
    Leuk in gericht.
    Redelijk veel keuze.

15. caroline smeets

Met ons verpleegteam wezen eten. Zeer gastvrij ontvangst, vriendelijke bediening en genoeg keuze. Supergezellig en lekker gegeten! Zeker een aanrader.

16. We hebben helaas moeten annuleren wegens ziekte :( Maar we weten uit ervaring dat het altijd goed vertoeven is daar!! Dus, snel tot een volgende keer!!

17. linda baselier

Het was erg gezellig. Lekker gegeten.Het was erg veel.erg goedkoop.t drinken was 2.50 per glas en koffie ook.dat vond ik wel duur.
    De eigenaren erg vriendelijk en gezellig.we hebben erg gelachen.ik was met een vriendin.ik ga hier vaker maar toe.Is goed bevallen.

18. Gezellige bediening, altijd een praatje voor de mensen.

19. Marie rozenberg

Hele fijne ontspannen sfeer, lieve bediening, lekker eten voor een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader.

20. Fred en Loes zijn heerlijke mensen met het hart op de juiste plaats. Al jaren komen wij hier met de hele familie eten. Een keer lekker winkelen in Breda en dan toch nog voor een leuk bedrag uit eten, ja dat kan hier.

Het stoofvlees is zoals vroeger bij mijn oma, zo ook de gebakken aardappelen, lekker kruimig uit de pan en niet uit het vet. De kippenbil, als Fred die nog voorradig heeft, valt van het bot. Zo hoort het.

Voor wat betreft de personen die hieronder in de overige reacties een minder ervaring hebben kan ik alleen maar zeggen, echt jammer voor jullie.

Bediening met veelal een lach en altijd een praatje. De muziek gezellig aan, zoals Fred het prettig vindt. En inderdaad als er dan een meezinger te horen is, gaat de muziek soms wel eens wat harder. Je mag er hardop praten en lachen en soms zit je zomaar bij iemand vreemd aan tafel waar je later als oude vrienden afscheid van neemt.

Tot de volgende keer.

21. Een tikkeltje overgewaardeerd naar onze mening. De stamppot die we hadden genomen was slap en waterig, een tegenvaller. De desserts waren wel goed. Vriendelijk bedienend personeel, kok kwam op ons wat nukkerig over. Een groot ons kent ons gehalte. Als je vooral goedkoop wil eten dan ben je hier op het goede adres.

22. Een leuke en betaalbare eetgelegenheid in het centrum van de stad. Huiselijke sfeer en échte Hollandse pot + aardig personeel. Is ons goed bevallen.

23. familie de Leeuw

Lekker gegeten in een huiselijke sfeer. Porties zijn groot en er is voldoende keuze dus voor elk wat wils.
    Als dan ook de rekening ongelofelijk laag blijkt te zijn (57,-- voor 5 pers. eten en drinken) kun je met een volle maag en ook nog een gevulde portemonnee heerlijk gaan feesten bij de palmparkies.
    Wij raden het iedereen aan om hier eens te gaan eten.

24. Manou Bach

We hebben met een groepje collega's heerlijk en gezellig gegeten. In een kleine maar zeer huiselijke ruimte. Wij hebben genoten en raden het zeker aan voor iedereen die gezellig en lekker wil eten voor een leuk bedrag. Zo blijft het voor iedereen een betaalbaar avondje uit. Wij hebben in ieder geval genoten.

25. Heb er lekker gegeten. Simpel maar gewoon goed van smaak. De sfeer krijgt 1,5 ster maar alleen omdat het niet druk was. Verder heel aardige mensen. Prijs/ kwalitatief is het super!!

Aanradertje voor mensen met een kleine knip!!

26. Geweldig uit eten, je bent uit, maar ook thuis. Je wordt vriendelijk ontvangen door de eigenaar en de menukaart is een bord tegen de muur. Keuze is klein maar van alles wat, van stamppot tot vis en gekookte, gebakken aardappelen of frietjes en het toetje mag er ook wezen. En dan komt de prijs... 3 geweldige gangen voor € 8,50 Wij moesten voor 4 personen inclusief drinken € 43,- betalen en geloof me maar: onze buiken zaten helemaal vol.

27. wendy de jong

Al jaren regelmatig bezoeker... alsof je thuiskomt. Eten is goed voor de prijs die je betaald, maar vooral de vriendelijkheid en de gezelligheid zijn er uitmuntend. De uitbaters van deze zaak doen dit met hart en ziel en dat zie je, beleef je en proef je!! Wij komen weer vanavond dus zet de wijn alvast maar koud!

28. Met het Jazz festival door vrienden uitgenodigd in dit restaurant. Geweldige sfeer, leuke bediening en lekker veel eten. We zijn weer een ervaring rijker. Als we in Breda zijn komen we zeker weer!!
    Bedankt Fred!

29. Annabel Koekkoek

Echt een geweldig concept! Ik kom hier al jaren en het is en blijft echt een super gezellig, leuk, knus en warm restaurant. De bediening is ontzettend aardig en gastvrij, het eten is 'normaal' en toch is het heerlijk! En dat allemaal voor zo'n lage prijs. Ook al ben je geen fan van stampot met rookworst, er is voor iedereen wat lekkers!

30. Heerlijk gegeten. Een bijzonder leuke sfeer. We zochten naar een gezellig tentje, waar je een gewone maaltijd kon eten. Nou dat was het! Ik heb witlof met gekookte aardappelen op en een stuk vlees. We waren met zijn vieren (2 volwassenen en 2 kinderen) en ik was 25,50 kwijt. Nou, voor dat geld en die kwaliteit was het dus met recht genieten!

31. Zeer goed gegeten, grote porties en lekker. Vriendelijk personeel.

32. Buitengewoon slechte ervaring, afgezien van vriendelijkheid personeel. Alles kwam uit blik of pot, manier van serveren onaantrekkelijk (metalen soepbakje e.d.), groente was nogal doorgekookt en heb nog nooit zo'n vieze, kant-en-klaar gehaktbal geproefd. Na een paar happen dus de rest laten staan. Zeer teleurstellend, hier komen we zeker niet terug!

33. Alles precies zoals het hoort te zijn. De ambiance is als een oude boerderij huiskamer en de gastvrijheid is ten top! Grote porties dus je komt zeker niks te kort. Voor dit bedrag kan je zelf niet koken. Ik ga hier zeker vaker heen!

34. Heerlijk gegeten! Voor een ontzettend lage prijs!

35. Sinds eeuwwisseling vaste gast met ca. 4 bezoeken gemiddeld per week. Elke avond is het weer alsof je 'thuiskomt' - een warm bad met personeel en vaste klanten. Het is het Kleine Café aan de Haven van Vader Abraham: nostalgische sfeer, vriendelijke mensen, pretentieloze muziek, ouderwets gezellig. Alleen met carnaval veilig heenkomen zoeken.

Eten is prima, niks te klagen, altijd bord vol en iedere dag een ander menu / ruim voldoende keuze - dus beslist niet alleen stamppotten! Stamppotten en soepen ambachtelijk bereid van verse producten. Heerlijke eigen recepten, met name rodekoolstamp en witloofsalade. En af en toe griesmeel als nagerecht - in welk restaurant serveren ze dat nog?

Voor een hoofdmaaltijd betaal je al jaren niet meer dan de luttele som van 5 euro... daar kun je zelf niet voor koken. Unieke formule in Nederland.

36. Zoveel mensen zoveel wensen. Ik heb ervaren dat je wensen hier uit komen, als het binnen de mogelijkheden ligt van de eigenaar. Genoeg keuze en voldoende. Hopelijk kunnen we nog lang binnen vallen. En dat voor die prijs!!

37. Familie de Graaf

Gisteravond voor de eerste keer hier uit eten geweest met overoma, oma, 3 volwassen kinderen en kleinkind. Sfeer was prima, we werden door de bediening meteen ongevraagd aan een betere tafel gezet. Kinderstoel aanwezig en men reageerde leuk op vrolijke peuter.Het eten was basic maar goed en meer dan voldoende. Voor kleinkind konden ongevraagd andere dingen gemaakt worden dan op het menu stonden. Wat opviel was veel stamgasten, wat iets over de kwaliteit en sfeer zegt. Kortom goed en zeer goedkoop alternatief [€ 57,- voor 6 personen incl gemiddeld twee drankjes en fooi] voor een redelijk snelle Hollandse maaltijd.

38. Bert Maas

39. Wanneer je op zoek bent naar een goede maaltijd en niet naar een culinair hoogstandje dan zit je hier prima. Brabantse gezelligheid en gemoedelijkheid, lekker biertje en alles voor een klein prijsje! Wij zijn inmiddels vaste gasten wanneer we vanuit Gouda het gezellige Breda bezoeken. Dus: een echte aanrader!

40. Hallo ik ben joyce.

Mijn vriend en ik eten bijna 1 keer per week hier.

Heerlijk is het.

En ik kan er geen genoeg van krijgen je eet je bord tot de laatste kruimel leeg zo heerlijk is het eten.

We blijven komen met veel groetjes joyce en marc.

41. Wij hebben op de 21e april 2011 gegeten en 1 malt en 1 colalight gedronken.

Kosten:€ 19,00.

Héél lekker en borden waren goed gevuld, ik zat propvol na het eten.

Wij kwamen helemaal uit Nijmegen om daar lekker te eten.

Wij zullen wel vaker daar gaan eten.

Christina en Paul uit Nijmegen.

42. Goed eten voor een heel redelijke prijs. Ik haal alleen af. Voordeel is ook dat je in de keuken kan kijken.

Keuken netjes en schoon. Personeel is vriendelijk.

Prijs kwaliteitverhouding zeker goed.

Vooral een aanrader voor studenten die af en toe een gezonde hap kunnen gebruiken.

43. Tjsa, van alles een beetje!

Een klant/gast is en blijft een klant/gast. Maar de meeste mensen komen hier dagelijks! Het eten is voor die prijs gewoon redelijk! Tuurlijk kan die sate wel beter! Deze komt uit een pakje die je voor een paar centjes bij de supermarkt kan halen! De soepen en andere gerechten eveneens! Toch is het gezellig en leuker dan thuis! Want de bordjes en het bestek worden hier lkkr voor je afgewassen!

Mijn conclusie. Leuk, lekker, niet top! Maar wel gezellig!

44. Ik heb echt genoten bij Den Boerenstamppot, ik voel me echt helemaal thuis in het restaurant. Het lijkt net of dat ik weer bij moeders en vaders thuis aan het eten ben.
    Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, petje af voor de eigenaren.

45. Kip sate was droog en de saus leek wel soep. Mijn vrouw haar vis is 2 keer terug geweest en nog niet goed ruim. 30 minuten moeten wachten op dessert en bediening al helemaal onbeschoft. Kan ik wel jong zijn, maar een beetje respect voor de klant die ten slotte vrijwillig zijn knip komt legen zal toch niet teveel gevraagd zijn.
    En dan de rekening, ja het is niet duur maar in verhouding heb ik er een mindere avond voor terug gekregen, vol ongenoegen. Jah, dan is het ineens een hoop geld.

46. Lekker simpel Nederlands eten.

Veel komt zelfs uit blik.

Het is eten zoals je het thuis ook krijgt, smaakt goed, je krijgt goede porties.

Je hebt genoeg keus en het is niet duur!

Aanrader voor als je moet eten en geen zin in restaurant hebt.

Mensen die er werken zijn leuke volksmensen, waar je gezellig mee kan praten.

47. Altijd gezellig en gastvrij. Niet de hoogste kwaliteit maar zeker een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Een goed bord met eten.

48. Geen flauwekul gedoe, prettige bediening net alsof je bij goede vrienden eet. Eten was voortreffelijk, geen culinaire hoogstandjes maar smakelijk en ruim voldoende. Een aanrader voor ieder die goed, veel én goedkoop wil eten.

Veel succes gewenst, Marloes en Fred.

49. We komen hier al jaren en voelen ons 100% thuis. En dat is heus niet alleen omdat het eten zo goed is, alles deugt hier. Ik vind dat Marloes en Fred een lintje verdienen.

50. Heerlijk "back to the basics". Spontane ontvangst en bediening.

Gewoon een drankje uit de koelkast en dan gaan kiezen uit een, compleet zelf samen te stellen, drie gangen menu.

Is weliswaar eenvoudig qua "presentatie", maar veel keuze en (zeer smakelijke) ruime hoeveelheden.

En ja waar vind je nog zoveel kwaliteit voor zo'n prijs, nergens!

Je betaald voor een complete maaltijd net zoveel als in een "gerenommeerd" restaurant voor een voorgerechtje.

Gewoon gaan proberen, alleen, samen of met familie/vrienden.

51. Na zoveel lovende woorden ook maar eens geprobeerd. Wat een teleurstelling. De kipsaté bestaat uit geperste blokjes "vlees?", de sla is is een sompige brij en zelfs de frietjes smaken in elke, willekeurige snackbar beter. Ik begrijp niet waar de goede beoordelingen op zijn gebaseerd. Hoewel het eten niet duur is, kan voor de prijs zeker een betere kwaliteit worden geleverd.

52. Echt geweldig.

Kan echt niet beter.

Heerlijk stamppotje erbij!

Suc6, wel echt gaan eten, he.

53. Prima eten, thuis kan het niet beter.
    Het is er gewoon gezellig, je voelt je thuis.
    Of je nu even snel iets wil gaan eten na je werk, of je wil er wat langer over doen, maakt niet uit.

54. Klant 34 punten

De gulden is er een euro geworden, maar dat heeft de hele horeca gedaan, dus de Boerenstamppot is nog steeds de goedkoopste. Het eten is er goed (zoals thuis, niets meer en niets minder) en de bediening vriendelijk en gezellig. Prijs-kwaliteit verhouding is top! Alleen iets minder Frans Bauer op de achtergrong graag als het aan mij ligt.

55. Na 20 jaar (verhuisd uit Breda) het trapje weer eens af en daar was de herkenning: alles precies hetzelfde (de gulden is een euro geworden, dat wel) en de baas wist zelfs nog wie we waren. Kortom; een thuiskomst als in een warm bad.

Verder helemaal eens met de eerdere recensies.

56. leukste zaak van breda!!! je kan voor goedkoop lekker eten(ja groentes komen uit blik maar ja wat wil je voor die prijs?) hele leuke bediening erg spontaan enne nederlandstalig muziek op de achtergrond ,wij gaan vaak bij duurdere zaken eten maar deze blijf toch het gezelligst!!

57. Veel keus en erg lekker,vind ik het gezelligste en goedkoopste restaurant van Breda!

58. Supertent!! Zeker een tien waard!

59. Hiep Hiep Hiep!

De beste prijs/kwaliteit verhouding en een echte bredase gezellige sfeer