De Sinjoor in Breda

Wij treven naar de juiste prijs kwaliteit.

Voor de deur , ma , di, wo , vrij, zat GRATIS vanaf 18.00 uur. Do betaald parkeren tot 22.00 uur. Zondag alleen op koopzondag tot 18.00 uur.

Lijn 7

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

Met een Antwerpse gezelligheid is restaurant De Sinjoor een restaurant waar men elkaar zowel familiair als zakelijk ontmoet. De Sinjoor bevindt zich centraal gelegen nabij het van Coothplein en is uitermate geschikt om voor of na een bezoek aan een theater,bioscoop of gezellig winkelen te lunchen of te dineren. De lunch en dinerkaart bestaat uit heerlijke traditionele a-la-carte gerechten. Al onze vleesgerechten worden op onze grote BBQ grill bereid. De combinatie van een goede prijs, kwaliteit en gastvrijheid maakt De Sinjoor een restaurant waar iedereen, nationaal en internationaal, met open armen ontvangen wordt. Het restaurant voor de verse Zeeuwse mosselen. De Sinjoor Breda is sinds 2011 officieel ambassadeur van de Zeeuwse mosselen van Prins en Dingemanse.

Ben je in Breda dan moet je er geweest zijn

Wij zien u graag.

1401219998 81
1411929734 85
1519027095 83

1. Anja van der Rijk

Was weer heerlijk. Malse steak en heerlijke groenten.
    We gaan snel nog een keer!

2. Vlotte en vriendelijke bediening de vis stoofpotjes zijn heerlijk.

3. Marian Schepers

We hebben weer heerlijk gegeten, de bediening was toppie ondanks de drukte.

4. Super lekker gegeten en een snelle en gastvrije bediening, heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

5. Vroeger kwam ik er al en ik kom er nu nog steeds graag. Het eten is goed, niet te veel poespas maar toch mooi opgemaakte borden. Ook hangt er een gemoedelijke sfeer. Plus hier had ik mijn eerste date met de man waar ik nu bijna 25 jaar mee samen ben. Heb hier ook gereserveerd met Valentijn en weer lekker gegeten. Voor ons een toprestaurant dus!

6. Gisteren avond heerlijk gegeten met 2 volwassenen en 1 kind.

T was super lekker, heerlijk malse biefstuk gegeten blij dat we allebei de grote hadden genomen, was echt t geld waard!
    Verder leuk hoe ze de dingen opdienen.
    Wij komen hier zeker terug met en zonder dochter.
    Gezellig restaurant, goede bediening, heerlijk eten.

Bedankt voor de fijne avond.

7. John en Corina Nijhuis

Heerlijk gegeten.
    Gerechten mooi en goed van temperatuur opgediend.
    Smaak heerlijk.
    Erg genoten samen!
    Voor herhaling vatbaar.
    Komen hier al jaren😉

8. Lekker no-nonsens eten. Genoten van de mosselen op z’n Antwerps.

9. Nadat we besteld hadden, kwam de uiensoep al vrij snel. Deze was erg zout helaas.
    Na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht ook vrij snel er achteraan. Dit was prima, het vlees was mals en de groentes en salades waren voldoende en lekker.
    Daarna leek het erop dat ze ons vergeten waren want er verscheen een hele tijd niemand meer terwijl er achterin wel bedienend personeel stond te praten. Nadat we toen erg lang hebben zitten wachten, hebben we het nagerecht maar laten zitten.

10. Loes Jansink

Heerlijke fondue, een echte aanrader, gezellige sfeer.

11. m van gastel

Goed eten, leuke bediening. We zijn er al meer geweest, het is altijd goed.

12. Prima; goede service en kwaliteit.

13. Marjolijn

Heerlijk gegeten!
    Vooral de “echte “dame blanche is een aanrader!

14. Martine Keur

15. Moet zeggen dat het heel goed en lekker was voor redelijke prijs, aanrader.

16. Gezellig restaurant, goede service, eten redelijk, niet om over naar huis te schrijven.

17. Weer super gegeten hier. Bediening was zeer vriendelijk, en je kreeg je eten ook binnen de tijd die je verwacht, top.

Groetjes Eric en mia.

18. Onvriendelijk personeel.
    Op aanwijzing medewerkster onze jas opgehangen, moest onder het eten weer verplaatst omdat andere mensen er 'last' van hadden. Jassen werden niet aangereikt toen we weggingen.
    Werd niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog wilden bijbestellen.
    Stukje van wijnglas af, na vermelding werd glas zonder opmerking of excuus weggenomen en andere neergezet, geen compensatie op rekening.
    Zaten op vaste bank tegen de muur met aan 1 zie pilaar, konden dus maar aan 1 zijde de bank verlaten, dus als iemand van tafel ging moest iedereen opstaan, en vice versa, niet echt handig omdat het toch al krappe tafels waren; 3 x 2-persoonstafels voor 6, maar zaten steeds met onze ellebogen tegen elkaar, want normaal gesproken heb je met 2 personen vrije bewegingsruimte links en/of rechts.
    Het eten maakte het gelukkig weer goed.

19. Voorgerecht en nagerecht mooi opgemaakt en primavan smaak.
    Vlees vrij smakeloos.

20. Jacques J. van Miert

In 1e instantie gereserveerd voor twee.
    Prima tafeltje, echter naast ons vier mannen die erg luidruchtig aan het praten waren.
    Dit stoorde ons mateloos en hebben een andere tafel gevraagd.
    Het eten was prima, alleen te snel geserveerd.
    Toetje heerlijk van genoten.
    We stonden in een uurtje weer buiten…

21. Mark Basters

Gezellige avond geweest, persoonlijk vind ik de menukaart wel aan vervanging toe. Dit is toch ook je eerste indruk.

22. J@ne Beer

Ik kom al 50 jaar bij de Sinjoor en de laatste jaren 1 keer per jaar met een vriendengroep van 8 personen. Hiervoor moeten wij allemaal minimaal een uur rijden maar dat is het meer dan waard. (klein minpuntje, de spareribs mogen iets gaarder, die moeten gewoon van het bot afvallen en dat was nu helaas niet zo).
    Maar hoe dan ook, bij leven en welzijn zijn wij er volgend jaar zeker weer.

Met groet
    J@ne

23. Familie met kinderen

Klassieke gerechten, goed bereid. Sfeer lekker ongedwongen en prima personeel. Voor ieder wat wils op de kaart. Niet voor niets dat De Sinjoor al vele decennia lang een begrip is in Breda.

24. We hebben lekker gegeten, al was het vrij snel voor het optreden in Mezz waar we nog naar toe gingen. Dit was allemaal geen probleem. We werden erg leuk geholpen door een jongen, hij deed het allemaal erg vlot en vriendelijk. Sinjoor is zeker een aanrader voor een gezellige avond.

25. Het diner was prijs kwaliteit verhouding in orde ook heel veel keuze op de kaart!
    Bediening vriendelijk.
    Sfeer restaurant, wij zaten vlakbij de keuken dat is niet zo sfeervol zitten.
    Hadden het wel heel gezellig met ons groepje!
    Maar als we nog een keer gaan reserveren vragen we wel om plaatsen aan de straatkant…
    Daar kun je toch gezelliger zitten en zit je ook wat ruimer!

26. Gezellig en goed eten. Niet te veel poespas. Eerlijk.

27. Goed gegeten.
    Top prijs kwaliteitverhouding 👍🏻

28. W Ravestein

Prettig restaurant, prima eten, goede prijs en snelle vriendelijke bediening.
    De wijn (4,75 euro per glas) was niet te drinken en ook niet naar tevredenheid opgelost…

29. Lekker gegeten! Prijs - kwaliteit is prima. Gezellig inrichting van 't restaurant. Goede bediening.

30. Toegankelijk restaurant voor jong en oud.
    Aanbod is prima geprijsd en het heeft goed gesmaakt.
    Personeel mag hier en daar wel eens lachen en klantvriendelijker zijn.
    Menukaart mag wel vernieuwd worden.

31. Heerlijk gegeten leuke vlotte bediening.
    Tot gauw weer.

32. Zoals altijd prima gegeten en leuke bediening.

33. T. Fijnand

Zowel mijn gaste als ikzelf zijn al van langer geleden bekend met De Sinjoor. De sfeer is wat gedateerd maar wel gezellig, en als je een rustig plekje nodig hebt, is dat vrijwel altijd mogelijk. We hebben beiden een eenvoudige lunch genomen, die prima verzorgd was en ook goed was qua smaak. De bediening was vriendelijk en attent. De prijs, voor ieder ca. €.14,- was redelijk en conform de kwaliteit van de lunch.

34. J Pruissen

Het was heel goed, eten betaalbaar, vriendelijke bediening, leuke tent, alleen parkeren moet je tot 22:00 betalen in een zijstraat.

35. Prima voor een gezellige avond, goede kwaliteit eten en drinken.
    Vertrouwde kaart die nog steeds de bekende en goede gerechten bevat met daarnaast nieuwe gerechten.

36. Suzanne van Rooij

Gisterenavond heel lekker gegeten hier. Het vlees was heerlijk mals en had een goede smaak. De bediening is erg vriendelijk en toegankelijk. We komen hier zeker nog eens terug!

37. Heerlijk gegeten, goede service en sfeer was goed.

38. Super lekker, fantastische bediening. Petje af voor de hele crew met zo'n drukte.

39. Het eten en de bediening waren top. Een kleine kanttekening is dat de mayonaise in een potje word geserveerd (met een te groot lepeltje) en dat de boter in een kuipje zit. Dit maakt het net niet af en lijkt als of je bij de valk een luchbuffet neemt.
    Maar eten was verder top.

40. Jeanine

41. We hadden gereserveerd met fonduen maar was blijkbaar niet doorgekomen, en dat moest toen ook echt wel even duidelijk gemaakt worden.
    Eten was goed.

42. john van Zundert

Goed eten heel lekker, fijne bediening ook al is het druk.
    Kortom altijd lekker daar!!!

43. We zijn voor het eerst sinds een jaar of twee/drie weer bij de Sinjoor geweest.
    Het eten is nog net zo top als altijd. De service was onder de nieuwe eigenaren beduidend minder. Vooral de gastvrouw was chagrijnig, er kon geen lach vanaf.
    De rest van het personeel deed zijn best om dat goed te maken.
    De bediening was ook chaotisch, moesten vaak lang wachten voordat er iemand kwam.
    Jammer, want het eten is goed.

44. Eten was goed lekker.
    Alleen de bediening maakte aantal foute drinken was bij binnenkomst gelijk opgenomen maar na 20 min nog geen drankjes gekregen naar Na nog x vragen bleek de bestelling niet doorgegeven was dus opnieuw doorgegeven maar toen kregen we eerst de voorgerechten en toen pas de eerste drankjes die waren voor ongemak wel van het huis daarna ging alles goed op het eind alleen nog wel koude cappuccino gekregen toen nieuwe gevraagd en gelijk gekregen het was Al met al een gezellige avond alleen ik krijg de indruk dat er net te weinig personeel zodat het toch een beetje rommelig verliep dit kan natuurlijk gewoon een Malig incident zijn natuurlijk.
    Leuke avond gehad lekker gegeten vriendelijke groet J. Van POEYER.

45. Heel lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

46. Fondu volgens vast recept. Niets aan veranderen! Houden zo

47. Herman Vink

Prima eten en een meer dan goede prijs - prestatieverhouding. Authentieke sfeer sprak ons erg aan! Voor herhaling vatbaar!

48. Marjan van Tooren

Heerlijk gegeten alleen jammer dat het enorm gehorig is. Je kan je tafelgenoten bijna niet verstaan.

49. Lekker eten, veel variatie, snelle bediening en leuk personeel. Absoluut niet duur! Uitstekend 👍

50. In 1 woord super, 1 van de gasten is zelf kok in een latin restaurant en vond het maandmenu uitstekend, veel variatie, voor ieder wat wils.

51. Heerlijk gegeten! Veel keus en prima prijs kwaliteit verhouding. Bediening was vriendelijk. Kwam alleen vrij weinig aan onze tafel. Ik wilde nog wat drinken bestellen tijdens het eten, maar het duurde zo lang voordat er iemand kwam dat ons bord inmiddels leeg was en we dat extra drankje achterwegen gelaten hebben.

52. Wij komen hier al jaren met onze vrienden. Voor het eerst geen menuutje voor een leuke prijs; alleen een Madiwodo menu voor door de week. Al met al hebben we heerlijk gegeten, Antwerps pannetje was heerlijk en de mixed grill, ossenhaaspuntjes en spareribs ketjap ook. Helaas wat rumoerig en persoonlijk had ik erg veel last van de houten stoelen die oncomfortabel zaten. Verder vonden we de drankprijzen erg hoog waardoor de totale rekening best pittig uitviel.

53. Alles was goed maar de frietjes waren gewoon ronduit slecht indien dit verbeterd word eten en drinken zeker een paar punten meer.

54. J.C. Scherff

Zaterdag 25 november met 6 personen heerlijk gegeten.
    Hoewel het restaurant vol zat was de bediening supersnel en goed.
    Ook was er ondanks het vele bezoek gemakkelijk een conversatie te voeren.

55. Eten was prima prijs-kwaliteit is goed goede service en vriendelijk personeel, alleen jammer van de rumoerigheid teveel grote groepen zodat je elkaar moeilijk kon verstaan.

56. We hadden voor het 3 gangen menu gekozen van € 16,50. En hebben heerlijk gegeten. Komen hier wel meer en gaan dit zeker nog doen. Personeel ook vriendelijk.
    Een minpunt(je). Interieur is wat donker. Een licht kleurtje en een wat moderne uitstraling zou niet misstaan.

57. Wij hebben heerlijk gegeten van het 3 gangen maandmenu. Het was goed en niet duur. Wij komen zeker nog eens terug. Goede service en aardig personeel.

58. Te donker, te vol, en slechte akoestiek.
    Je schrikt van het lawaai als je binnenkomt.
    Prima om even wat te eten maar niet geschikt voor een avondje uit.
    Eten redelijk maar niets bijzonders.

59. AC van der Meijden

Wij hebben erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
    We komen zeker nog eens terug.

60. Wij hebben mosselen gegeten ; heel lekker.
    Frietjes en salades werden, als we er om vroegen netjes bijgevuld.
    Zelfs de 3 glazen niet erg gekoelde witte wijn werden vervangen door lekkere koele exemplaren; top!
    Super vriendelijk personeel.
    1 Min puntje: wij waren met 6 personen wel aan een te kleine tafel gezet.
    Vooral met mosselpannen op tafel is dit niet prettig.

61. Anja Vissers

Heerlijk gegeten. Vlees is zo mals… echt heerlijk. Klein minpuntje dat ik de groente miste. Je krijgt wel een schaaltje met rauwkost.

62. Peter van Aert

2 personen hebben een keuze gemaakt uit de menukaart van 16 euro 50. De andere 2 personen hebben een keuze gemaakt uit de normale menukaart. De gerechten waren alle goed bereid en lekker. Er zat voor ons geen kwaliteit verschil in, alleen de hoeveelheid en de keuze. De bediening was ook van goede kwaliteit en op alles werd snel genoeg gereageerd.

63. Tineke en Nico

Het was druk op de maandagavond.De bediening was vlot, soms te snel.
    Het eten was lekker, goede porties. Wel raar om in november aardbeien te krijgen als dessert met, overigens lekker ijs en slagroom. We hadden liever een dessert gehad, die aan het seizoen gerelateerd was.

64. J. Pirard

Met 10 personen heerlijk geluncht. Toen we aankwamen lagen er al twee kleur- doe -platen klaar evenals kleurpotloden voor de twee aangemelde kleintjes die deel uitmaakten van het gezelschap. Heb daarover wel eerst persoonlijk contact gehad met De Signoor in Breda.
    Eten zeker niet slecht. Iedereen tevreden over wat hij/zij besteld had. Prima porties. Vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Kortom een zeer geslaagd begin van een verjaardag.

65. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid dichtbij.
    Restaurant dat nog zelfde oogt qua inrichting als 20 jaar geleden. Donker, weinig modern, slechte afzuiging dus etensmgeuren en fondue lucht blijft erg hangen.
    Zodra je besteld hebt komt er gelijk een schaaltje wortel-kool-mayonaisedressing op tafel en een soort etagère met 4 bakjes (fabrieks)saus die ook al langer klaar stonden. Gerechten zijn van voldoende grootte met wat groente erbij. Veel (kant en klare) saus erbij. Friet en per 4 personen 1 klein bakje rauwkost. Smaken zijn oké maar niets speciaal.
    Gratis karafje kraanwater!
    Nagerecht bij ons was simpel vanille ijsbolletje en warme chocoladesaus en crème brulee. Leek niet echt zelf bereid maar slechts warm gemaakt.
    Attent was dat er even aandacht werd besteed aan de speciale gelegenheid waarom wij gereserveerd hadden.
    Met ons gezelschap vooral een gezellige avond gehad. Eten helaas niet voor herhaling vatbaar.

66. Saus van de escargots te zout. Services, wel vriendelijk maar veel te snel. Binnen 5 kwartier na 3 gangen weer buiten. Sfeer, te veel lawaai, slechte akoestiek. Prijs/kwaliteit goed, want meer is het niet waard

67. We kwamen om 17.15 terwijl we om 18.30 hadden gereserveerd. Tafel helaas bij de ingang en doorloop. Toiletpapier was al op om 17.15 en bij ons tafel rook ik steeds de tolietverfrisser van boven. Niet echt fijn. Vlees steak was goed snapte alleen 4 sausjes niet zat geen mayonaise bij.

68. kim zwart

Als je bij De Sinjoor binnenkomt lijkt het dat je een huiskamer binnenkomt, dat is altijd zo geweest zolang ik me kan herinneren. Knap dat jullie dit vast hebben kunnen houden complimenten. Kom zeker terug mvg Kim zwart.

69. Heel prettig. We kregen ruimschoots de tijd om even ' uit te buiken' op verzoek. Lekker gegeten.

70. Voor de tweede x super gegeten.

71. Alles was zeer goed, eten de zaak en de bediening.

72. J van Ham

Heerlijk gegeten👍

73. We hebben heerlijk gegeten in een leuke sfeer met een voortreffelijke bediening.

74. Goed en lekker eten. Fijne bediening. Enig minpuntje, je zit op sommige plaatsen wel wat krap.

75. Voorheen had ik heel wat positieve ervaringen gelezen over De Sinjoor. Deze wou ik eens met mijn eigen ogen waarnemen. Ik werd er vriendelijk onthaald en vrij snel bediend. Als hoofdgerecht koos ik voor een Zeebrugs Stoofpotje en daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Het werd ingezet met een tweetal frisse slaatjes en verse frietjes. Een echte aanrader. Ook het interieur straalde warmte en gezelligheid uit.

76. Heerlijk gegeten en we werden prima bediend. Enige minpunt was dat de menukaart niet overeen kwam met wat ze serveerden. Er stond dat je ook op zondag een keuzemenu had, maar dat bleek niet meer te zijn

77. Kees de Leeuw

Ondanks de drukte was er volop aandacht door vriendelijk personeel. Herhaling zeker waard!

78. Aggie van Elewout

Goede steak, fijne bediening.
    Lekker gegeten.

79. Ria van der horden

Wij hebben heerlijk gegeten goede bediening en gezellig restaurant.
    Gr Ria

80. Erg lekker. Echt een aanrader. Kwaliteit nog steeds als vanouds.

81. Zoals gebruikelijk een goed etentje in een prettige sfeer.

82. Het eten was oke, echter betalen met een restaurant-card is niet mogelijk. De apparatuur werkt niet naar behoren. Erg jammer, staat wel benoemd dat je hier met die card kunt betalen. Misser voor de Sinjoor!

83. Ietje Bogers

Lekker gegeten, sfeer en bediening was prima.
    Te weinig groenten bij het hoofdgerecht.

84. Het voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht was super, en zeker voor herhaling vatbaar.
    Fijne pauzes tussen de gerechten.

85. Het eten was prima.
    Wij vonden het helaas veel te luidruchtig in het restaurant.
    Vriendelijk personeel.

86. Kom al jaren bij de sinjoor Maar heb het gevoel dat er nieuwe eigenaren zijn. Personeel is wel vriendelijk maar stuurloos en onervaren en niemand die ze begeleidt.
    Verder is de keuze in eten en de kwaliteit hiervan nog steeds goed.

87. Heerlijk gegeten. Laatste keer dat we geweest zijn waren oude eigenaren er nog. We vinden dat nieuwe eigenaar wel wat vrolijker mag kijken.
    Verder vlot en aardig personeel en goeie sfeer.

88. JC Scherff

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Aardig personeel. Een aanrader voor anderen.
    We komen zeker terug.

89. Heerlijk gegeten en wat fijn dat er voor mijn bejaarde moeder een seniorenteller is. Hierdoor kon zij haar eten op en liet niets staan.

90. Het was bijzonder lekker en goed eten, goede grote porties, kwaliteit bijzonder goed, goede prijs.
    De sfeer erg gezellig,
    Hele goede service, werd netjes gevraagd wanneer wij weer de volgende ronde wilde hebben.
    Heel vriendelijk personeel.
    Kom zeker terug en maak reclame voor jullie.
    Jullie bestaan niet voor niets al denk ik bijna 40 jaar als het niet langer is, want vroeger kwam ik al vaak bij jullie, toen jullie nog in de binnen stad zaten.

91. Super gezellig. Goed eten voor een mooie prijs. Bediening is vriendelijk en altijd in de buurt.

92. Het was zoals gewoonlijk verrukkelijk. Wij komen er al vele jaren en je kunt er heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

93. j. huijsmans

Het eten was goed. De bediening was snel en vriendelijk.
    We hadden helaas niet veel tijd en daar werd goed rekening mee gehouden.

94. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets was teveel. Redelijk druk dus een goed teken. Eten was prima

95. Het was echt een heel gezellig avondje. En natuurlijk heerlijk gegeten!
    Een heel klein puntje van critic, het lampje boven onze tafel was kapot.
    Maar daardoor werd wel heel erg sfeervol met het kaarsje op.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

96. Het eten was heerlijk hoor, alleen het eten kwam te snel achter elkaar als we niets hadden gezegd, maar het was goed.

97. Weer een heerlijke, gezellige avond gehad! Goede service van aardig personeel.

98. Goede ervaring, jammer dat we naar het madiwodo menu speciaal moesten vragen. Zit normaal in de menukaart maar we misten hem en andere klanten ook.

99. Goed en heerlijk eten, helaas bediening laat te wensen over. Veel aandacht voor ik denk vaste klanten

100. Heerlijk en lekker gegeten. De service was perfect, de sfeer gezellig, en de prijs goed.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Volgende pagina