De Sinjoor in Breda

Wij treven naar de juiste prijs kwaliteit.

Voor de deur , ma , di, wo , vrij, zat GRATIS vanaf 18.00 uur. Do betaald parkeren tot 22.00 uur. Zondag alleen op koopzondag tot 18.00 uur.

Lijn 7

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Met een Antwerpse gezelligheid is restaurant De Sinjoor een restaurant waar men elkaar zowel familiair als zakelijk ontmoet. De Sinjoor bevindt zich centraal gelegen nabij het van Coothplein en is uitermate geschikt om voor of na een bezoek aan een theater,bioscoop of gezellig winkelen te lunchen of te dineren. De lunch en dinerkaart bestaat uit heerlijke traditionele a-la-carte gerechten. Al onze vleesgerechten worden op onze grote BBQ grill bereid. De combinatie van een goede prijs, kwaliteit en gastvrijheid maakt De Sinjoor een restaurant waar iedereen, nationaal en internationaal, met open armen ontvangen wordt. Het restaurant voor de verse Zeeuwse mosselen. De Sinjoor Breda is sinds 2011 officieel ambassadeur van de Zeeuwse mosselen van Prins en Dingemanse.

Ben je in Breda dan moet je er geweest zijn

Wij zien u graag.

1324220037 64
1376205787 80
1402198662 81
1428191537 83

1. Te donker, te vol, en slechte akoestiek.
    Je schrikt van het lawaai als je binnenkomt.
    Prima om even wat te eten maar niet geschikt voor een avondje uit.
    Eten redelijk maar niets bijzonders.

2. AC van der Meijden

Wij hebben erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
    We komen zeker nog eens terug.

3. wij hebben mosselen gegeten ; heel lekker
    frietjes en salades werden, als we er om vroegen netjes bijgevuld
    zelfs de 3 glazen niet erg gekoelde witte wijn werden vervangen door lekkere koele exemplaren; top!!
    super vriendelijk personeel
    1 min puntje: wij waren met 6 personen wel aan een te kleine tafel gezet
    vooral met mosselpannen op tafel is dit niet prettig

4. Anja Vissers

Heerlijk gegeten. Vlees is zo mals… echt heerlijk. Klein minpuntje dat ik de groente miste. Je krijgt wel een schaaltje met rauwkost.

5. Peter van Aert

2 personen hebben een keuze gemaakt uit de menukaart van 16 euro 50. De andere 2 personen hebben een keuze gemaakt uit de normale menukaart. De gerechten waren alle goed bereid en lekker. Er zat voor ons geen kwaliteit verschil in, alleen de hoeveelheid en de keuze. De bediening was ook van goede kwaliteit en op alles werd snel genoeg gereageerd.

6. Tineke en Nico

Het was druk op de maandagavond.De bediening was vlot, soms te snel.
    Het eten was lekker, goede porties. Wel raar om in november aardbeien te krijgen als dessert met, overigens lekker ijs en slagroom. We hadden liever een dessert gehad, die aan het seizoen gerelateerd was.

7. M Groeneveld

8. J. Pirard

Met 10 personen heerlijk geluncht. Toen we aankwamen lagen er al twee kleur- doe -platen klaar evenals kleurpotloden voor de twee aangemelde kleintjes die deel uitmaakten van het gezelschap. Heb daarover wel eerst persoonlijk contact gehad met De Signoor in Breda.
    Eten zeker niet slecht. Iedereen tevreden over wat hij/zij besteld had. Prima porties. Vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Kortom een zeer geslaagd begin van een verjaardag.

9. Vriendelijk personeel. Parkeergelegenheid dichtbij.
    Restaurant dat nog zelfde oogt qua inrichting als 20 jaar geleden. Donker, weinig modern, slechte afzuiging dus etensmgeuren en fondue lucht blijft erg hangen.
    Zodra je besteld hebt komt er gelijk een schaaltje wortel-kool-mayonaisedressing op tafel en een soort etagère met 4 bakjes (fabrieks)saus die ook al langer klaar stonden. Gerechten zijn van voldoende grootte met wat groente erbij. Veel (kant en klare) saus erbij. Friet en per 4 personen 1 klein bakje rauwkost. Smaken zijn oké maar niets speciaal.
    Gratis karafje kraanwater!
    Nagerecht bij ons was simpel vanille ijsbolletje en warme chocoladesaus en crème brulee. Leek niet echt zelf bereid maar slechts warm gemaakt.
    Attent was dat er even aandacht werd besteed aan de speciale gelegenheid waarom wij gereserveerd hadden.
    Met ons gezelschap vooral een gezellige avond gehad. Eten helaas niet voor herhaling vatbaar.

10. Saus van de escargots te zout. Services, wel vriendelijk maar veel te snel. Binnen 5 kwartier na 3 gangen weer buiten. Sfeer, te veel lawaai, slechte akoestiek. Prijs/kwaliteit goed, want meer is het niet waard

11. We kwamen om 17.15 terwijl we om 18.30 hadden gereserveerd. Tafel helaas bij de ingang en doorloop. Toiletpapier was al op om 17.15 en bij ons tafel rook ik steeds de tolietverfrisser van boven. Niet echt fijn. Vlees steak was goed snapte alleen 4 sausjes niet zat geen mayonaise bij.

12. kim zwart

Als je bij De Sinjoor binnenkomt lijkt het dat je een huiskamer binnenkomt, dat is altijd zo geweest zolang ik me kan herinneren. Knap dat jullie dit vast hebben kunnen houden complimenten. Kom zeker terug mvg Kim zwart.

13. Heel prettig. We kregen ruimschoots de tijd om even ' uit te buiken' op verzoek. Lekker gegeten.

14. Voor de tweede x super gegeten.

15. Alles was zeer goed, eten de zaak en de bediening.

16. J van Ham

Heerlijk gegeten👍

17. We hebben heerlijk gegeten in een leuke sfeer met een voortreffelijke bediening.

18. Goed en lekker eten. Fijne bediening. Enig minpuntje, je zit op sommige plaatsen wel wat krap.

19. Voorheen had ik heel wat positieve ervaringen gelezen over De Sinjoor. Deze wou ik eens met mijn eigen ogen waarnemen. Ik werd er vriendelijk onthaald en vrij snel bediend. Als hoofdgerecht koos ik voor een Zeebrugs Stoofpotje en daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Het werd ingezet met een tweetal frisse slaatjes en verse frietjes. Een echte aanrader. Ook het interieur straalde warmte en gezelligheid uit.

20. Heerlijk gegeten en we werden prima bediend. Enige minpunt was dat de menukaart niet overeen kwam met wat ze serveerden. Er stond dat je ook op zondag een keuzemenu had, maar dat bleek niet meer te zijn

21. Kees de Leeuw

Ondanks de drukte was er volop aandacht door vriendelijk personeel. Herhaling zeker waard!

22. Aggie van Elewout

Goede steak, fijne bediening.
    Lekker gegeten.

23. Ria van der horden

Wij hebben heerlijk gegeten goede bediening en gezellig restaurant.
    Gr Ria

24. Erg lekker. Echt een aanrader. Kwaliteit nog steeds als vanouds.

25. Zoals gebruikelijk een goed etentje in een prettige sfeer.

26. Het eten was oke, echter betalen met een restaurant-card is niet mogelijk. De apparatuur werkt niet naar behoren. Erg jammer, staat wel benoemd dat je hier met die card kunt betalen. Misser voor de Sinjoor!

27. Ietje Bogers

Lekker gegeten, sfeer en bediening was prima.
    Te weinig groenten bij het hoofdgerecht.

28. Het voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht was super, en zeker voor herhaling vatbaar.
    Fijne pauzes tussen de gerechten.

29. Het eten was prima.
    Wij vonden het helaas veel te luidruchtig in het restaurant.
    Vriendelijk personeel.

30. Kom al jaren bij de sinjoor Maar heb het gevoel dat er nieuwe eigenaren zijn. Personeel is wel vriendelijk maar stuurloos en onervaren en niemand die ze begeleidt.
    Verder is de keuze in eten en de kwaliteit hiervan nog steeds goed.

31. Heerlijk gegeten. Laatste keer dat we geweest zijn waren oude eigenaren er nog. We vinden dat nieuwe eigenaar wel wat vrolijker mag kijken.
    Verder vlot en aardig personeel en goeie sfeer.

32. JC Scherff

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Aardig personeel. Een aanrader voor anderen.
    We komen zeker terug.

33. Heerlijk gegeten en wat fijn dat er voor mijn bejaarde moeder een seniorenteller is. Hierdoor kon zij haar eten op en liet niets staan.

34. Het was bijzonder lekker en goed eten, goede grote porties, kwaliteit bijzonder goed, goede prijs.
    De sfeer erg gezellig,
    Hele goede service, werd netjes gevraagd wanneer wij weer de volgende ronde wilde hebben.
    Heel vriendelijk personeel.
    Kom zeker terug en maak reclame voor jullie.
    Jullie bestaan niet voor niets al denk ik bijna 40 jaar als het niet langer is, want vroeger kwam ik al vaak bij jullie, toen jullie nog in de binnen stad zaten.

35. Super gezellig. Goed eten voor een mooie prijs. Bediening is vriendelijk en altijd in de buurt.

36. Het was zoals gewoonlijk verrukkelijk. Wij komen er al vele jaren en je kunt er heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

37. j. huijsmans

Het eten was goed. De bediening was snel en vriendelijk.
    We hadden helaas niet veel tijd en daar werd goed rekening mee gehouden.

38. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets was teveel. Redelijk druk dus een goed teken. Eten was prima

39. Het was echt een heel gezellig avondje. En natuurlijk heerlijk gegeten!
    Een heel klein puntje van critic, het lampje boven onze tafel was kapot.
    Maar daardoor werd wel heel erg sfeervol met het kaarsje op.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

40. Het eten was heerlijk hoor, alleen het eten kwam te snel achter elkaar als we niets hadden gezegd, maar het was goed.

41. Weer een heerlijke, gezellige avond gehad! Goede service van aardig personeel.

42. Goede ervaring, jammer dat we naar het madiwodo menu speciaal moesten vragen. Zit normaal in de menukaart maar we misten hem en andere klanten ook.

43. Goed en heerlijk eten, helaas bediening laat te wensen over. Veel aandacht voor ik denk vaste klanten

44. Heerlijk en lekker gegeten. De service was perfect, de sfeer gezellig, en de prijs goed.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

45. Robin de Legé

Super lekker eten, fijne service en prima prijs voor het eten wat je geserveerd krijgt!

46. Silvia Marijnissen

Vanavond heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.

47. Marielle Lambrechts

Goed gegeten en een hele vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

48. Prima eten, leuke bediening, redelijke prijzen. Helaas de zitplaatsen wat krap bemeten; tafels te klein en te dicht op elkaar.

49. M. Jacobs

Lekker gegeten, prima bediening en niet te duur. Men vraagt zelfs of je al klaar bent voor het hoofdgerecht of dat je nog even wil wachten.

50. C.A.Nouws

Goede ontvangst en vriendelijke bediening, prijs voor het eten is redelijk en het eten is zeer goed.

51. Snelle bediening ondanks het toch vrij druk was, eten was zeer goed en niet al te duur, het voordeel bij de sinjoor is, dat men heel veel variaties heeft in de gerechten, soms is het moeiljk om te kiezen zoeveel keus in de gerechten, dit is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

52. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Er mogen alleen wel wat langere tijden tussen het voor en hoofdgerecht zitten kreeg alles iets te snel achter elkaar maar verder was alles top! Ik kom hier zeker nog is terug

53. Heerlijk gegeten, alles lekker mals. De porties waren redelijk groot en het personeel vriendelijk

54. Monique

Het eten was heerlijk en de service was prima. Ik vond de huiswijn wel prijzig voor wat het was. De wijn was nou niet echt goed en kost toch 23.50 Euro. Dan verwacht je wel iets beters.

55. Peggy Smits

Altijd top!

56. D.Pinkster

Zoals altijd goede ontvangst, prettige bediening en goede keus. Ook het menu in het Engels.

57. Zoals altijd goed en lekker gegeten al 30 jaar .

58. Personeel was heel vriendelijk. Het eten was lekker, we komen hier zeker nog wel een keer terug.

59. a luyken

Mooi opgediend, en heerlijk vleesgerechten.

Gastvrij en erg gezellig.

60. R. Valenteijn

Hebben heerlijk gegeten. Goede bediening en gastvrij. Goed stuk vlees, mooi opgediend.

61. eten was goed goede bediening en vlotte bediening, enkel bij de slibtongen graag een extra bord voor de graten

62. Trudy van der Kleijn

goede service en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk

63. Nathalia

Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

64. Op maandag met 4 personen gebruik gemaakt van het madiwodo menu. In het menu was voor ieders wat lekkers te vinden. Kwaliteit en hoeveelheid waren voldoende. Restaurant was ook goed bezet. Met het menu hadden we ieder een drankje en koffie/thee na. Waar kun je dit voor € 95,- nog doen!. Fooi daarom dik verdiend!

65. Bea en Theo Kommeren

Viel deze keer wat tegen. De bediening was vriendelijk en goed maar het bestelde eten was matig; iets doorbakken vlees besteld maar was tegenovergesteld nét bruin gebakken en van binnen KOUD en rauw! Werd wel is waar keurig en terstond opgelost maar was tóch een misser. Plus punt; voorafjes en verse jus d' Orange waren prima!

66. R. de Rooij

Afgelopen zaterdag met 3 man bij de Sinjoor gegeten. Als grill restaurant moet je toch wel goede spare ribs hebben. Ze waren helaas niet gekruid, hadden niet echt smaak. Verder alles in orde, sfeer is beetje druk, maar gezellig. Bediening vriendelijk, maar niet van alles de hoogte.

67. J.franken

Helaas zonder vooraankondiging geen madiwodo menu, eten leek van goede kwaliteit. Personeel was in het verleden vriendelijker.

68. Henny Franken

De Sinjoor was bij ons al bekend. In het verleden meerdere keren gegeten.
    Ik heb wel een aanbeveling. Als je een weekmenu hebt een madiwodo genoemd geef dit menu dan automatisch bij de losse menukaart. Niet dat je hiervoor apart moet vragen.

69. Wij hebben lekker gegeten en de bediening was perfect. Wat ook belangrijk is de prijs. Valt reuze mee

70. Voorgerecht: ossenhaas carpaccio niet vers!

Hoofdgerecht:tongetjes te ver doorgebakkenen jus die je er bij kreeg helemaal zwart , sla niet fris.

Al bij al niet voor herhaling vatbaar.

71. Gezellig en altijd goede kwaliteit voor een leuke prijs.

72. Hadden gereserveerd voor 5 personen. Kregen tafeltje voor 4, erg krap dus vooral met mosselpannetje....
    Eten was niet slecht maar ook niet bijzonder. Spareribs waren moeilijk te eten, hadden wel veel gaarder mogen zijn. Wel vriendelijke bediening.

73. Prima geluncht, prettige bediening, gelukkig konden we bij een open raam zitten, anders was het bloedheet geweest! Voor herhaling vatbaar!

74. Het was lekker rustig. De medewerker was vriendelijk en zeer behulpzaam. Een zaak om tussen de middag lekker te gaan eten.
    Mw. J.A. de Greeuw

75. Cees van Lugtenburg

Al meerdere malen dit restaurant bezocht en telkens is de kwaliteit van de gekozen menu's uitstekend!

Dit is een restaurant waar je met plezier naar toe gaat, en je altijd met een bijzonder goed gevoel weg gaat!

76. Kwisthout

Snel geholpen en geserveerd. Alles voldoende maar kon ook nog bij vragen. Niets op aan te merken. We hebben allemaal lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

77. N. Koeken

Met groot gezelschap gekozen uit het madiwodo-menu en gegeten. Alles prima op tijd, tegelijk geserveerd en warm. Vriendelijk personeel. Steeds als ik hier kom al prima gegeten. Kom er zeker terug en raad het ook familie en vrienden aan.

78. Heerlijk gegeten, goede, vlotte bediening voor een schappelijke prijs.
    De achtergrond van de vleesproducten spreekt mij erg aan.

De Sinjoor heeft er een ambassadeur bij.

Succes verder.

Groeten,

Pieter Swinkels

79. Groot verschil in kwaliteit en vriendelijkheid bediening , algemeen etensniveau oke een klacht deze werd zeer slecht opgelost .

80. Wij hebben lekker gegeten, hoewel het tafeltje erg klein was voor de mosselpan en verdere spijs en drank.
    Omdat wij van een bepaalde ouderdom genieten is het voor ons erg donker in uw zaak d.w.z. Wij hebben toen een raamplaats gekregen omdat het menu anders niet te lezen was en ook het eten door het donker ons problemen zou geven. Te merken was dat de mosseltijd ver verstreken was door veel kleine mosseltjes in de pan, maar zonder die, hadden wij er meer dan genoeg aan.
    Vol lof zijn wij over uw personeel. Netjes leuk en begrijpend. Een stampertje bij de tonic met schijfje citroen zou gemakkelijk zijn. Kleine moeite groot gemak. Wij waren al eerder tot genoegen bij u in de zaak en komen vast terug.
    Met vr. groeten A. Hoogerheijde

81. A Pinxteren

De bediening en het eten was echt goed,
    De jupiler was lauw,dat was jammer

82. John van meel

Sinds lange tijd weer bij de sinjoor gegeten
    het eten was goed maar niet bijzonder
    daartegen was het ook nog eens aan de prijzige kant
    met4 pers voor en een Hoofdgerecht en koffie na 200 euro
    Dat kan op een ander adres net zo goed alleen een stuk goedkoper
    gr
    john

83. R. Balink

Had er, na eerder in Roosendaal te zijn geweest, meer van verwacht. Was nogal lawaaierig. Vond het personeel niet netjes gekleed.

84. Goed eten
    Wat koelte in deze zomerse dagen was geen overbodige luxe geweest

85. A. Veringmeier

We hadden een heerlijk seniorenmenuutje. Dat beviel uitstekend en was heel smakelijk! Zelfs in de drukke tijd van het jazzfestival beviel het ons hier prima!!

86. angelique van der Westen

Prima sfeer. Goed eten. Er werd erg rekening gehouden met allergenen. Super!

87. Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel.

88. Gaan er geregeld heen en de toma hawk is een echte aanrader, deze moet wel van te voren aangevraagd worden. Lievelingstoetje cafe glace. Super, we komen binnenkort weer.

89. Zo als altijd prima en heerlijk gegeten en genoten. Tot de volgende keer.

90. Kamphorst

We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en voor herhaling vatbaar.

91. F. Jacobs

Wederom heerlijk gegeten. Wij komen graag bij jullie dineren. Enige feedback die wij kunnen maken is dat wij het erg jammer vonden dat wij niet mochten kiezen van het maandmenu i.v.m. moederdag (wij zaten daar samen ter ere van het vieren van een verjaardag).

92. Lekker gegeten, tafeltje aan de voorkant met uitzicht naar buiten, vriendelijke serveersters.

93. Kim Peeters

Voortreffelijk gegeten, alles was heerlijk. Ondanks de drukke was de bediening snel, en heel vriendelijk. Werd heel goed rekening gehouden met diëten en allergieën.

94. Henny Janssens-Hermes

Het verjaardagsmenu was heel lekker.

95. Heerlijk restaurant om naar toe te gaan. Wij komen er al jaren. Heerlijk gegeten en de prijs is goed.

96. Johnny

Heerlijk gegeten. Triple grill. Een plekje bij het raam had nog mooier geweest, maar je kunt niet alles hebben.

97. Gisteren met kinderen en kleinkinderen het verjaardags menu genuttigd. Zoals we gewend waren weer prima! Leuke entourage, prima bediening en vriendelijk personeel. Wij komen terug!!!

98. Rieky 5 punten

We hebben heerlijk gegeten bij de Sinjoor. We komen er regelmatig. Het is er altijd goed en gezellig en niet onbelangrijk: goede bediening.

99. Zeer lekker: de verjaardagsmenu was top; we komen zeker terug.

100. Kreeg een fijn plaatsje aan het raam.
    Soep was heerlijk. Kipfilet geweldig; bijgerecht niet. Schaaltjes salade zijn niet aan mij besteed.
    Bij de friet zou het prettig zijn mayonaise erbij te leveren. Toetje prima.
    Personeel mag vriendelijker overkomen.

Mw. J.A. de Greeuw

Volgende pagina