Voor de deur , ma , di, wo , vrij, zat GRATIS vanaf 18.00 uur. Do betaald parkeren tot 22.00 uur. Zondag alleen op koopzondag tot 18.00 uur.

Lijn 7

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

Met een Antwerpse gezelligheid is restaurant De Sinjoor een restaurant waar men elkaar zowel familiair als zakelijk ontmoet. De Sinjoor bevindt zich centraal gelegen nabij het van Coothplein en is uitermate geschikt om voor of na een bezoek aan een theater,bioscoop of gezellig winkelen te lunchen of te dineren. De lunch en dinerkaart bestaat uit heerlijke traditionele a-la-carte gerechten. Al onze vleesgerechten worden op onze grote BBQ grill bereid. De combinatie van een goede prijs, kwaliteit en gastvrijheid maakt De Sinjoor een restaurant waar iedereen, nationaal en internationaal, met open armen ontvangen wordt. Het restaurant voor de verse Zeeuwse mosselen. De Sinjoor Breda is sinds 2011 officieel ambassadeur van de Zeeuwse mosselen van Prins en Dingemanse.

Ben je in Breda dan moet je er geweest zijn

Wij zien u graag.

Jacco en Dagmara Heijkoop

• Veganistisch

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

1273205199 90
1472004843 83

1. John O'Brien

Heel lekker gegeten. Eten was goed bereid van voorafje tot en met dessert. Dikke pluim voor de chef. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

2. Ik kom bij de Sinjoor vanaf de opening in 1969 en nog steeds super lekker.

3. Keurige bediening, zeer acceptabele wachttijden, spareribs kunnen wel wat beter omdat er veel bot en weinig vlees aan zit. Overig vlees goed. Leuke chocoladefondue en prima kaasplankje. Ongedwongen sfeer. De herentoiletruimte moet wel verbouwd worden. Deuren van de overige ruimtes eerste verdieping op slot doen, komt slordig over omdat het nogal rommelig is daar en je kijkt er zo op. Purschuim tussen de trap en de muur zou ik ook wegwerken. Zijn toch die indrukken die bijblijven en zijn zo op te lossen. In mindere tijden zou dit net het verschil kunnen maken.

4. Good atmosphere, the best French onion soup and chicken anywhere. Ribs tough though. Lamb chops also great.

5. Cisca raats

Met collega's bij de sinjoor gegeten, was lekker en gezellig.

6. N. Beglinger

Het eten was heel erg lekker.

7. Wallie van Dinther

Wij hebben een top avond gehad, alles was perfect, de bediening, het eten voor/hoofd/desert alles was prima, wij zijn zeer tevreden☺

Op alle fronten een dikke 9

8. Veel keuze uit diverse gerechten en heerlijke vis stoofpotjes.

9. Het eten was wederom heerlijk.
    De sfeer is altijd heel gezellig en gemoedelijk.

10. Het was heel lekker ga zo door.

11. Han Magilse

Was niet geweldig. Wel meer dan genoeg. Mijn Mixed Grill had een stuk rauw vlees, biefstuk te veel doorbakken (taai daardoor).
    Huiswijn was erg vlak, weinig smaak. Pas toen we zelf aangaven dat de wijn niet lekker was konden we ook een andere wijn kiezen. Wellicht had dit bij het opnemen gesuggereerd kunnen worden.

12. a.coenen

Altijd en al vele jaren consistent in kwaliteit, bediening, vriendelijkheid en een proma prijs/prestatie-verhouding. Wij houden van een vlot etentje buiten de deur en dat gaat altijd prima bij De Sinjoor.

13. Van Kleef

Heerlijk gegeten en dat voor die prijs, complimenten aan de kok en bediening.

14. Zoals vanouds heel gezellig, heel erg lekker en zeer goede service.

15. Op 1e Paasdag lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en voorkomend. Het was alweer enkele jaren geleden dat we hier voor het laatst waren. Wat wel opviel was dat er voor de vegetariër alleen maar de pastaschotel te kiezen is (en dit is al 15 jaar zo). Wij zien bij andere restaurants dat er tegenwoordig steeds meer keuze is voor Flexi ariërs en vegetariërs, er is een groeiende groep eters die hier belangstelling voor heeft.

16. Super, goede bediening vriendelijk en behulpzaam.

17. Al sinds jaar en dag komen wij met regelmaat bij de Signoor. Altijd netjes en correct en prima kwaliteit. Langzamerhand is dit restaurant wel aan een upgrade toe.

18. Twan van Vlimmeren

Geweldig gegeten. Was echt lekker.

19. Eten was zoals altijd bijzonder goed van kwaliteit smaak versheid bediening en prijs. Kortom veel lekkere kwaliteit voor je geld.

20. Gezellig restaurant met een gastvrij onthaal!
    De bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken, kwaliteit van het eten was goed.
    De gerechten waren smaakvol en goed warm.
    Minpuntje was een niet schoon glas maar dat werd gelijk netjes opgelost.
    Wij komen zeer zeker weer lekker genieten!

21. Jochem van osch

Zoals vanouds leuke gezellige sfeer vriendelijk behulpzaam personeel niet opdringerig ruime keuze in drank en eten.
    Kortom voor herhaling vatbaar(kom er al jaren)zelfs toen de sinjoor nog in de binnenstad zat.

22. Lekker gegeten, goede producten en prima bereid. Prijs klopt met wat je ervoor krijgt.
    Niet te duur om eens lekker uit eten te gaan.

23. Ria Niec

We hebben het heel gezellig gehad, personeel was heel aardig, we gaan er vast en zeker nog vaker heen.

24. Annet Mensink

Het was gezellig en lekker eten

25. Jopie beyer

Gezellig. Knus. Heerlijk gegeten. Hadden alle 4 grilplaat sinjoor. Het waren echt grote porties. Zelfs mn man die best wel een grote eter is heeft zijn buik vol gegeten. Voor toetje was zelfs bij alle 4 geen plaats meer. Daarom afgesloten met kop koffie,
    die ook erg goed was. Keurige bediening.
    We komen zeker nog terug.
    Groet Fam Beyer.

26. rian v thoor

Eten en interieur nog precies zo als 20 jaar geleden, sterke formule maar weet nu weer waarom ik er al jaren niet meer geweest ben.
    Services slecht en soms tegen het onbeschofte aan, bv klant als “meid” aanspreken kan echt niet!
    Nee helaas nooit meer.

27. Het eten was heel erg lekker de derde keer dat we hier zijn geweest en zeker niet de laatste. De bediening is enthousiast en vriendelijk.

28. natascha honders

Toen we binnen kwamen duurde het lang voordat de drankjes werden opgenomen. Maar goed het was ook druk, dus vooruit maar. De kaart kregen we direct bij binnenkomst. Wij hadden al op internet gezien dat er 3 gangen menu's waren voor een scherpe prijs. Echter nadat we een drankje besteld hadden en we ernaar vroegen zei een ober dat dit er al een tijdje niet was en al helemaal niet op zaterdag… erg jammer dat dit niet van te voren werd gezegd zodat je nog een andere keuze qua restaurant en budget kon kiezen. We hadden immer al een drankje gekregen. Zeker tegenwoordig kan zeker een internetsite binnen luttelle seconden worden aangepast. We waren uiteindelijk veel meer geld kwijt als we gedacht hadden. Het eten wat we kregen was wel van goede kwaliteit en de bediening erg vriendelijk.

29. Bediening was niet erg snel. Wellicht te weinig personeel?
    Eten kon ook zeker beter. Varkenshaas was erg vettig, spare rib was enkel bot en weinig vlees. Biefstuk was taai.
    Na hoofdgerecht maar afgerekend.

30. Lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs.

31. Pieterman

Zoals altijd: gezellig, sfeervol en lekker eten.

32. Gezellig restaurant met goede centrale ligging in Breda centrum met prettige sfeer.
    Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij.
    Wij aten daar met 2 volwassenen en 2 kinderen. Genoeg keuze op de bistro menukaart! Het eten werd vrij snel geserveerd en was absoluut goed in kwaliteit. Frietjes werden vrij snel extra bijgevuld (blije kids!!) Wij hebben goed & lekker gegeten, prijzen zijn normaal en komen zeker nog een keer terug!

33. Theo van Rijckevorsel

Gewoon fijne plek voor een lekker hapje!

34. Heerlijk gegeten, kwam als jonge tiener hier al vaak. Nog steeds een goede kwaliteit en gezellig sfeertje. Super!

35. Wederom zoals we gewend zijn alles perfect goede kwalitiet - prijs verhouding.

Een aanrader voor iedereen.

36. We hebben niet echt heerlijk gegeten.
    Broodje vooraf besteld. Kwam pas toen we aan het voorgerecht begonnen.
    Spareribs waren niet mals.
    Slibtongetjes waren klein en te hard doorbakken.
    Het was er koud, omdat zowel voor als achter de deur geregeld open stond. Gemeld maar hielp niet.
    Bediening was minimaal.
    Dus minimaal genoten😑

37. We hebben hier vaker gegeten en iedere keer alles goed.

38. Altijd heerlijk eten en goede service.

39. Het eten was goed, het was behoorlijk rustig en het restaurant was om 21:45 eigenlijk al leeg. Toen vroegen ze ook niets meer aan ons. Jammer, wel goed gegeten.

40. Adrie de Bruijn

Zeer uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Wel opletten voor tijdslimiet die gekoppeld kan worden aan je reservering.

41. Piet van Rijckevorsel

Heerlijk gegeten, sfeer is er altijd goed.

42. Anja van der Rijk

Was weer heerlijk. Malse steak en heerlijke groenten.
    We gaan snel nog een keer!

43. Marian Schepers

We hebben weer heerlijk gegeten, de bediening was toppie ondanks de drukte.

44. Super lekker gegeten en een snelle en gastvrije bediening, heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

45. Vroeger kwam ik er al en ik kom er nu nog steeds graag. Het eten is goed, niet te veel poespas maar toch mooi opgemaakte borden. Ook hangt er een gemoedelijke sfeer. Plus hier had ik mijn eerste date met de man waar ik nu bijna 25 jaar mee samen ben. Heb hier ook gereserveerd met Valentijn en weer lekker gegeten. Voor ons een toprestaurant dus!

46. Gisteren avond heerlijk gegeten met 2 volwassenen en 1 kind.

T was super lekker, heerlijk malse biefstuk gegeten blij dat we allebei de grote hadden genomen, was echt t geld waard!
    Verder leuk hoe ze de dingen opdienen.
    Wij komen hier zeker terug met en zonder dochter.
    Gezellig restaurant, goede bediening, heerlijk eten.

Bedankt voor de fijne avond.

47. John en Corina Nijhuis

Heerlijk gegeten.
    Gerechten mooi en goed van temperatuur opgediend.
    Smaak heerlijk.
    Erg genoten samen!
    Voor herhaling vatbaar.
    Komen hier al jaren😉

48. Lekker no-nonsens eten. Genoten van de mosselen op z’n Antwerps.

49. Nadat we besteld hadden, kwam de uiensoep al vrij snel. Deze was erg zout helaas.
    Na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht ook vrij snel er achteraan. Dit was prima, het vlees was mals en de groentes en salades waren voldoende en lekker.
    Daarna leek het erop dat ze ons vergeten waren want er verscheen een hele tijd niemand meer terwijl er achterin wel bedienend personeel stond te praten. Nadat we toen erg lang hebben zitten wachten, hebben we het nagerecht maar laten zitten.

50. Loes Jansink

Heerlijke fondue, een echte aanrader, gezellige sfeer.

51. m van gastel

Goed eten, leuke bediening. We zijn er al meer geweest, het is altijd goed.

52. Prima; goede service en kwaliteit.

53. Marjolijn

Heerlijk gegeten!
    Vooral de “echte “dame blanche is een aanrader!

54. Martine Keur

55. Moet zeggen dat het heel goed en lekker was voor redelijke prijs, aanrader.

56. Gezellig restaurant, goede service, eten redelijk, niet om over naar huis te schrijven.

57. Weer super gegeten hier. Bediening was zeer vriendelijk, en je kreeg je eten ook binnen de tijd die je verwacht, top.

Groetjes Eric en mia.

58. Onvriendelijk personeel.
    Op aanwijzing medewerkster onze jas opgehangen, moest onder het eten weer verplaatst omdat andere mensen er 'last' van hadden. Jassen werden niet aangereikt toen we weggingen.
    Werd niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog wilden bijbestellen.
    Stukje van wijnglas af, na vermelding werd glas zonder opmerking of excuus weggenomen en andere neergezet, geen compensatie op rekening.
    Zaten op vaste bank tegen de muur met aan 1 zie pilaar, konden dus maar aan 1 zijde de bank verlaten, dus als iemand van tafel ging moest iedereen opstaan, en vice versa, niet echt handig omdat het toch al krappe tafels waren; 3 x 2-persoonstafels voor 6, maar zaten steeds met onze ellebogen tegen elkaar, want normaal gesproken heb je met 2 personen vrije bewegingsruimte links en/of rechts.
    Het eten maakte het gelukkig weer goed.

59. Voorgerecht en nagerecht mooi opgemaakt en primavan smaak.
    Vlees vrij smakeloos.

60. Jacques J. van Miert

In 1e instantie gereserveerd voor twee.
    Prima tafeltje, echter naast ons vier mannen die erg luidruchtig aan het praten waren.
    Dit stoorde ons mateloos en hebben een andere tafel gevraagd.
    Het eten was prima, alleen te snel geserveerd.
    Toetje heerlijk van genoten.
    We stonden in een uurtje weer buiten…

61. Mark Basters

Gezellige avond geweest, persoonlijk vind ik de menukaart wel aan vervanging toe. Dit is toch ook je eerste indruk.

62. J@ne Beer

Ik kom al 50 jaar bij de Sinjoor en de laatste jaren 1 keer per jaar met een vriendengroep van 8 personen. Hiervoor moeten wij allemaal minimaal een uur rijden maar dat is het meer dan waard. (klein minpuntje, de spareribs mogen iets gaarder, die moeten gewoon van het bot afvallen en dat was nu helaas niet zo).
    Maar hoe dan ook, bij leven en welzijn zijn wij er volgend jaar zeker weer.

Met groet
    J@ne

63. Familie met kinderen

Klassieke gerechten, goed bereid. Sfeer lekker ongedwongen en prima personeel. Voor ieder wat wils op de kaart. Niet voor niets dat De Sinjoor al vele decennia lang een begrip is in Breda.

64. We hebben lekker gegeten, al was het vrij snel voor het optreden in Mezz waar we nog naar toe gingen. Dit was allemaal geen probleem. We werden erg leuk geholpen door een jongen, hij deed het allemaal erg vlot en vriendelijk. Sinjoor is zeker een aanrader voor een gezellige avond.

65. Het diner was prijs kwaliteit verhouding in orde ook heel veel keuze op de kaart!
    Bediening vriendelijk.
    Sfeer restaurant, wij zaten vlakbij de keuken dat is niet zo sfeervol zitten.
    Hadden het wel heel gezellig met ons groepje!
    Maar als we nog een keer gaan reserveren vragen we wel om plaatsen aan de straatkant…
    Daar kun je toch gezelliger zitten en zit je ook wat ruimer!

66. Gezellig en goed eten. Niet te veel poespas. Eerlijk.

67. Goed gegeten.
    Top prijs kwaliteitverhouding 👍🏻

68. W Ravestein

Prettig restaurant, prima eten, goede prijs en snelle vriendelijke bediening.
    De wijn (4,75 euro per glas) was niet te drinken en ook niet naar tevredenheid opgelost…

69. Lekker gegeten! Prijs - kwaliteit is prima. Gezellig inrichting van 't restaurant. Goede bediening.

70. Toegankelijk restaurant voor jong en oud.
    Aanbod is prima geprijsd en het heeft goed gesmaakt.
    Personeel mag hier en daar wel eens lachen en klantvriendelijker zijn.
    Menukaart mag wel vernieuwd worden.

71. Heerlijk gegeten leuke vlotte bediening.
    Tot gauw weer.

72. Zoals altijd prima gegeten en leuke bediening.

73. T. Fijnand

Zowel mijn gaste als ikzelf zijn al van langer geleden bekend met De Sinjoor. De sfeer is wat gedateerd maar wel gezellig, en als je een rustig plekje nodig hebt, is dat vrijwel altijd mogelijk. We hebben beiden een eenvoudige lunch genomen, die prima verzorgd was en ook goed was qua smaak. De bediening was vriendelijk en attent. De prijs, voor ieder ca. €.14,- was redelijk en conform de kwaliteit van de lunch.

74. J Pruissen

Het was heel goed, eten betaalbaar, vriendelijke bediening, leuke tent, alleen parkeren moet je tot 22:00 betalen in een zijstraat.

75. Prima voor een gezellige avond, goede kwaliteit eten en drinken.
    Vertrouwde kaart die nog steeds de bekende en goede gerechten bevat met daarnaast nieuwe gerechten.

76. Suzanne van Rooij

Gisterenavond heel lekker gegeten hier. Het vlees was heerlijk mals en had een goede smaak. De bediening is erg vriendelijk en toegankelijk. We komen hier zeker nog eens terug!

77. Heerlijk gegeten, goede service en sfeer was goed.

78. Super lekker, fantastische bediening. Petje af voor de hele crew met zo'n drukte.

79. Het eten en de bediening waren top. Een kleine kanttekening is dat de mayonaise in een potje word geserveerd (met een te groot lepeltje) en dat de boter in een kuipje zit. Dit maakt het net niet af en lijkt als of je bij de valk een luchbuffet neemt.
    Maar eten was verder top.

80. Jeanine

81. We hadden gereserveerd met fonduen maar was blijkbaar niet doorgekomen, en dat moest toen ook echt wel even duidelijk gemaakt worden.
    Eten was goed.

82. john van Zundert

Goed eten heel lekker, fijne bediening ook al is het druk.
    Kortom altijd lekker daar!!!

83. We zijn voor het eerst sinds een jaar of twee/drie weer bij de Sinjoor geweest.
    Het eten is nog net zo top als altijd. De service was onder de nieuwe eigenaren beduidend minder. Vooral de gastvrouw was chagrijnig, er kon geen lach vanaf.
    De rest van het personeel deed zijn best om dat goed te maken.
    De bediening was ook chaotisch, moesten vaak lang wachten voordat er iemand kwam.
    Jammer, want het eten is goed.

84. Eten was goed lekker.
    Alleen de bediening maakte aantal foute drinken was bij binnenkomst gelijk opgenomen maar na 20 min nog geen drankjes gekregen naar Na nog x vragen bleek de bestelling niet doorgegeven was dus opnieuw doorgegeven maar toen kregen we eerst de voorgerechten en toen pas de eerste drankjes die waren voor ongemak wel van het huis daarna ging alles goed op het eind alleen nog wel koude cappuccino gekregen toen nieuwe gevraagd en gelijk gekregen het was Al met al een gezellige avond alleen ik krijg de indruk dat er net te weinig personeel zodat het toch een beetje rommelig verliep dit kan natuurlijk gewoon een Malig incident zijn natuurlijk.
    Leuke avond gehad lekker gegeten vriendelijke groet J. Van POEYER.

85. Heel lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

86. Fondu volgens vast recept. Niets aan veranderen! Houden zo

87. Herman Vink

Prima eten en een meer dan goede prijs - prestatieverhouding. Authentieke sfeer sprak ons erg aan! Voor herhaling vatbaar!

88. Marjan van Tooren

Heerlijk gegeten alleen jammer dat het enorm gehorig is. Je kan je tafelgenoten bijna niet verstaan.

89. Lekker eten, veel variatie, snelle bediening en leuk personeel. Absoluut niet duur! Uitstekend 👍

90. In 1 woord super, 1 van de gasten is zelf kok in een latin restaurant en vond het maandmenu uitstekend, veel variatie, voor ieder wat wils.

91. Heerlijk gegeten! Veel keus en prima prijs kwaliteit verhouding. Bediening was vriendelijk. Kwam alleen vrij weinig aan onze tafel. Ik wilde nog wat drinken bestellen tijdens het eten, maar het duurde zo lang voordat er iemand kwam dat ons bord inmiddels leeg was en we dat extra drankje achterwegen gelaten hebben.

92. Wij komen hier al jaren met onze vrienden. Voor het eerst geen menuutje voor een leuke prijs; alleen een Madiwodo menu voor door de week. Al met al hebben we heerlijk gegeten, Antwerps pannetje was heerlijk en de mixed grill, ossenhaaspuntjes en spareribs ketjap ook. Helaas wat rumoerig en persoonlijk had ik erg veel last van de houten stoelen die oncomfortabel zaten. Verder vonden we de drankprijzen erg hoog waardoor de totale rekening best pittig uitviel.

93. Alles was goed maar de frietjes waren gewoon ronduit slecht indien dit verbeterd word eten en drinken zeker een paar punten meer.

94. J.C. Scherff

Zaterdag 25 november met 6 personen heerlijk gegeten.
    Hoewel het restaurant vol zat was de bediening supersnel en goed.
    Ook was er ondanks het vele bezoek gemakkelijk een conversatie te voeren.

95. Eten was prima prijs-kwaliteit is goed goede service en vriendelijk personeel, alleen jammer van de rumoerigheid teveel grote groepen zodat je elkaar moeilijk kon verstaan.

96. We hadden voor het 3 gangen menu gekozen van € 16,50. En hebben heerlijk gegeten. Komen hier wel meer en gaan dit zeker nog doen. Personeel ook vriendelijk.
    Een minpunt(je). Interieur is wat donker. Een licht kleurtje en een wat moderne uitstraling zou niet misstaan.

97. Wij hebben heerlijk gegeten van het 3 gangen maandmenu. Het was goed en niet duur. Wij komen zeker nog eens terug. Goede service en aardig personeel.

98. Te donker, te vol, en slechte akoestiek.
    Je schrikt van het lawaai als je binnenkomt.
    Prima om even wat te eten maar niet geschikt voor een avondje uit.
    Eten redelijk maar niets bijzonders.

99. AC van der Meijden

Wij hebben erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs.
    We komen zeker nog eens terug.

100. Wij hebben mosselen gegeten ; heel lekker.
    Frietjes en salades werden, als we er om vroegen netjes bijgevuld.
    Zelfs de 3 glazen niet erg gekoelde witte wijn werden vervangen door lekkere koele exemplaren; top!
    Super vriendelijk personeel.
    1 Min puntje: wij waren met 6 personen wel aan een te kleine tafel gezet.
    Vooral met mosselpannen op tafel is dit niet prettig.

Volgende pagina