De Satéhut in Breda

De Satéhut laten bezorgen?

1381917178 74
1419983625 78

1. Hennie van Eijs

Gisterenavond eten besteld. Het was gewoon heel erg lekker. Een hele dikke pluim voor jullie allemaal. Het was af. Volgende keer weer. Dank jullie wel.

2. Geer 5 punten

Heerlijk de sate kambing met Gado Gado. Ik heb echt genoten en raad het iedereen aan. Ik ben er zelfs voor uit Rotterdam gekomen omdat ik goede verhalen heb gehoord.

3. Het eten was heerlijk en je kan er heerlijk op het terras eten. Het personeel was vlot en vriendelijk. Ten op zichte van wat ik lees, zag ik geen medewerkers van de bediening op zijn telefoon. De saté was uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar.

4. Noortje

Eten was top, bediening was vriendelijk. Ook erg leuk dat je de keuken in kan kijken! Plekje op de verhooging is erg gezellig

5. Cassius

Erg lekkere saté gegeten. Bediening was vriendelijk en gastvrij. Ik had zelf de saté mix genomen en je proefte echt dat het van de bbq af kwam. Zeker voor herhaling van baar!

6. Een blamage man man. 1 uur wachten voor niets! 40 euro voor 2 kleine te koude bakjes bami goreng, 2 sajoor boontjes (inimini bakje) en 8 stokjes (letterlijk 3 kleine stukjes kip per stokje) voor 18 euro. 2 bakjes friet voor wat kids en 4 personen. Kwaliteit mwah. Werkelijk een schandalige hoeveelheid. Even gebeld naar de satehut... ik word nog teruggebeld. Oei oei wat slecht

7. F v elewout

17 april met Social Deal daar gegeten. Bar slecht, saté, vlees was raar van kleur leek uit een pakje te komen. Bami was net niet koud en alles was totaal smakeloos. Waar is de kwaliteit van vroeger?

8. Carola Kras

Het duurt inderdaad even, maar dan heb je een eerlijk bordje saté, speciaal voor jou klaargemaakt op de bbq met verse komkommer, lekkere rijst, nasi of bami en desgewenst een gebakken eitje, gado gado of andere kleine bijgerechten. Voor saté gaan wij naar de Satéhut.

9. We hadden gasten en het leek ons een leuk idee om sate te laten bezorgen.
    Na bijna twee uur werd de helft van de bestelling bezorgd: droge saté, droge witte rijst (een handjevol) en een lucifersdoosje komkommer. Kosten pp 16,50. Geen saus, geen salade en als maaltijd veel te weinig. Na een half uur kwam de tweede helft. Weer twee porties met de saus voor de eerste lichting.
    Dit was een aanfluiting van formaat. Wel kregen we nog een bon van 15 euro als compensatie. Die gaan we dus niet meer gebruiken. Net zoals we nooit meer naar de Satehut gaan. Erg, erg slecht en heel gênant als je met gasten zit te wachten.

10. In plaats van varkenssaté kregen we kip... nou ja, het duurde al zolang, zaten maar 3 tafels, maar goed. Toch maar opgegeten anders zaten we nog een uur. Niemand daarna meer aan de tafel gezien, helaas geen 2e ronde drinken. Bij afrekenen gezegd dat we verkeerde saté hadden gehad. Helaas wist niet meer of ze dat verkeerd had ingevoerd. Dame ging wel telkens buiten roken met haar mobieltje, daar had ze wel alle aandacht voor.

11. Anoniem

Echt slecht. Ben er laatst gaan eten met mijn vriend. Satés waren blanda. Maar het ergste; het personeel, leuke mode popjes die alleen maar met hun telefoons bezig zijn. Ze zitten met z'n allen aan een tafel voor alleen maar luidruchtig te praten over hun week en hun jongens vriendjes. Niet te missen hadden ze allemaal lekker een drankje erbij, alsof ze zelf uiteten waren. Het is meer een buurthuis dan een restaurant.
    De meiden in het restaurant verpesten het voor het restaurant zelf. Vind het restaurant er leuk uitzien en weet dat hun eten normaal goed is. Echt jammer van het personeel.

12. Ron van Haarlem

13. Zoals bij eerdere bezoeken vermeld. Prima sfeer, prima eten voor goede prijs. Snelle, vriendelijke service. Voor afwisseling in je menu zeker aan te bevelen.

14. Slechte service met zeer lange wachttijden. Totaal niet klantvriendelijk personeel.

15. Kal 106 punten

Het is riskant om je als horeca zaak te specialiseren in een specifiek gerecht. Het kan oftewel helemaal fout gaan of helemaal goed. Hier gaat alles goed! De sateh is super, goed van smaak en mooi mals. De bediening is kundig en vriendelijk. Het thuisbezorgen gaat alleen nog wel eens mis door drukte. En hetgeen je betaald voor afhaal is wel wat aan de hoge kant.

16. Ron van Haarlem

17. Op woensdag toch snel een saté gaan eten. Het was rustig en dat is meestal een slecht teken. Oké, het is woensdag. Maar we werden verrast met heerlijke saté mix, 6 stokjes gado gado en frietjes.
    Volgende keer gaan we iets uitgebreider eten want het was super lekker, thanks Satehut, tot snel!

18. Echt een gezellige hut!

Al meerdere malen hier gegeten omdat het heel gezellig is, de sate's erg lekker zijn (kambing is mijn favoriet) en voor die prijs, echt top! Ook de bediening is heel vriendelijk en legt dingen uit als je vragen hebt. Ook leuk en lekker dat ze speciale Indische drankjes hebben!

Tot snel weer!

19. Afgelopen weekend zijn we met een paar collega's bij Satehut gaan eten voor het eerst. Het was super! Je kan de Indonesische sfeer in het restaurant goed proeven, vooral als je de muziek goed kan horen en natuurlijk de niet te missen geur van de lekkere saté's kan ruiken.
    Het personeel is daarnaast heel attend en behulpzaam, ze helpen je bij binnenkomst en weten veel over het eten. De prijs/kwaliteit is daarnaast ook zeer acceptabel.
    Het is een echte aanrader, ik zou er zeker nog vaker willen eten!

20. Sebastiaan

21. Satehut breda is een echte anrader!!! Lekker eten (en veel) voor weinig geld!!! Verder is het personeel ook vrolijk en vriendelijk!!

22. debbie van der plas

De zoon heeft nu de smaak van zijn pa te pakken en personeel is vriendelijk correct. Saté weer ouderwets lekker. Je pa zal trots op je zijn.

23. Een goede ervaring, ik ben er 2x wezen eten en elke keer weer hartstikke gezellig en lekker.

24. Jordi de Vos

Ik ben net terug van de satehut en het was super lekker en hartstikke gezellig, de sate was erg lekker en de satesaus paste er super goed bij. Ik ben met een paar vrienden gegaan, we waren er al eerder geweest, maar het wordt nooit saai of vies. Het is een echte aanrader en de klantvriendelijkheid was erg goed, zelfs tegen kinderen. Als je een schotel besteld kan je daar ook nog eens friet of stokbrood of iets nemen die daarbij zijn inbegrepen. Dit restaurant is een echte aanrader en ik verheug me al op de volgende keer bij de satehut.

25. Van Dijk

Wij hebben afgelopen zaterdag 20 april gegeten bij de Satehut. Het was mooi weer, dus mijn man en ik reden naar de stad om een terrasje te pakken. We parkeerde onze auto in de Barones. En roken de heerlijke geur van de satees, dus we gingen op het terras zitten. Wij hebben eerst lekker een klappa muda en een tjendol gedronken. En daarna naar binnen gegaan om te eten. Wij hadden als voorgerecht een lemper en pangsit besteld en mijn man bestelde als hoofdgerecht de satehut schotel met nasi goreng betawi en ik de portie hut met bami goreng. Wij hadden allebei alle soorten sate. Je proefde gewoon dat het van de barbeque af kwam, zo heerlijk!! Ik vond de nasi goreng betawi wel erg pittig, maar mijn man vond het juist perfect. De bami goreng was lekker dun met kipstukjes en groente. Wij hadden ook de hete en zoete ketjap genomen.
    We komen hier geregeld eten en het is gewoon altijd goed! Natuurlijk als het drukker is moet je dan langer wachten, maar dat is logisch en is overal zo. Verder is het personeel ook vrolijk en vriendelijk. Je krijgt veel voor weinig geld.
    Wij raden dit restaurant dan ook echt aan!!

26. Lang geleden ben ik als kleine jongen nog bij de Satehut geweest, een superkleine eettent bij de Grote Markt. Authentieke op houtskool geroosterde sate voor een redelijke prijs, een unieke ervaring. Ondertussen is er wel het een en ander veranderd. Het kleinschalige is er wel een beetje vanaf en ik heb begrepen dat er mindere tijden zijn geweest voor dit restaurant. Toch heb ik genoten van de sate en nasi goreng betawi. Als ik in de buurt ben zou ik hier zeker nog wel een keer gaan eten.

27. Vorige week gegeten, echt super slecht, koude rijst, drank ging tot 2 maal toe verkeerd en de saté, echt vreselijk slecht en vet. Nee jammer hoor, 10 jaar geleden was het echt super lekker. Nee voor mij geen satéhut meer.

2,1
  28. Mark Van den wateren

Een top restaurant!

Ik ben een slechts een arm studentje van 19, die ook wel eens uiteten wilt gaan. Bij de satehut zit ik dan wel goed. Heerlijk eten, Vriendelijk personeel, mooi prijsje en het is snel bereid! Genoeg keuze! Ik snap niet waarom dit restaurant zo een laag cijfer heeft.

29. We werden vriendelijk ontvangen, de sfeer was gezellig en gemoedelijk. De sotosoep was goed gevuld en goed op smaak, met groenten en blokjes lontong. Je proefde de indische kruiden van de sate's en dat ze waren geroosterd op houtskool, zoals het hoort. De pindasaus mocht van ons wat pittiger, maar op advies bestelde we er hete ketjapsaus bijen eigen gemaakte sambal badjak, die kregen we van het huis. De nasi en bamie goreng die we erbij bestelden smaakte goed.
    Voor ons voor herhaling vatbaar, als we een lekkere indische hap willen eten.

30. Gisteren (22-07-2012) bij de Satéhut gaan eten. Ondanks het mooie weer waren slechts 4 tafels buiten bezet. Binnen gaan zitten waar alle (+/- 30 tafels) leeg waren. Bediening is vriendelijk maar slecht. Zeker geen horeca ervaring. Bij het opdienen van het voorgerecht, ging het al mis. Mijn vrouw kreeg iets wat ze niet besteld had. Mijn soto werd wel opgediend. Deze had overigens niets met de authenthieke smaak en ingrediënten van een echte soto te maken, maar was gewoon een groente-kippesoepje zoals uit een Nederlands blikje. Voor een indisch melkdrankje (vergelijkbaar met Surinaamse dawet) vraagt de Satéhut maar liefst € 3,50! Vervolgens komt er een glaasje op tafel met zoveel ijsklonten dat de drank zelf binnen twee slokjes op is. Schandalig. De daarna bestelde cola is nooit meer gekomen... Vervolgens komt het hoofdgerecht met uitermate droge witte rijst en nasi. De nasi werd overigens ook van de tafels buiten bijna onaangeroerd terug gegeven. Dat zou voor de keuken toch een signaal moeten zijn. Op tafel staat geen zout/peper of andere kruiden om het eten lekkerder te maken. Bij navraag of ze ook Chilipepers o.i.d. hadden, kwamen ze na aandringen met een sambal Oelek op tafel. Niet lekker bij kipsaté... Voor de kwaliteit van het eten en de geleverde service is de prijs dan ook te hoog.

Zeker géén aanrader en voor ons géén tweede keer meer. Jammer.

31. Wij eten hier regelmatig en het is gewoon goed. De bediening is vriendelijk en netjes. Wij zijn blij dat we weer lekkere saté kunnen eten in Breda.
    Wij nemen altijd een schotel en daar hebben we ruim voldoende aan. Niks mis mee!
    Waarom de bediening Indonisisch zou moeten zijn (zie vorige recensie) weet ik niet. Dan zouden we in geen enkel Nederlands restaurant meer kunnen gaan eten omdat de bediening niet "Nederlands" zou zijn. Volgens mij doet de nationaliteit niet ter zake als ze hun werk maar goed doen.

32. Onbeschoft personeel, abnormaal duur, het personeel is niet eens Indonesisch, geen wonder dat ze eerder failliet gingen. Ze moesten maar dichtblijven, ik raad iedereen af hier te eten.

Echt een verspilling van je geld

33. Opzoek naar een snelle hap, omdat we haast hadden. We werden hier snel geholpen en we kregen snel het eten. We hebben echt genoten, voor schappelijk prijs een goede hap. Aardige bediening en een goede sfeer. Een herhaling waard.

34. Voeger was alles beter....dat geldt ook voor de Sate hut, ik weet nog dat ze begonnen met deze zaak (locatie aan de haven). Nu lijkt het wel of de sathe stokje al in de keuken afgekloven zijn, je hebt een leesbril nodig om het vlees op je stokje te herkennen.