Vanaf breda centraal gaat er een bus door de Ginnekenweg.

• Veganistisch

1261194114 80
1348661940 87
1429882065 79
1461120574 68

1. Bij binnenkomst bleek het tafelkleed vies en er lagen broodkruimels op. Dit werd snel vervangen. Bij het serveren van het hoofdgerecht viel er een stuk biefstuk van het bord op tafel. De ober pakte het stuk vlees met zijn hand weer op en legde het terug op mijn bord. Ik had geen trek meer. Het kaasplankje bevatte bijna geen kaas. Het was zeer teleurstellend en geen aanrader. Dit is jammer, 6 maanden geleden prima gegeten en toen een betere bediening. Nu is het slecht, ook moest er veel bijbetaald worden voor de gerechten op de kaart. Kortom, niet doen.

2. Wat een aanfluiting. Nog steeds confuus over wat er nu eigenlijk allemaal gezegd en gebeurt is. Een kado voor ons van de kinderen. Ze hadden via de social deal coupons besteld. Probleem was al het wijn arrangement voor 4 konden we niet gewoon een fles bestellen? Sfeer is leuk maar wel erg donker met als gevolg dat de kaart niet goed te zien is. Opmerking was dat hij het toch vermeld had nou ECHT niet schande! Blijkt heel sneaky onder sommige gerechten te staan dat er een toeslag van 7 of 8 euro geldt. En dat terwijl de gerechten hetzelfde geprijsd zijn! Er was ook personeels tekort waardoor iemand uit de keuken in de bediening moest. De amuses moeten nog komen en het nagerecht was totAl anders! Na een verhelderend telefoontje werd gezegd dat we toch weg waten en betaald hadden 😡😡 blijkt dat het restaurant een tijdje gesloten is geweest en zo werd het letterlijk gezegd dat het uit de lengte of breedte moest komen. We waren toch al verl goedkoper uit was ook nog de opmerling😡😡 werkelijk totaal geen oplossing aandragend of iets anders DUS BEN GEWAARSCHUWD nooit meer ga ik hier nog naartoe.

3. Vreselijk slechte ervaring! Twee weken van te voren al aangegeven dat het strikt glutenvrij moest zijn, gemaild en gebeld en zou geen enkel probleem zijn. Op de avond zelf nog nagevraagd of het echt glutenvrij was. Dat zou zo zijn...

Helaas is gort niet glutenvrij. Echt niet. Kok hield bij hoog en laag vol dat de gort (van gerst) wel glutenvrij is, 'want het was een natuurlijk product'. Ja, dat is arsenicum ook.
    Geen enkel excuus van de kok.

Vreselijk ziek geweest van het eten, dankzij complete onkunde van de kok.

4. Wat een bizarre avond beleefden we. De bediening was zo ontzettend treurig, ze wist niets, maar dan ook helemaal niets. We hadden een driegangen menu met amuse bestelt, maar de amuse moet nog komen. We waren er om half acht en om half elf kregen we de derde gang. Maar het ergste was toch wel het eten op zich. Er was smaak nog kraak aan. We vroegen bij het afrekenen of de kok misschien geen kruiden meer had. Het was gewoon een drama. Jammer dat we daar zijn wezen eten. Nooit meer!

5. Wie biologisch, vegetarisch, gluten- en/of lactosevrij, of gewoon lekker wil eten is hier aan het goede adres.
    Wij eten hier met z’n drieën en zijn onder de indruk van de aandacht en kwaliteit die hier geboden wordt.
    Jammer dat enkele wijnen niet verkrijgbaar zijn momenteel, maar er blijft nog genoeg te kiezen, ook per glas!
    De ambiance is goed, alleen hadden we de pech dat er 2 grotere groepen waren in de achteraanbouw waardoor het soms wat rumoerig was. Maar zit je hier met meer kleine tafeltjes dan is het prima. Daarbij, ondanks de drukte bleef het personeel er goed bij, wat niet mee viel, dus complimenten daarvoor.
    De kwaliteit van het eten is prima, een pluspunt is dat men meer groenten serveert en een wat kleinere hoeveelheid vis of vlees. Prima ontwikkeling, vaak zijn bij restaurants de groenten zo op de achtergrond gedrongen dat ik snak naar een bakje sla.
    Alles bij elkaar een fijne ervaring, vergeet niet om als je hier gaat eten ook thee te bestellen, een ervaring op zich!
    Wij komen terug.

6. We zijn hier gisteren gaan eten en alles was erg lekker. Amuse vooraf. Erg lekker vers brood met smeersels. Voorgerecht carpaccio vond mijn man erg lekkker en net weer anders opgediend dan normaal. Ik had een gerecht met gambas dat ook zeer goed smaakte. Als hoofdgerecht had mijn man een vergeten stukje rundsvlees met pastinaak mousse en roergebakken schorseneren. Erg lekker. Ik had een runderribeye. Medium/rare. Erg lekker, maar iemand die zijn vlees echt rood wil moet dit wel aangeven, want die vinden 't te medium denk ik. Het vlees van de hoofdgerechten zou iets meer op smaak mogen worden gebracht. Mijn man had worteltaart als dessert en vond het heerlijk en mijn kaasplateau was super. De dessertwijn PX smaakte hier heerlijk bij.

De wijn is niet goedkoop, maar wel erg lekker. Ik heb eerst de chauvignon op van meer dan 6 euro. Daarna de Spaanse wijn van 4.65 euro en deze was zeker zo lekker. Je kan gratis tafelwater krijgen voor erbij, wat ik zeer netjes vind. Wij waren hier met een social deal waardoor het drie gangen menu maar 22 euro was. Je mag uit de hele kaart kiezen, dus ook een tussengerecht ipv dessert en nergens zat een toeslag op. Ook top.

De bediening is zeer vriendelijk en leggen steeds uit wat er precies op je bord ligt. De inrichting is meer bistroachtig dan dat van een chique restaurant, wat wij erg prettig vinden, want daarom is 't wat meer ongedwongen. Wij hebben een topavond gehad.

7. Omdat dochterlief tegenwoordig alleen nog maar biologisch wenst te eten, zijn we verzeild geraakt bij De Saeck in Breda. Mediterraanse keuken, compleet biologisch uitgevoerd. Het pand is eenvoudig maar gezellig aangekleed en we worden vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje gebracht.
    Ik bestel een biertje (Budels, biologisch) en mijn vrouw wil graag een witte wijn en kiest een wijn van De Linie, een lokaal wijnhuis uit Made. Beide smaken meer dan prima!
    Als eerste kregen we een amuse welke nogal vlak van smaak was, dus deze vergeten we maar snel weer. Als voorgerecht gaan dochterlief en ik aan de rundercarpaccio met een tartaar van aubergine. De carpaccio was aangekleed met een beetje groen en shiitakedressing. Volgens mijn dochter zalig, volgens mij aardig maar wat eentonig. De gerookte aubergine tartaar aan de andere kant was erg lekker! Vrouwlief had voor een lasagne van bospaddenstoelenpannenkoekjes. Heerlijk!
    Als tussengerecht hebben de dames een tomatensoep genomen met spekjes van tofu met een knoflookbroodje. Een zeer smakelijke gang. Zelf ben ik aan 2 uitvoeringen van konijn gegaan: Een filet gebakken in een krokante korst van sesam (erg lekker!) en een pate. Deze was lekker van smaak maar eigenlijk iets te korrelig. Smaakte erg lekker in combinatie met de cranberrycompote.
    De hoofdgerechten werden ribeye met diverse paddestoelen in een gestoofde portsaus. Aardig. Het vlees was netjes medium rare (volgens ons de enige manier, maar het was ons niet gevraagd) maar eigenlijk niet op smaak gebracht. Ook niet supermals... Jammer... De saus en de kweepeer mousseline waren erg lekker. Ook de truffelbitterbal was erg lekker. Dochterlief had voor de Rouleau van hoeveven met serranoham gekozen. Uiteindelijk de beste keuze: Deze was echt erg lekker!
    Omdat vrouwlief al vol zat zijn er maar 2 desserts besteld: Tiramisu en een koffieparfait met een espressokaviaar. Allebei meer dan prima. Kortom: Best lekker gegeten!
    Nog een puntje van kritiek: 3,25 euro voor flesjes frisdrank van 0,2 liter is diefstal. Dat je al zulke kleine flesjes op tafel durft te zetten is tot daar aan toe. Maar er dan nog de hoofdprijs voor vragen: foei.

8. Reeds eerder in Etten-Leur geweest, nu ook weer geweldig lekkere gerechten en leuke en vriendelijke bediening. Fijn dat zowel vegetarisch als ook vis en vlees op de kaart staan.

Wij komen terug!!

9. Mystery eater

Niet voor herhaling vatbaar. Slechte prijs/kwaliteit. Ondermaats personeel. Hertenbiefstuk was ok, de rest niet. Menu van normaal 25 euro rekent men voor Albert Heijn actie aan 46 euro. De huiswijn 5,35 euro per glas? Plafond met riolering ontluchtingsbuizen boven de tafels?

10. lea

11. M.v.dn. Broek

Met 2 personen ontzettend lekker gegeten naar aanleiding van de A.H. actie (betaalbaar en aantrekkelijk om op deze manier eens wat luxer uit eten te gaan voor de helft van de prijs!). Het eten was echt heel erg smakelijk, bediening vriendelijk. Minpuntje: men kwam meteen (ongevraagd) met dure fles water en werd meteen ingeschonken in het glas van mijn tafelgenoot, waarop ik vroeg om een karaf gewoon kraanwater, wat ik niet meer heb gekregen!

Het drie-gangen-menu was 27,50 Euro en we hebben in totaal 3 glazen wijn en 2 kopjes koffie plus de dure fles water gedronken (komt op plusminus 55,50 euro per persoon). Bij het afrekenen 68,80 euro betaald in plaats van 55,00 Euro (A.H. actie ). Nu is het nog een duur etentje geworden en voor mij helaas niet meer voor herhaling vatbaar (ondanks het verrukkelijke eten), omdat ik me dat echt niet meer kan permitteren helaas.

Het was daarom voor mij een misleidende actie (A.H.) met een beetje vervelende nasmaak in verband met de onverwacht hoge rekening! Wat ik heel jammer vind, want het eten en de wijn waren echt verrukkelijk.

12. Martijn

Voor mijn verjaardag hier gaan eten, maar helaas viel het erg tegen. Als voorgerecht een carpaccio van watermeloen, die helaas niet de smaak had van watermeloen, als hoofdgerecht de Tournedos met zwezerik, de zwezerik had niet echt veel smaak en de Tournedos was te ver doorgebakken. Ook miste de mayonaise zijn smaak. De Tiramisu als dessert was ook niet echt zoals een Tiramisu hoort te smaken, was nogal droog en de alcohol ontbrak (qua smaak). Ook het drinken was erg duur in verhouding met andere restaurants. Dus voor mij was dit eenmalig.

1,1
  13. Patrick

Prijs kwaliteit verhouding om te huilen. Tournedos medium gevraagd, doorgebakken gekregen. Bloemkool smaakte naar vis. Kip was droog. Tiramisu zonder alcohol of in ieder geval niet zo als het hoort. En de mangococosparfait om kippenvel van te krijgen.😝😝😝😝 Kortom geen aanrader!!!!

14. Heerlijk gegeten (carpaccio, zalm, tiramisu), gedronken en genoten van de uitstraling van het restaurant. Bij mooi weer de mogelijkheid om voor of in de tuin op het terras te zitten. Aanrader!

16. Heerlijk gegeten! Wat een vriendelijk en gastvrij personeel! We komen zeker nog een keer terug.

17. Afgelopen week gegeten van ah menu. Ervaring: uiterst matig en slechte bediening van een der dames. Hing met bediening over de tafel heen en was te lui om even om te lopen. Gerechten waren niet zoals beschreven: in voorgerecht de zalm en garnaaltjes niet te vinden, wel overvloedig de tomaat en augurk, welke laatste er niet in hoort. Hoofdgerecht niet gaar, nagerecht ijs, dat kan nooit mis. Al met al slechte ervaring. Helaas, ik ga hier voorlopig niet meer heen.

18. Gisteren met 4 personen gegeten en daarbij gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Prettige ambiance. Ruime tafelindeling t.o.v. andere gasten. Alleen, als je dan als zichzelf respecterend restaurant meedoet aan een dergelijke actie, laat je dan ook niet kennen. Hoewel het eten uitstekend van smaak was, was er een specifiek 3-gangen menu(tje) in elkaar gedraaid met zeer kleine porties, voor een prijs van € 32,50 per menu. Een normaal 3-gangen à la carte menu is € 35,--. Nogmaals, prima eten, maar naar mijn mening zou je als restaurant, door het meedoen aan een dergelijke actie, juist nieuwe klanten moeten verrassen en daarmee aan je binden en dat is ben ik bang bij ons niet gelukt.

19. Ook wij hebben gebruik gemaakt van de A.H. actie. De keuze was zeer beperkt. Als voorgerecht en als hoofdgerecht had je de keus uit 1 vlees of 1 visgerecht.

Er wordt gevraagd of je frietjes bij het hoofdgerecht wil. Op mijn vraag wat voor keuzes er mogelijk zijn krijg ik als antwoord dat er een klein beetje aardappelpuree geserveerd wordt maar dat de meeste mensen graag wat frietjes er bij willen. Er wordt niet gezegd dat deze apart betaald moeten worden.

De portie's waren ruim voldoende, smaak goed, jammer dat de aardappelpuree koud was.

20. Jules Bernaerts

21. Josh Nguyen

Ontzettend gezellig restaurant waar we ook nog eens heerlijk hebben gegeten.
    De serveersters waren erg enthousiast en behulpzaam met het kiezen van de gerechten en onze tafelgenote met glutenallergie werd goed geadviseerd.

22. Vanwege de uitstekende recensies op deze site gekozen voor dit restaurant. Met mijn vrouw op zich wel lekker gegeten. Terwijl we maar met z'n 2-en waren duurde het toch bijna 2 uur voordat het hoofdgerecht gereed was. Het eten was wel lekker, maar zeker niet uitzonderlijk. Kan helaas de uitstekende recensies die we over dit restaurant hebben gelezen niet herhalen, verwacht niet dat wij snel terug zouden gaan naar de Saeck en ik zou er ook geen warme aanbeveling voor doen.

23. L 11 punten

Leuk restaurant! Lekker in de (schijnbaar nieuwe) serre gezeten. Doordat het warm was werd het dak opengeschoven. Dit leverde een mooi tafereel op. Iedereen keek omhoog (door de verrassing) ipv naar elkaar. Hierna lekker in de zon gegeten en gedronken. Genieten dus. Ook het vermelden waard; bij twijfel tussen twee wijnen werd enthousiast een sprint ingezet naar de kast en bij terugkomst stonden de twee flessen op tafel om hierna de lekkerste uit te kiezen!

24. Heerlijk gegeten. Het voorgerecht van coquilles en mosselen was subliem. Het Iberisch vleesrack was goed, maar niet bijzonder. De nagerechten (2 gedeeld met 2-en) waren heerlijk en machtig. Beter hadden we samen 1 nagerecht gedeeld.
    Het was rustig en de service niet te opdringerig, noch sloom. Prima. Dit is niet het laatste bezoek geweest.

25. Begin dit jaar bezocht met een vriend. Was oke, niet overdreven maar oke. Begin september na lange tijd maar weer eens bezocht met m'n vrouw, mooie verbouwing, echt een vooruitgang en goed en lekker gegeten. Reden om nog eens te gaan, een paar weken later nu met vrouw en dochter. Jammer, entrecote die ik kreeg was werkelijk niet te eten, groente waren koud, zo ook het bord. Dit direct duidelijk gemaakt, 10 minuten later een prima stukje mals vlees met excuses. M'n vrouw en dochter waren inmiddels bijna klaar. Zo gaat dat dan, is niet leuk. Excuses en 2 gratis consumpties aanvaard. Keuken blijf focussen en check de borden voordat ze bij de klant op tafel worden geserveerd! Succes.

26. Na een familiedag, hebben we hier afgelopen zaterdag met 7 personen gegeten.

Iedereen was zeer tevreden, en zoals het hoort, ook met de wetenschap dat de chef van een welverdiende vakantie aan het genieten was, hebben wij uitstekend gegeten.

Wij hebben teveel verschillende gerechten gegeten om deze allemaal afzonderlijk te bespreken, maar wil daarom wel een kleine impressie geven.

Alle voorgerechten waren mooi opgemaakt, en tevens allen goed van smaak. De portionering mag zelfs iets kleiner, maar een kniesoor die klaagt over een teveel aan lekkers.

De hoofdgerechten waren zeer goed van kwaliteit zowel vis als vlees, en de Tajine van Lamsschenkel is een echte aanrader.

De nieuw ingerichte serre is een mooie toevoeging aan het restaurant, met een schitterende centrale olijfboom als eyecatcher.

Hoewel het eten goed was, waren er toch een paar kritische noten.

De bediening is vriendelijk en ontspannen, maar er worden hier en daar wel wat schoonheidsfoutjes gemaakt. Gelukkig werden deze allen vakkundig opgelost.

De serre is erg mooi, wel heel erg gehorig, zeker met regen is het haast nodig om je stem te verheffen om elkaar te verstaan. Tevens is de gehele akoestiek vrij slecht.

De 'open' keuken is een raam in de zijkant van het pand. Misschien een goede oplossing dit danwel te verlagen (je ziet nu alleen een bos haar door de keuken lopen) of dicht te maken. Je hebt namelijk een tl bak in een verder mooi verlichte serre, wat eigenlijk wel misstaat.

Al met al een erg geslaagde avond. Dank jullie wel voor de gastvrijheid.

27. Wederom heerlijk gegeten! De uitstraling is nog beter geworden door het nieuw ingerichte restaurant en de nieuwe serre (en toiletten). Zoals wij gewend zijn, is het personeel vriendelijk en behulpzaam! We komen snel weer terug om van de nieuwe kaart te genieten!

28. Marianne

We hebben hier heerlijk gegeten in de nieuwe sfeervolle serre. De bediening is zeer behulpzaam en het eten is erg goed. Absoluut een aanrader en we gaan er zeker nog een keer langs.

29. Met vier personen gegeten. Voor-, hoofd- en nagerecht + wijn. Allen uitstekend. Service en inrichting ook prima. Zal hier vaker terugkomen.

30. Goed gegeten. Wijn uitstekend. Sfeer warm en personeel vriendelijk. Fijne avond gehad dus.

Hoop dat ze dit vol houden.

31. Hier nu een paar keer gegeten, echt geweldig. Ook de terrastuin is een aanrader in de zomer. Heel vriendelijk personeel en de keuken is uitstekend. Complimenten voor de chef.

32. We hebben tijdens de Braderie hier gegeten voor de 1ste keer.

Het eten was geweldig en heel hartelijk en vriendelijk personeel. Het restaurant zag er heel sfeervol uit!

Wij komen hier zeker nog terug!

Raymond & Rian.

33. Charlotte

Sinds een paar weken is de terrastuin geopend. Zondagavond hebben we daar heerlijk gegeten en lang buiten kunnen zitten.

Superavond gehad!

34. Sfeervol, goed verzorgd restaurant met gratis parkeergelegenheid. Heerlijk en kwalitatief goed eten voor een redelijke prijs. Het vriendelijke personeel maakt het plaatje helemaal compleet. We hebben een heerlijke avond gehad. Zeer zeker een aanrader!