De Kogelvanger in Breda

Gezelligheid...dichterbij dan u denkt !!!

U kunt bij ons gratis parkeren.

Per openbaar vervoer:
    Buslijn 145: halte Blauwe Kamer of halte Hey-Acker.
    Deze rijdt 1 keer per half uur.

ma lunch 09:00 - 18:00

1195157603 100
1201643232 95
1208128861 95
1292442038 76

1. Wij hebben afgelopen zaterdag met z'n vieren enorm genoten van een high tea bij de Kogelvanger. Wat is die zaak opgeknapt sinds de overname door de huidige eigenaars! Heer sfeervol en in stijl ingericht, vriendelijke bediening, verrukkelijke gerechten en een heel hartelijke gastvrouw.

De high tea was zeer uitgebreid en alles smaakte zó ontzettend lekker; onze complimenten aan de chef!

Een aantal weken eerder was ik hier ook al met mijn partner, om in de gezellige zithoek te genieten van een drankje na een stevige boswandeling.

Dank voor de fijne ervaring! Wij komen hier zeker vaker terug, de volgende keer voor een diner ;)

2. Vorige keer was mijn worstenbroodje nog koud. Nu als borrelhapje gemengde noten met olijven besteld a raison van 4,50. Wat kregen we: 6 olijven en schaaltje pinda's met borelnoten. Ik kom er niet meer.

3. Een gezellige smaakvolle ambiance in een schitterend buitengebied. Brabantse gastvrijheid en Bourgondisch genieten. Kwaliteit is ver boven gemiddeld en het menu is altijd verrassend. Alles geserveerd door personeel dat heel goed weet hoe Brabantse gezelligheid gestalte moet worden gegeven. Hier voel je niet alleen klant, maar ben je het ook. Aan te raden voor een kop koffie, een lunch en diner of een receptie/partij, zowel zakelijk als privé.

4. Jolanda Vergouwen

Vandaag weer ontzettend lekker gelunched bij de kogelvanger. Ik kom hier regelmatig terug na een wandeling in het Mastbos. Vind het altijd erg lastig om uit de kaart te kiezen omdat er zoveel lekkers op staat. Zeker een aanrader om eens te gaan lunchen.

5. Vandaag na een boswandeling met mijn vrouw op het terras van de kogelvanger een welverdiend biertje besteld samen met een koffie een spa blauw en appeltaart .
    Bestellen was al een bevalling dat duurde een kwartier, het eerste gedeelte van de bestelling kwam na een volgend kwartier ( koffie en een spa blauw ) de rest kwam er gelijk aan gaf men aan.
    Na nog een kwartier en een keer vragen nog geen appeltaart en bier.
    Sorry maar dit is zeer zeer slecht , vergeten kan maar zeggen dat het komt en het niet brengen terwijl andere tafels wel krijgen is schandalig
    Vrgr Andre

6. L. van Alphen.

Heerlijk gegeten bij de Kogelvanger! Super vriendelijke bediening. Een echte aanrader!

7. J.. Mulders

Mijn geitenkaas salade was in verhouding veel te duur voor hetgeen er op mijn bord lag.
    Veel te veel sla, een plakje KOUDE geitenkaas met 5 kleine dunne partjes appel en 4 halve nootjes.
    De verhouding met de overdreven hoeveelheid sla klopte gewoon niet. Dan alles koud! Het was niet te eten.

8. Geweldig. Een héérlijke uitgebreide high-tea gehad. Uitgeserveerd door supergezellig en vriendelijk personeel En de prijs? Echt niet te geloven zo goedkoop.

9. Heerlijk gegeten bij de kogelvanger. Bediening was vriendelijk en erg gezellig.

10. Mw. A. van Wijngaarden de Jong

Mijn verjaardag was op 30 januari en dat hebben we thuis gevierd met kinderen en kleinkinderen. Als extraatje hebben we er nog een dagje aan vastgeplakt op de 31e januari met familie, waar we een speciale band mee hebben.

We konden gezamenlijk heerlijk eten en bijpraten. De gastvrouw verstaat haar vak uitstekend en is zeer vriendelijk en attent in de omgang. Voorlopig kunnen we de 1e Maand van 2016 met genoegen afsluiten.

We zullen Restaurant De Kogelvanger in Breda zeker weer snel met een bezoek vereren.

11. Om het slagen van onze dochter te vieren, hebben we gisteravond gegeten bij restaurant de Kogelvanger.

Onze dochter weet sinds kort dat ze een lactose intolerantie heeft. We hadden van tevoren geïnformeerd of ze lactose vrij konden bieden. We zijn er op een fijne en gastvrije manier geholpen, de gastvrouw deed erg veel moeite voor haar en ook voor ons. Er was een speciale kaart waar we precies op konden zien, wat lactose vrij besteld kon worden.

Het eten was heerlijk. Er was zelfs een speciaal toetje,(gebak) ook kreeg ze nog sorbetijs geserveerd. Een mooi extraatje was dat we bij een voor- en hoofdgerecht, een gratis nagerecht mochten kiezen. Ook dit was heerlijk.

Kortom, voor herhaling vatbaar!

12. Heerlijk gegeten. Perfecte sfeer. Vriendelijke eigenaressen en zeer vriendelijk personeel. We komen eraan op 9 oktober met 16 pedicure collega's. Met vriendelijke groet, Lia Pas

13. Door een wandeling in het bos bij de Kogelvanger uit gekomen. Wat een leuke bediening en een super leuke kaart. Wat staat er veel op! Ook vond ik het erg leuk dat we in de middag al van de avond kaart konden eten. De gastvrouw vertelde dat je vanaf 11:00 uur al vanaf beide kaarten kunt eten. Dus zelfs 's avonds kan je van de lunch kaart eten. Geweldig we komen zeker terug!!

15. Top!
    Personeel vriendelijk, prijs/kwaliteit verhouding goed, ligging prima!
    Aanrader!

16. Met een groep van 14 personenen hier heerlijk gegeten. De bediening was vlot en zeer gastvrij. Zeker een aanrader.

17. Gezellige avond gehad met lekker eten! Goed personeel, zeker voor iedereen aan te raden.

18. Gezellige avond gehad met lekker eten!

19. patricia vd. Berg

Als je ergens lekker en goed wilt eten, moet je eens naar de Kogelvanger in Breda gaan! Ik heb er nu div. keren gegeten en prijs en kwaliteit zijn uitstekend en blijvend. Restaurantkaart wordt ook regelmatig vernieuwd en de chef kok blijft zich ontwikkelen v.w.b. nieuwe producten. Ook het personeel is daar bijzonder aardig! Zeker een aanrader om daar eens te gaan eten!!!

20. Saskia Vermunt

Prachtige locatie, goede bediening. Wij hadden hem speciaal gekozen voor een glutenvrij dieet, dat viel helaas erg tegen. Er waren geen speciale glutenvrije broodjes, brood of andere producten aanwezig. Naar aanleiding van onze vraag wat voor glutenvrije gerechten we konden kiezen kregen we een lange inventarisatielijst waar alle gerechten op stonden. Hierop konden we de allergie-informatie van de gerechten bekijken. Geen speciale aanpassingen dus. Dan maar de carpaccio gekozen. Deze viel erg tegen. Ook zaten de kaas en de pijnboompitten die op de menukaart vermeld waren er niet in. Heb dit pas bij het afrekenen vermeld, ze dachten dat het was omdat het glutenvrij moest zijn. Ze wisten dus zelf waarschijnlijk niet precies hoe het zat. Hebben zich wel netjes verontschuldigd. Een prima restaurant, maar helaas niet voor diëten. Hoort dus niet op de glutenvrije site!!

21. Gezellige en mooie lokatie, heerlijk om na een mooie wandeling lekker op het terras of binnen te vertoeven. Mooie biertjes en een fantastische spijs kaart. Van een heerlijke hamburger tot een brochette in verschillende variaties. Heb zelf gekozen voor de lamsbrochette mmmm! Lekkere frietjes met mayo en rauwkost. Mijn vrouw de biefbrochette, heerlijk en goed gegrild. Leuk gepresenteerd op een speciaal bord. Bediening is leuk en vlot zoals het hoort, geen poespas maar correct. De prijs/kwaliteit verhouding is prima, je krijgt waar voor je geld. Hier word de mens blij van.

Met recht een Grand Cafe!!

22. Denise van Duijn

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Goed, eerlijk eten voor niet al te duur. Goede service door het personeel. ik voelde me echt in de watten gelegd.

23. Den boer

Wij waren er zondagmiddag. Jammer van de vieze tafel, 2 keer gevraagd om schoon te maken. Half uur gewacht op 2 porties bitterballen. Jammer, toch leuke locatie.

24. Geert-Jan

Erg verrassend! Hier terecht gekomen via de website en daar zag er alles prima uit. Maar dan denk je ow.. tis dat bouwvallige restaurant bij het CBR.. maar toch gegaan en héél erg tevreden weer naar huis gegaan. Vriendelijk personeel, lekker eten, verzorgt van binnen en prijs/kwaliteit ook perfect! Zeker komen we nog een keer terug!

25. Geschikt restaurant, prijzen wel iets aan de hoge kant.

26. Fantastische lokatie. Heerlijk mosselen gegeten met speciale frieten. Gewoon genieten.

27. Onze ervaring is heel goed , hebben afgelopen zondag met 17 vrouwen high tea gehad , en was geweldig verzorgd , en betaalbaar. Was zoveel dat we het niet allemaal op konden, ook de bediening was zeer vriendelijk. Een duim omhoog van ons allemaal. Groetjes Marian

28. Vandaag na een wandeling in het Mastbos, met onze twee jongste kinderen gegeten. Saté-menu, alsmede broodje Gamba waren heerlijk. Kinderen hebben ook heerlijk van het kindermenu genoten. Wij gaan zeker nog eens terug naar het Mastbos en weer lekker lunchen bij De Kogelvanger. Tot snel.

29. Afgelopen weekend hier op het terras de lunch gebruikt. Mooi terras met goed meubilair en je kunt zelf een keuze maken tussen een plaats in de zon of in de schaduw.
    Bediening was vriendelijk en correct.
    De maaltijdsalade was heerlijk. De sateschotel was ook prima. Het satevlees viel ietsje tegen (leek vooraf voorgegaard, miste 'kipstructuur'), de saus was prima en de bijbehorende frites (stonden als frites op de kaart, leken meer op wedges?) ook. Garnituur ook prima.
    Qua vleeskwaliteit (sate) valt er zeker nog wat te winnen, maar verder een prima tent op een mooie locatie.
    Wij gaan er zeker nog eens heen!

30. Gisteren gegeten met 4 personen, asperges gewolkt en kalfsvlees super lekker. Goeie sfeer.

31. Gisterenavond met zeven mensen gegeten. Wat een ontzettend leuke en warme uitstraling. Bediening en gastvrouw erg vriendelijk. Je voelt je welkom.
    Prijs/kwaliteit is goed.
    Je kunt er heerlijk/rustig tafelen.
    Wij komen zeker vaker terug.

32. Sinds februari hebben wij 2x gedineerd en 4 x geluncht in de Kogelvanger.
    De ambiance is gemoderniseerd sinds 2011 en dat geeft de zaak een gezellige sfeer. Prettige tafels,stoelen die prima zitten en er is zelfs een heerlijke loungehoek met heerlijke fauteuils waar je met vieren kunt zitten.
    De bediening is prima wanneer de gastvrouw aanwezig is, een en al vriendelijkheid, zeer vlot in de bediening, houdt de zaak goed in de gaten. De jonge meisjes die in de bediening werken moeten soms nog leren om goed rond te kijken, afijn, dat kan aangeleerd worden wellicht.
    Het eten is prima van kwaliteit, grote porties,verrassende smaakcombinaties bij bekende gerechten waardoor je net weer iets specialers eet dan je gewend bent !
    Ook de wijntjes smaken er prima!
    Ga deze zaak zeker eens uitproberen! De moeite waard! Ook na een fikse boswandeling.of lekker terrasje pakken op het fantastische buitenterras. Zelfs aan rokers gedacht, achter de zaak overdekte en verwarmde rookruimte buiten.

33. Anneke Timmers

We kregen na herhaalde vraag geen wijn en de garnituursaus was behoorlijk over het bordje gelopen.
    De bediening was zeer slecht en de sfeer was kil.
    Bij de baas een klacht ingediend voor het niet serveren van de wijn, plus de gemorste saus en deze reageerde met de opmerking van ik heb die wijn toch niet gerekend.
    8,5 Euro voor een bittergarnituur is ook niet mis!
    Wij komen hier niet meer zo gauw, jammer want het ligt op een mooie locatie aan de rand van het bos.

34. Afgelopen zaterdag hier met een groep van 13 mensen zeer naar tevredenheid gegeten: de bediening was vriendelijk en attent, ondanks de grootte van de groep kwam alles tijdig en tegelijkertijd op tafel en we hebben allemaal heerlijk gegeten.
    Aan te bevelen!

35. ik ben vandaag 27 september 2011 met mijn man, na twee eerdere bezoekjes wat toen wel bevallen was, gaan lunchen bij de Kogelvanger.
    Voor lunchen heb je geen eindeloze tijd, hooguit 1 uur.
    Wij waren onderweg voor ons werk naar Belgie en dachten 1 uur moet lukken voor een lunch. Wij hebben 15 minuten gezeten binnen, twee dames die bedienen hadden meer aandacht voor mannen dan dat ze op hun klanten letten.
    En maar kletsen met de heren van de rijexamens en wij werden niet geholpen. Wij zijn uiteindelijk weggegaan.
    Klantvriendelijkheid was ver te zoeken.
    Zo zijn menige eetcafe's ten onder gegaan.

36. Cees van der Avoird

Dinsdag 26 juli gaan lunchen in opvolging van een eerder goed bevallen ervaring echter de bestelde boerenomelet was ingekrompen tot de helft en de bediening was zonder meer schandalig, hing aan de bar maar te beroerd om regelmatig het terras te "verkennen" om iets te verkopen. (daar gaat het toch om, ondernemer! )

Zonder meer slecht!

37. Joppe de Graaf

Gezellig gegeten op een zondagmiddag, kindjes in de speeltuin en Papa met Mama op het terras, broodjes verzorgd en lekker, tosti voor de kids, bediening snel en vakkundig.

Volgens mij een bedrijfsleider die snapt hoe het werkt in de Horeca!

Mijn complimenten voor de service en gezellige plek!

38. Ben in vernieuwde Kogelvanger geweest, zag er keurig uit.

Heb er heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Peter en Ellen ga zo door!

39. Wij zijn gisteren bij Kogelvanger Breda geweest. Hebben genoten van een verrassingsmenu. Zeer de moeite waard.

Gezellige lokatie, goede bediening en lekker eten!

40. Ben er geweest voor examen van m'n neef. Heerlijke uitsmijters, lekker brood voor een goede prijs, lekkere koffie en leuke bediening. Kom zeker nog een keer langs.

41. Er is een nieuwe eigenaar, komt allemaal goed!

42. Mensen stonden voor de bar om hun bestelling door te geven. De dames bediening (wat heet, zelf halen!) hadden het te druk met elkaar in het keukentje. Koffie wordt op de bar gekwakt, en het wisselgeld wordt nog net niet naar je toe gegooid.
    Ging even naar wc. Drankje weg, ik vragen; oh dacht dat u weg was, daar zat ik dan, niet een nieuwe aanbieden, of excuses.
    Nee hoor, gewoon lekker net doen of je gek bent.
    Nou, daar ga ik geen feestje houden als ik wat te vieren heb!

43. S 47 punten

Overdag moet je er niet wezen, het zit stampvol met mensen die voor het CBR komen. Bediening laat te wensen over, aan de bar moet je schreeuwen voordat je geholpen wordt.

44. Peter maas

Kom regelmatig bij de Kogelvanger. Altijd een kop tomatensoep heerlijk. Leuke meiden. geen poespas, gewoon goed.

45. Slechte bediening tijdens Jazz middag, van te voren betalen en maar afwachten of je bestelling ooit nog komt (kan heel erg lang duren).

46. Rogier Swinnen

Afgelopen weekend een feest gehad bij de Kogelvanger. goed te doen. Leuke bediening.

47. Willem Janssen

Leuke tent, leuke meiden, lekker eten en drinken. echt een aanrader. Goed te combineren met een wandeling in het bos.