De Egelantier in Breda

Ruime gratis parkeergelegenheid aan de voor- en achterzijde van restaurant de Egelantier.

di vanaf 17:00

1293652078 84
1419064539 82
1441196150 83

1. Vocking

Heerlijk gegeten. Leuke bediening, eerlijke prijs. Top avondje uit.

2. emos awé

3. 31 maart 2018 gegeten bij de elegantier te Breda.
    Normaliter passeer de recenties online en poog ik, objectief voor mijzelf, een mening te vormen over, zij het een restaurant, eetcafé of een frietkot. Echter vandaag de dag heb ik een dusdanige negatieve ervaring opgedaan waarvan ik vind dat het web er van niet onthouden mag worden. De Elegantier te Breda.
    Hier ben ik gaan dineren met mijn vrouw om een cadeau gekregen dinerbon te verzilveren.
    Naar mijn mening een goede reden om te dineren in een restaurant waarmee ik of wij niet bekend mee zijn.
    Na enig zoekwerk online hebben ik en mijn wederhelft gekozen voor, aan de hand van het online gepresenteerde menu op de website, gekozen voor de Elegantier in Breda.
    eenmaal aangekomen bij onze bestemming was het aanzicht en ontvangst prima (net als de bediending tot op het einde)
    Tot op het moment waarop wij onze gerechten ontvingen.
    Wij hadden gekozen voor het viergangen "paasmenu", waarbij wij als voorgerecht een lollie van pathé kregen, die smaakte als een opgebolde leverwosrst met fijngesneden nootwerk. Waarop ik grapte "deze maakte ik al in 2005 als voorgerecht", een salade in een glas zonder enige vorm van vulling. Runderbavete met pesto (zonder enige smaak smaakvormende specerijen), een chudney van abrikoos (of iets dergelijks) en een vetgemeste ganzenlever zonder enige vorm van begeleiding van toast of andere smaakmakende waren.
    Na subtiele uiting van onvrede over de smakeloosheid van het eerste gerecht/gang tegenover de bediening, mochten we gang twee ontvangen. Vis. Moeilijk stuk te krijgen of te ruineren als iemand het intensief zou proberen.
    Hier lukte het echter de eerste gang, qua smaak, te niet te doen. Dit op een onmogelijke wijze als de manier waarop het berekenbare concept van "zwarte materie als basis van het bestaansrecht van het universum" slechts theoretisch is.
    Om te beginnen met een bouillabaisse. gemaakt van kreeften bouillon uit een pakje van, volgens mij, Knor. Dit gevolgd door een mousse van zalm. Gebasseerd op opgeslagen room, verrijkt met gerrookte zalm, die overigens als enige van het kwartet smaak had. Naast de Zalmmousse bevond zich een glas met "zeewolf". Deze, gewoonlijke stevig structuur hebbende vis, had de eiginaardige structuur van kabeljauw. (overigens als enige vis op de kaart/het menu, die gepresenteerd word als: "heekfilet" wat praktisch veredelde kabeljauw is) Deze moest gepocheerd zijn. Een vis die zich normaliter niet gangbaar leent voor deze bereidingswijze. De "Whatever vis" werd geserveerd in een glas op een bedje van niet uiitgelekte wakamé. SMAKELOOS. De "zeewolf" had alle kenmerken van gegaard zijn in de oven en het ontbreken van kennis over smaakmakers en-/of enigzinds veinzen van kennis over mogelijke bereidingswijzen.
    Naast deze prachtige vorm van onoprechtheid bevond zich ook een soort thee in en glas die zich moest lenen als "thee" van vis. Wijnazijn met visbouillon. Een belediging voor ieder zijn of haar smaakpapillen.
    Hieropvolgend, na uiting van onvrede over deze de "maritieme" gang, mochten wij het "meatlovers" gang ontvangen. Persoonlijk denk ik niet dat de heer Ramsy het beter heeft kunnen verwoorden dan wat er op dat moment door mijn hoofd heen ging. Iets dat ik met met nette woorden tegenover mijn vrouw heb weten te uitten in de zin van "ik denk dat het beter is als je de gevulde appel niet eet". Die ik subtiel op het bord had gedeponeerd na het kauwen op de vrucht met de conceptie dat er weinig aan te verpesten zou zijn. Echter zat ik er hard naast. De vullig was zuur en had de smaak van bedorven of gegiste kersenjam. Okay, Okay, Hiervan is te herstellen, dacht ik, met een stukje/lapje Ribeye. DÁT maakt dit, voor een carnivoor als ik, goed. FOUT. Man man man, Wat zat ik er naast. Als je de smaak van een RVS koeling wilt ervaren, waarin minimaal 4 van de 5 voedsel groepen bewaard worden, dan scoor je 10/10 op de schaal van richter. Het Enige goede op dit collectieve bord was het stukje ossenhaas (40 gram op zijn meest op een hele, hele goede vrijdag) was lekker. De rest was te omschrijen als "méh", acceptabel of smerig (krachtwoorden achterwegen gelaten). Wederom na uitting van onrede ontvvingen ik en mijn vrouw, Gang 4. Het dessert, dat kwam, tot verademing, uit voorverpakte units. Met enigzins gangbare smaken. Acceptabel en eetbaar (de bediending zei letterlijk "ik hoop dat het de vieze smaak in je mond goedmaakt"). Eigenlijk bizar eigenlijk dat het mogelijk is dat de bediening dit uit.
    Slotsom, drie maal onvrede geuit. Geen excuses, geen koffie van het huis, niets. HELEMAAL NIKS. Okay, arrogantie, kan ik mee leven, ik ben immers zelf ook kok.
    (dit meld ik niet, want ik vind dat hetzelfde als een politieagent die aangehouden wordt die dan zijn autodeur opengooit en zegt: "hallo collega").
    Tot dat... ik weet niet exact wat de persoon achter de bar zei tegen mijn vrouw, waardoor hem heb gegzegd: "okay, prima tot dusver. Ik wil de bedrijfsleider of de chef spreken, desnoods in ga ik naar de keuken om dit discreet te behandelen". (Blijkbaar waren beide gehuisvest in de keuken). Want geen van allen durfde zich te verantwoorden vanuit het achterhok of de keuken. Geen van allen durfde zich in iedergeval (om de reden van veel fouten die avond door een zieke hond) te verantwoorden. Een sorry kwam er hoe dan ook niet uit. Niet vanuit de bediening noch uit de keuken. Slecht voedsel is blijkbaar geen of voldoende reden om je te hoeven verantwoorden, om maar een koffie of een excusen aan te bieden. Ik had bijvoorkeur niet betaald, echter hadden we te veel geproefd en gegeten om dit niet te doen. Daarom maar geen fooi en mijn eerste/enige negatieve recentie ooit. De oplossing was immers dermate tastbaar als het multiversum.
    Aanrader ABSOLUUT NIET.
    Ik ben Sander, (chef)kok met flink wat meters ervaring. En ik durf oprecht te zeggen dat je beter af bent met het eten van een satétje in de binnenstad dan een diner bij de Elegantier.

4. Alferink

Vanavond met zus en zwager heerlijk shared dining menu gegeten.
    De verschillende hapjes die je met elkaar deelt zijn heel feestelijk gepresenteerd en smaken stuk voor stuk heerlijk!
    Gezellig restaurant en erg vriendelijke bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

5. Echt super lekker 6 gangen wildmenu gegeten. Nog t/m dit weekend dus wij reserveren alvast nog een keer.

6. Stefhan

8. Heerlijk gegeten hier. Meer dan genoeg keus, voor ieder wat wils. Alleen personeel is iets minder alert op lege glazen. Geregeld lege glaze voor een tijd op tafel.

9. Peter & Esther

Heerlijk gegeten. Geen standaard kaart waardoor je eens wat anders eet. Erg netjes geholpen en vriendelijk personeel

10. Had als voorgerecht mosselen en die waren gewoon lekker. Als hoofdgerecht konijn en die was gewoon te droog, met veel saus wel weggewerkt. Aan de Brabantse gezelligheid en de bediening ligt het niet, maar vond het toch iets tegenvallen.

11. Gisteren met vrienden bij de Egelantier gegeten. Wij hadden van tevoren al verteld hoe goed het eten hier is. Helaas, deze keer viel het erg tegen. 4 van de 8 hebben vanwege de slechte kwaliteit nauwelijks gegeten. En een ribeye van een halve centimeter dik voor €19, was naar onze mening erg duur. Bediening was vriendelijk, maar erg langzaam. We moesten op elke gang ongeveer 30-45 min. wachten. Toen wij iets over de kwaliteit van het eten zeiden, probeerde men aanvankelijk de indruk te wekken dat de eigenaar/chef gewoon aanwezig was. Na wat aandringen bleek dit toch niet het geval te zijn. Tijd voor goede vervanging bij afwezigheid denk ik. Ik ben dit absoluut niet gewend van de Egelantier. Voorlopig maar even niet meer.

12. Leo 9 punten

Op zondagavond uit eten geweest. Zaak was gezellig gevuld. De inrichting is gedateerd en toe aan vervanging. Beetje eetcafe-achtig met inrichting van dertig jaar oud. Bediening was vriendelijk. Het uit serveren van gerechten ging deze avond niet bepaald snel. Zeer lang op hoofdgerecht moet wachten. Bij het voorgerecht idem dito. Kwaliteit van het eten is goed. Prettige prijzen.

13. Heb hier samen met mijn vriend gegeten na een lange dag doorgebracht te hebben in Breda. We hadden een drie gangen menu gekozen en het eten was heerlijk. De bediening was uitstekend en ze kwamen regelmatig vragen of alles lekker was. Vriendelijke dame ook. Al met al gaan we hier zeker nog een keer heen.

14. Mijn verjaardag er mogen vieren en echt super tof, lekker eten en prima bediening, en ondanks de chaos die 26 mensen, waaronder 3 kleintjes, kunnen veroorzaken liep alles op rolletjes. We hadden er al vaker gegeten met 3 of 4 personen en dat was altijd toppie maar nu met 26 was het net zo goed, prima avond gehad.

15. Greet en Frank Jaspers

De eerste keer hier gegeten en was prima. Voor herhaling vatbaar.
    Nu de tweede keer vonden we het nog beter. De begroeting/bediening sfeer en
    mooi gedekte tafels bij het binnenkomen waren erg fijn.
    Het eten was heerlijk, ook ivm met het 3 gangenmenu waarvoor
    je qua prijs kwaliteit voldoende en lekker van kan eten en ook genoeg keuze hebt.
    We waren met zijn 3en en 1 iemand kreeg het eten een beetje lauw opgediend, gelijk
    gewaarschuwd en kreeg binnen enkele minuten het eten weer mooi opgediend terug en goed
    warm. Dit kan in iedere restaurant gebeuren dus geen probleem.
    Volgende keer als we weer bij onze vriendin in Breda zijn (wij komen uit Amsterdam) zullen we zeker overwegen om daar weer te gaan eten.

16. Op 6 september ivm verjaardag hier gegeten.
    Wat er aan de hand was, geen idee, maar het was erg slecht.
    Dat zijn we hier niet gewend.
    De bediening was erg onervaren, vergaten veel of brachten bestelde drankjes/gerechten veel te laat.
    Gerechten werden teruggehaald omdat ze een en ander vergeten waren. Frites werd gebracht toen het eten bijna op was. Er zou rekening worden gehouden met een allergie maar ook dat werd voortdurend vergeten.
    Niet voor herhaling vatbaar.
    De eigenaar was deze avond niet aanwezig, en dat was duidelijk merkbaar.
    Geen idee of we het nog een keer proberen. Onze ervaringen afgelopen jaren waren heel wat beter.

17. Ik heb er nu 3 keer gegeten, in een woord super. Leuke sfeer, goede bediening en het eten is verrassend en lekker. Parkeren makkelijk en gratis, ligt nml in een woonwijk en niet in het centrum. Kan niet wachten tot de zon weer schijnt en ik op het leuke terras kan eten.

18. Erg lekker gegeten in De Egelantier. Het eten was prima, de bediening uitstekend! Heerlijke gerechtjes op de kaart waar je zelfs als vegetariër een goede keuze kunt maken.
    Een restaurant dat er eenvoudig uitziet maar kwa kwaliteit je positief gaat verrassen!

19. typisch anwb eten
    veel voor weinig
    eten als 20 jaar geleden
    frieten erbij
    salade dik onder de dressing
    vlees lekker doorbakken, lees taai (ook al bestel je rood)
    redelijke bediening maar wel afwezig
    over 10 jaar weer eens kijken

20. We waren op doorreis en hebben hier heerlijk gegeten.
    Leuke gerechten op de kaart, zeker voor de menu's. Er was ook een menu met telkens een bijpassend biertje, maar dat ging nu niet ivm het autorijden.
    Lekker klaar gemaakt en zeer royaal.
    Zeer vriendelijke en nette bediening.
    Wat ons betreft een aanrader wat betreft prijs/kwaliteit.

21. Son de Jager

Zondag 4 maart hebben wij hier met 4 personen gegeten. Uitstekend 3 gangenmenu voor een redelijke prijs. Er is veel aandacht besteed aan de presentatie van het eten en ook de bediening is zeer vriendelijk. Vorig jaar hadden wij er met mijn verjaardag gegeten en dit jaar kreeg ik een felicitatiekaart met een bon voor een karafje wijn. Leuke attentie. Dit restaurant is een absolute aanrader.

22. Een gezellige ambiance om de inwendige mens te versterken,wij hadden 15 januari 2012 iets te vieren en het leek ons dicht bij huis ,geen duur parkeer geld dus, en... gezellig en lekker eten voor een betaalbare prijs. De bediening was vriendelijk en De Egelantier mag er zijn wij komen zeker nog een keer terug en wij verheugen ons alvast op de zomer om de geneugten buiten op het terras te mogen genieten, chapeau! Leny en Johan

23. Zeer prettige sfeer, met heel vriendelijk en gastvrij personeel. En het eten was heel lekker waar je niet te veel voor betaald. Een aanrader voor iederen die een gezellige avond uit wil.

24. Dimphy

25. Afgelopen vrijdag wezen eten en een leuke avond gehad.
    Vriendelijke bediening en lekker eten.

Prijs kwaliteit verhouding was prima!

Ik kom hier zeker terug!

26. Afgelopen zaterdag met 10 personen gegeten bij de Egelantier. Zes volwassenen en 4 grotere kinderen. Wij hebben heerlijk gegeten, goed verzorgd. Attente vriendelijke bediening, ondanks de gezellige drukte nam de bediening de tijd om wat foto´s van het gezelschap te maken. Een prima prijs/kwaliteit verhouding.De wijnen ook uitstekend, wij hadden werkelijk niets te klagen.
    Zowel de groten als de kleineren hebben unaniem besloten hier graag terug te komen.

27. Prima gegeten, goed verzorgd, voorwarmde borden, uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.

28. Zoals de slogan van het restaurant al luidt, is dit ook zeker het geval.

Voor de zeer schappelijke prijs van nog geen 25 euro, kun je hier een uitstekende drie gangen maaltijd nuttigen. Met een gastvrije, alerte en vakkundige zwarte brigade is het goed vertoeven hier.

De gerechten waren goed van smaak, en in goede porties.

Een kleine kritische kanttekening.

Het kalfsvlees van het hoofdgerecht was ietwat doorgeslagen. Dit kan ook komen doordat ik in dit geval een erg dun stukje had en mijn vriendin een wat dikker stuk, waar het vlees prima was.

Kortom een geslaagde avond, en een fijne ambiance.

29. Een keer hier gegeten. Ongezellig en het eten is niet bijzonder zeker niet voor vegetariers.

30. Zaterdag 9 juli hier gegeten.

We hebben super lekker gegeten! Kwaliteit en hoeveelheid van het eten was perfect. Het was onze eerste keer.

We komen zeker terug!

31. Verrassend lekker gegeten. Aardige bediening.

32. Heerlijk gegeten, wij gaan hier zeker nog vaker komen! Vriendelijke bediening, geweldig eten voor een prima prijs!

33. Super!

Zaterdag 26-03 hier gegeten.

Service was uitstekend, eten was echt super.

Ik heb echt genoten van alles, we voelden ons erg welkom en thuis.

Bedankt voor alles!

We komen zeker terug!

34. Eten erg karig, mosselen vooraf wel lekker.
    Maar heel weinig en bij het hoofdgerecht vis met saus moest ik op zoek gaan naar mijn stukjes vis.
    Niet eens dure vis maar gewoon koolvis.

De prijs was er niet naar.
    Tegenvaller, ijs was ook niet bijzonder en er zaten schilfers in.

35. Gisteravond hier gegeten. We hadden er al veel goeds over gehoord en gelezen maar waren er nooit geweest. Maar het is echt een leuk restaurant. Je kunt zelf je menu samenstellen met heel veel keuze uit een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige, drukke ambiance. Wij komen zeker nog eens terug. Wat ons betreft een compliment voor de mensen in de keuken en de bediening.

36. Sara 37 punten

Eind februari, na positieve reacties op deze site, hier gereserveerd. Na de bestelling door gegeven te hebben stond 20 minuten later het voorgerecht op tafel. Het was dusdanig vol, danwel druk dat we bijna een uur moesten wachten op het hoofdgerecht. In dat uur is men niet komen vragen of we iets wilden drinken. Toen kregen we het hoofdgerecht, de vis was nogal smaakloos, de kalkoen was niet gaar. De kalkoen werd mee terug naar de keuken genomen, vermoedelijk onder een grill gelegd en vijf minuten later had ik gare maar droge kalkoen stukjes op mijn bord. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

37. John 19 punten

Gisteren gegeten in de Eglantier na de goede recensies gelezen te hebben op deze site. Het was inderdaad erg koud en tochtig in dit restaurant. Niet echt prettig. Toen we dit aan de ober vertelden zou hij er iets aan gaan doen.

Verder namen we het 3-gangen menu. Het eten was smakelijk en de bediening vlot en vriendelijk. We kregen echter geen brood vooraf terwijl andere mensen dit wel kregen. Beetje vreemd. Verder vond ik de porties nogal afgemeten. Een klein schaaltje salade, echt mini, een klein schaaltje Vlaamse frieten.

Het vlees, een kalkoenspiesje is inderdaad maar een spiesje met 4 kleine stukjes kalkoen. Verder een kleine stukje groentetaart en een lapje spek met wat aardappelpuree erin.

Als je dit als hoofdgerecht neemt zonder voor- of na heb je echt niet voldoende gegeten. Het lijkt allemaal erg afgepast op de prijs voor dit menu en dat ligt er wel dik bovenop.

38. Afgelopen week hebben wij hier een hapje gegeten.

We hebben gekozen voor het 3 gangen menu mét spoom. Alle 4 de gangen waren wat ons betreft heerlijk!

Echt heel erg lekker gegeten voor weing geld.

Je zit wel een tijdje binnen. Ze nemen er erg de tijd voor. Om half acht gereserveerd en om half 11 waren we pas weer weg, zonder zelfs een koffie, thee of borrel na genomen te hebben!

De sfeer had wat gezelliger gemogen en het had vooral wat warmer in het restaurant mogen zijn.

De bediening was correct en netjes. Niet overdreven vriendelijk.

39. Vanavond gegeten bij de Egelantier. Meningen zijn verdeeld. Lekker gegeten maar er was iets in dit eetcafe dat een nare nasmaak gaf, geen idee of het aan de sfeer, service of eten lag. De prijs viel mee en de toileten waren ook netjes en schoon.

40. Vandaag Valentijnsmenu gegeten, was voortreffelijk (normaal ook) met goede live-music erbij.. Bravo, ga zo door!

41. Op 13 februari (drukke zondag) met z'n 2en hier gegeten.

Prima restaurant zonder poespas. Je krijgt waar je voor betaald.

Vegetarische gerechten waren wel wat minder, maar het vlees was goed te doen. Sfeer en bediening waren aangenaam ook al hebben we soms iets langer moeten wachten.

42. Ramon en Cynthia van Dongen

Vrijdag 21 januari zijn wij met z'n 2en wezen eten in dit gezellig bruin aandoende restaurant. En wat hebben we genoten. Het eten was verrukkelijk. We hebben gebruik gemaakt van het 3-gangen menu welke dit restaurant o.a. aanbiedt. Mijn man had hert en kangoeroe en ik had artisjokken met geitenkaas. De bijgerechten op het bord zijn werkelijk zaaalig.

Dit menu kon worden aangevuld met spoom. Wat we hebben gedaan. En wat was die spoom lekker zeg! Echt complimenten. We hebben er gewoon nog 1 genomen. De serveerster was uitermatig vriendelijk en amicaal. Heel fijn. Er werd echt de tijd voor je genomen. Het restaurant heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en we komen zeker nog terug.

43. Wat een toptent is dit toch! De formule van de menu's werkt gewoon fantastisch en de kwaliteit is echt uitmuntend.

Ik eet hier minimaal 2 keer per jaar en elke keer is het weer helemaal goed!

Ik hoop dat deze zaak nooit verdwijnt of van eigenaar veranderd!

44. We hebben zaterdag 20 november, heerlijk gegeten.

De bediening was prima.

Het eten ook.

Heerlijke huiswijn.

We komen zeker terug.

Fam. Bax.

45. Walter Jan Van Gils

Afgelopen week met vrouw en 4 kids hier gegeten. Leuke en vakkundige bediening, kindvriendelijk. Voorgerechten super. Had de tournedos nog iets langer op het vuur gestaan, dan was het draadjesvlees geworden en we hadden toch echt om medium gebakken gevraagd. Om die reden niet echt een aanrader wat ons betreft. Jammer.

46. Na enkele jaren weer eens hier gegeten en ik moet zeggen: "Het was weer heerlijk!"

Alles klopt hier: het eten, de bediening, de inrichting en de prijs.

Een eetcafé dat alleen maar voor kwaliteit gaat en dat ook waarmaakt.

Mij zien ze zeker nog eens terug.

47. Ik kom al 25 jaar in de Egelantier. Ben dus een fan, toegegeven, en ga toch graag een keer of twee per jaar eten op de Teteringse dijk.

Aan de voorkant is het geen aantrekkelijk pand, maar binnen is de verrassing des te groter. Door de jaren heen is de fijne sfeer gebleven. Dit restaurant zou u echt eens moeten proberen.

48. Super lekker gegeten, hele leuke, vriendelijke bediening voor een goede prijs! Echt een aanrader!

49. Vorige week zaterdag hier wezen eten. Wat een gezellige ambiance. Echt weer eens een restaurant waar je heerlijk kunt eten tegen een normale prijs. Zeer uitgebreide kaart, mooi opgemaakte borden, leuke vlotte en attente bediening. Hou je van buiten op een terras eten dan is het hier ook zeker een aanrader.

50. We zochten een locatie, niet te stijf, gezellige ambiance en goed eten natuurlijk voor een mooie prijs om broer en schoonzus te trakteren. Hebben dit alles en meer dan dat bij de Egelantier gevonden. Uitstekend bereikbaar, gezellige en uiterst vriendelijke maar ook correcte bediening, gevarieerde restaurant indeling met verschillende niveaus, uitgebreide menu-kaart (met mogelijkheid tot korting), prima wijn voor een vriendenprijs en op en top gezellig mede door al die andere aanwezige gemoedelijke Brabanders.

We hebben genoten van alle prachtig opgemaakte voorafjes, hoofdmaaltijden en nagerechten, maar zeker ook van de rekening! Super-eet gelegenheid en voor herhaling vatbaar.

51. Fam. Potters

Na alle positieve recensies te hebben gelezen, wilden wij ook eens een poging wagen, dus vanavond met z'n vieren naar Breda.

Wij hebben vier uiteenlopende menu's gekozen. Ondertussen zagen wij de meest prachtige creaties voorbijkomen, en zeiden tegen elkaar als het eten smaakt zoals het er uitziet dan willen wij er voor tekenen.

Nu het eten smaakt zonder meer voortreffelijk, ook de bediening is uiterst serieus bezig om te zorgen dat de gasten niets tekort komen.

Echt een aanrader, ons zien ze in ieder geval weer terug.

52. lekker gegeten,wij gaan daar zeker nog vaker komen! vriendelijke bediening,leuk zaakje!

53. Marie-Jose

Wij eten regelmatig bij de Egelantier in Breda. Prima keuken, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

54. P. de Graaf

Erg gezellig en leuk restaurant met eetcafe-uitstraling. De gerechten waren prachtig opgemaakt en met zorg geserveerd door een zeer vriendelijke en correcte bediening. Chappeaux, we komen snel terug. Peter

55. M. Looije

Goed en gezellig restaurant. Een culinair hoogstandje voor maar 19,95 (3gangen menu met voldoende keuze en dat is zeldzaam). Het is perfect voor grote groepen want ze hebben geen 40 maar 100 zitplaatsen, het achterste gedeelte was bij ons die avond ook open.Zeer zeker een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

56. jacqueline

eten is heerlijken gezellige mensen voor de bediening.
    ziet er ook gezellig uit hoewel je het aan de buitenkant niet zou zeggen dat hier een restaurant zit met zeker 40 zitplaatsen.
    groetjes van een bezoeker.