ma lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 22:30

1420568367 86
1424199645 86
1493193929 80
1507719042 86

1. Fantastisch stuk ossenhaas gegeten.
    Er werd ins geadviseerd medium rare te nemen ipv rare ivm warmte binnenin. Dit was inderdaad een perfecte keuze.

Het personeel draagt allemaal iets andwrs, daardoor lastig te herkennen. Ik zou allemaal eenzelfde kleur overhemd aanraden.

Het is een smal restaurant wat lekker vol zat. Maar dit was goed te doen, ook qua akoestiek.

Echt heerlijk gegeten.

Oh ja.. veel mannelijk publiek.. dus vrijgezellen dames, sla je slag haha.

2. Anita Joosen

Ontzettend lekker gegeten, zoals gewoonlijk, bij Con Fuego. Een adres om regelmatig terug te komen. Alles is perfect.

3. breda

4. Annemieke

Zeer goed eten. Deskundig zeer vriendelijk personeel. Heerlijke avond.

5. Prettig restaurant, fijne bediening, lekker gegeten maar helaas ook hier niet genoeg ingericht op glutenvrij eten. Diverse gerechten zijn niet mogelijk, op zich geen probleem maar zorg dat er een apart frietpannetje staat waar geen andere glutenvolle gerechten in gefrituurd worden zodat je die heerlijke friet van jullie glutenvrij kunt aanbieden!

6. Michel van Driel

Erg geweldig. Jammer dat de reservering via jullie niet doorkwam

7. Heerlijk.

8. Heerlijk gegeten samen met mijn vriend afgelopen vrijdag, ik was een beetje huiverig omdat ik niet heel veel lust maar het eten was echt super lekker! Zou er Zeker nog een keer naar toe gaan.

9. Prima carpaccio en ribeye. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Hier is het gewoon heel goed.

10. Vorige week met mijn moeder gegeten bij con fuego. Mijn moeder is een rolstoelgebruiker. Heel goed geholpen door de bediening met de rolstoel naar binnen brengen, deze is ook achter weg gezet voor ons en bij ons vertrek ook naar ons terug gebracht. Een leuk tafeltje toegewezen gekregen en meteen een complimentje gekregen van de serveerster over mijn kleding, erg attent! Als voorgerecht had ik de calamaris die erg lekker waren en mijn moeder heeft ook genoten van haar gerookte zalm. Als hoofdgerecht had ik de zeebaars, ook erg lekker maar helaas wel de zelfde saus als de calamaris er bij. De lamsrack was ook erg goed, handig dat je ook een halve portie kan bestellen! Hierna nog een dessert en een italian coffee besteld. Al met al een hele goede beleving gehaf en we komen zeker nog eens terug!

11. Absoluut het allerbeste vlees wat er in Breda en omstreken te verkrijgen is. Super mals. Sfeer is top en bediening werkt echt enorm hard om je een leuke avond te bezorgen. Op alle punten maximale score, echt serieus het proberen waard, u gaat er geen spijt van krijgen!

12. Francien

super gegeten , een heerlijke malse steak. goede rode wijn en super aardige en snelle bediening. een aanrader, Top

13. Astrid Jongeneelen

Leuke bediening en heerlijk gegeten. Top!

14. Bryan

15. We hebben heerlijk gegeten! Kregen veel en leuke informatie over een fles wijn die wij wilden bestellen. Ze hadden veel aandacht voor je terwijl de tent vol zat. We komen zeker terug!

16. Het personeel loopt er rond alsof ze er weinig zin in hebben, er wordt niet gevraagd of het smaakt en na het afrekenen wordt er geen gedag gezegd...het was dat ik "Doei" zei, dat de serveerster ook maar "Doei" terug zei. De clubsandwich was onsmakelijk... je proeft alleen maar kruiden en verder niets.

Dit was de eerste maar ook gelijk de laatste keer hier.

17. Anastasia

18. Monique

19. Lekker gegeten, houden rekening met extra wensen. Sla ipv patat. We waren eerder, was ook geen probleem.

20. Frans 48 punten

Tijdens het Jazzfestival in Breda hebben we gegeten in dit restaurant.

Het eten voorgerecht:
    We hebben als voorgerecht een specialiteit van het huis genomen voor 2 personen en een carpaccio.
    De carpaccio was heerlijk en wat betreft het andere voorgerecht, die was lekker. Enige probleem is dat het in 2 delen werd gebracht omdat een onderdeel nog niet klaar was.

Het eten hoofdgerecht:
    Ook hier een specialiteit van het huis en een lamsrack. Het werd al snel duidelijk dat het druk was in de keuken. Ook dit hoofdgang werd in delen gebracht. Wat betreft het vlees was de lamsrack net iets te rauw. In het midden nog rood i.p.v. roze. De biefstuk, entrecote en ossehaas waren goed. Enige nadeel was dat ze recht van de grill kwamen waardoor ze nog leegliepen. Dit is op zich geen probleem maar als je rauwkost wilt eten, vind ik het niet zo lekker als dit in jus en bloed ligt. Een bordje apart voor dat soort dingen zou prima zijn.
    De gepofte aardappel even doormidden gesneden en die was nog wat glazig dus daar zijn we maar niet aan begonnen.

De bediening:
    De dames waren hard aan het werk, maar waren vriendelijk en probeerden goed bij te blijven als er bv. een glas leeg was.
    Maar tijdens het wachten op het voorgerecht moest ik serieus de neiging onderdrukken om op te stappen. Er liep daar een ober met een air van heb ik jou daar. Deze persoon was duidelijk tegen gezinnen met kinderen! Ondanks het feit dat wij 4 tafels naar achteren zaten konden we meeluisteren hoe deze man op een vrij grove manier een gezin naar buiten werkte.
    Dit heeft de sfeer daarna voor ons behoorlijk verziekt.

Al met al denk ik dat als het wat rustiger is je er goed kunt eten, maar tijdens dit soort drukke dagen is het beter om te vermijden.

21. Olaf en Susanne

Wouw. Heerlijk gegeten. Van het voor- tot het nagerecht. Perfect.

22. Herweijer

Gisteravond gegeten bij Con Fuego. Onwijs lekker gegeten. Lieve serveerster die ervoor zorgde dat we niks te kort kwamen. Kwam regelmatig vragen of het lekker was, en we hoefde geen enkele keer te vragen of we nog wat drinken mochten bestellen. Zij kwam uit zichzelf naar ons toe.
    Het eten was heeeerlijk. Goede kwaliteit en goed bereid. Als wij in de buurt zijn, komen wij zeker nog een keer hier terug.

23. Ron van Haarlem

24. Huinink

Het eten was top! Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook was het eten redelijk snel op tafel, ook ondanks de drukte. Aanrader dus!

25. Afgelopen zondag vanwege Valentijnsdag lekker uit eten bij Con Fuego. Was al geruime tijd geleden gereserveerd. Het eten, de sfeer, de bediening waren prima.
    Enig minpuntje: Aanvankelijk werd aan ons een klein wiebelig tafeltje toegewezen vlakbij de toiletten. We voelden ons daar niet prettig en toen we daar over in gesprek gingen met de bediening konden we meteen een nieuwe plaats uitkiezen. Tijdens ons verblijf werd het bewuste tafeltje nog vier maal aan gasten toegewezen die uiteindelijk allemaal een andere plaats kregen. Waarom dat tafeltje niet meteen weggehaald?
    Wij komen hier zeker nog terug!

26. Heerlijk gegeten.

27. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Erg vriendelijke bediening! Service was goed en we hebben niet lang op het eten hoeven wachten. Echte aanrader!

28. Geweldig restaurant voor de biefstuk liefhebber. Lekker vlees en lekkere garnituur erbij. Leuke ambiance en een vriendelijke bediening.

29. Vorig jaar was het eten perfect in orde, maar de service had echt een upgrade nodig. Dit heb ik toentertijd ook via een email laten weten aan Con Fuego. Vorige week heb ik met mijn vrouw weer heerlijk gegeten, en nu was ook de service top. Snelle en vriendelijke bediening.

Als je van een mooi stuk vlees houdt, tegen wat mij betreft prima prijzen, dan is Con Fuego een restaurant waar je niet aan voorbij moet lopen. Topper!

30. Gegeten op een donderdagavond tijdens de HBO intro dag. Waren er vroeg, twee tafels bezet, vrij leeg dus. Personeel had er niet zo'n zin in deze dag, vroeg ongeïnteresseerd wat we wilden drinken (had meer oog voor de taferelen buiten, ging wel keer of dertig kijken). We werden erop geattendeerd dat er een menu was voor € 30,00 en besloten het te proberen.

Voorgerecht kwam, werd nog net niet op tafel gesmeten! En hup weer met 6 man personeel voor het raam in de serre! Toen het hoofdgerecht werd geserveerd bleek de bijbehorende saus koud te zijn. Nadat we hier na 10 minuten de desbetreffende ober uiteindelijk zijn aandacht kregen en dit meldden, nam hij de saus gefrustreerd weer mee om er 10 min later mee terug te komen, opgewarmd in de magnetron. Werd op tafel gekwakt en weg was hij weer op naar het raam! Geen sorry, niks. Vlees was ondertussen koud en onze avond aardig verstierd! Toen het nagerecht arriveerde en het ijs bevroren bleek te zijn, waren we er wel klaar mee! Tot overmaat van ramp werd er tijdens het nagerecht in het voorbijgaan ook nog het lege glas van tafel gegrist zonder te vragen of we nog iets hoefden te drinken.

Wij zijn zelf horeca-ondernemers en doen er alles aan onze klanten te verwennen. Ik denk dat het verstandig is een bedrijfsleider boven de 40 aan te stellen die dit bij elkaar geraapt zooitje aan het werk zet en ze en beetje gastvrijheid bijbrengt! Zoals u begrijpt komen wij hier niet meer, gaan wel ergens anders waar men wel weet hoe met klanten om te gaan. Jammer, Bert.

31. Wauw. Alles, perfect! Eten haast niet te beschrijven zo heerlijk! En de service, daar kunnen veel restaurants wat van leren! Super, geen slecht woord over te zeggen. En wij zijn zeker kieskeurig, maar niets kan meer tippen aan Con Fuego! Klasse!!

32. Rachel van Boven

33. Op een mooie zonnige namiddag hier aangeschoven voor het diner. We zaten heerlijk in de avondzon, en werden snel geholpen. De kaart biedt een ruime keuze aan diverse grill specialiteiten, met entrecote, rib eye, tournedos en dry aged vlees. Op ieder gewenst gewicht. Vlees is van topkwaliteit. Tafelgenoot heeft de zalmfilet genomen,welke perfecte cuisson had, en dat was met mijn entrecote ook zeker het geval.

Ik begrijp uit vorige recensies dat mensen het wat prijzig vinden, maar ik denk dat zij vergeten wat een mooi stuk vlees kost. Deze grill specialiteiten zijn ergens anders minstens zo duur, maar vaak nog prijziger door bijbetaling voor condimenten en dergelijke. Top verzorgd, zeker voor herhaling vatbaar!

34. Echt super goed eten, perfecte biefstuk en lekkere gerechten. Alleen de bediening is zeer chagrijnig dat is erg jammer. Daarbij is het erg klein opgezet en lopen de obers de hele tijd vlak langs je.

35. Wauw, ken je dat, dat het vlees smelt op je tong! Echt heerlijk gegeten en perfecte bediening. Echt een aanrader!

36. Gister heerlijk gegeten bij Con Fuego in Breda met het gezin dit keer. Ik was hier al een aantal keren eerder geweest, maar dan met collega's. Dit keer met het gezin hier geweest, mijn kindjes zijn 3 en 7, ook nu was het weer heel goed en ook de kinderen hebben genoten.

De bediening deed het heel leuk, wellicht niet helemaal goed ingeschat hoe druk het zou worden. Het leek af en toe dat ze het niet helemaal konden bij benen. Drinken duurde wat langer voordat het geserveerd werd bijvoorbeeld, en ze kwamen wat minder vragen of we nog wat wilden drinken. Dit was de vorige keren wat meer.

Dit keer gekozen voor de spare-ribs, omdat ik de vorige keren al de diverse Argentijnse specialiteiten had geprobeerd. De spare-ribs waren goed, maar ik heb toch liever de Argentijnse steaks. Deze zijn hier toch wel heel goed. Verder nog een lekker chocolade taartje op als toetje. Heerlijk!

37. T.de jong

Fantastisch hier met vriendin samen gegeten. Weinig woorden, zeer goed eten, gezellig, goede bediening.

38. Prima stuk vlees en dito vis. Smakelijke wijn. Niet alle bediening komt even sympathiek over, eentje kwam stug over (een vriendelijk gezicht kost niks hoor!). Tafel in serre was geen succes: het was er warm en benauwd, tafels staan te dicht bijeen, voelde iedere keer als er iemand langs liep de wind in m'n rug. Al met al toch een beetje jammer: je eet hier met 2 personen voor het bedrag waar je elders met 3 personen van kunt eten. Weet niet of we hier nog een keer heen gaan.

39. Vlees en Vis waren goed maar daar betaal je ook voor, want het is duur. Het eten in de serre, dus de ambiance, was ver te zoeken: het was sfeerloos, warm en tafeltjes staan héél dicht op elkaar, waardoor er geen enkele privacy was!
    Voor ons geen aanrader!

41. Meerdere keren heerlijk gegeten, ik ben vooral fan van de ossenhaas die zo botermals is. De bediening is uitermate correct en geeft goede uitleg waar het vandaag komt en hoe het verwerkt wordt, helemaal top. Je zou kunnen zeggen dat het wat aan de prijzige kant is maar het is echt de moeite waard. Probeer het zelf maar eens.

Marc 1965

42. Top zaak, lekker eten, echt goed vlees en goede bediening. Kom zeker nog een keer terug als ik in de buurt ben.

43. Els Thomas & Jelle

Wij lunchen regelmatig bij Confuego en zijn daar zeer tevreden over. De bediening is erg goed en vriendelijk er zijn in de bediening weinig punten van kritiek.
    De prijs kwaliteit verhouding is prima. Wij komen wel eens met iemand die coeliakie (gluten allergie) heeft. Het personeel weet goed waar de aandachtspunten zijn bij iemand met Coeliakie.

Chris, Wasili en Heleni ga zo door, ook in 2015 zullen jullie ons veel zien.

Groetjes Els,Thomas en Jelle

44. Prima gegeten. Goede sfeer, echt een leuke zaak. Geen aanmerkingen

45. Bas Van de Ree

46. Alles klopt hier, vriendelijke bediening, leuke sfeer en bovenal GEWELDIG eten. Alles is vers en dat proef je. De tapenades waren briljant, de burgers super mals, de bijgerechten helemaal top. Over dit restaurant kun je niets anders zeggen dan geweldig! Hier begrijpen ze wat eerlijk, vers en goed bereid eten is. Een aanrader en zeker de moeite waard om een stuk voor te rijden!!

47. Iris Boumeester

Geweldig restaurant! Super service en heerlijk eten. Zeker een aanrader!!!!

48. Op 27 juli onverwachts gaan eten bij con fuego. Wel, wat was ik aangenaam verrast. Super coole kaart qua assortiment! Heb er genoten van een heerlijke tonijnsteak! Perfect gebakken! Overheelijke frietjes! Super smakelijke saus erbij! Bijgerechtje toppie (couscous met groentjes)! Heb meteen gezegd, hier keer ik zeker terug! En dat ga ik dan ook doen aanstaand weekend want ik kijk er al naar uit om de surf en turf uit te proberen! Wat de bediening betreft : vriendelijk, klaar met raad, helpen in de keuze, gewoon zoals een goede ober moet zijn! Je voelt je er als klant zeer welkom en dat is hetgeen wat telt!

49. Elles en Ronald

Gisteravond hier heerlijk gegeten. Het restaurant zat bijna vol, maar gelukkig nog een tafeltje voor ons vrij. De carpaccio en pata negra vooraf en daarna de surf 'n turf en lomito. Aangegeven dat het vlees rare gegrild moest zijn en dat is ze goed gelukt! Complimenten!

50. Heerlijke Bife de Lomo en gebakken ossenhaaspuntjes gegeten. Gezellige sfeer en erg attente bediening. Het was weer een erg gezellige avond !! Cris, alsnog bedankt !!!!!!!

51. Bep en Ad van Nijnatten

Heerlijk gegeten. Ben niet echt een vleeseter maar de ossenhaas was geweldig en de gegrilde kip ook. Erg smaakvol. Wij gaan er vast en zeker meer eten. Personeel ook erg vriendelijk !

52. Heel goed gegeten hier. Wij hebben allemaal de biefstuk Cuadril genomen (14 euro voor 225 gram) en dit is echt aan te raden! Super goed vlees + een sausje naar keuze en lekker friet en salade erbij. We moesten alleen lang wachten op ons brood vooraf, maar dat kan gebeuren. We gaan zeker nog een keer terug!

53. Els,Thomas en Jelle

Wij lunchen er regelmatig, is altijd heerlijk smaakvol. De eigenaren zijn heel erg vriendelijk en gastvrij. We hebben er ook gedineerd dit was voortreffelijk met heerlijke bijpassende wijn.

Ga zo door.

Groetjes Els, Thomas en Jelle Hatzikonstantinou

54. Overheerlijk gegeten! Voor een goed stuk lekker vlees is dit absoluut een aanrader. Heerlijke ossenhaas reepjes, goed gebakken en tevens bediend door leuk personeel.

Het fijne is dat je het vlees ook per gram kunt bestellen, dus ideaal voor de grote maar ook voor de kleinere eter.

55. Samen met twee vriendinnen gegeten tijdens een dagje winkelen in Breda en tijdens de wedstrijd van het nederlands elftal tijdens het wk. Niets van te merken hoor, het personeel was attent, hield ons op de hoogte wie gescoord had (wij zaten binnen, tv was buiten), kwam vragen of het smaakte en daar kan ik kort over zijn; volgende keer in Breda is dit ons eet adres, geweldig vlees, uitmuntend gebakken, sla en couccous heerlijk, niks te klagen, heerlijk gegeten!!

56. Ron van Haarlem

57. kees kees

Beste grill tot nu toe, een woord: geweldig.

58. M032

59. Vanavond heerlijk gegeten, perfect gegeten lomo. Mijn vrouw heeft heerlijk genoten van de spare ribs. Goede service in een mooie ambiance, tegen een vriendelijke prijs. Toppie, ga zo door.

60. Con fuego? con fiasco!!
    Vanmiddag gereserveerd omdat we wat te vieren hadden. Toen we binnen kwamen was de zaak leeg en dus waren we de eerste die bestelden. We wilden graag vlees ipv iets van de lunchkaart en dat was geen probleem. Na een half uur en 6 tafeltjes die al wel iets te eten hadden, maar eens geïnformeerd waar ons eten bleef. Ja het duurde iets langer omdat we vlees wilden wat door personeel niet gemeld was. Na 40 minuten kwamen er dan 2 stukken vlees die duidelijk well done waren en niet zoals we hadden besteld medium. Na klagen werd alles weer meegenomen en beloofd dat er zo 2 nieuwe borden zouden komen. Na 20 minuten toen we op het punt stonden op te stappen om ergens anders te gaan eten (want we zaten nu al een uur te wachten), werd er ander vlees gebracht. Mijn eetlust was al beduidend gedaald door al het gedoe en na het hoofdgerecht maar om de rekening gevraagd (waarbij nog wel vlees moest worden afgerekend) en zo snel mogelijk vertrokken. Noor ons geen herhaling meer van dit fiasco.
    Wil nog even toevoegen dat de bediening alle mogelijke moeite deed om geen oogcontact met ons te maken toen duidelijk werd dat een en ander niet goed ging. 2 tafels verderop ging het ook al niet vlekkeloos, want ook daar werd iets van het huis weggegeven omdat er iets verkeerd was gegaan met het doorgeven van de bestelling. Als je zo vaak iets weg moet geven, ga je het als bedrijf niet redden vrees ik.

61. Heerlijk gegeten. Leuke gevarieerde menukaart. Vriendelijk personeel, ook deskundig. Echt een aanrader, zeker als je van grote stukken kwaliteits rundvlees houdt.

62. Naomi de Jong

63. Ilse & Jurjen

Heerlijk gegeten, super bediening, leuke sfeer, prima locatie aan de grote markt. Zeker een aanrader!

64. Prima gegeten (spare ribs, biefstuk) en de kinderen kip drum sticks. Goede kwaliteit, goed klaargemaakt en goed geserveerd. Ondanks goed gevuld restaurant geen paniek in de tent. Geen lange wachttijden etc.
    Minpuntje is weinig aandacht voor kindermenu. Daarentegen volop aandacht om dit op te lossen. Wij komen als familie zeker terug.

65. Een heel gezellig restaurant waar je je meteen thuis voelt. Goede sfeer en bediening, perfect.

66. Super gegeten in een warme sfeervolle omgeving. Wie van vlees houd is hier op het juiste adres. Ga hier zeer zeker meer komen