Gratis om de hoek

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 28 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Comida y Bebida, in ’t Nederlands Eten & Drinken. In Ulvenhout (gemeente Breda) aan de Dorpstraat 88 gelegen ons prachtige Spaanse tapasrestaurant, waar u heerlijk kunt genieten van een drankje en of van onze lekkere tapas.
Tevens hebben wij een privé binnentuin/terras waar u heerlijk kunt genieten van de zon tijdens de lente/zomer.
Wij, Meddie, Wunian en onze kleine ‘chef ‘ (4) Skip van den Elshout verwelkomen u graag op onze locatie. Slechts 15 Fiets minuten van centrum Breda.

• EV-oplaadpunt

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 28 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1487195512 89
1501929613 89
1505203858 89

1. Heerlijk gegeten… leuke aardige bediening… zeker voor herhaling vatbaar.

2. Goed eten en top service, wij komen zeker terug!

3. Geweldig!
    Alles wat je hebben wil, èchte TAPAS en een fijne ambiance😀
    Enthousiaste gastvrouw en bediening.
    Zeker gaan 😋

4. Erwin Goossens

Gewoon weer heerlijk gegeten 😊😊
    👍👍

5. Heerlijk gegeten. Genoeg keus. Alles was goedgekruid en smaakte voortreffelijk. Zeker een aanrader

6. Helma antonissen

De gerechten hebben zeer goede smaken. Niet zoals zovele tapastenten vlakke smaken. Toppie

7. Marcel en Margriet

Heerlijk gegeten. Leuk restaurant met sfeer. Prijs goed. We gaan er zeker nog een keer eten. Lijkt ons ook heerlijk om met een groep te gaan eten en bij goed weer in de binnentuin te zitten.

8. Eindelijk een goed Spaans restaurant waar service, kwaliteit en sfeer helemaal top zijn. Ook erg leuk dat er buiten de kaart nog specials zijn. Mijn favoriete specials: ceviche en pulpo.

9. Marleen Poelmans

Verwachting niet helemaal ingelost na ons bezoek.
    Tapas op zijn Hollands...

10. Patrick

Heerlijk gegeten in de gezellige tuin. Het eten was prima. Service was goed. Ik zou er zeker terugkomen als ik in de buurt zou wonen. Een aanrader!

11. Annette

Heerlijk gegeten! Gezellig zitten en erg vriendelijke bediening!

12. Corien Beekers

Heerlijk gegeten in een Spaanse ambiance met attent personeel.

13. Ellen Prins

Heerlijk gegeten. Fijne sfeer op het binnenterras onder de druif. Een ontdekking in Ulvenhout. We komen snel terug om de menukaart verder te ontdekken.

14. Foods delicious, lovely service and a very relaxed atmosphere.

15. We hebben heerlijk gegeten, in plaats van een menu alleen maar kleine gerechten, maar voldoende om alle tafelgenoten ervan te laten genieten. Vooral voor kleine eters die opkijken tegen een vol bord is dit een heuse aanrader.

16. Yvonne

Weer heerlijk gegeten en de sfeer is er altijd top.

17. Roos Waals

Wij hebben heel lekker gegeten met heerlijke huiswijn.
    Aardige bediening en prijs/kwaliteit verhouding is goed.

18. M. Hoeberigs

Gezellige gastvrouw, prettige sfeer en de gerechtjes waren heerlijk. Wij komen hier vast nog een keer terug.

19. C Verdaas

Heerlijk gegeten! Bediening zorgt voor een gezellige sfeer. Een aanrader.

20. m van delft

Het is een heel prettig restaurant, met een speciaal gerechten-aanbod.
    Echt genieten.

21. P.Nuijten

Heel leuk restaurant sfeer vol goede bediening en lekker eten.

22. Rita Hermans

Leuk sfeervol restaurantje, met fijne snelle bediening. Het verzoek van mij is naar volle tevredenheid ingewilligd. Eten was heerlijk. Persoonlijk woordje aan het eind van de avond, top!
    Voor herhaling vatbaar.

23. Marijke

Sfeervol restaurantje, lekker eten, heerlijke sangria. De keuze in desserts mag wat meer zijn.

24. Leuk klein restaurant, goede sfeer, leuke mensen en heerlijk gegeten en gedronken.

25. Het eten is van zo'n ontzettend goede kwaliteit. Daar kunnen veel tapas restaurants wat van leren.

De smaken zijn fantastisch en het eten is altijd goed om smaak.

Wij hadden bijvoorbeeld pasteitjes met tonijn. De koude dressing/saus die daar bij zat met het lauwwarme pasteitje was zo'n goede combinatie. Enorm smaakvol.

Ook het kabeljauw kroketje was zeer smakelijk, zacht en smeuïg. Heerlijk!!

De de mooie sfeervolle inrichting en de persoonlijke bediening van de gastvrouw maakt het voor ons af.

Wij komen hier graag en het was zeker niet de laatste keer.

26. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en persoonlijke en vriendelijke benadering.

27. Wederom heerlijk gegeten, zeker een aanrader

28. We hebben weer heerlijk gegeten, de bediening was wederom zeer vriendelijk. Gelukkig niet zo gelikt allemaal.

29. Heerlijk gegeten voor een nette prijs, vriendelijke bediening, komen zeker weer terug!

30. frank smeets

Lekker eten in een leuk en gezellig restaurant en uitstekende bediening

31. Gezellig en lekker gegeten.

32. Esmeralda

Heerlijk tapas gegeten in gezellige sfeer. Vriendelijke bediening. Wij gaan zeker vaker eten hier 👍🏽👍🏽👍🏽

33. Samen met mijn vriend hier gegeten. We werden meteen vriendelijk geholpen, duidelijke kaart en heerlijk gegeten. Persoonlijke en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

34. Gezellige sfeer met prima eten

35. Heerlijk gegeten, waande me in Spanje 😀. Helaas dag later nog wat last van alle knoflook.

36. Anja Ligtenberg

Leuke ontvangst en lekker gegeten. Zeker een aanrader.

37. Lekker en gezellig.

38. Mijn favoriete restaurant; eten is heerlijk en je voelt je op je gemak. Wijn is ook lekker. Gewoon een aanrader.

39. Heerlijk gerechtjes, vriendelijk geserveerd zonder poespas!
    Aanrader!

40. Monique

41. Trudy van Pelt

Wij hebben heerlijk gegeten, alles smaakte goed en een fijne bediening.
    Het was gezellig!

42. Beste Tapas in Breda en omstreken, hier wordt nog gekookt met liefde. Fiets er graag een stukje verder voor. De wisselende specials zijn ook altijd heerlijk. Bediening is kundig sluit goed aan bij de gezellige sfeer die het interieur uitspreekt. Ik kom zeker nog terug!

43. Janlero

Een eerste ervaring met tapas die zeer goed is bevallen. Restaurant is een aanrader. Sfeer en inrichting is prima. Eten voortreffelijk en de bediening goed en hartelijk. Komen hier zeker terug

44. Informele, gezellige ambiance. Leuke gerechtjes, die vlot worden geserveerd. Wat meer sturing m.b.t. keuzes voor een menu zou prettig zijn. Overigens goede prijs-kwaliteit verhouding. Gemist: wijnarragangement. Wij komen terug.

45. Nick van der Sommen

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

46. Marc Groothuijse

Deze keer gegeten met drie collega's. Zij waren verrast door de hoge kwaliteit van het eten. Ook het ijs met alcohol en de heerlijke koffie maakte het compleet.

47. Corine Polak

Leuke informele sfeer en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot snel!

48. Floor Simons

Gezellige uitstraling, aardige bediening, kindvriendelijk ook en heel smaakvol eten!

49. Robert Verstraeten

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

50. Prima gegeten leuke tapa's. En prima inschatting van Meddie m.b.t. de porties. Het klopte allemaal. Wel wat vol t.o.v. de bediening, maar we hadden geen haast dus steeds een nieuw hapje met een prima glas wijn.

51. Heerlijk eten, service en muziek. Ook met kinderen een fijne plek, waar we met plezier komen eten. Meddie en Wunian hebben het precies begrepen en vormen samen een perfecte combinatie om je een gezellige, goed gevulde avond te geven :)

52. Pavla en Victor

Bedankt voor een heerlijke tapas ervaring! Wat hebben wij toch moeilijk gehad om te stoppen met eten, alles super lekker, vers en net als in Spanje. Even weer die vakantie sfeer gevoeld. We komen terug! Melddie en Wunian, top prestatie, zeg!

53. Wat hebben we met ons zessen heerlijk gegeten!! Na een eerste ronde hadden we eigenlijk genoeg, maar omdat het zoooo lekker was, toch nog wat besteld! Zeer vriendelijke bediening, gezellige sfeer. En dan als slotakkoord een aanrader van de bovenste plank wanneer je nog zin hebt in "koffie": De Barraquito.

54. Heerlijk gegeten, goede en relaxte sfeer en geweldige bediening. Wij gaan hier zeker vaker komen!

55. Uitstekende prijs/kwaliteit op een goed bereikbare locatie.

56. Heerlijk gegeten in deze gezellige ambiance. Ook de bediening was top!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

57. Miranda van den Buijs

We hebben héérlijk gegeten!! Hele relaxte sfeer en super vriendelijke gastvrouw. Complimenten voor de kok.

Dit was een reden om gelijk weer te reserveren!

58. Steven Hendrickx

Erg leuk en gezellig restaurant waar de service heel goed en ontspannen was. Echt een avond rustig tapas eten. Het eten was erg lekker en kwam zoals in Spanje een voor een op tafel. Voor een tapas liefhebber echt een aanrader.

59. Familie Reinieren

Heerlijk gegeten. Alles vers gemaakt, en prijs kwaliteit helemaal goed. Bediening is er vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader. Wij gaan zeker een keer terug!

60. Anja van Zon

Het eten was heerlijk en de bediening erg gastvrij en met gevoel voor kwaliteit. Etiketten van de drankjes en de glazen gericht naar de gast. Uitstekende uitleg over de gerechten en advies hoe een heerlijke avond op te bouwen. Een sfeervol binnenterrein waar we zeker nog eens gaan eten.

61. Supertof ingericht, restaurant straalt een vriendelijke huiselijke sfeer uit. Bediening is top, en het eten smaakt uitstekend.

De gerechten geven het idee van een simpele bereiding, maar vergis je niet de smaken zijn ontzettend puur en de kok laat zeker zien over kennis en kunde te beschikken.

De gastvrouw verstaat haar vak, ziet precies op welke momenten ze aan tafel kan komen voor het opnemen van nieuwe drankjes of extra tapas. Bijzonder aangename verrassing was het voor mij -als bierliefhebber- nog onbekende Estrella Damm Inedit, een aangenaam blond biertje ontwikkeld door Ferran Adrià van toprestaurant El Bulli.

Al met al hebben wij een ontzettend leuke, lekkere en gezellige avond gehad. Een aanrader en een ontzettende meerwaarde in Ulvenhout (en voor de mensen uit Breda, stap eens op de fiets hierheen!).

62. Etienne van Bavel

Via een vriendin hier terecht gekomen, die had gezegd dat je hier geweldig lekker kon eten. Nou zo gezegd zo gedaan. Zodra de kaart kwam hadden we al zoveel lekkere dingen gezien dat we echt gewoon weg niet konden kiezen, waar nu eens te beginnen...

Gerecht na gerecht heerlijk, het één nog beter dan het andere. Prijs technisch meer dan goed, de kwaliteit van het eten is er gewoon erg goed en prima afgemeten porties.

Het is 30 minuten fietsen vanaf Breda, maar zeker de moeite waard!

63. Wij hebben er een heerlijke avond gehad. Bij elk gerecht dat ik op de kaart zag staan dacht ik: dit ziet er lekker uit, en dat bleek elke keer te kloppen. Hele pure smaken die alle ingrediënten tot zijn recht doen komen. Heerlijk relaxte sfeer en ze hebben goede huiswijnen. Prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. De volgende keer stap ik zo weer een half uur op de fiets om hier te komen eten!

64. Vandaag heerlijk geluncht bij de nieuwe Tapasbar Comida y Bebida in Ulvenhout! Zeker een aanwinst voor ons dorp. Het pand is sfeervol ingericht, de bediening door de eigenarese was erg vriendelijk en de tapas waren stuk voor stuk heerlijk! Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde! Wij komen zeker terug!

65. Lekker smullen van Spaanse lekkernijen in leuke ambiance. Goeie porties, lekkere smaak en plezierig personeel. Een aanrader als je je even in Spanje wilt wanen. Muy Bueno. Repitiendo!

66. Erg lekker gegeten! Eigenlijk was elk gerecht heerlijk. Porties zijn fijn van formaat om met elkaar te delen. De inrichting en sfeer zijn ook top. Kortom echt een aanrader, wij komen zeker terug!

67. Comida y Bebida is in een geweldige aanwinst voor ons dorp Ulvenhout. Vriendelijke bediening. Super goed tapas gegeten, heerlijke hammetjes- spaans kaas- patatas bravos -ossehaaspuntjes -pimientos de padro, teveel om op te noemen. De schalen bleven maar komen. Top aanwinst en ook op maandag open!! Super!

68. Super sfeervol Spaans restaurant met heerlijke tapas! Goede bediening, kom hier zeker nog een keer terug!!!

69. Wij hebben er gisteren gegeten en werden verrast door de verschillende lekkernijen die ons werden geboden. Helaas konden we door de regen niet op het gezellig aangeklede terras eten maar het restaurant is minstens zo gezellig. Echt Spaans bier hoort natuurlijk bij Spaanse tapas. De plankjes die worden geserveerd zijn ook echt een aanrader. Lekkere plek voor een ontspannen avondje uit met een Spaans tintje.

70. Eindelijk een tapasrestaurant in Ulvenhout. Heerlijk vertoeven op het binnenterras met heerlijke sangria en smakelijke tapasgerechten die je doen wanen in een Spaans oord. Wij hebben hier al meerdere keren goed gegeten en elke keer naar volle tevredenheid. Als je iets niet lust of de porties te groot vindt dan is de eigenaresse behulpzaam genoeg om dingen aan te passen. Kortom wij zijn meer dan tevreden en komen zeker terug.

71. Erik Nuijten

1 punt
  72. Erik Nuijten

Leuk Spaanse sfeer. De gerechtjes zijn stuk voor stuk erg lekker. Ook de plankjes zijn een aanrader.

73. Prima gegeten in een leuke sfeer op de binnenplaats. De tapas waren goed maar (nog) niet bijzonder. We misten toch ook de (klassieke) garnalen of ham kaas kroketjes, maar we komen zeker nog een keer terug.

74. mylène

Lekkere Spaanse tapas en overheerlijk brood erbij. We waren met een groep en er kwamen steeds schalen voorbij om samen te delen. Reuze gezellig, lekker informeel. Het mooie weer en het binnenterras deden ons op vakantie wanen. We komen zeker terug.

75. Ghislaine

Wat een top tentje, zoals mijn zoon zei, dit is een blijvertje! Heerlijk gegeten, de lomo en kalfswangetjes zijn verrukkelijk. Ze geven een mooie twist aan standaard Spaanse happen, echt lekker! Terras voor kan wel een beetje opgeleukt worden. Leuke dames in de bediening. Prima prijs! Aanwinst voor Ulvenhoit!

76. Lekker gegeten en vriendelijke bediening! Aanwinst voor Ulvenhout!

77. Jos Quaedvlieg

Al sinds het Beleg van Breda in 1624 is er sprake van Spaanse invloeden in Ulvenhout. Zeker na een heerlijke Aioli met lekker vers brood kregen wij diverse tapas voorgeschoteld aan de Dorpsstraat 88 in Ulvenhout. Bij Comida y Bebida kun je echte Spaanse gerechten verwachten zoals gehaktballetjes in tomatensaus, Gambas al ajillo (garnalen in knoflook saus) en frisse salades. Door de Spaanse Riojawijn en het koele Estellabier kom je snel in Spaanse sferen. Een echte aanrader en een aanwinst voor Ulvenhout. De zon gaat weer schijnen voor Breda e.o. !

78. Super lekker gegeten, erg sfeervol, Spaanse muziek op de achtergrond. Leuk kinderhoekje, zodat je lekker op je gemak kan eten. Porties zijn erg groot en de prijs is er ook naar. Kleinere porties, voor een kleinere prijs, is wat ik miste!!! Kwaliteit van het eten is zeer goed, lekkere wijn. Leuk restaurant in een gezellig dorp!!!

79. w.v dueren den hollander

Heerlijk gegeten, mooie kaart, vriendelijk personeel. Het weer speelde ook een grote rol, lekker buiten op een sfeervol terras gegeten. Het was warm, dus voor mij gelijk een vakantie gevoel.

80. sjoerd van Thiel

Super lekker gegeten, goede/prijs kwaliteit verhouding. Zeer kindvriendelijk.

We komen zeker vaker terug