CHCO Café in Breda

Chocolade van topkwaliteit, ambachtelijk bereid in Limburg

nog geen rating

• do lunch 08:00 - 21:00
  • vr lunch 08:00 - 18:00
  • za lunch 09:30 - 18:00
  • zo lunch 10:00 - 18:00

Chocolade van topkwaliteit, ambachtelijk bereid in Limburg met de grootste zorg en aandacht. Winnaar in de Kassa bonbontest en dat proef je. Speciaal voor de zomerse dagen hebben we onze chocoladefondue in blik... luxe chocoladefondue van topchocolade, zonder gedoe, geen elektro nodig!

GEKOELD VERZENDEN IS VANAF NU MOGELIJK, voor een kleine meerprijs zeker van je niet gesmolten chocolade!

In ons assortiment vind je ook BIO en chocolade met laag suikergehalte. De topper is uiteraard onze hotchocspoon waar je super lekkere chocolademelk mee maakt in wel honderd smaakjes. Online bestellen en snel thuisbezorgd als cadeau, voor een verjaardag, voor een mama, papa, gewoon zomaar of voor jezelf om even lekker te genieten!

Diëten Biologisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in BredaFoto van CHCO Café in Breda

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Budget, gezellig, hip, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, high-tea en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig