Vlaszak vlakbij Bioscoop en Theater , Chasseparking, De prins, Tolbruggarage en Molsparking.

Alle stads- en streekbussen, uitstappen bij de Vlaszak.

di lunch 09:00 - 16:00
wo lunch 09:00 - 16:00

De Herfst -Kaart voor de lunch is alweer een feit kom lekker genieten van die heerlijke smaken ........ Voor het diner hebben eerst nog een Mossel Weekend want de mosselen zijn September zo lekker , dus kom nog effe genieten van die Zeeuwse Lekkernij !! Mossel Weekend van 27 t/m 30 Sept.

• Buffet: € 12,50
  • All-inclusive

di lunch 09:00 - 16:00
wo lunch 09:00 - 16:00

1342083735 65
1473819272 82

1. Inge Vankan

We hebben heerlijk gegeten.
    Mooie gerechten, vooral nu het wildseizoen er is.
    Smaakte Heerlijk.
    Ook de nagerechten zijn lekker, mooi gepresenteerd.
    Bediening super gezellig, en lekker huiselijke sfeer.
    We komen er altijd graag, na een dagje stad of een avondje dineren met vrienden 👍👍

2. Prima, lekker en gezellig gegeten met goede wijn tips.
    Het eten is goed en smaakvol bereid en ziet er ook nog gezellig uit.

3. We hebben er heel gezellig en lekker gegeten. Vooral de service was perfect.

4. Wederom lekker gegeten, alles dik in orde! Altijd welkom hier 👍

5. Oscar Groothuis

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs, in een leuke ambiance en met top personeel! Altijd gezelllig bij Pieter Aertsz.

6. Angela keyer

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Top!

7. Jolanda

Heerlijk gegeten! Leuk, gezellig, sfeervolle brasserie met vriendelijk personeel :-)

8. Leuk terrasje pakken op een mooie dag... dachten we. Na een kwartier wachten en nadat andere gasten die na ons kwamen al geholpen waren vond ik het toch wel tijd worden om mijn bestelling door te geven en een opmerking over het voorgaande te maken. Kreeg als antwoord "Wat wilt u drinken?". Na onze drank en soep,die overigens heerlijk was, nog een biertje besteld. Hier weer hetzelfde ritueel, lang wachten en geen biertje. Ben tenslotte maar gaan afrekenen en het biertje afbesteld. Hij was het gewoon vergeten en bood zijn excuses aan. Terras was half vol dus daaraan kan het toch niet aan gelegen hebben. Jammer om je gastvrijheid zo te grabbel te gooien.

9. Lia Vrolijk

Het is altijd gezellig bij Pieter Aertz. Lekker eten en vriendelijk bediening.

10. Martien Heus

Heerlijk, gezellig, super abondje.

11. Hoi Luitje, wij komen hier al toen was het nog het koffiehuis nadat de nieuwbouw gereed was hebben wij hier redelijk veel lekker en goed gegeten.
    Door veranderingen en drukke jaren niet meer hier geweest het was voor mij weer thuiskomen en ouderwets gezellig heb er er van genoten incl onze 7 andere familieleden.

12. Komen er vaker en eten is altijd heerlijk, biertjes zijn geweldig en de uitleg ervan leuk om naar te luisteren..
    Ik zeg probeer het eens dan kun je ook je ervaring delen.

Gr Rutger

13. Claudia peeters

Geweldige sfeer, heerlijk eten en een geweldige bediening.

14. Leuke plaats om te lunchen Lekker eten
    Miste alleen wat vriendelijkheid van t personeel Daar kan nog wel wat aan verbeterd worden

15. We hebben super lekker gegeten en gedronken in een gezellige sfeer met super vriendelijk en klantvriendelijk personeel!! Ze leggen alles goed en rustig uit en zijn er echt voor de klant!!

Wij komen zeker weer eens terug..

16. Heerlijk eten in gezellige ambiance. Goede en aardige bediening.

17. Gisteren in deze zaak aan de Veemarktstraat in Breda heel gezellig gezeten, genoten van de lekkere koffie en warme appelstrudel van het huis, smaakte zalig. Een heel gezellige zaak, sfeervol. De service kon iets beter maar dat kan ook door de drukte, die er heerste. De prijzen zijn normaal voor het gebodene, tevens merkte ik een originele wijze van presenteren van dranken en gerechten op.

18. Martine Keur

19. Een hele mooie combinatie van gezelligheid, heel goed eten en lekker bier. Het was niet de eerste keer dat we er waren en zeker ook niet de laatste keer.

20. Onbegrijpelijk slecht behandeld door een "terraslopertje". We wilden gezellig borrelen en omdat ik glutenvrij moet eten vroeg mijn man of er glutenvrije hapjes waren. Men ging het navragen en er kwam daarna geen reactie. Nog maar eens gevraagd en weer kwam er daarna geen reactie. Ik ben daarop naar binnen gegaan en heb de betreffende persoon om uitleg gevraagd. Zijn reactie was ronduit belachelijk: kon niet want de keuken was niet glutenvrij en hij vond het niet nodig om ons dat te vertellen! Wat een hork, totaal ongeschikt voor de horeca. Ik werd nog uitgelachen ook. Ik lees in eerdere recensies dat het restaurant zelfs glutenvrij brood zou hebben!
    Heb hier een aantal jaren geleden een aantal keren prima gegeten, maar behalve een leuke ambiance en goede chef, is je personeel heel belangrijk voor je bedrijf, dus eruit met deze hork!

21. Hessels - van Mierlo

Voor de 2e maal aangeschoven, nu met een bevriend echtpaar.
    Wederom zeer goed gegeten:
    vriendelijke, kundige bediening, mooi opgemaakte borden, verse ingrediënten die smaakvol zijn bereid.
    Keuze uit gevarieerde menu's met vlees, vis of vegetarisch.
    Prima huiswijntje en dit alles in een gezellige, sfeervolle ambiance en zeer betaalbaar.
    Een aanrader!

22. Lia Vrolijk

Wij vinden het altijd heel leuk bij Pieter
    Aertsz. Heel aardig personeel en lekker eten.

23. Heerlijk gegeten, en een fijne bediening met een goede uitleg over eten en drinken.
    Echt een aanrader !!

24. Mariska

Ons vaste stekje in Breda.
    Zalig eten en bediening

25. Bianca Jansen

Heerlijk gegeten, tot een volgende keer!

26. Goed eten in gezellige, gemoedelijke omgeving. Niks mis mee, een aanrader.

27. Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening! Leuke sfeer!

28. Jolanda Dobber

29. Lekker eten, kennis over wijn. Verrassende combinaties met seizoensgerechten. Het menu duetzbites is een aanrader, het is op de kaart niet echt duidelijk maar het zijn 3 gangen van proeverijen.

30. Joke spinks

Zoals als altijd weer heerlijk gegeten! Met gezellige bediening. We gaan zeker terug voor de duetz!

31. Goed verzorgd en gezellig. Informeel en lekker eten.

32. W. Boemaars

Een geweldige avond gehad met heerlijk eten.
    Fantastisch opgemaakte gerechten die perfect gekruid waren.
    Een aanrader voor iedereen die in een ongedwongen sfeer lekker wil eten.

33. Bij het raam met kaarslicht gegeten :) Ontzettend smaakvolle en creatieve (kleurrijk gepresenteerde) gerechten. Niet standaard en verrassende gerechten. Bediening weet waar ze over praat. Benieuwd naar de rest van de kaart!!

34. Passen zelfs het menu op de behoefte aan van kleinere eters. Top!

35. Gisteren met een groep van 7 personen uiteten geweest bij Brasserie Pieter Aertsz. Aangegeven dat 1 persoon een glutenvrij dieet heeft in verband met coeliaki. Dit bleek totaal geen probleem te zijn. We kregen vooraf heerlijk glutenvrij brood en ook de overige gerechten waren alle te bestellen waarna de kok zelf keek wat de mogelijkheden waren. De volgende dag nergens last van gehad. Een geweldige ervaring met heerlijk eten in het centrum van Breda!

36. Rebecca

Lactosevrij en glutenvrij. En op basis daarvan is een heerlijke salade gemaakt met alles erop en eraan. Een lekker stuk brood, warm uit de oven.
    De bediening was zeer aardig, ze dachten mee. Fijn, zo'n restaurant in het centrum!

37. Enorm goede ervaring gehad bij Brasserie Pieter Aertsz! Zeer persoonlijke en vriendelijke service en een heerlijk drie-gangendiner. Met recht mijn favoriet in Breda!

38. Ons gezelschap bestond uit 6 personen, waarvan 4 personen voor het eerst een bezoek brachten. Ze waren unaniem vol lof en komen zeker terug!

39. Adri Rijken-Martha

Prima gegeten, gezellige sfeer, fijne bediening, snelle bediening.

40. Het eten was erg goed. Ze maakten ook een veganistische maaltijd die er ook nog leuk uit zag. Personeel is ook sociaal en behulpzaam.

41. Jim Scheffer

Van de week hier heerlijk gegeten. Op het moment dat je binnenkomt voel je gelijk de fantastische sfeer.
    Leuk personeel, wat met passie en plezier over het eten & drinken verteld.
    Eten zelf was erg goed en de bieren van de tap dronken heerlijk weg.
    Prijs/kwaliteit verhouding is ook erg goed. Prijs voor de sfeer daar is onbetaalbaar.
    Al met al een fantastische avond gehad bij Pieter Aertsz!

42. Gezellig, personeel vriendelijk. Jammer, rekening was niet correct.

43. Hele fijne, gezellige avond gehad met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!

44. Heerlijk gegeten! Super bediening en ook de veganistische maaltijd was geweldig!
    We komen hier zeker terug!

45. Op vrijdagavond 18 november hebben we met 4 personen hier gegeten. We hebben genoten! Het eten was heerlijk, de sfeer gezellig en de bediening supervriendelijk! En aan het eind van de avond valt de rekening ook nog eens enorm mee.

Wij vinden dit restaurant echt een aanrader en komen zeker snel terug! Heel erg bedankt voor een fijne avond!

46. Fam. Nelisse

Gisteren verjaardag gevierd van 50 jarige met 13 personen. In een woord super! Geweldig ontvangst, verzorging, kwaliteit eten en super vriendelijk personeel! Een aanrader!

47. Nieuwe kaart is super, heerlijke wijnen en super bediening. Thanks, komen snel weer.

48. We komen hier regelmatig en het is altijd goed en gezellig.

49. Het eten, vis, vond ik te zout, te koud en niets bijzonders. Wel heel snel op tafel, te snel. Ik ben beter gewend! De friet was ook minimaal van kwaliteit. Aardige ober en goed bier.

50. Gert Zwaan

51. Roy en Francoise

Echt een aanrader. We hebben heerlijk gegeten en de service is echt naar behoren. Wij komen zeker nog een keer terug

52. Ron van Haarlem

53. Heerlijk gegeten. Saté met normale hoeveelheid saus. De sla er apart bij en zag er prima uit!

54. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De service was heel goed, totdat de kelner iets anders had verstaan en daardoor een fout had gemaakt, begon die ineens met glazen bijna te smijten op tafel. Daarna was hij terug supervriendelijk?

55. Bert

56. jan vogel

Vrijdagavond met 7 mensen genoten van heerlijk eten. Gerechten waren stuk voor stuk plaatjes en smaakten zoals ze er uit zagen, super lekker! Dit alles gepresenteerd door een gastheer die zijn vak verstond en in een gezellige sfeer maakten deze avond onvergetelijk.
    Dit gaan we vaker doen en wordt een traditie om mijn verjaardag te vieren.

57. Super lekker eten en goede service. Echt een aanrader.

58. connie wiegmann

Gisteren hier met 3 mensen gegeten. Het eten was top. Je proeft gewoon dat er aan elk gerecht veel aandacht wordt besteed, en dat geldt ook voor de koffie als afsluiter. De bediening was heel vriendelijk. Prijs/kwaliteitsverhouding is perfect. We komen hier zeker weer terug.

59. Groenland

Met 8 mensen aan tafel. Sfeer en omgeving ongedwongen en vrolijk. Afwijkende bestelling van de kaart voor 1 persoon wel aangenomen, niet geleverd toen voor iedereen werd geserveerd. De ober verontschuldigde zich en gaf als oorzaak de afwijking van de kaart aan. Naar ons idee een misser in de communicatie tussen keuken, bediening en klant. De wel geserveerde menu's waren prima. Een meer klantgerichte vriendelijker bediening is een verbeterpunt.

60. Jacqueline Pop

Gezellige sfeer, lekker gegeten. Wel lang moeten wachten voor we eindelijk ons brood kregen en konden bestellen.

61. Prima gegeten. Leuke sfeer. Lekkere carpaccio vooraf. Nog nooit zo veel spareribs op mijn bord gehad. Hadden misschien wel iets meer gemarineerd kunnen zijn. Duidelijke en leuke uitleg over bieren en eten.

62. Toppie, de sfeer was heel goed, De bediening was gezellig, huiselijke sfeer. Het eten was perfect, nette borden en goede smaken toegepast.

Echt een aanrader.

63. Echt het was een geweldig Valentijns menu. We geven geen tien, anders krijgen ze capsones haha. Komen gauw weer.

64. Prachtige zaak waar je je al snel thuis zal voelen. Dit komt vooral door de ongedwongen sfeer die er hangt en het personeel dat zeer gastvrij is. Ikzelf ben hier al meerdere malen geweest, voor lunch, een drankje of diner.
    Of dat nou met een vriendin was, mijn vriend, of met mijn hele familie, is het elke keer weer overtroffen, iedereen was zeer enthousiast.
    Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vriend de Valentijnskaart gaan proberen. Niks over de top want daar zijn we zeker niet van. We kunnen hier met gemak 3 uur tafelen zonder het gevoel te hebben dat je lang moet wachten, alles loopt vloeiend door. Ook zag alles er weer op en top uit (zeer mooie opgemaakte borden en hele lekker friet!) en je krijgt echt het gevoel dat je jezelf laat verwennen. Dus de prijs/kwaliteit klopt zeer zeker en is het helemaal waard voor een avondje gezelligheid. Heel erg bedankt weer, ook aan het keukenpersoneel!

65. Mylene Lion

Heerlijk eten, bediening is geweldig en een ongedwongen sfeer! Echt een aanrader!!

66. We hebben een gezellige en ontspannen avond gehad. Het eten was heerlijk en de bediening top! Voldaan en onder de indruk zijn we na vier uur tafelen en lachen naar huis gegaan. Bedankt voor de fijne avond!

67. Wij waren er met 5 personen. Vooraf aangegeven dat wij om 18:00 uur kwamen en om 19:45 uur weg moesten. Het is in die tijd net gelukt om een hoofdgerecht te eten (geen voorgerecht, geen toetje, geen koffie/thee na) omdat het zo idioot druk was. De hamburger kostte 15 euro en vonden we weinig bijzonder voor dat geld. De spareribs waren niet gemarineerd en heel erg veel. We hadden er alle 3 teveel aan en hebben de 2 die veel minder kregen bij hun bestelling er blij mee gemaakt. De sausjes zijn erg weinig/karig in tegenstelling tot de mayo die er in overvloed is. Het was onze eerste keer hier maar was het allemaal net niet helaas.

68. Yvonne Burger

Speciaal naar Breda gekomen omdat je bij Pieter Aertsz zo heerlijk vegetarisch kunt eten.
    Het hoofdmenu zag er prachtig uit met vier gerechtjes met diversiteit aan smaken.
    Ook mijn partner heeft heerlijk vleesgerecht gegeten. Zag er ook prachtig uit.
    De sfeer en bediening was erg gezellig.

69. M. Peters

Een tijd geleden voor het eerst heerlijk geluncht hier, daarom nu eens een diner. Lekkere herfstgerechten, prettige sfeer, leuke bediening, en goede prijs/kwaliteitverhouding. Het vlees is van erg goede kwaliteit en goed bereid, opmaak van de borden super. Dit wordt 1 van onze favoriete plekjes in Breda!

70. Claudia Quaedvlieg

Eten heerlijk. Hoofdgerecht prijs kwaliteit prima. Bediening oké. Dessert lekker maar veel te duur. Prijs kwaliteit absoluut niet oké. Bijna €10,00 voor een mini dame blanche die ze Black en White noemen. En chocolade mousse van bijna €10,00. Lekkerder niet de prijs waard. Dat was jammer!

71. Petra Damen

Lekker gegeten, gezellige ambiance. Het was alleen erg warm binnen..

72. Leuke sfeer. Vriendelijke en gastvrije bediening. Eten erg lekker en verzorgd.

73. Elly van dorst

Een gezellig en knus restaurant. We hebben een hele leuke relaxte avond gehad, met heel lekker eten en een fantastische bediening.

74. Nog nooit geweest, afgelopen week voor het eerst. Bestelde een ijskoffie met kaneel (ik wees hem aan op de kaart) en kreeg ook een ijskoffie. Bij het afrekenen zag ik dat ze de luxe ijskoffie hadden gerekend. Ik zei tegen de ober dat ik die niet besteld had en kreeg de geïrriteerde reactie: 'Nou jij bent ook een mooie, ga je het eerst op zitten drinken en bij het afrekenen zeg je gauw dat je die niet besteld had'. Weet ik veel wat ik kon verwachten, was er nog nooit geweest? Beetje klantvriendelijkheid zou wel mogen ;)

75. Harriëtte Witter

Weer gezellig en heerlijk gegeten met onze kinderen! Komen natuurlijk weer!!

76. Met vrienden een super gezellige avond gehad, de brasserie is sfeervol en ook het terras is prima en voorzien van heaters. We hebben heerlijk gegeten en gedronken, Jopen Herfstbok van het Vat is echt een aanrader !! De bediening is enorm behulpzaam, gastvrij en heeft veel product kennis. Wij gaan hier zeker vaker een hapje eten :-)

77. Erg gastvrije medewerkers. Zeer gezellige avond gehad.

78. Deze keer was echt weer top en dat voor die prijs. Asperge menu genomen, was echt super, voor iedereen een aanrader. Jongens hou het zo vol en we zullen nog vaak komen.

79. Karin Joosen

Supergezellige locatie met zeer vriendelijk personeel. Echte verwennerij, super lekker eten voor een leuke prijs. Sfeer zowel op het bord als in de zaak top! Zeker een aanrader!

80. Super gezellig, rustig en sfeervol. We hebben heerlijk gegeten. De bediening is er goed met veel product kennis. Wij gaan hier zeker vaker een hapje eten.

81. Wederom heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Goeie en vriendelijke bediening zoals we gewend zijn. Wij hebben gekozen voor het wat duurdere drie gangen menu. Erg lekker met aangename smaakervaring. Een echte aanrader!

82. mieke 160 punten

Super gezellige gelegenheid, heerlijk gegeten sandwich carpaccio. Bediening is vlot en attent. Had voor mijn zoontje van 1 jaar een boterhammetje gevraagd, deze stond later niet op de rekening, wat een service! Leuk, gezellig, zonnig terras in een gezellige winkelstraat. Zeker voor herhaling vatbaar. Rosé ook heerlijk, wel wat aan de prijzige kant, maar daarentegen krijg je wel goed gevulde glazen.

83. Heerlijk eten in een prima ambiance en goed gastheerschap, een ervaring die naar meer smaakt !

84. Nicoline

Heerlijk eten, goede en deskundige bediening. Zeker een aanrader!

86. Heerlijk gegeten, en bediening die staat voor goede service en vakmanschap.

87. Daar mijn recensie niet goed doorgekomen is, nog een keer. Gisteravond bij Pieter Aertsz gegeten. Het was een heerlijke ervaring. Wij waren met tweeen en hadden beiden een ander hoofdgerecht. Het eten was erg lekker en heel mooi gepresenteerd. De ontvangst was gastvrij en vriendelijk. De bediening was voortreffelijk. Onze complimenten voor de aardige jonge ober.

88. Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening, goede productkennis met betrekking tot de kaart en de bijbehorende wijnen/bieren. Is voor herhaling vatbaar.

89. Eten en drinken perfect! Als een van de weinigen in Breda Jopen bier op het vat. Service zeer goed. Sfeer: gezellig dekt de lading niet. Engelsen hebben hiervoor het mooie woord "cosy". Kwaliteit kan voor mij niet beter, dus staat de prijs automatisch in verhouding.

90. Jorinevanhooijdonk van hooijdonk

Fantastisch! Of je nu een soepje of tosti of een uitgebreid menu neemt: het is een feestje van smaak, alles vers en zelfgemaakt. Vriendelijke bediening, warme steer. Kortom: aanrader.

91. Een heel sfeervol restaurantje in Breda! We hebben heerlijk gegeten! Voor een leuke prijs.

92. Erg lang wachten, ober is drukker met menukaarten bezig dan met klanten. Al lang niet meer de zaak van wat het ooit was.

93. Ivonne de Ravallet

Gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.

94. Heerlijk op het terras gegeten en genoten van het 3 gangenmenu. Prima en vriendelijke bediening. Super prijs kwaliteitverhouding.

95. Meer dan drie kwartier moeten wachten op 2 broodjes. Mensen die later aankwamen hadden eerder hun broodje. Toen we de bediening vriendelijk vroegen of ze onze bestelling misschien waren vergeten, werd er erg naar en vervelend gereageerd. Jammer dat hier niet vanuit een goed gastheerschap op is gereageerd. 2 drankjes afgerekend en elders in de straat wel juist en goed geholpen. Gemiste kans.

96. Georgina

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten voor 'n zeer mooie prijs. Saté geweldig, nog niet elders zo lekker gegeten. Ook m'n "dame blanche" coup na was heerlijk met z'n Belgische chocolade. Zeker voor herhaling vatbaar.

97. Michelle

Een restaurant dat ook met het vegetarische gerecht echt iets lekkers en origineels heeft neergezet (proeverij), vleeseters kunnen ook goed terecht overigens. Personeel is positief, professioneel en informeel tegelijk.

98. Cynthia

99. Heel gezellig en sfeervol. Leuk personeel. Wel wat slordige foutjes, maar het heerlijke maandmenu was zo goed dat je dat gelijk kunt vergeven.

100. Anja Snoeren

Zaterdagavond heerlijk gegeten, wildmenu, met een voortreffelijke wijn en hele goede bediening, met aandacht voor de klant (misschien omdat het niet druk was). Van onderstaande negatieve reacties kan ik me niets voorstellen, wij komen hier zeker nog eens terug.

Volgende pagina