Bouvigne Paradijs in Breda

1319244325 74
1398195759 67
1419727968 68
1491501998 72

1. Deze zondag (8 Oktober ) voor de eerste keer bij Bouvigne Paradijs gegeten. Gezien mijn familie nogal graag gaat uit eten in dit soort gelegenheden valt zodra je binnenkomt vooral de gezellige warme sfeer op. De bediening is uiterst vriendelijk en begeleid je netjes naar je gereserveerde plaats. De keuze vd gerechten is meer dan voldoende en zeer goed van smaak en goed warm. Mijn oudste dochter viel de diverse keuzes aan shushi op terwijl mijn vrouw heeft genoten vd verse Gamba's. Zelf eet ik het liefst Chinese vleesgerechten met nasi en die waren erg goed. Al met al beveel ik deze locatie iedereen aan en zal er zelf zeker nog een keer terug gaan. Verdere pluspunten zijn de goede bereikbaarheid cq parkeermogelijkheid en de goede prijsverhouding.

2. Tijd voor een update, die Bouvigne ook gehad heeft. Een make over qua opzet. Er is wat gedaan met de feedback. Gerechten ogen beter, warm. Flinke keus. Bakplaat ook vernieuwd. Entree is anders, service vriendelijk en snel. Al was het tegen sluiten wat lang wachten. Review per ipadje met vouchers was een leuke toevoeging. Al om al goed gegeten.

3. Heel positief. We werden spontaan ontvangen. Het eten was goed en gevarieerd. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

4. Bij binnenkomst viel mij al op dat werkelijk overal tapijt ligt. Dit in combinatie dat iedereen zelf schept en loopt, waaronder ook kinderen, vraag je je af hoe hygiënisch dat is.
    Het eten is lauw en eenmaal bij je bord koud. Daarnaast liggen op bijna alle sauzen dikke lage uitgedroogde saus. Chocoladepasta zag er uit als uitgedroogde hondendrollen. En een biefstuk van de plaat die je medium besteld krijg je rauw op je bord terwijl je erg lang hebt moeten wachten. Personeel loopt veel rond maar de meesten vermijden contact met de mensen.

5. Afgelopen zaterdag hier gaan eten! Lastminute besloten om hier een hapje te gaan doen! We kregen een plekje ergens om een hoekje en dan weer om een hoekje verweg van het buffet ergens waar het binnen waaide, het was er ijskoud! De bediening bestond uit een paar onervaren stagaires denk ik, verstand van de horeca was ver te zoeken! Het eten was koud en de helft was niet aangevuld. Gevraagd of er nog wat eten zou worden bijgevuld maar daar werd niet op gereageerd! Mijn glas rode port was gevallen op tafel dat heeft niemand gezien van het personeel! We zijn opgestaan naar het karige en vieze koude eten toch maar te hebben genuttigd omdat we zo'n honger hadden. Toen bleek bij de kassa dat de rekening vragen ook nog een hele optie was!! Er stond zeker 12 man personeel die mij konden zien staan maar ze waren zo druk met zichzelf en elkaar dat ik daar maar stond te wachten.. zeker door 7 personeelsleden gepasseerd maar toch stond ik daar nog steeds! De rest van het gezelschap was al buiten en ik stond daar nog steeds.. totdat ik zelf ook maar weg wilde gaan, toen was er ineens aandacht! Hier nooit meer, wat een smerige tent is dit zeg!

1,1
  6. Super gegeten, veel keus en ook ontzettend lekker. Service was ook prima.

7. Na eerdere goede ervaringen was ik er vanavond redelijk snel klaar mee. Mijn vader en ik wilde graag onze verjaardag vieren met een gezelschap en 4 kinderen, aangezien op de website staat:

"Terwijl de ouders in alle rust van de Oosterse keuken proeven, genieten de kinderen van de professionele animatie (alleen in het weekend). Jongens en meisjes, we zien elkaar straks weer bij het dessertbuffet, afgesproken?"

We dachten we dat dit helemaal goed ging komen. Dit hebben we nog dubbel gecheckt bij het reserveren. "Geen probleem meneer, wij houden de kinderen bezig"

Niets bleek minder waar, bij aankomst om 16.00 uur bleek de animatie pas om 17.00 uur aanwezig te zijn. Oké, prima dat uurtje houden we de kinderen wel zoet met eten. Om 17.00 uur was er nog niemand, vervolgens een uur lang aan moeten horen dat er over 5 minuten toch echt iemand zou komen. Toen bleek die persoon ineens op vakantie!? Uiteindelijk is er iemand uit de bediening geplukt om 18.00 uur maar heeft mijn moeder en vrouw van 17.00 - 18.00 uur animatie moeten spelen! Echt gezellig zo'n verjaardag...

Na een discussie met de eigenaar wees hij mij nog op het feit dat ik zelf verantwoordelijk was voor mijn kinderen. Natuurlijk ben ik dat, maar in hoeverre is er dan sprake van professionele animatie!? Vervolgens heb ik hem ook op zijn verantwoordelijkheden gewezen: een uitgebrand, niet afgeschermd stopcontact op de grond in het speelhoekje (zie bijgevoegde foto) kan echt niet! Als dit de algehele staat van het pand vertegenwoordigd, voorspelt dat niet veel goeds ben ik bang.

Toen hij ook nog zei dat het een extra service was (waarom zet je het dan als unique selling point op je website?) omdat je tenslotte voor het eten komt moest ik stiekem wel een beetje lachen. Want laten we eerlijk zijn, als je echt lekker wilt eten moet je hier niet zijn. Het is goed te doen maar hoogstaand is iets anders.

Na een onnodig lange discussie werd er een tegoedbon voor 1 persoon aangeboden. De bedoeling is goed maar wanneer ga ik alleen uit eten? Wij komen hier in ieder geval niet snel terug.

Verder is het personeel aardig, maar ook erg jong en onervaren. Op onderlinge opmerkingen over hoe dronken iemand de avond er voor wel niet was zit ik niet echt te wachten tijdens mijn eten.

8. Best grappig om te zien hoe de recensies uiteenlopen.
    Ik ben hier al talloze keren geweest en ik geniet altijd erg van het eten. Het is natuurlijk niet haute cuisine, maar dat hoef je ook niet te verwachten voor die prijs. Het voorgerecht is lekker en fris en het maakt mij werkelijk niet uit of de vruchten uit blik komen of rechtstreeks van de boom, het is zo toch ook lekker!
    Het is overigens ook geen wok, dat staat hier ook nergens en zij zeggen ook niet dat ze dat zijn.

9. Onlangs (weer) met een gezelschap van 16 personen bij Bouvigne Paradijs gegeten. Helemaal super. Ideale locatie ook voor gezelschappen van dergelijke omvang. Ondanks grootte en ogenschijnlijk massaliteit van de locatie oogt het -zeker met de laatste aanpassingen aan het interieur- toch erg warm.
    Bediening is correct en vriendelijk, niks op aan te merken, in de huidige trend van 'all you can eats' en tussen alle full-self service restaurants een verademing. Het sushibuffet is een welkome aanvulling, al is het natuurlijk niet vergelijkbaar met een 'echt' sushirestaurant.
    Mijn conclusie: prima kwaliteit voor de prijs die je betaalt, ik kan het met name grotere gezelschappen van harte aanbevelen.

10. patricia

Heel fijn, in een hok zitten met 30 graden zonder airco, waarna je een lauwe, zo op een vies bord gegooide, garnalencocktail krijgt waar je bang van wordt! Niet opgegeten en goede hoop op het buffet, fout! De onder de lampen uitgedroogde, niet verse gerechten, tot aan warme toetjes toe! Verschrikkelijk! En dan die warme doekjes na afloop. Ze moeten ze eerst wel uitwassen, wat een stank! Nooit meer!

11. Afgelopen weekend voor het eerst gaan eten. Ideaal voor families omdat er goed rekening gehouden is met kinderen. Geen hoog culinaire keuken maar erg smaakvol eteen een ruim aanbod. Zeker het vlees en vis van de teppanyaki is de moeite waard!
    De bediening was erg snel en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Johanna

Er wordt hier niet gekookt, maar opgewarmd. Alles komt van de groothandel. Geen wok. Alleen een kleine grillafdeling, waar biefstuk en zalm etc. gebakken wordt. Je moet flink aandringen om wat extra te krijgen, anders krijg je een klein stukje.

Verse groenten? Bijzondere gerechten? Tofu? Niks. Vies, goedkoop eten in een zeer ongezellige omgeving.

Kortom: niks voor weinig geld is nog steeds zonde van je geld.

1,7
  13. Heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk
    genoeg keus. ( redelijke prijs) voor herhaling vatbaar

14. Zelden zo slecht gegeten.

Voorgerecht bestaat uit droge kip, met ijsbergsla, vruchten uit blik en cocktailsaus (ik denk van Calve, want de saus was wel lekker).

Buffet, uitgedroogd vlees en vis en erg zout, terwijl je in de oosterse keuken wat verfijning zou verwachten. Enkel de gerechten bereid van de plaat zijn eetbaar.

Het toetje was goed (waarschijnlijk voorverpakt).

15. Net voordat we weg gingen zag ik de recenties. Die voorspelden niet veel goeds. MAAR..........Ons hele gezelschap was uitermate tevreden. We hebben heerlijk gegeten, gedronken en een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar!!!

16. Ik kwam hier voor de eerste keer,omdat de wok of fame in Dordrecht gesloten is. Van tevoren gebeld i.v.m. glutenvrij dieet!
    Was geen probleem hij was op de hoogte, want z'n kleine dochtertje had het ook gehad (en dat kan al niet, want dit heb je voor je verdere leven) Jaja.. dat klopt zei de man door de telefoon. Hij zei nog: "ik zet het er voor u bij, dan zijn ze op de hoogte!"
    Oké... gereserveerd voor 4 personen. Daar aangekomen zag het er best wel redelijk uit moet ik toe geven, maar... er was zo weinig waar ik als glutenvrij van kon of mocht eten, bijna niets durfde de man mij aan te raden. Ik vertelde hem namelijk dat ik er echt ziek van zou worden.
    Hij vertelde dat alles in dezelfde pannen was klaar gemaakt! Ik mocht wel bief eten, spek of lam, verder was er ook in vlees geen keus!
    Geen sushi, friet, gebakken aardappelen, foeyonghai, salade, gewoon niets van het middelste eiland... o ja, witte rijst dat mocht ik wel.. mmm lekker ;-). Van de toetjes geen mouse, ijs, alleen maar wat fruit! Zelfs in deze tijd van het jaar waren er geen aardbeien. Ik moet eerlijk zeggen, het was voor mij één grote tegenvaller!
    Wij hadden van onze gasten deze eetgelegenheid door gekregen, dan houd je jezelf in, maar ik ga daar echt nooit meer heen en zal het niemand aanraden. Zelfs bij het afrekenen heeft mijn man hem er nog op geattendeerd, maar tja, je kan niet met ieder dieet rekening gaan houden was het antwoord!
    Zeker voor mensen met Coeliaki geen aanrader!!
    (Zelfs de eigenaar /gastheer dacht dat het 2 verschillende allergieën waren Coeliaki en glutenvrij, terwijl zijn dochtertje het ook had (gehad)
    Mijn tip voor mensen met een allergie: ga nooit eten bij Bouvigne Paradijs!

17. Wij komen hier regelmatig, het eten is er goed, de bediening vriendelijk, gezellige sfeer echt een restaurant om heen te gaan, voor de prijs is het heel goed.

18. In een woord: vies! Het eten, de wc's, natte lappies na afloop, parkeren hopeloos. Het is een smakeloze vreetschuur voor diegene die veel voor weinig prettig vindt.

19. Wij hebben hier toch al 'n aantal keer gegeten. Toen vonden we het goed en lekker. Maar nu was het echt heel erg slecht, en weinig keus. Eten was niet warm en erg simpel. Vlees erg taai. Smaak ook niet geweldig. Het was net of er met kant en klaar producten was gewerkt, dus niet zelf bereid en van zeer slechte kwaliteit. Het restaurant zag er ook erg smoezelig uit, mag best wel een opknapbeurt krijgen. Stoelen vies, ramen vuil.
    Voor ons geen aanrader meer om hier te gaan eten.

20. henk ploeg

1 punt
  21. Ik raad deze aan iedereen aan! Een gezellige sfeer, goed personeel, en veel keuze uit verschillende gerechten. Ik ga er altijd met plezier heen!

22. Veel keuze, schappelijke prijs, goede kwaliteit.

23. Ontzettend lekker eten, je hoeft nooit te wachten en ze zijn zeer vriendelijk.

24. Ik en mijn gezin komen hier regelmatig eten met veel plezier, echter afgelopen kerst vonden wij het zeer matig, de gerechten werden mondjesmaat bijgevuld, en een dessert zat er al helemaal niet meer in, want er was niets meer.. al met al een teleurstelling!

25. Wij zijn ook al verschillende keren wezen eten daar ,maar onze laatste ervaring was niet echt geweldig.
    We kregen de tafel niet die we gereserveerd hadden,ook hebben we heel lang op onze drankjes moeten wachten,een aardige maar sukkelige bediening die een vol glas bier over de tafel en mijn broek liet vallen,we moesten tot 2 keer om een droog servet vragen en hebben de rest van de avond aan een kletsnat tafeltje gezeten.
    Ik heb later een mail gestuurd met onze ervaring maar daar krijg je geen reactie op ,wat ik echt niet netjes vind dus alles bij elkaar zullen wij niet zo gauw nog eens gaan!!

26. Het is een heel gezellig chique restaurant met heel lekker en onbeperkt eten! Ik raad het iedereen aan.

27. In een woord geweldig!

28. Vind het heel erg gezellig hier op de niet al te drukke dagen!

Prettig met de kinderen. Heel kindvriendelijk, en een speelplekje waar ze zich goed kunnen vermaken.

De bediening is heel vriendelijk en lief voor kindjes.

Eten is goed, en erg genieten van de Chinese thee.

Prijzen zijn heeeeel erg leuk.

29. Al drie maal hier gegeten, ook met sinterklaas.

Ontvangst prima, eten erg uitgebreid en lekker.

30. We zitten nu nog in het restaurant, na het voorgerecht weg te hebben geschoven blijkt dat 'buffet ook niet te eten... Er zit veel pees in het vlees en het zijn voornamelijk grote vethopen... Daarnaast is de gezelligheid ver te zoeken onder een witte serre. De term vreetschuur is hier dan ook werkelijk aan de orde alleen is het niet te vreten, 1 positief punt is dat er friet wordt geserveerd. Deze zal dan ook mijn maag gaan vullen.

"veel voor weinig dat wel maar niet voor mij!"

31. Afgelopen zaterdag zijn we er wezen eten met familie en vrienden. We hadden op een gezellige avond gerekend, maar het viel heel erg tegen. De bestellingen voor het drinken duurden erg lang en we moesten wel een paar keer erom vragen. Het eten was niet zo lekker als we hadden gehoopt. Gelukkig was de ontvangst wel goed en hadden we wel een mooie tafel.

Laatste minpuntje, de wc's zijn onverzorgd.

32. Van Boven Essen Belgie

Wij zijn er vorige zaterdag voor de twintigste x gaan eten.

Ondanks de grote warmte hebben we wederom lekker genoten van een lekkere maaltijd en prachtige service. Tevens zijn we wederom enkele medeburgers uit Essen tegengekomen. Dus de mond aan mond reclame werkt wel degelijk.

Ik hoop weer snel van de partij te zijn. We kijken er telkens weer naar uit.

33. Diep, maar dan ook diep teleurgesteld zijn wij op de eerste kerstdag. In een woord schande!

Bij aankomst was al het al een totale bende, de sneeuw en het water zorgde voor zeer veel overlast, niets was geruimd. De gasten moesten elkaar helpen om heelhuids binnen te geraken.

Wij hadden gereserveerd voor plaatsen op de begane grond, al maanden geleden, vorige week nog telefonisch bevestiging gevraagd en volgens hun was alles in orde. (mij was wel een telefonische bevestiging beloofd )

Niets was in orde, geen begane grond, tafels waren niet klaar, zodat we ruim een half uur moesten wachten, bediening was zeer karig, bij de afrekening werden fouten gemaakt, je betaald extra voor de kerst maar krijgt veel minder.

Jassen waren kwijt, buiten stond 20cm water en lag er ijs en sneeuw.

Wij zijn zeer veel gewend maar dit was een mensonwaardige vertoning.

Een e-mail adres hebben ze niet,

Wij gaan nooit meer naar dit zogenaamde restaurant.

34. Met Kerst een ramp! Wij komen er regelmatig. Altijd best gezellig en eten prima. Gisteren op eerste Kerstdag echt een schande en dan bedoel ik niet het eten maar de ontvangst!
    De parkeerplaats was spiegelglad, gesmolten sneeuw zorgde voor zo'n diepe plas dat binnenkomen met droge voeten onmogelijk was. Voor ouderen en kinderen levensgevaarlijk. Heb er een paar onderuit zien gaan. Geen personeel zien staan bij ingang. Met zoveel gasten en zo'n omzet is het onbegrijpelijk dat de troep niet opgeruimd is. Deze keer ruim onvoldoende. Geprobeerd een klacht via website in te dienen, maar hebben geen email adres.

35. P.Schuringa

Geweldig restaurant.

Het eten is goed, de bediening ook.

36. Een geweldig restaurant, wij komen minstens 2x per jaar weer vrolijk terug. Ook voor de kinderen is er een speciaal hoekje ingericht. Het fijne van dit restaurant is het lopend buffet, de kinderen kunnen nu zelf bepalen wat ze willen eten en hoeveel. Het is echt een aanrader met de kids.

37. Uitstekend, prijs kwaliteit top, wij gaan regelmatig en hebben al veel reclame gemaakt.

38. Als je die warme handoekjes niet wilt, hoef je ze toch ook niet te gebruiken?!

Ik vind het een erg lekker restaurant, leuk lopend buffet, en lekkere warme doekjes op het eind :)

39. Bekenaar

Goed en niet duur restaurant. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit zeer goed.

'' Hier word ik vrolijk van. ''

De warme doekjes na afloop zijn echter een klein minpuntje en overbodig.

Smakelijk eten!!!!!!!!!

40. Wij komen hier erg vaak.Het is super goed, warm eten en heel veel keus.Voor de kids is het ook erg fijn.

41. fam voetee

het is geweldig iedereen adviseer ik er om daar te gaan eten personeel is ook super vriendelijk

42. J .Schilder

goede ontvangst en een goede soortering van prima kwaliteit en smaak

43. verschoor

het was super

44. jolanda kooy

wij eten hier erg graag met onze kinderen (13,11 en 7 jaar ). ze kunnen lekker heen en weer lopen en zelf uitzoeken wat ze eten. En we vinden het heel goed betaalbaar! Echt een aanrader.