Eten & drinken 7,9

• do vanaf 17:30
  • vr vanaf 17:30
  • za vanaf 17:30
  • zo vanaf 17:30

Vol trots presenteren wij het enige echte visrestaurant van Breda; Blini gevestigd aan de Ginnekenweg (Ginnekenmarkt) waar wij onze gasten uit Breda en omstreken in een ongedwongen sfeer verwelkomen en verwennen.

Blini is fris, modern en tegelijkertijd warm ingericht met deels open keuken zodat u direct contact heeft met onze keukenbrigade. De vriendelijke gastheren en dames zullen er voor zorgen dat het u aan niets ontbreekt. Wij zijn van mening dat u zich hier, net als wij, snel thuis zult voelen.

Blini is een eigentijds visrestaurant waarbij u terecht kunt voor een gegrild stukje vis, zeevruchten, kreeft, oesters, mosselen, Fruits de Mer en al het moois dat de zee ons te bieden heeft.

Uiteraard zullen wij voor de niet-visliefhebbers altijd een heerlijk vlees- of vegetarisch gerecht in huis hebben. Naast de regelmatig wisselende kaart ontbreekt een mooie wijnkaart uiteraard niet want vis moet tenslotte zwemmen.

De locatie en romantische tuin lenen zich uitstekend voor grotere gezelschappen, feesten, recepties en bruiloften. Wij willen graag meedenken met ieder zijn budget en wensen.

In de tuin, met uitzicht op de St. Laurentiuskerk, kunt u zomers ook hier heerlijk dineren rondom de vijver en onze terrasdame genaamd "Martje".
Ook op ons terras op de Ginnekenmarkt kan heerlijk worden geborreld en volop gekeken worden naar alles wat passeert.

Wij hopen dat uw enthousiasme is gewekt en u uiteraard binnenkort als gast te mogen begroeten.

Foto van Blini in BredaFoto van Blini in BredaFoto van Blini in BredaFoto van Blini in BredaFoto van Blini in Breda

Overnachten
Hotels in de buurt »