Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brecht verdeeld zijn.

Heel jammer dat je op verschillende websites te lezen krijgt dat ze veel maaltijdcheques accepteren, je voor de zekerheid nogmaals belt of dit klopt en hier een goedkeurend antwoord op krijgt en dit ook nog door het personeel dubbel wordt gechecked maar dit eenmaal na het eten niet zo blijkt te zijn. Daardoor vol lul staat voor het hele restaurant en ook nog verzocht wordt om dit geld handmatig af te halen bij een bank verder op. Schand-alig… Ik voelde me zwaar voor schut gezet door dit incident. Wij hebben dit vooraf expliciet gevraagd telefonisch aan het personeel. Nogmaals SCHAND-alig! Wij komen hier nooit meer!

Door de eigenaar of wat voor naarling het ook was ben ik onterecht onbeschoft behandeld terwijl ik een onschuldige onwetende klant was die er eenmalig een drankje ging doen. Die man van die kasteelhoeve Nottebohm vroeg nadat ik netjes had afgerekend waar wij hierna naartoe gaan. Ik zei: kasteel nottebohm. Die man van kasteelhoeve nottebohm trekt meteen die bon uit mn hand en zegt boos dat dat niet gaat gebeuren! Hoe durf t hij zo'n toon tegen me aan te slaan! Is hij niet goed wijs ofzo? EN hoe vals is het dat hij niet op zijn website heeft staan dat het verboden is om naar dat kasteel te gaan ? Want dat wisten wij natuurlijk niet!

Kan ook op een respectvolle manier. Ik kom er nooit meer en heel mijn kennissenkring ook niet, doei.

Suggestie menu genomen: Voorgerecht stond carpaccio van Japanse runderen maar was gewone rund! Tarbot stond op de menu maar zeker weten geen tarbot gekregen, het was wijting!

De prijs was veel te hoog voor wat we hebben gekregen! 45 euro was de menu moesten we nog 6,40 bij betalen voor 3 kleine stukjes rivier paling, deze prijs is zeker veel te hoog voor wijting!

Lekker gegeten, hier de foto van onze smulpartij.

Het eten was overheerlijk, prijs kwaliteit goede verhouding, zeer aangename bediening en zeer gemoedelijk, een aanrader voor lekker te gaan eten

Myriam

We hebben dit restaurant drie jaar geleden leren kennen en waren er toen erg van gecharmeerd. Zowel van het prachtige pand (een oud treinstation) als van de prettige sfeer, de stijlvolle bediening en het heerlijke eten tegen prettige prijzen. We zijn er datzelfde jaar nog een aantal keren terug geweest.
    Toen is De Statie een beetje in de vergetelhoek geraakt. Gisteren moesten we toevallig in de buurt zijn en zijn we er nog eens gaan lunchen. Ze hebben een dagelijks wisselend lunchmenu, maar je kan er uiteraard ook van de vaste kaart eten of van de suggestiekaart. Dat laatste hebben wij gedaan en we hebben heerlijk gegeten. Ook de bediening was in orde, en er heerste een fijne sfeer. Een adres om te onthouden!