Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Braamt verdeeld zijn.

Heb je geboekt via de Albert Heijn en kom je daar, hebben ze geen reservering staan en ipv een andere oplossing word je gewoon weggekeken en van een ander stel kregen we te horen dat we er niks aan misten. Erg fijne tent dus, maar niet heus.

High tea met 4 personen gehad, erg kaal. Wat er kregen was goed. Thee werd niet bijgevuld en weinig sfeer. Erg jammer! Gastheer was ook niet erg vrolijk, vroeg niet of wij nog wat wouden bestellen. Uiteindelijk na 1,5 uur maar opgestapt met de gedachten ‘is dit het? ’ Terwijl een na 30 minuten het eten en de thee al op was.

Vanavond hebben wij in het restaurant gegeten. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk en de zalm. Op de biefstuk bleken ook spekjes geserveerd te worden. Gezien mijn vrouw allergisch is voor varken aangegeven dat dit zo niet kon, vooral gezien dit volgens de kaart alleen met champignons geserveerd werd. Dezelfde biefstuk kwam nu terug met een paar spekjes eraf geraapt. Nogmaals aangegeven, maar nu kreeg ze hetzelfdena 5 min terug op een nieuw bord. Alles dus inmiddels koud en uiteindelijk dus niet opgegeten. Ok over mijn zalm was ik niet tevreden. Er zaten veel graten in een het was niet gekruid, waardoor het een smakeloos geheel was.
    Toen we klaar waren werd er gevraagd of alles gesmaakt had: Nee.
    Daarop heeft het meisje rechtsomkeert gemaakt en we hebben ook niemand meer gezien. Zelfs niet om te vragen of we wat te drinken wilden.
    Na 20 min zijn we maar af gaan rekenen. Vreemd genoeg werd er ook hier niets meer gevraagd. Dat is ook waar ik nog het meeste over val, dat het het personeel niks interesseerde.
    Zonde van ons geld, wij komen nooit meer terug.

High tea via vakantieveilingen gedaan. Onvriendelijke gastvrouw. Theekopjes met barsten, zoiets zet je niet op tafel. Zoete hapjes waren goed maar de sandwiches (in folie op tafel gezet) waren week en niet echt vers. Wij waren met 45 minuten weer weg! Jammer om dit via vakantieveilingen kado te geven aan iemand.

Twee keer toe hier geluncht en twee keer minimaal 45 minuten moeten wachten. Tja, t is zo druk zeggen ze dan. Jammer dat ze niet beter op die drukte zijn ingespeeld.

Lunch was overigens erg lekker. Wel prijzig (4× lunch en 8 drankjes is 50, -)
    uitzicht super.
    De drankjesbediening was snel en goed.
    Toiletten waren niet schoon.
    Betaald parkeren.

Eigenlijk verwacht ik voor dit soort prijzen wel schone toiletten en een snellere keukenbediening.

Het was zo abominabel dat het lachwekkend was. Het eten was van slechte snackbarkwaliteit en voor de bediening werd waarschijnlijk het buurmeisje even opgetrommeld. Ongeïnteresseerde eigenaar, geen kok, meer een gaarkeuken medewerker. We hebben het nagerecht maar laten zitten.

Vandaag hier gegeten via een Groupon reservering. Bij binnenkomst hadden we onze twijfels over het restaurant, maar dit werd al snel goedgemaakt door de vriendelijke jongedame van de bediening.

Er was voldoende keus op de menukaart, maar toch kozen we beiden voor de Mixed Grill. De kok bracht vervolgens zelf de borden, met daarop drie mooie stukken vlees, namelijk een stuk spareribs, een steak en een kip spies. Het vlees werd mooi geserveerd, zag er goed uit en smaakte uitstekend. Vooral de kip is echt een aanrader, die was super gemaakt!

Na het lezen van onderstaande recensies vragen wij ons af wat er anders was dan bij ons bezoek. Wij waren in ieder geval ontzettend tevreden en hebben genoten van het eten.

Is er dan helemaal geen minpuntje te noemen? Jawel. Doordat er in de keuken slechts één persoon stond, duurde het vrij lang voordat het hoofdgerecht kwam. Maar zoals gezegd, het eten was duidelijk met zorg en aandacht bereid, dus dat maakte het meer dan goed.

Wij komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader, dus!

Zaterdag high tea gehad gezellig. Was goed. Wel even lachen ivm wandeling er bij. Wet gezegd rechtdoor dan rechts af. Parkeerplaats vandaar kun je wandel route doen. 🙄Was dus bedoeling zelf gaan wandelen. (Dus niet iemand van het witte huis mee )dus het staat er wel zo bij high tea met wandeling. Maar wij hebben het allemaal goed en gezellig gehad. Gr.

Bernard

Een broodje brie besteld voor 7,25 euro. Dat viel enorm tegen, want voor die prijs verwacht je wat. Ik kreeg één plakje brood en dat was veel te weinig. Schandalige porties serveren ze hier. En duur!
    De locatie zelf is fantastisch.

Margot Pot

Onaardig en koud. Zeer kleine glaasjes, lauw drinken. Thee zonder koekje. Wordt met een klap op je tafel gezet. Een keer maar nooit weer.

Vriendelijk bediening. We mogen eigen thee soorten kiezen met de high tea. Lekker zoet en hartige hapjes. We mogen rustig blijven zitten & kletsen, alleen jammer in januari was de prachtige tuin kaal dus alleen binnen zitten, maar het was gezellig. Voor een vakantieveiling, blijft het altijd een verassing met wat je krijgt voor het geld en is het zeker herhalingswaard!

Erg slecht allemaal. Ook sneu voor de serveersters die alles in hun eentje moeten doen.

13. Nederlands Braamt

Gezellige omgeving. Overdag prachtig uitzicht over het meer!
    Heerlijk gegeten! vriendelijke en snelle bediening.

Wij komen niet terug. We hebben een hightea via Vakantieveilingen gehad. Kopjes zijn smerig... Nee hoor. Dank u.
    Een jongeman kwam bedienen. Deze heer was top! Hij bood zijn excuses aan, maar hij kan het ook niet helpen wanneer in de keuken geen hygiëne in acht wordt genomen.

Hele slechte service. Hier ga ik nooit meer friet halen. Daarnaast vielen de kroketten uit elkaar van ellende.

We hadden friet besteld, kregen maar de helft. Toen we terug gingen, werd er gezegd ja we weten dat jullie geen frikandellen gehad hebben, dus die kregen wij. Maar de 2 zakken friet die misten kregen we niet. Terwijl we met 25 man waren. Erg teleurgesteld en boos op de eigenaar.

Lindadegoey

Friet halen voor 25 man, nog niet eens de helft meekrijgen en niet komen brengen. Niet opnemen en belachelijk belabberde service!

Ik had een high tea via VakantieVeilingen bij Graaf Hendrik voor twee personen geboekt. Bij aankomst werd er vanaf de keuken geschreeuwd dat we door konden lopen naar het restaurant.

Toen we plaats hadden genomen konden we een smaak uitzoeken voor de thee. We hadden beiden een smaak uitgekozen, maar het was de bedoeling dat we samen 1 smaak zouden nemen. De vrouw van de bediening gaf aan dat de smaak ook wel per kopje kon, wat prettig was.

We kregen de hapjes geserveerd en waren tevreden met hoe het eruit zag. Ik had al aan wat hapjes gezeten om te kijken wat het was en wou een broodje pakken. Na een aantal minuten zegt de tafel naast ons dat zij hadden aangegeven een high tea zonder vis te willen. Per ongeluk had de bediening die bij ons neergezet. De vrouw van de bediening loopt naar ons toe, ik leg het broodje terug, zij pakt de hapjes weg en zet het bij hen op de tafel neer. De vrouw van die tafel gaf aan dat ze het niet fijn vond aangezien wij er al aan hadden gezeten, wat begrijpelijk is. De vrouw van de bediening gaf weerstand en liep naar mij toe met de schaal om het broodje eraf te halen die ik net vast had. Ik wist niet precies meer welke het was en vervolgens zette ze de schaal gewoon terug bij hen op tafel. De mensen weigerde dat en vroegen om nieuwe broodjes. De bediening reageerde "nou, ik maak wel nieuwe hoor". Op een toon dat het heel onredelijk was van hen en te veel moeite. Na een aantal minuten kregen zij een nieuwe schaal met broodjes. De vrouw zette de schaal zo hard neer dat er zelfs broodje afvlogen. De mensen aan tafel zeiden op cynische toon "bedankt voor de gastvrijheid". De vrouw van de bediening, die al aan de andere kant van de zaal stond, riep "jullie bedankt voor jullie gezeur!". Ik vind dit een behoorlijk onredelijke en asociale aanpak van de bediening en iedereen voelde de spanning in de zaal. Na het tweede kopje thee zag je vervolgens niemand meer van de bediening, terwijl de thee onbeperkt is. Dit heb ik ook in meerdere recensies op hun Facebookpagina gelezen.

Ik voelde me niet welkom en had het idee dat ze er geen zin in hadden. Ik ga hier nooit meer naartoe. Het is dat ik al betaald had via VakantieVeilingen, anders was ik weggegaan. Onacceptabel.

Ron

Via Groupon hier een BBQ/steengril/gourmet-arrangement met friet en salade gekocht voor 4 personen. Misschien iets te hoge verwachtingen gehad, maar dit was ééns maar nooit meer!
    Bij binnenkomst doet het gezellig, warm en huiselijk aan, maar wij werden direct naar een zaaltje erachter
    gebracht waar provisorisch +- 6 tafels op een soort van dansvloer stonden met alleen maar gourmetstellen erop.
    Niks geen BBQ, niks geen steengril... wij waren de eerste en hebben toen zelf maar de verwarming aangezet en muziek opgezet via onze eigen telefoon.
    Vlees van een slechte kwaliteit, sauzen waren nog slechter alleen de salades, stokbrood en frietjes waren oké...
    Hier werd geld getankt door de eigenaar en er zat geen greintje sfeer in de koude zaal, geen aankleding, snoeren over de grond (onveilig)... Bah... Na een uurtje met gierende banden weggegaan.

Wij namen het 3 gangen menu. Huzaren salade vooraf, dit was emmer voer van Fano, hoofdgerecht biefstuk met gebakken champignons die gebakken waren in de suiker. Tja dan denk je toch dat er iets van groente bij zit, mooi niet, blaatje sla en friet, als nagerecht hebben we maar een koffie genomen. Die was wel te pruimen.

Absoluut geen restaurant, eerder een kroeg of snackbar.

21. Italiaans Braamt

Een onvergetelijke ervaring met hoogst bekwame en talentvolle vakmensen. Wendy en Berry bedankt voor jullie fijne zorgen. Mvg Peter.

Riewinkel

Vanmiddag met zijn vieren bij Graaf Hendrik een High Tea met bonnen van vakantieveilingen gehad. Prima ontvangst door gastvrouw. Keuze uit heel veel verschillende en aparte theemixen (kon bijna niet kiezen). Per 2 p. kreeg je een kannetje thee en zodra het leeg was werd het bijgevuld. Plateau met 4 soorten belegde sandwiches (serano ham, zalm, eiersalade en tonijnsalade). Vers gebakken en warme scones met -erg- klein schaaltje creme fraiche en jam. En nog een etagere met cakejes, appelgebak, brownies, en nog meer lekkere dingen. Het meeste zelf gebakken. Alleen de bananen- en slagroomsoesjes en kleine tom-pouce kwamen uit de winkel. Wij vonden het allemaal goed verzorgd en lekker en kunnen echt aanbevelen.

23. Nederlands Braamt

Prima eten van hoge kwaliteit. Vriendelijke bediening en kinderbuffet.

24. Nederlands Braamt

Fam. Visser

Vanavond als afsluiting van vakantie gegeten bij Timber's. Ligging restaurant is fantastisch (aan het water). Inrichting komt sfeervol over, zeker 's avonds als het buiten donker is. Personeel was hartelijk en behulpzaam, het eten was van prima kwaliteit en ook ruim voldoende.

25. Italiaans Braamt

Zaterdag 30 juli hebben wij met de famillie heerlijk genoten van het verrassingsmenu... Het was top, de service/bediening was erg vriendelijk en gastvrij...

Wij komen zeker terug!!

26. Nederlands Braamt

Fam. Haarsma

Als afsluiting van onze laatste dag op het park gegeten, ondanks de matige review die we vooraf hadden gelezen. We hebben er prima gegeten en alles verliep vlot, personeel deed ook goed z'n best. Voor de prijs die je er voor moet betalen, is alles in goede verhouding.

Prima voor elkaar.

Jacques willems

Ik lees hieronder vele negatieve recensies omdat de high tea 'in de supermarkt' geshopt zou zijn. Een beetje tegen mijn principes in ging ik met een vakantieveilingen.nl bon naar dit horecabedrijf. Ik had een veiling gewonnen voor 5,50 euro per persoon (!). We werden vriendelijk ontvangen. Er was een uitgebreide theekaart en de thee werd bereid met losse thee. Er waren zelfgemaakte sandwiches en er kwam een zeer volledige etagère met zoetigheden. Er kwamen ook nog zelfgemaakte scones met room en jam bij.

Je kunt je voorstellen dat ik voor deze prijs aangenaam verrast was voor de hoeveelheid en dan ook nog zelfgemaakte scones en sandwiches. Je kunt voor zo'n bedrag niet verwachten dat ook alle zoetigheden (als tompouces, bonbons, cakejes, brownies, soesjes etc. etc, want er lag echt veel) ook allemaal zelfgemaakt worden. Denk ook eens aan wat er allemaal voor dat luttele bedrag betaald moet worden: huisvestingskosten, de bediening, de verwarming, de elektriciteit, abonnementskosten, marketingkosten en alles wat er nog meer bij het runnen van een horecabedrijf komt kijken.

Ik denk dat mensen reëel moeten zijn en zich moeten realiseren dat ze niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten. Als je zelfgemaakt verwacht / een luxe kwaliteit verwacht dan moet je niet met een vakantieveilingenbon de horeca in gaan, maar er gewoon een eerlijke (volle) prijs voor willen betalen.

29. Nederlands Braamt

Erg slechte bediening. Voordat het drankje kwam heeft het 3 kwartier geduurd. Eten was erg slecht en weinig.

Schitterende locatie met uitzicht op de waterskibaan. Lunchkaart mag wel wat uitgebreider....