Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Braamt verdeeld zijn.

Na een hightea gewonnen te hebben op vakantieveilingen.nl hebben we hier gereserveerd. Op de afgesproken dag en tijd was er niemand aanwezig, het was donker en alle deuren zaten op slot. Aangebeld, geroepen en telefonisch contact gezocht, maar niets! Deze klacht bij vakantieveilingen neergelegd en zij kwamen kort daarna met een reactie van 't Witte Huus: het was totaal niet waar, het terras had vol gezeten en we hadden het niets eens geprobeerd bij een van de deuren. We werden dus voor keiharde leugenaars uitgemaakt. Na op Internet te hebben gezocht blijkt dat wij niet de enigen zijn die deze ervaring delen. Echt geen aanrader!

1,3

Wat een ontgoocheling

Het is eigenlijk een snackbar met dorpskroeg.

Ik heb niet vaak zo slecht gegeten. Ik heb het vermoeden dat ik een zak iglo kant en klaargroente heb gehad en het was niet om aan te zien. En de smaak? Die was denk ik in de zak achtergebleven.
    Mijn tafelgenoot had een bleke zompige schnitzel (van de bakplaat). Uiteindelijk hebben we onszelf maar tegoed gedaan aan de restjes van de saladebar om in ieder geval nog wat gegeten te hebben. Ook dit komt uit potjes, pakjes, emmers en zakjes.

Ook het eten op tafel zet meisje heeft echt geen flauw idee. Dit soort situaties zijn werkelijk jammer voor het vak. (Ik doe hier mijn stinkende best respectabel te zijn)

het is triest dat deze mensen zelf niet in de gaten hebben dat het 3 x niets is.
    Ontzettend lieve mensen, maar wij komen echt niet meer terug.

G.L. Weiman

Vandaag een high-tea gehad die we hadden gewonnen met vakantieveilingen. Op zich was de high-tea voldoende, zeker voor het bedrag wat we hebben betaald, maar wat ons betreft had het wel iets gevarieerder gemogen. We kregen aan zoetigheid vooral veel macarons. Wel lekker hoor, maar het zou leuk zijn als er ook wat zelfgebakken of zelfgemaakte kleinigheidjes bij waren: bv. Brownie, boterkoek, bonbons. Ed.
    De kleine afbakbolletjes waren lekker belegd. Een stukje saucijzenbroodje of worstenbroodje erbij zou ook lekker zijn geweest. Het tomatensoepje was lekker pittig. (Stukjes kip of balletjes erin was leuk geweest.)

Karin Hageman

Via vakantieveiling een high tea geboekt. Eerst wel huiverig omdat de recenties vrij negatief waren, maar het viel 100% mee. Wat we kregen was klein, maar lekker. En huisgemaakte lekkernijtjes door “buurvrouw”… werkelijk zalig. Mss tip: theelichtje onder theepot om water warm te houden en eventueel losse thee ipv zakjes. Wij zijn echte theeleuten. ;) een tevreden moeder en dochter…

1 x gereserveerd voor een wandelarangement en 1 x voor een 3 gangen diner via Groupon en 2x voor een dichte deur gestaan Alles was al betaald Eigenaar neemt de telefoon niet op en beantwoord de mail niet Echt heel erg en onbeschoft dus voor ons nooit meer reserveren daar

6. Nederlands Braamt

Deze zomer een paar maal het terras bezocht, maar dat doen we nooit meer.
    Een zeer slechte bediening, traag - het gaat allemaal over 3 schijven. Tafel vol van vorige bezoekers (werd in 1 uur ook niet leeggehaald). Al met al voor ons was dit de laatste keer ondanks de mooie locatie.

Milan Baltus

Mijn moeder heeft via vakantieveilingen een high tea 'gewonnen'. Ik ben zeer snel tevreden maar het bedrag wat zij betaald had was gewoon veel te veel voor hetgeen wat wij kregen. Wij hadden van te voren aangeven dat wij met 3 personen zouden komen. Dit was geen probleem. Daar aangekomen kregen wij een bestelling voor 'high tea' voor 2 personen en moest er nog vanalles omgewisseld worden. De thee was eigenlijk 1 smaak maar konden er uiteindelijk toch 1 extra bij krijgen. Cake, 'sandwiches' droog en klef. Er was geen sfeer te bekennen, gastvrouw was nergens te bekennen. Ik had met zo goed in mijn eigen keuken kunnen zitten, dat was nog sfeervoller en smaakvoller ook. De kopjes en borden waren smerig en zaten barsten in. Ik ben zeer snel tevreden maar dit was echt bizar Kijk aub naar jullie systeem, gastvrijheid en service.

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
    Super uien soep gehad en voortreffelijke spare-ribs en burger.
    Super avond gehad. Prima thanks.

Via vakantie veiling high tea. Dan verwacht je een medium high tea en geen grote luxe. Dit was minimaal en onacceptabel. Half klein kommetje lauwe soep. Half dun sneetje casino brood. Paar kleine net zelf afgebakken mini broodjes (van de Aldi oid) met beetje beleg. 4 Mini choco dingen. Een standaard soort thee 》 dat wat altijd overal ligt… Ipv thee mocht je ook wat anders drinken. Achteraf blijk je dat dan extra te moeten afrekenen.
    En al betaald via vakantieveiling dus je kan iets meer… eens en nooit weer…

Kwamen daar aan maar ze was sagerijnig.
    Thee was lekker jammer kopje thee barst in zat was niet verst lijk wel uit winkel komt kant en klaar we komen niet meer terug.

Veronique Hubert

13. Nederlands Braamt

Zo lekker gegeten! Ik had van tevoren gebeld voor de veganistische maaltijd. Echt groot compliment voor de chef! Lekkerste maaltijd ever :) en mooi opgemaakt. Ik was helemaal happy! Voor de kids genoeg te doen. Mooi terras. Heel gezellig aan het water. Fijne bediening. Echt genieten!

Via vakantieveiling gereserveerd, We hadden de pech dat het vandaag alheel erg druk was geweest in het restaurant en daarom al veel gerechten van de kaart uitverkocht waren… Maar de dingen waaruit we wel konden kiezen waren lekker Jammer was het wel dat de saladebar niet een beetje bijgevuld werd en het dessert bestond uit een kopje koffie of cappucino.

Johanna

WAT IS ER VERANDERD AAN HET ETEN!!!!! Ik kom hier al jaren. Natuurlijk voor de heerlijke locatie en gezellige sfeer. Kom hier tig keer per jaar, maar ook Minimaal een keer per jaar traditie met de collega’s voor “kip op stok”. Voorheen een heerlijke malse kipsate van dijfilet met zeer goede satesais, zalige salade, atjar, kroepoek en friet zo rond de 15 euro.
    Nou zagen we op de kaart dat dit nu 17,50 is, maar ach.
    Helaas is er of een andere eigenaar of een ander beleid want wij kregen een stok met kipsate van kipfilet (lees droog)met cafetariaachtige slechtere satesaus, mandje friet (die was goed) een amuseglaasje atjar en een paar kroepoekjes en dan ook nog eens 2,50 duurder. Het was een aanfluiting!! Middelmatig eten zonder liefde voor smaak of aankleding. Hoop dat het eten weer van kwaliteit wordt en men doorheeft dat dit niet gaat werken. Heeft te maken met betrokkenheid en passie. Die ontbreekt helaas bij het eten. Komen terug voor drankje, maar eten niet meer.

16. Italiaans Braamt

Jos Haar

Fijn gegeten, goed klaargemaakt, mooie smaken, prima service.

Gister avond, 4 april wezen eten bij t Witte Huus in Braamt.
    Eten was super, we hadden heerlijke sate met carribbische kruiden echt super en een heerlijke angus burger. Echt top was het. Cijfer 8

Pieter Pad

Voordat wij hierheen gingen de recensies bekeken. Jeetje waar komen wij terecht. Op zaterdagmiddag ons aan de bar gemeld en werden vriendelijk te woord gestaan. De eigenaar heeft ons de kamers getoond en wij waren tevreden. Het is geen hotel maar voor ons goed genoeg. Daarna hebben wij ons gemeld in het restaurant voor het eten. Wij hebben niets te klagen gehad en vonden dat de meiden ons goed hebben geholpen. Het eten was goed. Het is maar net wat voor eisen je stelt. Bij de reservering is niet aangegeven dat het restaurant in het bezit was van een ster! Na het eten hebben wij nog gezellig aan de bar gezeten. De volgende morgen hebben wij een goed ontbijt gehad. Dit was voldoende en niet overdadig met etenswaren wat je toch niet eet. Kortom wij hebben het goed naar onze zin gehad.

T

Wij gingen hier heen voor een high tea, ten eerste was het een sfeerloos restaurant, waren de kopjes vies, amper keuze uit thee smaakjes (2 keuzes), en het eten was op zijn zachts gezegd helemaal niet lekker. Wat koud moest zijn was lauw en al het beleg was niet heel smakelijk.

De gastheer oogt wel vriendelijk, maar kwam niet vragen of het smaakte etc.
    Jammer maar hier gaan wij niet meer heen.

T

Afgelopen zaterdag via social deal hier wezen eten. In de omschrijving van social deal stonden de gerechten waaruit je kon kiezen, dus wij met goede moed naar het Witte huus. Eenmaal binnen, waar het steenkoud was, bleek dat we uit maar een paar gerechtjes konden kiezen, de rest was allemaal met bijbetaling! Terwijl dat op de site echt niet vermeld was. Hier hebben we uiteraard de eigenaar op aangesproken maar hij gaf als reden dat social deal het er verkeerd opgezet had en dat we gewoon moesten bijbetalen. Vreemd wat als eigenaar controleer je dat toch, lijkt mij. We hadden spareribs en biefstuk besteld. De spareribs was nog koud van binnen en de biefstuk was zolang doorgebakken dat het wel een schoonzool leek. De bediening erop aangesproken en de spareribs werd weer meegenomen. Even later kwam de spareribs weer terug en was idd warm. Helaas was deze nog steeds niet te eten want het vlees was absoluut niet gaar… je zou je de tanden uit de mond trekken. Kortom de biefstuk en de spareribs waren niet te eten. Als garnituur kregen we patat, uit de naastgelegen cafetaria en sla, zo uit de supermarkt! Het toetje, een sorbet, was ook niet lekker. Deze kwam met glas en al uit de diepvries, zonder vruchtjes en alleen een toefje slagroom uit een spuitbus erop. Er waren ook mensen in de zaak die niet via social deal kwamen eten, deze kregen wel een vers gemaakte sorbet met vruchtjes. Conclusie ga hier NOOIT eten, je kunt beter het geld zo weggooien want dit is echt dramatisch slecht!

sonja

Hier gegeten met een social deal. Op de foto's leek het heel wat en de naam beloofde ook wat. Het bleek een verijdelde snackbar. Toen we binnenkwamen waren er gasten aan het fonduen of iets wat erop leek en de hele tent stonk ernaar. Daar konden wij gezellig naast gaan zitten. Doodgeslagen tonic, bestellingen die niet goed waren doorgekomen, een jong meisje dat ons goedbedoeld hielp maar echt totaal geen horeca ervaring had… Het was het allemaal niet. We moesten steeds zelf overal om vragen en op de kaart staan dingen niet voldoende helder aangegeven. Mijn vriend had bijvoorbeeld champignons. Er stond niet bij dat deze amper terug te vinden waren onder de lading gesmolten kaas. Zet er even bij dat er kaas overheen zit, dan bestellen mensen die geen kaas lusten dit niet. Wel zo makkelijk…

23. Nederlands Braamt

JF-Kamphuis

Erg leuk ingericht.
    Behulpzaam en aardig personeel.
    En lekker eten ++

24. Nederlands Braamt

Zeer slecht behandeld afzeik tafeltje gekregen ondanks reservering.
    Klacht weggewuifd door manager met opmerking heb er zelf ook gezeten. We moesten over de stoel klimmen om aan de tafel te kunnen zitten

Heb je geboekt via de Albert Heijn en kom je daar, hebben ze geen reservering staan en ipv een andere oplossing word je gewoon weggekeken en van een ander stel kregen we te horen dat we er niks aan misten. Erg fijne tent dus, maar niet heus.

High tea met 4 personen gehad, erg kaal. Wat er kregen was goed. Thee werd niet bijgevuld en weinig sfeer. Erg jammer! Gastheer was ook niet erg vrolijk, vroeg niet of wij nog wat wouden bestellen. Uiteindelijk na 1,5 uur maar opgestapt met de gedachten ‘is dit het? ’ Terwijl een na 30 minuten het eten en de thee al op was.

Vanavond hebben wij in het restaurant gegeten. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk en de zalm. Op de biefstuk bleken ook spekjes geserveerd te worden. Gezien mijn vrouw allergisch is voor varken aangegeven dat dit zo niet kon, vooral gezien dit volgens de kaart alleen met champignons geserveerd werd. Dezelfde biefstuk kwam nu terug met een paar spekjes eraf geraapt. Nogmaals aangegeven, maar nu kreeg ze hetzelfdena 5 min terug op een nieuw bord. Alles dus inmiddels koud en uiteindelijk dus niet opgegeten. Ok over mijn zalm was ik niet tevreden. Er zaten veel graten in een het was niet gekruid, waardoor het een smakeloos geheel was.
    Toen we klaar waren werd er gevraagd of alles gesmaakt had: Nee.
    Daarop heeft het meisje rechtsomkeert gemaakt en we hebben ook niemand meer gezien. Zelfs niet om te vragen of we wat te drinken wilden.
    Na 20 min zijn we maar af gaan rekenen. Vreemd genoeg werd er ook hier niets meer gevraagd. Dat is ook waar ik nog het meeste over val, dat het het personeel niks interesseerde.
    Zonde van ons geld, wij komen nooit meer terug.

High tea via vakantieveilingen gedaan. Onvriendelijke gastvrouw. Theekopjes met barsten, zoiets zet je niet op tafel. Zoete hapjes waren goed maar de sandwiches (in folie op tafel gezet) waren week en niet echt vers. Wij waren met 45 minuten weer weg! Jammer om dit via vakantieveilingen kado te geven aan iemand.

Twee keer toe hier geluncht en twee keer minimaal 45 minuten moeten wachten. Tja, t is zo druk zeggen ze dan. Jammer dat ze niet beter op die drukte zijn ingespeeld.

Lunch was overigens erg lekker. Wel prijzig (4× lunch en 8 drankjes is 50, -)
    uitzicht super.
    De drankjesbediening was snel en goed.
    Toiletten waren niet schoon.
    Betaald parkeren.

Eigenlijk verwacht ik voor dit soort prijzen wel schone toiletten en een snellere keukenbediening.

Het was zo abominabel dat het lachwekkend was. Het eten was van slechte snackbarkwaliteit en voor de bediening werd waarschijnlijk het buurmeisje even opgetrommeld. Ongeïnteresseerde eigenaar, geen kok, meer een gaarkeuken medewerker. We hebben het nagerecht maar laten zitten.