Auberge Graaf Hendrik in Braamt

5. Betalen Visa Master Card pin

1378420746 70
1419658730 74

1. High tea via vakantieveilingen gedaan. Onvriendelijke gastvrouw. Theekopjes met barsten, zoiets zet je niet op tafel. Zoete hapjes waren goed maar de sandwiches (in folie op tafel gezet) waren week en niet echt vers. Wij waren met 45 minuten weer weg! Jammer om dit via vakantieveilingen kado te geven aan iemand.

2. Vriendelijk bediening. We mogen eigen thee soorten kiezen met de high tea. Lekker zoet en hartige hapjes. We mogen rustig blijven zitten & kletsen, alleen jammer in januari was de prachtige tuin kaal dus alleen binnen zitten, maar het was gezellig. Voor een vakantieveiling, blijft het altijd een verassing met wat je krijgt voor het geld en is het zeker herhalingswaard!

3. Wij komen niet terug. We hebben een hightea via Vakantieveilingen gehad. Kopjes zijn smerig... Nee hoor. Dank u.
    Een jongeman kwam bedienen. Deze heer was top! Hij bood zijn excuses aan, maar hij kan het ook niet helpen wanneer in de keuken geen hygiëne in acht wordt genomen.

4. Ik had een high tea via VakantieVeilingen bij Graaf Hendrik voor twee personen geboekt. Bij aankomst werd er vanaf de keuken geschreeuwd dat we door konden lopen naar het restaurant.

Toen we plaats hadden genomen konden we een smaak uitzoeken voor de thee. We hadden beiden een smaak uitgekozen, maar het was de bedoeling dat we samen 1 smaak zouden nemen. De vrouw van de bediening gaf aan dat de smaak ook wel per kopje kon, wat prettig was.

We kregen de hapjes geserveerd en waren tevreden met hoe het eruit zag. Ik had al aan wat hapjes gezeten om te kijken wat het was en wou een broodje pakken. Na een aantal minuten zegt de tafel naast ons dat zij hadden aangegeven een high tea zonder vis te willen. Per ongeluk had de bediening die bij ons neergezet. De vrouw van de bediening loopt naar ons toe, ik leg het broodje terug, zij pakt de hapjes weg en zet het bij hen op de tafel neer. De vrouw van die tafel gaf aan dat ze het niet fijn vond aangezien wij er al aan hadden gezeten, wat begrijpelijk is. De vrouw van de bediening gaf weerstand en liep naar mij toe met de schaal om het broodje eraf te halen die ik net vast had. Ik wist niet precies meer welke het was en vervolgens zette ze de schaal gewoon terug bij hen op tafel. De mensen weigerde dat en vroegen om nieuwe broodjes. De bediening reageerde "nou, ik maak wel nieuwe hoor". Op een toon dat het heel onredelijk was van hen en te veel moeite. Na een aantal minuten kregen zij een nieuwe schaal met broodjes. De vrouw zette de schaal zo hard neer dat er zelfs broodje afvlogen. De mensen aan tafel zeiden op cynische toon "bedankt voor de gastvrijheid". De vrouw van de bediening, die al aan de andere kant van de zaal stond, riep "jullie bedankt voor jullie gezeur!". Ik vind dit een behoorlijk onredelijke en asociale aanpak van de bediening en iedereen voelde de spanning in de zaal. Na het tweede kopje thee zag je vervolgens niemand meer van de bediening, terwijl de thee onbeperkt is. Dit heb ik ook in meerdere recensies op hun Facebookpagina gelezen.

Ik voelde me niet welkom en had het idee dat ze er geen zin in hadden. Ik ga hier nooit meer naartoe. Het is dat ik al betaald had via VakantieVeilingen, anders was ik weggegaan. Onacceptabel.

5. Riewinkel

Vanmiddag met zijn vieren bij Graaf Hendrik een High Tea met bonnen van vakantieveilingen gehad. Prima ontvangst door gastvrouw. Keuze uit heel veel verschillende en aparte theemixen (kon bijna niet kiezen). Per 2 p. kreeg je een kannetje thee en zodra het leeg was werd het bijgevuld. Plateau met 4 soorten belegde sandwiches (serano ham, zalm, eiersalade en tonijnsalade). Vers gebakken en warme scones met -erg- klein schaaltje creme fraiche en jam. En nog een etagere met cakejes, appelgebak, brownies, en nog meer lekkere dingen. Het meeste zelf gebakken. Alleen de bananen- en slagroomsoesjes en kleine tom-pouce kwamen uit de winkel. Wij vonden het allemaal goed verzorgd en lekker en kunnen echt aanbevelen.

6. Ik lees hieronder vele negatieve recensies omdat de high tea 'in de supermarkt' geshopt zou zijn. Een beetje tegen mijn principes in ging ik met een vakantieveilingen.nl bon naar dit horecabedrijf. Ik had een veiling gewonnen voor 5,50 euro per persoon (!). We werden vriendelijk ontvangen. Er was een uitgebreide theekaart en de thee werd bereid met losse thee. Er waren zelfgemaakte sandwiches en er kwam een zeer volledige etagère met zoetigheden. Er kwamen ook nog zelfgemaakte scones met room en jam bij.

Je kunt je voorstellen dat ik voor deze prijs aangenaam verrast was voor de hoeveelheid en dan ook nog zelfgemaakte scones en sandwiches. Je kunt voor zo'n bedrag niet verwachten dat ook alle zoetigheden (als tompouces, bonbons, cakejes, brownies, soesjes etc. etc, want er lag echt veel) ook allemaal zelfgemaakt worden. Denk ook eens aan wat er allemaal voor dat luttele bedrag betaald moet worden: huisvestingskosten, de bediening, de verwarming, de elektriciteit, abonnementskosten, marketingkosten en alles wat er nog meer bij het runnen van een horecabedrijf komt kijken.

Ik denk dat mensen reëel moeten zijn en zich moeten realiseren dat ze niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten. Als je zelfgemaakt verwacht / een luxe kwaliteit verwacht dan moet je niet met een vakantieveilingenbon de horeca in gaan, maar er gewoon een eerlijke (volle) prijs voor willen betalen.

7. Mijn vrouw en dochter zijn er net geweest voor een high thee. Ze hadden een bon van vakantieveilingen. Via de site van vakantieveilingen proberen te boeken maar hij gaf bij iedere dag aan vol. Toen gemaild of er voor
    vandaag plek was. Dat was er. Toen ze de bon wouden geven werden ze uitgescholden door de eigenaresse voor"stelletje oplichters". Ze zei als op de site staat vol dan zijn we ook vol. Er waren maar 2 tafeltjes bezet.

8. High tea hier gehad, dat je het zo durft te noemen, niet goed alleen een koude ronde wat regelrecht uit de goedkope supermarkt kwam, kant en klaar, sandwiches 4 kleintjes smaakloos, smeerleverworst met schijfje appel, zonde van het geld!

9. We hebben hier een high tea gehad en het viel ons erg tegen! Het was er koud en sfeerloos. Wij hadden van te voren aan gegeven geen vlees te eten, wel vis. De mevrouw benoemd dit toch terwijl ze aan tafel de high tea komt brengen en zegt daarbij; Dit is een sandwich met leverworst. Enfin, de hapjes die we kregen waren gewoon van een goedkope supermarkt. Erg jammer. Hier gaan we niet nog eens heen.

10. Onze ervaring: binnen was het erg koud. En de bediening liet te wensen over. Het voor-, hoofd- en nagerecht was erg weinig. Het hoofdgerecht bestond alleen maar uit wild gerechten. De tijd tussen de gerechten duurde heel erg lang!

Voor ons geen tweede keer!!

11. High tea gehad, een blamage. Geen sfeer, niet gastvrij, kwaliteit onder de maat.

12. Wij gaan hier nooit meer eten. Mevrouw had er blijkbaar geen zin in en hielp ons zo klantonvriendelijk, we hebben totaal niet gezellig gezeten.

13. Vriendelijke ontvangst. Lekker gegeten voor weinig. Leuke avond gehad.

14. Wij hebben bij vakantieveilig een bon gewonnen voor de high tea. Het was super gezellig en het eten smaakte goed.

15. Slecht! Alleen al hoe ik aan de telefoon werd behandeld toen mevrouw hoorde dat ik via etentjeveilen wilde reserveren! Grote aanfluiting, zo behandel je geen gasten.

16. Gisteren met een bon van Vakantieveilingen daar gegeten. Het eten was goed van smaak. De sfeer was informeel en wel gezellig. Het enige nadeel vond ik dat het een wat kleine ruimte was en je erg dicht op elkaar zat en daardoor het gesprek van de overige gasten bijna letterlijk kom volgen. De Creme Brulee was heel erg lekker!

17. In één woord geweldig !! We zijn hier vanavond met ons tweeën wezen eten met een veiling bon. We hadden een 3 gangen keuzemenu. Ik had de paddenstoelen in bierbeslag en mijn man de pompoensoep. Daarna hebben we een stoofpotje genomen, overheerlijk en mals. Als toetje de zelfgemaakte appeltaart met slagroom en ijs. Alles was overheerlijk, we hebben echt genoten. Ook de groenten waren lekker vers. Het is een heel gezellig restaurant met een huiselijke sfeer. Wij voelden ons er gelijk helemaal thuis. De eigenaar was erg aardig en behulpzaam. Ik zou iedereen aan willen raden om eens in Braamt te gaan eten. Nogmaals hartelijk dank voor de gezellige avond.

18. Jan Krikke

Heel gezellige avond doorgebracht met Henk en Mary en natuurlijk Leo.
    Alle tijd was er voor de gasten (dus voor ons), was beregezellig.

19. Vreselijk!! Een aanfluiting. Niks bijzonders. Gastvrouw op sloffen oid. Zaak moest nog in orde worden gemaakt toen wij kwamen. Lichten aan, wc poetsen enz. We waren de enige gasten. High tea arrangement cadeau gekregen voor verjaardag. Zonde van het geld. Hapjes (zoet) waren of van de Aldi of Makro. Droge slagroomsoesjes. Weinig variatie.
    Alleen de sandwiches waren van goede kwaliteit! Geen aanrader. Misschien s'zomers op het terras voor een kopje koffie. Had zo'n andere voorstelling gekregen van de site.. Dit was echt een teleurstelling.

20. aad schipper

We hebben er geslapen en ontbeten.

Het ontbijt is super met verse jus en een eitje naar keuze en genoeg brood en beleg, kortom prima.

21. Eén keer geweest voor een lunch maar was niet echt een succes! Wel vriendelijke mensen maar niet bijzonder!